*CERCADORES Març 2020*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: perdudapelmon » ds. març 28, 2020 12:42 pm

Hola a totes:

Lulaxin això és llarg, oi? Cal tenir molta paciència :-o00m Molts ànims i si no és aquest mes, a seguir-ho intentant! Ja ens informaràs...

yop benvinguda!!! És relativament normal que els tests d'ovulació et donin un positiu just abans de la regla. Espero que no et vingui, però si és així has de saber que té a veure amb una 2a pujada d'estrogen que hi ha durant el cicle menstrual. Consulta amb el teu ginecòleg, però a mi també em passa sovint i pel que he investigat és normal.

aixamb tu no contestis si no et ve de gust, t'entenem! El més important és que aquí tenim un espai per desfogar-nos però que no és cap obligació entrar ni respondre....ves al teu ritme :ok:

Nuri00 jo tinc la DNW el 7 d'abril. Per tant, anem més o menys iguals. Ahir vaig donar per tancada la SW. I sí, ens passa com a tu. De fet, el maromo m'ha demanat que no li expliqui quins són els dies de l'ovulació perquè psicològicament no li va bé. Quan sent que és obligació, li costa acabar la 'feina'. És com quan et vols dormir i no pots i com més ho intentes, pitjor. Per tant, he decidit no comentar-li res sobre els meus tests i , senzillament, 'buscar' el contacte quan toqui.

anika maca, que bé que al final tot hagi sortit tan bé! I quin patiment incessari que et va provocar aquesta ginecòloga :ufs:

lulaxin has caigut en la temptació? hehe. Bé, si hi has caigut, no passa res! Jo estic en un pla que trobo que tenim dret a fer el que ens vingui de gust neu:-D

NinaDina i Nuri ànims amb la SW. Jo m'he llegit molts estudis científics i, de fet, últimament en trobo força que recomanen fer-ho cada dia. Millora la qualitat de l'esperma ..::·· malgrat que en redueixi el nombre. Aquí teniu el link:
https://www.bebesymas.com/fertilidad/te ... -del-semen

A mi el metge d'IVI el que em va recomanar és "obligatori" dia sí , dia no, des del dia 10 del cicle fins el dia després de l'ovulació (això són uns 3 cops en el meu cas) i entre mig "todo lo que queráis".

gublin, laura_josu, pink_flower....i resta d'embarassades perdoneu, que igual em deixo algú...ENHORABONA!!! :-()) sereu unes mares meravelloses.

Sine88 com ho portes, guapa?

Aixxx....no sé si em deixo algú. Perdoneu!!! Ja som tantes!!!! Heheheehehe :content:


Ego just abans del Covid19 dels nassos em van fer la histerosalpinografia.... la prova va ser molesta, però res de l'altre món. El problema va venir els dies després perquè malgrat que em van donar antibiòtic per prevenir infeccions, vaig tenir infecció d'orina i vaig haver de prendre el Monurol. Esper que això no hagi afectat molt a la SW.

La histerosalpinografia va sortir bé. Trompes desobstruides i úter normal (posava úter petit però la conclusió de l'estudi era "normal", així que suposo que guai) >.-<:

Em falta tenir els resultats de l'analítica hormonal que tots dos ens vam fer per la SS, però això es retrassarà molt. També ens falten els resultats del cariotip de l'IVI, que també està aturat pel Covid19.

Així que a aprofitar el confinament, i ara a esperar el desespero :-o00m


Abraçades i besades dolces per a totes!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: Miri27 » ds. març 28, 2020 1:23 pm

Hola noies!
Portava uns dies desapareguda! El confinament, el teletreball, el nen i haver de pensar com entretenir-lo i que crec que he passat també el coronavirus (vaig perdre olfacte i sabor durant uns dies i em vaig trobar amb una mica de mal cos... ara estic be! Així que com no em vaig fer la prova, doncs no ho sabré)... Total! que la SW es va reduir a S Day, una sola carta, un altre cop.... així que no crec que haguem fet diana. Ara estoc en desespero, a 5 dies de la W, i simptomes habituals... en fi!

