*CERCADORES Març 2020*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

*CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: perdudapelmon » ds. feb. 29, 2020 2:30 pm

Obert el mes de març, per qui es vulgui apuntar! Només cal que escriviu un post amb les vostres dades i editaré això per sumar-vos-hi.

_____
Cercadores Març 2020 :cnena: :cnen:


anika_
Edat: 36 (jo) i 44 (ell)
Fills: Cap
Cicles de cerca: 1 any
DNW: 4/03
Altres: A l'espera que ens confirmin si passem a RA, o bé, si ens esperem uns mesos més




Perdudapelmon

EDAT DELS DOS: 31 (jo) i 48 (Ell)
Nº DE FILLS I EDAT: cap (ell en té 2 de grans)
CICLE DE CERCA: 5è
DNW: 10/03
ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Les proves fetes fins ara han sortit bé. Esperem darreres proves i si tot és OK, a seguir intentant...


Lulaxin

Edat: 37 (jo) 44 (ell)
Fills: 1 nen de 8 i 1 nena de 5
Cicles de cerca: 2n cicle
DNW: 4/03
Altres: m'he comprat testos d'ovulació i un termòmetre amb dos decimals. Ens agradaria que naixés al 2020 però se'ns estan acabant les oportunitats...cosa q em ratlla...però bé, seguirem intentant...


Miri27
Edat: 42 jo, 43 ell
Fills: 1 nen de 4 anys
Cicles de cerca: pfff més d'un any... intermitent
DNW: 11/03
Altres: L'estiu del 2018 vaig tenir un avortament a les 8 setmanes. Des d'allà, em van promocionar a la feina i també he tingut uns problemes de salut que han fet que tot plegat es dilati massa... L'altre tema que em preocupa és l'edat: tinc 42, i clar... costarà més! A banda dels riscos. Però anem a per totes! I a donar un germà/na al nostre tresor!



aixamb
Edat: 37 jo, 39 ell
Fills: 2 (9 i 4 anys)
Cicles de cerca: 7è (amb en embaràs ectòpic pel mig)
DNW: aproximadament cap al 20/22 de març (però no sóc gaire regular)
Altres: Tenim una nena de 9 anys i un nen de 4, i ens encantaria que el tercer sigui pel 2020 (els altres són de 2010 i 2015).
No sé si som uns valents o uns inconscients. Durant el segon cicle de cerca em vaig quedar embarassada, però no va anar bé, el mes de novembre ens vas assabentar que era un embaràs ectòpic que va acabar amb un abortament tubàric.


Ninadina
Edat: 36 Els dos.
Fills: cap (ell una filla de 7 anys).
CICLE DE CERCA: molts, 1 any i 9mesos.
DNW: 20/3
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: Després de molts mesos de cerca, comencem RA.


Laura_josu
Edat: 34 jo; i 36 ell
Fills: 1 nena de 23 mesos
Cicle de cerca: 3r
DNW: 21/03
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: M'encantaria que es portessin menys de 3 anys.
perdudapelmon l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 05, 2020 5:19 pm, en total s’ha editat 11 vegades.
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: Naneta » ds. feb. 29, 2020 2:42 pm

    Hola! Veig que te m'has adelantat. :ok:

    Doncs m'hauries d'afegir. Merci!!

    Naneta
    EDAT DELS DOS: 36 i 41
    Nº DE FILLS I EDAT: cap
    CICLE DE CERCA: més de 1 any
    DNW: esperem que cap!
    ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: comencem ja IA. Demà medicació i tocant fusta que a la primera arribi!!
    Una abraçada!! :--/)
    perdudapelmon
    :: formigueta
    :: formigueta
    Entrades: 83
    Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
    Ubicació: Mallorca

    Re: *CERCADORES Març 2020*

    EntradaAutor: perdudapelmon » ds. feb. 29, 2020 5:29 pm

    Ja imaginava que alguna cosa havia fet malament. Suposo que t'he perdut copiant i enganxant. No sé què més vol dir això de "portar el mes". Naneta, crec que convé que m'ajudis. Hehe. Merci, guapa.


    Naneta ha escrit:
      Hola! Veig que te m'has adelantat. :ok:

      Doncs m'hauries d'afegir. Merci!!

