*CERCADORES Març 2020*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
perdudapelmon
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: perdudapelmon » dv. març 13, 2020 11:40 am

Guapes,

Havia escrit un missatge personalitzadíssim i se m'ha esborrat. Hi ha alguna cosa al món que faci més ràbia???? :r) :r) :r) :r)

Així que res, ànims a totes les que esteu esperant el positiu del TO i del TE....Anika....cuida't molt! Aquí ens tens.

Ego: estic en el 3r dia de regla. Va venir el dia 27 de cicle, com cada mes que hi ha tacadet marró 3 dies abans. Quan tornem a la visita a IVI, preguntaré a veure si tinc la progesterona baixa o què passa... Avui m'han tret sang (potser no tinc analítiques fins després que passi tot això del "coronavirus") i sabré com estan les hormones.

De fet, l'altra dia vaig anar a una metgessa de la universitat perquè tenia faringitis. Em va tocar el coll i em va preguntar si mai m'havien mirat la tiroides, que està un poc inflada.

En tot cas, amb l'analítica sortiré de dubtes!

Aquesta dona també em va renyar per haver anat a un centre de reproducció assistida amb només 4 cicles de cerca.... ho va fer d'una manera que jo penso va ser poc "elegant". A més, em va dir que ha vist molts casos de gent obsessionada amb TE's i TO's i proves i que és contraproduent i el bebé no arriba.....Sincerament, penso que no té raó. Em sembla un mite. L'ansietat extrema té efectes en l'ovulació però pensar-hi, definitivament, no.

Per cert, qui ve amb mi a Abril???? :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
lulaxin
Entrades: 33
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

EntradaAutor: lulaxin » dv. març 13, 2020 3:54 pm

Hola guapes, com esteu?

jo avui primer dia de nens sense cole, amb els meus a casa i a més sóc mestra i he de preparar feines per als meus del cole, però encara no he tingut temps de fer res durant tot el dia entretenint el meus propis...

quin merder amb tot plegat, esperem que no vagi a més i passin ràpid aquests dies!

en el meu cas, com a cosa bona, podré fer-me els TO en horaris més normalets...potser fins i tot al matí i tarda, serviria d'algo?

Perduda pel mon, jo vinc amb tu a l'abril! a principis, espero cantar positiu aviadet! en principi toca SW la setmana que ve...ja veurem si l'enganxem bé. És el darrer cicle amb oportunitat de tenir bebé de 2020...

apa guapes, ens anem llegint!

*lulaxin*
NinaDina
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

EntradaAutor: NinaDina » dv. març 13, 2020 4:50 pm

Hola noies!

Perdudapelmon: no entenc quin poc tacte que tenen alguns professionals sanitaris amb alguns temes... bueno i no professionals també, perquè amb algunes amigues m’he hagut d’escoltar cada cosa... com el tipic, no hi pensis i t’hi quedaràs, com odio aquesta frase... no us passa?

Lulaxin. Quan està bastant marcat el TO, l’app que tinc em recomana fer test cada 4h, potser és massa, jaja però si pots fer dos al dia està bé.

Anika! Com estàs, algun simptoma? El TE et va sortir positiu abans de la falta no?

Laura_josu. Quan tinguis un mes sencer de tempes aniràs millor per anar comparant.

Aixa! Estàs en desespero? Alguna més? Jo estic a una setmana aprox.

Bea! Ets la canya amb les teves explicacions! Infinites gràcies!

Jo, el que he dit, crec que vam aprofitar bé aquesta fase fèrtil, tinc els resultats del cariotip està normal, i les mutacions genètiques també, tot correcte, ensvan dir que amb totes les proves ens hi hauriem de quedar... fot una ràbia això... que estigui tot bé, i penses: i perquè costa tant? En fi, sense capficar-nos, a principi d’abril tenim la visita de SS per començar inseminació.
lulaxin

EntradaAutor: lulaxin » dv. març 13, 2020 5:09 pm

NinaDina com es diu l’app q fas servir tu?

Merci
anika_
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

EntradaAutor: anika_ » dv. març 13, 2020 5:24 pm

Hola noies!!
Com porteu els confinaments?? Vaja follón tot plegat, jo també espero que ho puguem controlar aviat.
La part positiva és que les que estigueu en SW teniu una super oportunitat!! jeje

lulaxin, jo també feia dos TO al dia, un a mig mati i l'altre al vespre, així segur que no s'escapava el pic!!
Què tal amb els peques per casa?? Quin merder!!