Però bé, he començat per l'ego, sorry! Volia felicitar a aquesta quantitat de panxus que han aparegut! Mare mevaaa!!! Quin més! Repassant noms: Anika, Laura_josu, Gublin, pink flower... me'n deixo alguna??? FELICITATS REINESSS! Que guay! Això ens dona ànims a la resta, estic super contenta! Gaudiu mooolt de l'embaràs!!!

A la resta de cercadors... com aneu? Algú amb desespero? Aixxx! Algú en SW? Ja he llegit que hi ha de tot! Molts ànims i ens anem parla t per aquí!

Pettó!
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: Pink_flower » dg. març 29, 2020 10:53 am

Bon dia noies!!!

Com esteu??

Lulaxin per molts anys!!!! >.-<: :-()-) :miko: Segur que va ser un aniversari diferent però per no oblidar també. No et refiis de símptomes o no símptomes perquè el cos va a la seva bola...ànims amb el desespero :-o00m Has fet algun TE?? Jo et recordo que un dimarts o dimecres vaig fer TE blanc nuclear i dissabte va ser positiu :-o00m

Yop com va el desespero?? Ánims!!! :-o00m A mi em va sortir positiu a 16DPO no sé perquè la meva fas lútea s'ha allargat a 16 dies! Quan abans era de 14... els canvis hormonals post part :-o00m

Nuri00 demana un carregament de TE ja!!! Jo ara tinc un munt, se m'han acumulat 3 paquets de TE i TO que si alguna els vol li regalo. És veritat que amb els mesos la cerca es fa dura però cada cop més a prop del somni :-()) >.-<:

Anika quina ilu sentir el cor oi??? Crec que és dels moments més inolvidable de la vida :love: :love: :love: ara subidon total fins a la propera eco :-()-)

Aixamb bonica :-()-) :-()-) :-()-) no dubtis mai que aquest pot ser el mes, ja saps que vindrà quan menys ho esperis i de desembre seria :love: :love: :love: :love: a mi novembre/desembre m'encanta :love:

NinaDina com va aquesta SW??? A TOPEEE >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Vinga noies que estem en ratxa! :b-)))
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: anika_ » dg. març 29, 2020 6:00 pm

Miri, només es necessita un pinxito per fer diana, no et donis per vençuda, ni de bon tros!!! Què bé que ja et trobis millor... potser el millor és passar el maleït coronavirus i així almenys ja tens els anticossos, en fi... esperem que acabi aviat tot això!

Yop i Perdudapelmon els TO poden sortir positius abans de la warry si estàs embarassada (perquè l'hormona de l'ovulació i la de l'embaràs s'assemblen), però sinó és molt estrany.
Si el TO surt altet al llarg de tot el cicle pot ser ovaris poliquístics o alguna alteració hormonal... Yop, has pogut repetir algun test??

Nuri i Perdudapelmon teniu tota la raó del món amb els pinxitos programats, nosaltres el 90% dels cops érem dos robots fabricant bebès, horrible! Suposo que cada vegada hi ha més pressió, és inevitable... a no ser que tiris a la basura tots els TO i ho facis només quan et ve de gust... però jo us asseguro que si haguéssim triat aquesta estrategia haguéssim trigat el triple!!
Ànims amb els desesperos!!!

Lulaxin m'alegro que anés molt bé el cumple confinat, com deien, aquest segur que no l'oblides maaaai!! Com portes el desespero? Al final has fet un altre TE?? I no et fiïs dels no-símptomes!! A mi no em van començar fins a la setmana 6!

Ara no sé si em deixo algú!! Espero que estigueu totes mooolt bé i amb ganes de començar abril. Esperem que a l'abril, poc a pquet, es vagi girant la truita i comencem a tornar a la 'normalitat'. Petonaaaarros!!
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: Laura_Josu » dg. març 29, 2020 8:47 pm

Bona nit noies!!!

Miri_aquest darrer més només vam fer dos pintxitus, el dia abans de l’ovulació i 4 dies abans, però dels que gaudeixes no dels forçats que parlaven la Nuri i la Perdudapelmon i mira patapam!!! Així que no perdis l’esperança bonica!.

Com van els desesperos?? Yol, Nuri, Perdudapelmon, Miri?? No se si em deixo algú, perdoneu.

Lulaxin felicitats!! Un pel tard perdona. A mi me’n cauen 35 demà :mu:: el meu home m’ha fet un pa de pessic :) així que ho celebrarem com cal tot i el confinament!

