*CERCADORES Març 2020*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: anika_ » ds. març 21, 2020 8:28 pm

Uaaaaaaaaatlaaaaaa noieeees!!!!! Toma toma tomaaaa!!!!!! Què foooort!!!!!! Moltíssimes felicitaaaaaaaats!!!!!
:b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

Pink_flower, és que la teva gràfica parlava per si sola!!! Temperatura alta a 17dpo era moolt sospitós! Enhorabona wapíssima!!!!!! >.-<: >.-<:

Lauraaaaa el meu primer TE va ser així, dubtós, però algo es veia!!!! Fins al cap de 4 o 5 dies no em va sortir més marcat. Jo aniria demà a la farmàcia a comprar un d'alta sensibilitat per confirmar, però vaja, poso la mà al foc que això serà un positiu!!!! >.-<: >.-<:

Ostres noies, encara no m'ho puc creure!! Què foooort!! Les millors notícies que podem tenir ara mateix!! Visca el coronavirus-boom!!
:-()) :-()) :-()) :-())
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: Pink_flower » dg. març 22, 2020 12:57 am

Moltes gràcies noies!!! Estic/estem en shock!! Sembla mentida que sigui el 4rt :-D

Anika he llegit q les ecos encara amb tot això les continuen fent i l’analítica del primer trimestre també, així que truca per demanar hora. Jo crec que trucaré dilluns però encara tenim marge. A tu et toca novembre també? O octubre? He vist que l’últim post “per mesos” obert és el de setembre. Qui s’anima a obrir-lo? Laura? Faras un altre TE?
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: anika_ » dg. març 22, 2020 9:19 am

Enhorabona de nouuuuu!!!! Ara què faràs amb tots els TE que han d'arribar d'Amazon??? jajaja

Sí, segons els meus càlculs la meva dpp és cap al 10 de novembre. Jo estic tan cagada que encara no m'atreveixo a crear el grup, m'estic tornant loqui pensant que alguna cosa anirà malament i el confinament no ajuda gens!! Trucaré demà per veure si em poden veure aquesta mateixa setmana.

Laura com estàs??, has pogut repetir el test??

Qui més tenim en desespero? aixamb, pot ser??

La resta escalfant motors per la SW confinada? Aquesta SW sense sortir de casa és única a la història noies, segur que va molt bé!! Us desitjo tota la sort del món i molta energia positiva!! :-()-) :-()-) :-()-)
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: Laura_Josu » dg. març 22, 2020 10:38 am

Bon dia noies!!!

Moltíssimes gràcies!!!

No he pogut fer un nou TE però estic gairebé al 100% convençuda que es un positiu. L’he comparat amb el teu Anika, merci per la foto que vas enviar. Pensant-ho bé, trobo que és normal que no es marqui massa, estic a 10dpo i a 27 de cicle. Estic tan feliç >.-<: :b-))) !!! Encara no li he dit al maromo, vull que sigui un súper positiu, potser no faig bé, no ho sé.
La meva dpp seria per 1 de desembre, segurament m’uniria a les de Novembre.
P.D. Segueixo amb molèsties als ovaris

Com esteu amb les SW?? Alguna amb desespero??

Un petonas i molta energia per a totes!!
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: lulaxin » dg. març 22, 2020 10:43 am

Bon dia marones! Quina il•lusió aquests positius! Cada cop que entro i ho veig se’m dibuixa un somriure! Enhorabona de nou boniques!

Nosaltres ja donem per super finiquitada la SW i ara comencem el desespero. Q tancades a casa i amb TE es farà super dificil! Segur hehehhe
Ahir vaig fer un TO q ja va sortir super poc marcat aixi q suposo q el dia q es va marcar més fort devia ser el clau, tot i q cap dia he vist la ratlla taaaan marcada com la de control. Suposo q depen de l’hora es marca mes o menys...quin embolic...

Com esteu la resta?

Aixa, fa dies q no sabem de tu!!! Pronunciat!!!

Una abraçada a totes!