Perdudapelmon, ja, la meva gine també em fotia bronques pels TO i les tempes, em deia que ens obsessionàvem massa, però què vols que et digui, per nosaltres crec que ha sigut clau. Això si, millor prendre-t'ho com un joc, a mi el ritual m'agrada... i n'he après molt del meu cos.

NinaDina siiiiii, la frase aquesta de quan et relaxis t'hi quedaràs l'he odiat moltíssim!! I sempre t'ho diuen amigues que s'hi han quedat a la primera, clar...
Jo hi confio molt en la llei de murphy, no series la primera que s'hi queda just abans de començar un tractament!! Creurem els dits!
Jo vaig veure el semi-positiu a 11dpo amb un test de 20mlu. No vaig tenir cap símptoma, ni presagi, ni superpoder... me'l vaig fer perquè en tenia molts per casa.

La resta com esteu???
Cuideu-vos molt aquests dies!
NinaDina

EntradaAutor: NinaDina » dv. març 13, 2020 6:35 pm

Gràcies Anika! Això de quedar-s’hi a les portes de RA ho he vist vàries vegades, però sempre he pensat que això no em pot passar a mi jajaja

Lulaxin: utilitzo la app Femometer, fa temps que la utilitzo i em sembla molt completa i còmode, pots fer una foto de les tires d’ovulaciói et marca el nivell de LH, no deu ser 100% exacte, però va bé.
Nuri00
:: rateta
Entrades: 171
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

EntradaAutor: Nuri00 » ds. març 14, 2020 3:06 pm

hola guapes!!!

com porteu el confinament?? jo ja he tingut la visita de la W....puntual com sempre després dels tacats de 3 o 4 dies abans. Sóc com un rellotge!

aixi que...una mes cap a l'abril!
NinaDina

EntradaAutor: NinaDina » ds. març 14, 2020 5:58 pm

Oh Nuri quina kk.

Jo estic a una setmana i començo a notar un pès a per sobre pubis tipic de la W... ja em començo a fer a la idea... :-o00m

Que passeu un bon confinament! Les que esteu a sexy week aprofiteu!!! :inthebed: :sex-|:

Abraçades!
lulaxin

EntradaAutor: lulaxin » ds. març 14, 2020 6:55 pm

Hola guapes!

aquí el confinament prou bé, avui hem endreçat calaixos de joguines i armari de manualitats. Hem vist una peli i ara estem jugant una mica i pintant abans de sopar.

també, com ens hem posat a endreçar, hem trobat la capsa dels ous de cucs de seda de l'any passat...i han nascut!! així q ara a més tenim més feina! jajajja hem aprofitat i hem sortit 15 minutets a buscar morera i ens hem tornat a tancar...

NinaDina he començat a fer servir l'app q em comentes, justament he vist que el termometre q em vaig comprar per amazon es de la mateixa casa. A veure q tal em va, jo de normal feia servir la womanlog...de moment em surt la linia fluixeta. En teoria he d'ovular dijous, pero anirem veient...intentarem fer dia si dia no tota la setmana i quan veiem que el TO dona positiu mirar de fer doblet...

Nuri, quina caca la W...anims!

Com van la resta de desesperos?

abraçades confinades!

*lulaxin*
Nuri00
Entrades: 171
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

EntradaAutor: Nuri00 » dg. març 15, 2020 10:56 am

lulaxin que bé que t'enganxi SW durant el confinament! a nosaltres ens tocarà la setmana vinent també, i mira, no hay mal que por bien no venga oi??? jajaja

no passa re, ja estic tan acostumada a que em surti negatiu...tinc bastant clar que acabaré a RA.

les que esteu en tramits per iniciar RA us han dit algo de si us afecta el tema del coronavirus? entenc que si ja has començat el tractament el fan igual, però les que estem a les portes de començar us fan esperar?? nosaltres teniem hora el 26 de març per posar data per començar i no sé què ens diran, ni si podrem anar a la consulta :-o00m
NinaDina

EntradaAutor: NinaDina » dg. març 15, 2020 3:15 pm

Nuri nosaltres tenim el 6 d’Abril, de moment no ens han cancelat la visita, qusn s’acostiel dia a veure què passa...

Lulaxin: jo també utilitzo el termometre de l’app i és molt còmode perquè es sincronitza el resultat directament a l’app.

Bons pinxos de confinament!!! Petons
anika_

EntradaAutor: anika_ » dg. març 15, 2020 9:02 pm

Noieess, com esteu??

Nuri em sap greu aquesta w, però a veure si la setmana que ve podeu aprofitar bé el confinament, us anirà de perles!!