Us desitjo moltíssims sort a totes!

Nanit :-()-)
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: lulaxin » dg. març 29, 2020 9:40 pm

Hola guapes,

una setmana més que ja hem passat...aquest finde estic una mica de bajón, se m'està fent més pesat el confinament, només tinc ansia per menjar i poca paciència amb els meus fills. Necessito sortir a escampar la boira...com totes no?

I res, aquest matí m'he fet un TE i ha sortit negatiu, així que assumint que aquest mes tampoc hem encertat, i l'oportunitat de ser pares al 2020 s'ha esvaït. Quan em vingui la regla ja m'apuntaré al post d'abril, ho seguirem intentant...

perdoneu q no personalitzi, espero que estigueu totes la mar de bé.

una abraçada

*lulaxin*
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: Miri27 » dg. març 29, 2020 11:17 pm

Hola!
Lulaxin, no ho donis per perdut encara, quan és la DNW?
Em fa molta gràcia lo dels pinxitos per obligació... són horribles! Diria que ens passa a totes! Però això no tho expliquen! Aix quines coses...
Bueno, ànims amb els altres desesperos i SW! Ja queda menys !
Jo estic amb molt mal de pits... com cada mes!
Anika quan et va sortir el primer positiu quant et faltava per la DNW? Tinc uns quants TE i ja se m'està enganxant això de fer TE! jsjaja

Petonets i feliç dilluns confinat!
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: yop » dl. març 30, 2020 9:38 am

Bon dia!
Perdudapelmon els dos mesos el que he fet el seguiment amb to tens raó q em puja abans de la W però aquest mes a pujat molt.

Pink_flower jo abans era super puntual cada 28 patapam! Desde que vaig tenir al petit res igual cada mes es diferent sóc irregular entre 25 y 29 Maxim.

Anika el més pasat el vaig portar be i el negatiu també però aquest mes no he portat la fase desesperació massa bé.

Ergo ahir Mati en vaig fer un altre te de tira i blanc nuclear ( jo també sóc de les que no puc amb la incertesa) bé cap símptoma de la W així q vaig enviar al Marimon a comprar un te a la farmacia i me'l vaig fer resultat no embaraçada, sinserament em va donar un bajón inclus amb tot això ens vam donar compte que el meu fill gran sap desde el mes passat que estem buscant i es callava i feia el boig 16 anys jaja.
Bé doncs a la nit just abans de anar a dormir ja va aparèixer la W. 31 dia de cicles he tingut, ahir cap símptoma de W ara ja sí que estar en tot el seu esplendor.
Així que noies paso a abril!
Ara ja está asimilar :--/)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: anika_ » dl. març 30, 2020 5:14 pm

Lauraaaaa és el teu cumple avui???? Per molts anys wapíssima!!! :b-))) :b-))) :b-)))
Com ha quedat el pa de pessic???

Yop em sap molt de greu aquesta warry. Hi ha mesos que, no saps perquè, et senten molt pitjor que els altres, és una m....
Pel que dius dlos TO, te'ls fas durant tot el mes? I et mesures la temperatura?
Ho dic per treure un patró, si sempre estan alts, o bé si pugen en determinats moments. Potser això t'ajuda a treure un patró o bé et dóna informació extra. En tot cas, molts ànims bonica, ara toca posar les energies a la propera SW que ja la tens al caure!

Miri, pel que em preguntaves, a mi em va sortir el positiu 3 dies abans de la falta, 11 dies després d'ovular. Em vaig fer un TE de 20mlu/ml. Quants dies et falten a tu per la W?
Aiiii si, els TE són un viciiiiii!!! Jo ja els trobo a faltar!! jajaja

lulaxin com estàs?? Encara et queden 2 o 3 dies per la W, no?? No tiris la tovallola encara!!
Jo t'entenc perfectament, aquests dies estan sent molt durs per a tots, hi ha dies que necessito obrir la finestra i cridar NO PUC MÉS com una boja!!! En fi, ànims, sembla que les dades cada dia són una miqueta més positives, ja veuràs com poc a poquet anirem veient la llum!! :-()-)

La resta com esteu??
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: lulaxin » dl. març 30, 2020 7:26 pm

Bona nit boniques,

com esteu?

yop, ànims, just quan baixa es un super bajon, però no perdem l'esperança, ànim!

laura, per molts anys, un aniversari ben diferent, oi? el de l'any que ve, creuem els dits per fer-lo a l¡aire lliure i amb bebè.

anika, com t'ha pogramat les visites la nova gine? t'hauras de desplaçar gaire? en aquest cas pots anar en cotxe acompanyada?

miri, aqui pinxitus per obligació tb fa que tot plegat sigui una mica pesat...de fet aquesta darrera sw no he volgut pressionar gaire per no agobiar, i per aixo penso que potser se'ns ha passat el dia.