*lulaxin*
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: aixamb » dl. març 23, 2020 10:06 am

Hola boniques!!!!
Sento no haver estat per aquí aquests dies, necessitava una mica d'espai i de païment.
I entro veig 3 positius!! Però que és això?? Moltes felicitats, boniques!!! Que bé!! Me n'alegro molt!!
Jo no he tingut tanta sort, aquest mes. Per això necessitava desconnectar. Aquests mes he tingut un bioquímic, i estic molt de baixón, i amb molta ràbia a dins. Aixi que espero que no m'ho tingueu en compte!!
Em va baixar "la regla" el dia 29 de cicle, però el segon dia em va sortir un tros de DIU que encara tenia donant voltes per dins el meu cos (i estic convençuda que va ser el motiu del meu ectòpic del mes de novembre). Ha estat una regla molt estranya, i el dissabte a la nit, vaig veure perfectament la "llentieta" amb el cordó.

Així que res... seguirem intentant-ho, però estic baixeta d'ànims! I A més, tancada a casa, amb el tros de suro del meu home, que empatia poca... Podeu imaginar el meu estat!!

Una abraçada molt gran!!!
Imatge

Imatge
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: Pink_flower » dl. març 23, 2020 10:17 am

Ostres Aixamb!!! Ho sento moltissim, que dur...i no s’aseguren que el treuen amb eco?
T’envio una abraçada molt gran bonica! :-()-)
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: aixamb » dl. març 23, 2020 10:33 am

Per cert, Anika! Truca, per embarassos segueixen programant visities!!
A més, segur que t'anirà molt bé poder anar al metge!! Ànims amb les naauses!!

Abans he estat poc efusiva!

DOLLY, PINK_FLOWER i LAURA!!! Moltes, moltes felicitats per aquestes panxus!!!

:-()) :-()) :-()) >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: aixamb » dl. març 23, 2020 10:40 am

Me'l vaig treure a l'estiu (juliol o agost) no ho recordo, i sabíem que s'havia trencat al treure'l. Em va dir que segurament a les properes regles treuria el que s'havia quedat a dins, però que ho comprovaríem més tard amb una eco. Devia ser al juliol. Al setembre vaig anar a revisar-ho (amb un trosset a les mans) i amb la eco no es veia res, em van fer una radiografia i tampoc es va veure res, així que em va dir que endavant amb la cerca, i que si hi havia gent que es quedava embarassada amb el DIU posat, i tirava endavant, si quedava algun trosset, no passaria res. :ufs: :ufs:

Pink_flower ha escrit:Ostres Aixamb!!! Ho sento moltissim, que dur...i no s’aseguren que el treuen amb eco?
T’envio una abraçada molt gran bonica! :-()-)
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: crunchi » dl. març 23, 2020 11:23 am

Aixamb bonica, em sap molt de greu que hagis de tornar a passar per aqui.... Tenvio una forta abraçada. Saps que ens tens aqui, a tot el forum del SP si cal, per parlar-ne quan vulguis.
Molta força per aquests dies durs que venen.... :-()-)
Imatge

Imatge
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: Laura_Josu » dl. març 23, 2020 12:24 pm

Aixamb bonica, quin greu, s’entén perfectament el que estiguis de baixon i necessitis espai. Molts molts ànims!!! Una abraçada ben forta.
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: anika_ » dl. març 23, 2020 1:12 pm

Ostres aixamb no, no tinc paraules. Comprenc la ràbia, impotència i tristesa que deus estar patint ara mateix, és molt dur. I després de mirar-ho tant, que encara quedés alguna cosa a dins... ostres, és molt injust.
Has pogut demanar hora al ginecòleg perquè s'ho tornin a mirar? La veritat, no hi ha dret. I amb l'ectòpic no et van fer ecos de control per assegurar que tot estava net? Jolines.
No sé si et consola una mica poder donar-hi una explicació a tot el que has passat, i sobretot, per tenir clar que això ja no et tornarà a passar mai més.
T'envio una abraçada ben forta, i ja saps que aquí estem per parlar i desfogar-nos del que sigui.

