*^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Laura_Josu » dl. feb. 10, 2020 9:03 am

Bon dia boniques!

Perdoneu que he estat bastant desconnectada i només he entrat per fer preguntes. Aquest cap de setmana el meu home ha estat amb els budells no massa bé i la nena amb febre i cagarrines…tot un panorama vaja. Així que per el moment els pintxitus brillen per la seva absència....a veure si aquesta setmana s’anima la cosa.

Miri_Nuri_ Símptomes?? Molt desespero?? :-o00m

Sine88_ Jo també penso que el cap té a veure, però es que es inevitable quan desitges alguna cosa amb intensitat. Potser et sembla que ha estat un més fluix i després t’emportes una alegria, mai se sap! Crec que les que porteu temps és bo posar una data límit, jo també ho faria.

Anika_ Si, anem molt a la par tu i jo!! Aquesta setmana toca molts mimitos jeje :inthebed: . A veure si sóc capaç de veure el positiu en els TO, per a poder fer-me una idea de quan ovulo. Per el moment avui he notat més flux.

Merci per ser a l’altre costat!! Es molt agradable llegir-vos a totes

Salut!! :--/)
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: aixamb » dl. feb. 10, 2020 10:58 am

Bon dia de dilluns, noies!!
Com esteu? Com han anat els caps de setmana??
Jo he estat amb gripasso, i encara estic fluixeta, però a la feina!!

Només entro un segon per saludar i donar senyals de vida!!


Una abraçada!!
Imatge

Imatge
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: perdudapelmon » dl. feb. 10, 2020 2:33 pm

Hola,

Com esteu? És la primera vegada que escric en aquest fòrum. Jo vaig ovular aproximadament dia 1r de febrer, així que no sé si em toca estar en aquest fil o en el pròxim del mes de març. Se suposa que la regla em vindrà en 3 dies o així.

Algú em pot ajudar i ficar-me allà on toqui?


Perdudapelmon
EDAT DELS DOS: 31 (jo) i 48 (Ell)
Nº DE FILLS I EDAT: cap
CICLE DE CERCA: 4
DNW: 13/02
ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: controlo amb TO però, de moment, res de res. També li vaig fer una prova de quantitat de ..::·· que venen per Amazon i sembla que en té prou. Ja m'estic plantejant anar al metge. Sé que no ha passat un any però em fa por que hi hagi algun problema :-:)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dl. feb. 10, 2020 4:36 pm

Hola noies!!! Entro rapidillu!

Benvinguda Perdudapelmon :--/) :--/)
Ets una cercadora com totes nosaltres, així que aquí et sentiràs molt ben acompanyada!! Totes estem igual, jeje, amb TO i intentant fer diana. No pateixis que ja arribarà, porteu poquet temps de cerca i ets molt jove, però t'entenc perfectament, quan veus passar els mesos i no arriba és normal amoinar-se... però potser aquest mes heu fet diana, no?? A veureeee!! Et desitjo molta sort, ja ens aniràs explicant!
Ostres, i no sabia que es podia fer un test ..::·· per Amazon, què fort!! Com funciona??

Miri, crec que el gra també entra dins dels símptomes d'embaràs, és un canvi hormonal al cap i a la fi, no??!!

Sine, possibilitats n'hi ha unes quantes, no tiris la tovallola aquest mes!! A vegades el flux enganya una mica, apareix abans de l'ovulació... i de totes formes, si els bitxitus viuen entre 2 i 5 dies han tingut el temps perfecte per fer el camí ..::·· :love:

Quants gripassus hi ha hagut aquest finde, no? Espero que ja estigueu totes una mica millor i acabeu de fer net!

Nosaltres de moment seguim sense els resultats del maromo, espero que de demà no passi!!! :-o00m
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dl. feb. 10, 2020 7:58 pm

Hola floretes!!!

Què tal?? Com esteu les engripades i malaltones? Espero que millor!!! No m'estranya amb aquest temps. Que si fred, que si calor. Un rotllo!!!