Aquest matí m'he fet un altre TE, i son d'alta sensibilitat i ha sortit blanc nuclear...

Si voleu m'ofereixo per obrir el post d'abril, a veure si em porta sort. Dimecres l'obro!

Apa guapes! petonets per totes les panxus, per totes les SW i pels desesperos,

*lulaxin*
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: Miri27 » dl. març 30, 2020 10:28 pm

Hola noies!

Gràcies Anika! Doncs si no baixa abans i no m'oblido amb el primer pipi, ho faré! justament estaré a 12DPO. Tot i que no em sento embarassada, gens, però mira, per avorriment d'aquests dies de confinament, jajajaa

Lulaxin, doncs vinga! A obrir abril! Jo segur que mhi afegire!

Yop, ànims, encara que costi.... l'abril ens espera!!!

Laura! no sé si és avui o ahir, però per molts anyss!!!

Petons a totes
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: aixamb » dt. març 31, 2020 6:03 am

Bon dia, noies!!
Últim dia de març... sembla que aquest mes han aparegut totes les panxetes que se'ns resistien el mes passat!!

Una abraçada molt gran a les que us ha visitat la warry aquests últims dies!

Lulaxin tu estàs com jo! Però encara ens queda aquest mes vinent perquè sigui de desembre del 2020, no??


Una abraçada!!


Qui portarà el post d'abril? Si no surt ningú, ho puc fer jo, però no sé pas com ho faré!!

Petonets, boniques!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: yop » dt. març 31, 2020 9:22 am

Bon dia noies!!

Anika doncs al febrer vaig calcular cuan fermel's els to (els vaig comprar de farmàcia) i em va donar positiu just al segon test en venien 5 així que només vaig poder fer el seguiment de aquests 5 va marcar positiu al matí i a la nit al dia següent ja no.
Llavors em vaig iluminar i en vaig comprar per Amazon que em van el dia 26 em va tornar a marcar super fort i el 27 a la nit ja em va venir a veure la W.

I desde Llavors me'ls he fet cada dia i em va donar positiu el 12 i el 13 ( 14 i 15 del cicles) però la aplicació em marca el 12 ( 14 cicle) com a pico. Igual vaig pecar de no seguir intentant pq només va haver pinxitos fins el 13 ( dia 15 cicle)
En definitiva q es marca cuan la ovu i també abans de la W ara mira t'ho!
Però tot el cicle en marca les dos ratlletes. Ara he agafat les del fermometer i la de control em surt super fluixa no es marca com la del embaràs o les altres tires que tenia.
No sé si no estan bé O són així.


Perdoneu que sempre escric desde el mòbil i no personalitzo massa y semblo una sosaina!!

Una abrazada a totes.
Istineta
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dv. gen. 03, 2020 11:23 am

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: Istineta » dt. març 31, 2020 11:45 am

Hola Noies!!

Aquí Istineta, no se si us enrecordeu de miiii de cercadores de gener i febrer...justament aquest Març no em vaig apuntar perque veia que sino hi pensava molt, pero tot i això de tant en tant us he anat llegint... :love:

ABANS DE RES ...FELICITATS!!!! @PINKFLOWER @anika @Laura-josu @Gublin!!! NO se si em deixo algú més!!! I també entro per dirvos que jo aquest mati he tingut el meu POSITIVAS de TE!!! :-()) :-()) :-()) EStic molt contenta, si tot va be, ens ananem a Desembreeee!!! :b-))) :cnen:

Entro tambè per dir-vos que he intentat saber fa 2-3 dies, amb els TO si estava prenyi...i res...em sortien o blanc nuclear o linia molt tenue, en canvi avui a 1 dia de la W mha sortit un positivas de TE (clearblue NO digital)!!! Ahir tarda TO (de tires) negatiu. Així que a mi no sem compleix això que diuen que fa d'oracle... :ufs:


P.d. just a la SW vaig tenir una mica tos seca i febricula, amb una mica de mal de coll...molt possiblement CORONAVIRUS MALEIT...espero que tot estigui bé,... bé ja anirem veiem.