      Naneta
      EDAT DELS DOS: 36 i 41
      Nº DE FILLS I EDAT: cap
      CICLE DE CERCA: més de 1 any
      DNW: esperem que cap!
      ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: comencem ja IA. Demà medicació i tocant fusta que a la primera arribi!!
      Avatar de l’usuari
      anika_
      :: granota
      :: granota
      Entrades: 225
      Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

      Re: *CERCADORES Març 2020*

      EntradaAutor: anika_ » ds. feb. 29, 2020 10:37 pm

      Perdudapelmon moooooltes gràcies per obrir març!!!!! >.-<: >.-<:

      Normalment el post comença amb O cercadores i les que ens vulguem apuntar aquest mes et passem les nostres dades. Llavors tu pots editar el primer post tantes vegades com vulguis, i afegir o canviar dates de NW, o anar afegint noves cercadores que es vagin apuntant. I ja està!!! Ho faràs mooooolt bé, i segur que ens portes molta sort!!! :-()) :-())

      Aquí tens les meves:

      anika_
      Edat: 36 (jo) i 44 (ell)
      Fills: Cap
      Cicles de cerca: 1 any
      DNW: 4/03
      Altres: A l'espera que ens confirmin si passem a RA, o bé, si ens esperem uns mesos més
      Avatar de l’usuari
      Naneta
      :: peixet
      :: peixet
      Entrades: 269
      Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

      Re: *CERCADORES Març 2020*

      EntradaAutor: Naneta » dg. març 01, 2020 8:59 am

      Bon día!!!

      Anika, quan has dit que les embarassades et persegueixen he pensat en mi!!! Siiiii!!! Tens raó! L’altre dia estava comprant, mirant cosetes en una estanteria, i em vaig adonar que estava al mig de dues. I li dic a la meva parella: veus? És que em persegueixen! Jajaja!!! Vam riure tant els dos!! Ha arribat un moment que ja ens ho prenem més amb bon humor que amb malhumor. Que sinó. Ja fa més d’un any que vam decidir ser pares i aquest mes un any que ens vam posar seriosament!! I desgasta molt! Per això que parlar-ne, riure, plorar, abraçar-te i petonejar-te és essencial. Plorar també! Que cal deixar anar fora!!

      I clar que t’hi quedaràs!!! Tot té solució!! És normalíssim pensar la Possibilitat que mai arribarà (jo també ho he pensat), però espera a les indicacions de la ginecòloga. quan portem tants mesos passa tot tot pel cap. És inevitable! Positivitat i esperança!! Altres casos més complicats se n’han sortit. Tot anirà bé! I no ets mala persona. Ets una persona amb sentiments.

      I jo siiiii!! Tinc visites programades de control. La primera la setmana vinent. Avui és dia inici!!

      Aleeee!!! Bon diumenge! Aquí fa solet!
      Una abraçada!! :--/)
      Avatar de l’usuari
      anika_
      :: granota
      :: granota
      Entrades: 225
      Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

      Re: *CERCADORES Març 2020*

      EntradaAutor: anika_ » dg. març 01, 2020 9:30 am

      Noies, necessito fer una entrada ego de cercadora en desespero nivell màxim!!! Crec que m'està passant el pitjor que li pot passar a una cercadora:

      Com bé sabeu sóc un desastre i aquest matí m'ha donat per fer un TE, sisi, tinc una addicció xunga amb els TE. Bé, a primera vista és el blanc nuclear de sempre, però aquest cop hi ha com un "algo" que segons amb quina llum t'ho miris és una línia. He buscat per internet i molta gent parla de la malèfica línia d'evaporació... és una línia com gris quasi imperceptible que es pot malinterpretar com un possible positiu, però realment no ho és, és la marca que deixa l'orina en evaporar-se. Així que ja us podeu imaginar el nivell de desespero que tinc ara. El maromo diu que ell no creu que sigui un positiu, però jo ja no m'ho puc treure del cap. Ai no sé!!!!! Sé que no és un positiu, però jo vull que ho sigui, i aquesta sensació és molt desesperant.