No li doneu moltes voltes a si pensar pot impedir res. Si que és veritat que potser ho alenteix, però impedir-ho no. Jo vaig estar temps rallant-me pensant que hi donava massa voltes i per això no m'hi quedava i al final motiu al "canto!" Pensar-hi és súper inevitable. Quan vols una cosa és missió impossible no pensar-hi. La qüestió és no obsessionar-se. Si ho fas millor fer una pauseta. Crec que al llarg d'aquest any he madurat. I això que em considero hecha i derecha. Jejejee!!! Estic cabra....

Anika, espero que demà tingueu els resultats!!! I que tot estigui genial!!!!

Jo tinc moltes ganes d'arribar a dimecres i que m'expliqui ja els tempos i tot plegat. Amb peus a terra per si ens fotem l'hòstia i tampoc m'hi quedo, però amb moltes ganes de què si sigui ja d'una vegada!!! Intento pensar en positiu, però no puc evitar tenir una nebulosa negra petitona davant fent malbè aquest pensament positiu.
I les anticoneptives un rolloooooooo. M'estant provocant mal de cap i nàusees. No moltes però ho noto. Per això no me les prenia!!!! Dimecres li diré! Macagun el control. Jajajajaj!

Benvinguda perdudapelmon!!!! Aquí estem! Jo aquest mes vaig a un altre ritme perquè començarem IA, però per aquí trec el nas.el mes que ve estaré més activa. I no pateixis! Portes poquet!!! Segur que tot està bé!!! Ja veuràs!!! :b-))) :b-)))

Bé, noies!! Vaig a sopar àcid fòl.lic. tant de bròquil em sortirà per les orelles. Sort que m'agrada!!

Ànims amb tots els desesperos!!! I canya a les sexy week's!!!!

Petonets!!!!
Una abraçada!! :--/)
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Laura_Josu » dt. feb. 11, 2020 10:10 am

Bones floretessss,

Benvinguda Perdudapelmon!! A veure si heu fet diana aquest mes!! Aviat ho sabràs!! Com va el desespero??

Miri_ Nuri_ i vosaltres?? Com esteu??? Va que aquest mes ha de ser infinitament millor que el passat!!

Anika_ ja teniu els resultats?? Com va la SW??

Naneta_ Les anticonceptives a qui li cauen malament son una kk, ànims queda poquet per la consulta! Ja ens explicaràs impressions,...

Aixamb_ Com et trobes del gripas? Finalment vas veure el positiu en els TO? Potser ja ho vas comentar.

Ego_ Aquí en plena SW i encara ni l’hem començat, aquest mes serà fatal!! El meu home no s’acaba de trobar bé i va molt cansat, així que ganes 0 i jo avui me llevat amb bastant mal i inflamació a la gola. Vaja que si cauen 2 polvets serà per donar salts d’alegria!! La veritat es que no m’agrada forçar i sentir que es com una obligació el fitxar, no vull posar-me negativa, al cap i a la fi amb un únic pitxito podria haver-hi prou, no? :-)(-:

Passeu un gran dia!! :-()-)
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: aixamb » dt. feb. 11, 2020 11:15 am

Bon dia!!!

Benvinguda perdudapelmon!! Ostres no sabia que venien proves de qualitat d'esperma per Amazon hahahaha m'encanta! El que no trobis a Amazon...

Miri recordo que amb l'embaràs del meu segon em va sortir un super granet de pre-W, així que a saber!

Anika en sabeu algo dels resultats??

Naneta! Va, que demà ja és dimecres!!! Yuhuuu quin rotllo que les anticonceptives et faci tenir tants efectes secundaris! petonets!

Laura sí!! Vaig veure el positiu el dia 17 de cicle!! Ànims amb la sexyweek!! Jo reconec que la vaig començar amb ganes, però la vaig acabar pensant vaa, que avui potser és el bo.. (però clar, la vaig començar tant d'hora, que enlloc de sexy week va ser un terç de mes, sexy!)