Petonàs i ànims! ja esteu més aprop del vostre objectiu! :--/) >.-<:
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: lulaxin » dt. març 31, 2020 3:19 pm

Bon dia a totes!

Istineta, moltíssimes felicitats! quin existàs de mes noies! bravo!!!

aixamb jo m'havia ofert a portar el post de l'abril, però si vols ho podem fer entre les dues. I si que anem prou a la par, pel tercer, i amb ganes de ser mames al 2020, però em temo que a nosaltres ja se'ns ha escapat el tren del 2020. El proper cicle, si l'encertem, la dpp seria per reis de 2021...

Avui no m'he fet TE, ono en vull malgastar més. També tinc pendent fer una compra de TO, però no els vull comprar fins q no em vingui la W, a veure si arriba demà o demà passat. De símptomes cap, de psicosímptomes tampoc. Només malhumor típic en mi com a síndrome premenstrual..

apa, petonets a la resta!

*lulaxin*
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: aixamb » dt. març 31, 2020 5:11 pm

Istineta! Felicitats, noia!! Quina punteria, ja ho vau dir al principi que a l'abril bebes mil!!

Lulaxin bonica! Tot teu el mes d'abril! Perdona, no ho havia vist!! Si per sort no t'hi haguessis d'apuntar (creu-ho els dist molt fort), ho faig jo. d'acord? XDD

Hi ha molts mesos per endavant, al ritme que vaig...


Petons!
Imatge

Imatge
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: perdudapelmon » dt. març 31, 2020 5:33 pm

yop a internet trobaràs molta info sobre els test d'ovulació. No passa res si sempre et surten 2 ratlles. Això no vol dir Test Ovulació positiu. Simplement és que durant tot el cicle tenim una mica d'LH. Positiu és quan la ratlla de test és igual d'intensa o més intensa que la de control.

Com et comentava en l'anterior post, de vegades sí que pots tenir un TO positiu abans de la regla pel 2n "pico" d'estrogen. A Internet trobaràs informació.

Què bé si obriu el mes d'abril! Jo estic a 5DPO així que encara no puc dir si m'hi sumaré o no..... ja veurem!!! :globus:
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: Laura_Josu » dt. març 31, 2020 10:37 pm

Bona nit noietes!!!

Perdudapelmon, lulaxin_ creuant els dits ben fort per a vosaltres!! Vinga que ja queda poquet per a saber si teniu un súper positiu!! :love: :()()::::

Istineta_ Enhorabona bonica!!!! Ja som dues amb dpp desembre!!! >.-<: >.-<:

Moltes gracies per les felicitacions :-()-) , va ser un cumple confinat però especial i inoblidable, això segur jeje

Una abraçada gran a totes!
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: yop » dc. abr. 01, 2020 12:42 pm

Hola, noies!! Felicitats de nou a totes les que teniu el vostre positiu :-()) disfruteu molt d'aquesta etapa!!

Jo paso cap abril!

Que us vagi tot molt i molt bé!!!! :--/)

P.d merci per els ànims!!!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: *CERCADORES Març 2020*

EntradaAutor: Miri27 » dc. abr. 01, 2020 10:12 pm

Hola!

Faig última entrada per aquí abans de passar a abril, bàsicament per acomiadar-me de les que heu aconseguit panxeta! I felicitar a la istineta! Felicitats!!! A totes, m'acomiado, espero que tingueu un embaràs perfecte i que tot us vagi bé! Jo vaig ser mare en novembre i tinc molt bon record! potser era hivern, pero a caseta amb el teu bebe s'hi està molt bé! Un petó molt fort a totes!
Jo estic en desespero, a un dia de la W, amb molts simptomes pre-W. Anika em vaig fer un tE abans d'ahir, i blanc nuclear!
Lulaxin, estem igual! Ens trobem per Cercadores!
Ara hi vaig a treure el cap!
Muak

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::