Jo ja tinc hora per aquest divendres amb un nou ginecòleg, a veure com va.
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: yop » dt. març 24, 2020 6:55 am

Hola noies, :--/) jo paso per aqui després de casi be 7 anys. No m'uneixo a aquest mes perquè estic a dos dies de la nw i estic segura que no em fet diana de fet acabo de fer-me el te i m'ha sortit negatiu. Ja portem dos mesos de cerca amb to incluits i res.
Cuan s'obri el mes de cercadores d'abril m'apunto.
No puc especificar pq no recordo massa els noms disculpeu!!!( us he llegit una miqueta ) enhorabona per totes les que teniu el vostre positiu!!!
I les que no l'heu aconseguit a per el pròxim mes! Ànims!
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: yop » dt. març 24, 2020 6:57 am

Hola noies, :--/) jo paso per aqui després de casi be 7 anys. No m'uneixo a aquest mes perquè estic a dos dies de la nw i estic segura que no em fet diana de fet acabo de fer-me el te i m'ha sortit negatiu. Ja portem dos mesos de cerca amb to incluits i res.
Cuan s'obri el mes de cercadores d'abril m'apunto.
No puc especificar pq no recordo massa els noms disculpeu!!!( us he llegit una miqueta ) enhorabona per totes les que teniu el vostre positiu!!!
I les que no l'heu aconseguit a per el pròxim mes! Ànims!
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: Laura_Josu » dt. març 24, 2020 9:49 am

Bon dia noies,

Com esteu?? Espero que totes bé i que dins el confinament i tot el merder muntat amb tot això que està passant, seguiu a tope amb la cerca!

YOP_ Benvinguda!!! Tan de bo tinguis una cerca ben curteta!

Aixamb_
Millor bonica? Me’n faig creus amb això del DIU que vas explicar. Ara sense tenir aquest tros per dins voltant et desitjo que aviat obtinguis un super positiu i no hagis de tornar a passar per el mateix mai més. Molta Força!

Anika, Pinkflower, Dolly_ com us aneu trobant?? Alguna s'anima a obrir post?? jo no en tinc ni idea de com fer-ho.

A qui tenim en SW?? I amb desesperos??

Ego_ No em vaig poder estar i el diumenge li vaig ensenyar el test al maromo, ell veia claríssim el positiu. De totes maneres avui (4 setmanes justes) he fet un de farmàcia de 25ml i ja es veia la segona ratlleta, ara començo a creure-m'ho. FELIÇ, MOLT FELIÇ que us he de dir!!

Una abraçada gran a totes!
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: lulaxin » dt. març 24, 2020 10:13 am

Bon dia boniques!

Aixa, em sap molt de greu, espero q estiguis mica en mica millor. Has demanat visita amb el metge per veure q tot estigui correcte per dins? t'envio una forta abraçada, ànims! encara pots veure el teu positiu i ser mama al 2020! força!

Yop, benvinguda al post! jo al principi tb anava una mica perduda amb els noms, mica en mica ens aniras coneixent a totes! o potser no et dona temps! esperem que tinguis una cerca curteta!

Totes les que heu vist positiu aneu a novembre? és un mes molt bonic, no per res...el meu gran es de novembre hehehehe

Jo ja estic en modo espera...em vaig prenent la tempe cada dia...en principi m'ha de venir la regla entre l'1 i 2 d'abril, no acabo de tenir-ho clar...de moment intento fer molts oms...i vull fer una mica d'exercici cada dia aquí a casa (el q em deixin els nens clar!) i voldria començar a menjar una mica millor, pq el confinament no m'està ajudant gens i tinc una mica d'ansia...

Alguna idea de temes d'alimentació?

una abraçada boniques!

*lulaxin*
aainnaa
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dl. set. 02, 2019 9:56 am

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: aainnaa » dt. març 24, 2020 11:30 am

Bon dia,

Com ja vaig dir altres cops jo també estic buscant però no m'apunto perquè em suposava massa obssessió hehe.

Lulaxin jo sóc nutricionista i justament la meva DNW és l'1 d'abril. Pel tema de l'alimentació, com a nutricionista et recomano primer de tot tenir coses saludables al rebost, ja que sinó sempre tendim a menjar aliments que no ens beneficien en situacions difícils. I un consell que recomano molt és que s'inclogui quantitat de proteïna saludable en cada àpat. És a dir:
Esmorzar: - pa integral si pot ser una farina que no sigui de blat millor (fajol, mill, espelta, arròs...)
- formatge fresc, alvocat, pernil ibèric, gall d'indi... és important que hi hagi proteïna ja que ens farà que ens sentim més tipes i evitarem anar picant durant tot el dia.