Petonets!
Imatge

Imatge
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Nuri00 » dt. feb. 11, 2020 5:11 pm

hola boniques!!!


perdudapelmon benvinguda!!! :--/)

laura, aixamb, carai aquests virus....que oportuns!!!! però si, amb un pinxito n'hi ha prou, aixi que ànims noies!!! >.-<: també diuen que quan baixen les defenses hi ha més oportunitats, tot i que aqui vam tenir una bona ronda de grips entre desembre i gener i re d re....jajajajaja a veure si vosaltres teniu sort!

naneta jo també penso com tu. Segur que ha de influir això de pensar-hi massa, però no impedir. Quan ja portem més de 1 any buscant ja crec que no és per culpa de donar-hi voltes. De fet, també es diu que si vols una cosa l'has de desitjar visualitzar molt no?? jajaja la mateixa societat es contradiu,o sigui que relax i endavant que demà ja és dimecres i ja aneu al gine a veure els tempos que us proposen! ja ens explicaràs què us diuen! nosaltres també tenim hora demanada amb la Dexeus.


ego. Jo ja he començat amb el meu mal de ovaris i tacadets preW....quin pal! pensava que pot ser amb les trompes renovades tindriem sort de seguida però sembla que seguirem amb la ratxa de sempre. Esperaré uns dies que acabi de baixar de ple, i ja me'n vaig a març. Que fort! quan de temps mare meva...

tothom ens diu que amb les trompes renovades esperem uns quants mesos a veure què, però jo ja no sé si aguanto gaire més per anar a in vitro... pot ser ara que estic en preW total ho veig més negre,però nose...
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dt. feb. 11, 2020 6:17 pm

Si, noies!! Amb un pinxito n’hi ha de sobres. Aquí ha passat molta gent així. Així que tranquil.litat i bons aliments!!! Jo, en el meu cas, ni amb un ni amb set. Un per cada dia de la setmana. Potser quan en portéssim 400 algun bitxillo es decidiria a saltar al “otro lado”. Ai nenes... que si no m’ho prenc a caxondeo moriria de pena o, més aviat, d’esgotament. Jajaja!!!

Nuri00, esperaaaaaa!!!! Que no t’ha baixat!!! Mai se sap!! I t’entenc amb aquesta impaciència perquè jo ja he arribat al límit i ja vaig per via més efectiva. Espero!! Bé, hem arribat al límit. En el nostre cas necessitaríem un petit miracle pk els té justets i vés a saber si arribarien sense cap empenta! Visto lo visto...

Tranquil.la! I espera!! No llencis la tovallola que ara amb les trompes destapades poden ser autopistes lliures de peatges!!!

Demà us explico!! A veure què ens diu. Jo li tornaré a dir Pk fem IA si no hi ha tantes possibilitats. I li faré cara de corderito. Pk no volem estar donant voltes a la tun tun.

Bona niiit!!!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dt. feb. 11, 2020 6:19 pm

Boniqueees! com esteu??

Nuri no decaiguis!! Pensa que només porteu un cicle... és molt poquet!! Aiiix, sé que l'aparició de la W és com un malson... potser necessitaves aquest mes de reset, no sé si l'histero pot afectar el cicle que està en curs... la Naneta va tenir aquell cicle tan llarg i raro just després de fer-se-la, no?

aixamb espero que hagis gaudit molt del teu sexy month particular!! jajaja millor que en sobrin que no que en faltin, oi?? >.-<:

Laura nosaltres encara no hem començat tampoc, ahir ens va fer molta mandra! Espero que no t'estiguis posant malalta tu també, però bé, com diu la Nuri, quan les defenses estan baixes hi ha més probabilitats de panxu, així que intenteu que caigui encara que sigui un pinxito!!! :-)love(-:

Naneta quina gran merda això de les anticonceptives, a veure què us diuen demà, espero que només les hagis de prendre un cicle i prou. I no tinguis pensaments negatius eh??!!! Pensa que tot estarà mega controlat, anirà bé!!!! Demà ens expliques propers passos!! :camio:

Ego nosaltres seguim sense els resultats i ja m'estic emprenyant, si no ens arriben demà haurem d'ajornar la visita a la setmana que ve... vinga a esperar i esperaaaaar!! Aiiiiix, en fi... què hi farem! :-o00m
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Miri27 » dt. feb. 11, 2020 6:24 pm

Holaaaa!