Lulaxin, com va amb els peques per casa?? Sap greu per ells pobrets, tants dies tancats. I a veure si aquesta setmana ja veus el TO++, jo faig servir la mateixa app! De fet em vaig passar al pla premium durant tres mesos i em va encantar.

Jo tenia gine demà, no m'han dit res, però entenc que està cancel•ladíssima. Ara mateix estic una mica perduda, no sé si és important anar fent controls, o si és tan d'hora que pot esperar. Tenint en compte el percal que hi ha... entenc que els meus tres quistes i la cosica ara mateix no són cap urgència! Com fa patir tot plegat, eh?!

La resta com esteu?? Tenim uns quants desesperos, oi???

NinaDina tu com et vas trobant??
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 713
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: aixamb » dl. març 16, 2020 10:50 am

Hola noies!!
Com esteu?? Com ho porteu tot plegat??
Anika t'han confirmat que t'anul·len la visita d'avui? De debó que espero que hi puguis anar i et solvetin tots els dubtes! Si em poso en el teu lloc, estaria ben nerviosa, així que una abraçada molt i molt gran!

No personalitzo que aquests dies són una bogeria, amb els 2 nens a casa, teletreballant (o intentant-ho) els dos grans... és una bogeria!!
I a sobre amb desespero. Dia 27 tic-tac... avui he somiat que estava embarassada i quan m'he llevat i he vist que era un somni m'he quedat ben xof. No tinc massa símptomes reals, ni cap una banda, ni cap a l'altre. Jo conto que hauria de ser un cicle de 30 dies i intentaré aguantar sense fer-me cap TE fins divendres mínim!

Molts petons a totes!!
Imatge

Imatge
NinaDina

EntradaAutor: NinaDina » dl. març 16, 2020 2:31 pm

Hola noies!!

Com esteu? Crec que comença el meu desespero, estic a dia 23, em tocaria aquest dissabte, però porto ja desde dijous amb la sensació que m’ha de venir la W, a ratos un pès al pubis i a ratos com molesties d’ovular, aixo em passa abans que em baixi, queden dies encara, potser se m’avançarà. No sé ja veurem, per un costat estic tranquila perquè sento que no m’hi puc quedar de manera natural, però un xic d’esperança sempre hi és, i a sobre tancats a casa!!!! Agh!! Jajaja

Apa noietes, una abraçada!

Anika! Ves informant bonica!
anika_

EntradaAutor: anika_ » dl. març 16, 2020 10:08 pm

Guapeess, com esteu???
Com van els nivells de locura??!!!

A mi m'han cancel•lat la visita al gine, aquests dies només agafen urgències. Ho entenc. Però bueno... jo em trobo bé, així que de moment estic tranquil•la. Hi ha tan caos en general que quasi ni hi penso.

Vosaltres com ho porteu??

NinaDina jo els dolorets de 'warry is coming' els vaig tenir igualment, tenia claríssim que aquest cicle no seria... així que no tiris la tovallola!

aixamb com ho porten els nens?? No és gens fàcil per ells, pobrets. I per nosaltres, doncs és un follón!!
A veure si aconseguim que aquests dies vagin passant ràpid!

Vinga, que ja us queda molt poquet per la DNW!! Ànims amunt!!
Pink_flower
:: gosset
:: gosset
Entrades: 491
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: Pink_flower » dl. març 16, 2020 11:58 pm

Hola noies!!

Com va el confinament?? Jo estic desquiciada perduda, imagino que els nens igual que jo no és res personal :-D

Intentaré escriure si les neurones em deixen perquè les tinc fregides. Per aquí a sobre no era suficient estar tancats que tot el dia pluja i fred, ni al pati podem sortir quin malson!! Caray...es faran llargs aquests dies. A més he de fer mil treballs per a la uni i soc incapaç de concentrar-me :-o00m

Veig que som unes quantes en desespero oi?? Com ho porteu??

Jo reconec que em vaig fer TE a 8DPO i 9DPO i vaig dir-.me a mi mateixa, pa queee?? Que esperaves?? Blanc nuclear clar... Avui estic a 12DPO i segons la gràfica fins dissabte (16DPO, em sembla massa) no m'ha de venir la NW. Em queden 2 TE per casa, no sé si demà tornar a fer un altre...

Una abraçada!! :-()-)
NinaDina

EntradaAutor: NinaDina » dt. març 17, 2020 8:26 am

Pinkflower: Ànims amb aquest confinament! Imagino que feu de tot, però les amigues amb nens segurixen algunes pàgines que pengen idees i activitats per fer amb nens a casa, els hi puc demanar si vols!
Ai que valenta, jo tinc pànic a fer-me un test d’embaràs i que em surti blanc, ja n’he vist masses... jo estic a dia 11po i l’app em diu que el dia 15 em vindrà.