      No sé, sé que no hi puc fer res, a banda d'esperar a demà per repetir la prova. He llegit el cas d'una noia que deia que, un cop veus aquesta marca, a partir d'ara ja la comences a veure a tots els TE que et facis, quin horror!!! El pitjor és que la patacada d'aquest més serä triple!

      Conclusió, i no deixaré de repetir-m'ho: NO fer TE abans d'hora, perquè després passen aquestes coses!

      A vosaltres us ha passat mai??
      lulaxin
      :: formigueta
      :: formigueta
      Entrades: 64
      Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

      Re: *CERCADORES Març 2020*

      EntradaAutor: lulaxin » dg. març 01, 2020 9:39 am

      Bon dia a totes!

      Perduda pel mon merci per obrir el post guapa! segur que la primavera ens porta a totes bona sort!

      Anika si q es una merda quan al voltant tot són embarassades! sembla q ens persegueixin oi? molts oms per a suportar el desespero. Acabo de llegir la teva nova entrada!!! pots penjar la foto??? a veure si et podem ajudar? quan ha sortit la línia? si feia moooolta estona pot ser d'evaporació, però sinó, si q podria ser d'embarassada!!

      Naneta tenim la mateixa data de NW, creuem els dits a veure si hi ha sort aquest cicle!


      Perduda, et deixo les meves dades aquí:


      *Lulaxin*
      Edat: 37 (jo) 44 (ell)
      Fills: 1 nen de 8 i 1 nena de 5
      Cicles de cerca: 2n cicle
      DNW: 4/03
      Altres: m'he comprat testos d'ovulació i un termòmetre amb dos decimals. Ens agradaria que naixés al 2020 però se'ns estan acabant les oportunitats...cosa q em ratlla...però bé, seguirem intentant...


      I a nivell ego modo: he de confessar que m'he fet un test i ha sortit negatiu, per tant, suposo que la regla arribarà dimarts o dimecres amb normalitat. Tot i que creia que havíem fet bé els deures...el proper cicle començarem amb testos, però recomanen fer-los a primera hora de la tarda, i no sé si serà possible per horaris meus...

      ens anem llegint boniques!

      que tingueu bon diumenge i primer dia de març

      *lulaxin*
      Avatar de l’usuari
      anika_
      :: granota
      :: granota
      Entrades: 225
      Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

      Re: *CERCADORES Març 2020*

      EntradaAutor: anika_ » dg. març 01, 2020 10:11 am

      Sabeu com adjuntar imatges al socpetit?
      Crec que només puc linkar imatges que estiguin a altres servidors, he pujat la imatge a un servidor temporal, a veure si la podeu veure... potser es borrarà en un temps determinat:

      https://ibb.co/kmw8J6k

      Què en penseu?? Ara es veu millor que quan he fet el test.

      Lulaxin, estic amb la mateixa DNW que tu, en principi el primer TE l'hauríem de fer demà, amb poques possibilitats de veure el positiu! El més fiable seria fer-lo dimecres.
      aainnaa
      :: puça
      :: puça
      Entrades: 9
      Membre des de: dl. set. 02, 2019 9:56 am

      Re: *CERCADORES Març 2020*

      EntradaAutor: aainnaa » dg. març 01, 2020 10:21 am

      Bon dia,

      Jo aquest mes tampoc em torno apuntar però us vaig seguint.

      M'han vingut ganes d'escriure després de veure la foto de l'Anika i siiii ..::·· jo veig la ratlla Anika i no de color gris, jo veig una ratlla de color rosada i es veu força clar ehhh :b-))) , així que haviam haviam, però en veure això impossible fer-te il·lusions. Segur que anirà tot bé.

      Feliç diumenge i comencem el març.
      Nuri00
      :: granota
      :: granota
      Entrades: 243
      Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

      Re: *CERCADORES Març 2020*

      EntradaAutor: Nuri00 » dg. març 01, 2020 11:20 am

      hola!!! entro només un moment ràpid per contestar a l'anika. Nenaaaaaa jo siiiii que hi veig una ralla rosa aqui!!!! vaja, no he vist cap imatge per saber com és una ralla d'evaporació però ja et dic jo que si a mi em surt això en un test em flipo segurissim! jo hi veig un super positiu.

