Cercant el segon als 44

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
DavidiAnna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: ds. nov. 28, 2015 11:06 pm

Cercant el segon als 44

EntradaAutor: DavidiAnna » dj. feb. 13, 2020 8:47 pm

Hola mamis
No acostumo a escriure gaire aquí...però em trobo en un punt que necessito les vostres opinions, explico.
Tinc 44 anys i una nena de 4. El cas és que ens vam decidir anar a pel segon al novembre 2019 i al desembre ja estava embarassada. Fa una setmana el vaig perdre, un abort retingut acabat en aspiració.
El gine em va dir que esperés un parell de cicles per tornar a provar de quedar-me i que no corri a anar a clíniques de fecundacio que si m'havia quedat tant fàcil hi ha moltes possibilitats que em torni a passar.
Alguna està en una situació similar respecte a l'edat?
També em va dir que res d'àcid folic que m'estava prenent fins ara. Abans de l'embaras prenia maca i no sé si tornar-ho a fer o no. Vosaltres us vau pendre alguna cosa?
Gràcies boniques!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: Cercant el segon als 44

EntradaAutor: Miri27 » dv. feb. 14, 2020 5:51 am

Bon dia DavidiaAnna!

Jo en tinc 42, i estic també en la cerca del segon. Als 41 em vaig quedar a la primera i vaig tenir un retingut també. Ja veus.... histories similars!
Ara porto 1 any buscant (de manera intermitent per problemes mèdics). Ara seguiré cercant a veure si em quedo de forma natural, em dono uns mesos de marge... i si no tinc sort, ens quedarem com a familia de 3, que estem la mar de feliços!

Estic al post de Cercadores de febrer, per si t'hi vols apuntar!
DavidiAnna
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: ds. nov. 28, 2015 11:06 pm

Re: Cercant el segon als 44

EntradaAutor: DavidiAnna » dv. feb. 21, 2020 7:51 pm

Hola Miri
Doncs si...històries similars. A veure si les dues estem de sort i ens embarassem ben aviat :-())

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::