Anika! Estigues tranquila, haver de quedarte a casa pel covid19 ja fa que baixis l’activitat, repòs si o si, jaja ni un meneito a aquests quistes, que es quedin quiets o desapareixin! neu:-D

I la resta? Com esteu? Jo vaig a fer la volteta amb la gossa. Ah després us explicaré una anada d’olla que em va passar amb la gossa... estic boja.

Fins després trempades!
Laura_Josu
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

EntradaAutor: Laura_Josu » dt. març 17, 2020 10:40 am

Bones boniques,

Quina bogeria tot això que està passant!! De tant en tant em dona la sensació que estic dins d’un peli. Surrealista total!!

Aixamb, Ninadina, Pinkflower, ànims amb els desesperos! Que llargs es fan aquests dies!!

Anika_ Era d’esperar la cancel•lació de la cita. Repòs bonica i tot anirà bé!! L’embaràs es genial per els quists, molts d’ells marxen, així que ment positiva i molta sort.

Com ho porten els vostres nens?? Aquí de moment bastant bé, cert que portem confinats des de dissabte, amb el pas dels dies ja veurem.

Ego_ estic a dia 22 de cicle i segons l’App em queden 4 dies per la NW. No tinc cap esperança de positiu així que ben tranquil•la.

Molta energia positiva, la necessitarem!
lulaxin

EntradaAutor: lulaxin » dc. març 18, 2020 7:06 am

Bon dia boniques,

com esteu?

com van els desesperos...a més confinades...no si al final pararem boges...

aixa, pinkflower, ninadina, laura...creuo els dits molt fort per vosaltres!

anika, estigues tranquil·la, si fas repòs segur que quan puguis tornar a anar al metge tot estarà millor. força bonica.

jo en teoria estic en plena sw, però no estem trobant cap moment per fer pinxitos...em sembla q el 2020 no serà el nostre any...totes les app em diuen q ovularé el dia 19, que és demà...però jo no noto res diferent, els TO em surten fluixets, de fet, més fluixets que dissabte (que era massa aviat per ovular!!!) i tampoc he notat canvis en el fluxe...avui en teoria estic a dia de cicle 15...

espero encara ser a temps, a veure si aquesta nit podem posar-nos-hi, però el meu home està molt nerviós amb tota la situació laboral i tal...ell encara va a treballar, però no sap fins quan...i clar, a la nit està esgotat i amb poques ganes...

de fet, alguna s'han plantejat amb tota aquesta situació postposar la cerca? jo no però no sé si és sensat...pq si dona positiu tampoc podrem anar al metge...quin embolic tot plegat...

apa, us deixo q vaig a fer-me un cafetó. Els nens encara dormen, jo m'he llevat aviat per fer teletreball (he de preparar feines per als meus alumnes).

ens anem llegint boniques!

*lulaxin*
Sine88
Entrades: 70
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

EntradaAutor: Sine88 » dc. març 18, 2020 8:23 am

Bon dia noies,

Us he anat llegint a totes aquests dies, quina merda de situació... Sembla que va per llarg, i jo no se vosaltres però a mi m'angoixa molt, i jo tinc la sort de teletreballar i que a nivell laboral, de moment no m¡afecta, però arribo al vespre molt neguitosa i amb ansietat... a sobre com a tothom m'han posposat la cirugia i això tampoc ajuda, però bueno, a intentar buscar vies d'escapament per poder alegrar la ment.

Anika veig que segueix tot bé, com han dit, degut al confinament el repós serà quasi obligat, així que millor, més calma per a que tot segueixi el seu curs!!

lulaxin, el tema posposar la cerca, mira quasi millor poder tenir una alegria durant aquests dies!!! si surt positiu en principi fins a les 7 setmanes no hauries d'anar al metge, espero i desitjo no haver d'estar 7 setmanes confinades pq m'agafa algo. També crec, que veient la situació amb el maromo, potser no forçar, la gent que està treballant crec que estan encara més angoixats que els que estem a casa, jo tinc a la meva germana treballant a fora i no ho porta gaire bé... Potser podries "muntar" un sopar romàntic si aconsegueixes que els nens dormin?? M'imagino que amb nens això deu ser molt dificil...

Naneta no se si estàs per aquí, però fa dies que penso en tu, segueix endavant la IA?? Espero que sii!! Molts ànims!!

Ànims amb el desespero, que segurament a casa tot el dia amb les temptacions dels TE no deu ser fàcil de portar! ;)

Abraçades a totes!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::