      Quan tens la DNW? el 4 de març oi? fes un altre demà al mati a veure què

      aiiiiiii a veure si ja comencem a canviar la ratxa noies!!! ara m'he animat al veure el teu test també, tot és possible!!
      ves informant eeeeee!!!!
      Avatar de l’usuari
      Bea
      :: conillet
      :: conillet
      Entrades: 389
      Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

      Re: *CERCADORES Març 2020*

      EntradaAutor: Bea » dg. març 01, 2020 11:24 am

      Hola! Disculpeu que m'infiltri, però he entrat a tafanejar i volia dir-li a l'Anika que això és un positiu com una casa. T'ho diu una que s'ha fet centenars de tests com aquest en 8 embarassos diferents. Si és de sensibilitat 10 (ultrasensible) aquesta ratlleta és con de 10DPO aprox. Si es de 20 o 25 de sensibilitat, és com de 12DPO. Així que enhorabona! Tot i així tingues en compte que recomanen no fer test abans de la falta perque encara no està del tot implantat i ha ha possibilitats que acabi fallant la implantació. El dia de la falta la implantació ja ha acabat i si la ratlleta surt més marcada ja pots estar força tranquil•la.

      Bea.
      Jo: SOP+RI
      Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
      Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
      Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
      Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
      Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
      Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
      Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
      Abr'18 TE+/Bioquímic
      Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
      Avatar de l’usuari
      Naneta
      :: peixet
      :: peixet
      Entrades: 269
      Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

      Re: *CERCADORES Març 2020*

      EntradaAutor: Naneta » dg. març 01, 2020 12:06 pm

      Holaaaa!!!

      Lulaxin, t'has confós. No he posat dnw pk ni idea i pk també espero que no em vingui!! Jajaja!

      Anikaaa!!!!! Homee!!! Jo també em fliparia! Si que es veu una mica!!! Bueno, bueno, bueno!! Seràs la primera de març!!! Molt rebé!!!! No ens abandonis eh???!!!! Segueix escrivint-nos!!!
      Demà et tornes a fer un altre per ser cautelosa i bingo!!! Felicitats!!! Ja era hora estrenar els positius!! >.-<: >.-<:

      Estigues estretinguda avui!!!!

      Adéuuuuuu!!!! Ens tens informades!!!
      Una abraçada!! :--/)
      lulaxin
      :: formigueta
      :: formigueta
      Entrades: 64
      Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

      Re: *CERCADORES Març 2020*

      EntradaAutor: lulaxin » dg. març 01, 2020 2:34 pm

      Naneta m’he confòs amb l’Anika!!

      I Anika, siiiiii jo hi veig un super positiu!!!!!! Ole ole!! Quina alegria! Demà te’l tornes a fer i segur que surt més marcat!

      Jo me n’he fet un aquest matí i era blanc nuclear, per tant veient el teu ja veig que ni de conya he encertat. Et puc preguntar quant creus que va ser l’ovulació i quins dies vau fer deures? Hehehh

      Merciii

      *lulaxin*
      Avatar de l’usuari
      anika_
      :: granota
      :: granota
      Entrades: 225
      Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

      Re: *CERCADORES Març 2020*

      EntradaAutor: anika_ » dg. març 01, 2020 3:20 pm

      Noies, m'esteu posant moolt nerviosa!!!! Als 10-15 minuts jo veia com "algo" indefinit (el maromo no veia res), i al cap de 30 min ja s'ha començat a veure aquesta línia. Bea, és normal que tardi tant a sortir? Per això em preocupa que no sigui evaporació.

      Em fa moltíssima por que no sigui res, així que de moment peus de plom i tocarà esperar a veure quė passa...

      Uffff!! Quins nervis!!

      Lulaxin, no ho donis per perdut encara, ja veus com és el test d'avui, moooolt dèbil i molt dubtós.
      Jo avui estic a 11 DPO, i aquesta SW només vem fer pinxo el dia que em va sortir TO positiu i l'endemà, i ja està.