Dinar i sopar: igualment amb proteïna de qualitat, peix, carn, llegums, quinoa, ous.

I bona planificació que ens serà més senzill anar a comprar i fer el menjar. Espero que t'hagi ajudat una mica almenys.

Ànims a totes, jo estic segura que durant aquests dies podem aprendre moltes coses tan a nivell personal com a societat.

Abraçades a totes.
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: Sine88 » dt. març 24, 2020 3:49 pm

Ostres noies MOLTISSIMES FELICITATS!!!!!! Per fi comencen a sortir positius, ja començava a patir pensant que s'extingia la humanitat... (és broma...) Què bé, quina alegria!!

Anika, a veure si amb el nou gine el "feeling" és més bo!!! I ànims amb aquests síntomes, senyal que tot segueix el seu curs, no??

aixamb ho sento molt, potser ara que ja és tot fora, no tens més problemes...el que fa ràbia és que no es pugui veure això amb tanta eco ni radiografia... molts ànims!!

Gràcies ainaa pels consells, jo el que estic fent és cuinar més que mai, i sobretot planificar els menús, així anem més per feina i també mengem millor.

com no se quan m'hauran de fer l'operació, potser vivim al límit i a l'abril no utilitzarem protecció, i si sona la flauta, doncs perfecte. El que està clar és que si en un any i poc no ens hi hem quedat (tot i que creiem que potser he tingut 2 bioquímics no confirmats), seria molt poc probable que cantem panxu ara... aprofitant el confinament ens ho prendrem amb un altre ritme, sent conscients que en hi ha alguna cosa que no ajuda a que tot funcioni bé, però bueno, he vist molta gent que tenen pòlips o miomes i que no han tingut problemes per quedar-se embarassades i que justament en el moment del part els hi extreuen...

Ànims a totes amb el confinament i com ha dit l'ainaa aprofiteu per aprendre coses noves i conéxer-nos millor!! (les que teniu peques com a mínim, poder sobreviure al caos!! :ok: )
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: anika_ » dt. març 24, 2020 4:59 pm

Yop benvinguda!!!! :--/) :--/) Et desitjo una estada ben curteta a cercadores, segur que entre els TO i el confinament féu diana ben aviat!

Laura ara sí que si!!!!! Enhorabona!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Com et trobes? Tens algun símptoma? Quan faràs la primera visita al gine? Nosaltres divendres al matí, estic nerviosíssima!

lulaxin ànims en aquesta última setmana de desespero, la veritat és que el confinament no ajuda gens!! Jo també estic més neguitosa del normal i acabo menjant fatal... i quan pitjor menjo més nerviosa estic i més malament em trobo. A tot això hi sumo que he deixat de fumar, més els marejos, fàstics i antojos de l'embaràs... doncs tot plegat, i sense poder sortir de casa, és per parar boig!!!! :-eh_::
Al final m'he enfadat amb mi mateixa i estic fent el que comenta l'aainnaa, organitzar un planning de tots els àpats i totalment prohibit tenir porqueries i capritxos per casa. Pels atacs d'avorriment i ansietat em va bé menjar pastanagues!

aainnaa ara mateix ens van molt bé tots els teus consells, moltes gràcies!!!! Quan s'acabi tot això tindràs un munt de feina, jejeje, entre els quilos extra del confinament i la operación bikini, telitaaa!!

Sine jo sóc molt partidària de la llei de murphy, jejeje, de debò, que aquestes coses passen. Segurament hi ha moltes dones que s'adonen que tenen pòlips, miomes o quistes quan es van a fer el primer control de l'embaràs, com m'ha passat a mi. Com tu dius, aquests dies amb molta calma i si sona la flauta perfecteee! I sinó, t'ho treus de sobre quan acabi tot això i després ja podreu buscar més relaxats.

Vingaaa, que amb el ritmillo que hem agafat ara, els propers mesos lo petamos!!!!
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: anika_ » dt. març 24, 2020 7:29 pm

Noies, acabo d'obrir el grup de mamis de novembre, si no som gaires podríem fer novembre + desembre, no? Ja que laura, tu ja entres a desembre, oi? I a més així potser cauen més cercadores! >.-<: >.-<:
En fi, ja ho anirem veient ;)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::