      Per cert noies, ja sabeu que m'encaaaanten els experiments, així que m'he fet un TO al migdia i m'ha sortit un positivazoooo! Aiiiii aiiii aiiii, que potser NO és cap mite i si que poden preveure algo!
      :()():::: :()()::::
      Miri27
      :: rateta
      :: rateta
      Entrades: 179
      Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

      Re: *CERCADORES Març 2020*

      EntradaAutor: Miri27 » dg. març 01, 2020 3:45 pm

      Holaaaa!

      A veure, marxo un finde porahi i ara que stem ja tornant, em poso a mirar el SP i m'hi trobo un culebron super emocionant!!!!
      Anikaaaa! A veure, jo a la imatge veig la linia, lo de l'evaporacio ni idea, el cas és que alguna cosa es veu i si a sobre tens TO positiu... doncs a veure, tot i que dius d"anar amb peus de plom, però és per emocionar-se! Jo al meu embaràs també abans de la falta tenia fluxe i fins i tot vaig anar a urgencies perque pensva que era una infecció! I mira que va ser! un regalitu preciós! Desitjo de tot cor que sigui positiu! A més la teva DNW era el 27 i ja som a dia 1! Ens vas dient! Demà al matí un altre TE!

      Perdudapelmon, deu nhi do la SW! Això si que es fer deures, molt bé! Gràcies per obrir març.

      Sine88, ara llegia també el que ens vas dir que hi havia alguna cosa a les proves, molts anims, ja ens dius el que, però segur que alguna cosa es pot fer, segur!

      Naneta! guay aquesta W! Mira, que diferent no? Alegrar-se per la w! On s'ha vist! jajajja! me n'alegro guapa! Ara a començar! tens data de quan et fan la implantació? (no sé si aquesta és la paraula)

      Doncs m'apunto a març! Aquí van les meves dades! A veure si és EL MES!!


      Miri27
      Edat: 42 jo, 43 ell
      Fills: 1 nen de 4 anys
      Cicles de cerca: pfff més d'un any... intermitent
      DNW: 11/03
      Altres: L'estiu del 2018 vaig tenir un avortament a les 8 setmanes. Des d'allà, em van promocionar a la feina i també he tingut uns problemes de salut que han fet que tot plegat es dilati massa... L'altre tema que em preocupa és l'edat: tinc 42, i clar... costarà més! A banda dels riscos. Però anem a per totes! I a donar un germà/na al nostre tresor!
      Sine88
      :: formigueta
      :: formigueta
      Entrades: 92
      Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

      Re: *CERCADORES Març 2020*

      EntradaAutor: Sine88 » dg. març 01, 2020 4:38 pm

      Anikaaaa quiiins nervis!!! Jo no sé si això vol dir ja positiu o no pel tipu de ratlleta, però jo una ratlleta la veig!! Jo aniria a la farmàcia i em compraria un d’alta sensibilitat i demà ho repetiria, i ens dius!! Siusplaau seria tan guai cantar una panxu!!

      Naneta això ja està en marxa! Pel que dius, semvlen les injeccions com dels diabètics, en plan “boli”. Molts ànims, esteu seguint el camí com cal!

      Jo de moment no m’apunto a cercadores, estaré per aquí segur però fins que no em digui el ginecòleg el què, no vull pensar en res. A veure demà per quan em donen hora...

      Acabeu de passar molt bon diumenge!!!
      Avatar de l’usuari
      Bea
      :: conillet
      :: conillet
      Entrades: 389
      Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

      Re: *CERCADORES Març 2020*

      EntradaAutor: Bea » dg. març 01, 2020 6:21 pm

      Anika, és normal que es marqui més als 30minuts, és quan el reactiu fa la reacció completa. A mi sempre m'ha passat igual. Jo soc de fer-me TE des del 8DPO, i tan aviat, als 10minuts sovint no es veu res però més tard de vegades ja surt una ombra, més clareta que la teva. I a mida que passen els dies ja va pujant el to. Cada embarás és diferent, perqué depen del dia que s'inicia la implantació. A mi amb el TE d'alta sensibilitat, segons l'embarás, m'ha sortir el positiu tan d'hora com 7DPO o tan tard con 13DPO.
      El TO és normal que sigui positiu. La HCG (hormona de l'embarás) i la LH són glucoproteïnes amb una estructura química semblant, estan formades per dues subunitats, alfa i beta, i la alfa és comuna a totes dues. Els tests d'embaràs tenen reactius que responen a la unitat beta (d'aquí el nom beta de l'analítica en sang), però els tests d'ovulació tenen reactius que responen a la subunitat alfa, per tant si hi ha embaràs, detecten la suma de totes dues hormones. Tot i així, que el test de LH serveixi com a detector de l'embaràs abans que el propi test d'embaràs és dubtós, perque solen tenir menys sensibilitat i la LH a final de cicle és molt baixa. Però quan el TE surt positiu, el TO sol sorti positiu també.
      Jo: SOP+RI
      Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
      Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
      Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
      Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
      Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
      Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
      Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
      Abr'18 TE+/Bioquímic
      Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
      Avatar de l’usuari
      anika_
      :: granota
      :: granota
      Entrades: 225
      Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

      Re: *CERCADORES Març 2020*

      EntradaAutor: anika_ » dg. març 01, 2020 9:07 pm

      Bea moltes gràcies per les explicacions, em deixes una miqueta més tranquil·la. De totes maneres, fins que no passin uns dies (o setmanes) i ho puguem confirmar i saber que tot està bé és impossible relaxar-se! :-o00m

      Naneta, ja t'has posat la primera injecció? Què tal? Fa mal? És fàcil de posar? Vingaaaa, pensa que en dues setmanetes ja haurà passat tot >.-<: >.-<:

      Sine espero que surtis de dubtes ben aviat, a veure si et donen hora aquesta mateixa setmana. Ja veuràs com tot té solució, tranquil·la i vés-nos dient :-o00m :-o00m

      Miri Com ha anat l'escapadeta?? Espero que hagis desconnectat molt!

      Crec que no cal que faci més ego avui, estic dels neeeeeeeeeeervis i fa un parell d'hores que estic amb sensació de warry imminent!
      ?-) ?-)
      Avatar de l’usuari
      anika_
      :: granota
      :: granota
      Entrades: 225
      Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

      Re: *CERCADORES Març 2020*

      EntradaAutor: anika_ » dl. març 02, 2020 9:01 am

      Noieeees, aiiiii que crec que siiii!!! Al test d'avui ha sortit una línia, molt clareta però rosadeta i molt bonica! No m'ho puc creure! Jo no noto res diferent, estava convençuda que sortiria un altre blanc nuclear.

      Dijous tenim ginecòleg per revisar els resultats de les proves... crec que la visita serà una mica rara i absurda, és molt d'hora per res, oi? Però bueno, a veure què ens diu.

      Bufffff, estem en un núvol, però és massa d'hora i hem de tocar de peus a terra... quin patiment, de debò!
      Avatar de l’usuari
      Naneta
      :: peixet
      :: peixet
      Entrades: 269
      Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

      Re: *CERCADORES Març 2020*

      EntradaAutor: Naneta » dl. març 02, 2020 10:23 am

      Moltes Felicitats Anika!!! Ja era hora que algú que porta molt de temps buscant trenqués el malefici! Veus? Quan menys t’ho esperes passa!! A veure si alguna t’acompanyem més en aquest mes!!!
      I la cita t’anirà molt bé per confirmar!!! No és pas absurda!! Gaudeix d’aquest nou Camí!!! M’alegro molt per tu! Se’t trobarà a faltar segur!

      Jo la primera punxada bé!!! No és per tant! I el meu cuqui m’ho va fer molt bé!!! Esperem que vagi bé!!!

      Jo us volia dir que crec que estaré aquest mes pensant en mi I no crec que entri. He estat rumiant I crec que necessito estar pendent de mi i mirar molt poc internet. Fins I tot, he pensat d’escriure per deixar anar neures, inseguretats, alegries i pors en una llibreta. M’entretindré a fer scrap. I després li ensenyaré al futurible com es ratllava la seva mama!!! Jejeje!!! No sé... necessito menys empatia i més jo. Tinc la certesa que tot anirà bé, però necessito un Kit Kat. Si hi ha bones noticies us ho faré saber sinó no crec. Jejeje!!!

      Un petonet per totes!!!! I sort!!!
      Una abraçada!! :--/)

      Torna a “Buscant un embaràs”

      Qui està connectat

      Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

      Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

      Actualitat ::