Tenia ja el text escrit i... pum! ha desaparegut! quina ràbia!!

Nuri00! ai aquests tacadets!! anims reina, ara amb les trompes noves és com si comenséssiu de zero, i clar, dificil que sigui a la primera!

Aixamb! aix que bé aquests granet que dius em dona esperança! Jo de moment aguantant, amb mal de pits, pero també mal de cap.... que sempre tinc abans de la W..... aixxx...

perdudapelmon! benvinguda! Aquí compartirem obsessions i paranoies! que tinguis sort!

Laura! anims amb la SW! amb una vegada pots fer diana!

EGO. Bé doncs, demà és el DNW! A veure que passa! Jo no em sento embarassada...així que no crec, peeeeroooo, no perdrem l,esperança!

Us vaig dient!
petonetsss
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Nuri00 » dt. feb. 11, 2020 9:27 pm

aaaiii Miri27 creuo tots els dits de mans i peus per tu!!! a veure si ets la primera en trencar aquesta ratxa i se'ns obre aqui una super llista de positius!

gràcies pels anims boniques, realment és una sort poder-me desfogar sense limitar el que dius pel que puguin pensar... amb vosaltres és molt més fàcil!

ja sé que fins que no hi ha la W hi ha esperança però jo quan tinc aquests tacadets és senyal segura, és aixi cada mes. De fet crec que el dia que sigui positiu ho sabré perquè no haure tacat els dies abans! jajajaja

en fi... teniu raó que és el 1r mes amb trompes noves i per tan és com haver començat ara. Però la motxilla emocional que portes ja pesa. Bueno,crec que avui ho veig negre i demà ja veure el sol!

anika si, va ser la Naneta que va tenir aquell mega cicle tan raro després de la histero. Jo de moment ho estic notant tot igual que sempre, però segur que si que pot afectar com per fer un reset al cos. I carai si que us tarden els resultats no??? i si hi truqueu a veure què? que no s'hagin despistat!

Naneta tot i que les IA no tenen tan exit com les in vitro, crec que per segons quina sigui la causa del problema si que pot anar bé provar-ho. Però millor que us ho expliquin tot bé, si...

ninadina com va el teu procés?? com estas bonica??

vingaaa a tope amb les SW i anims Miri amb el desespero final!!! ja ens informaràs!!!
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Laura_Josu » dc. feb. 12, 2020 7:36 am

Bon dia noies,

Entro per fer súper ego i donar ànims amb el desesperos i força a les SW.

Aquest mes no serà segur, estic en plena SW, 0 polvets per el moment i amb febrada i angines... A veure si com a mínim puc veure un positiu en els TO i aprofitar aquell dia, pk la gràfica de tempes, el primer mes i ja ha estat tot un fracàs...

Passeu bon dia!
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: aixamb » dc. feb. 12, 2020 10:59 am

Bon dia noies!!!

Com esteu??

Nuri ai, mira! Tan de bo la baixada de defenses servís per alguna cosa! Perquè estic encara ben atrotinada!! Nuri quin greu aquests símptomes preW. Potser a la primera amb "trompes renovades" era demanar molt... però que sigui a la segona! ;-)
Ara et diré, que amb l'embaràs últim que va acabar en tubàric, vaig tacar una miqueta, com quan m'ha de baixar la maleïda...

Naneta ja ens diràs què us diuen avui al metge!! Espero que vagi super bé, la visita! Us sentiu super recolzats i amb tota la informació per poder-vos llençar de cap a aquesta nova aventura, que esperem que en breu sigui amb final feliç!

Anika encara no en sabeu res dels resultats? Ains... a vegades com es columpien, tu!

Miri com van els símptomes??

Laura, bonica, com et trobes?? cuida't moooolt!! I a veure si almenys podeu fer pintxo el dia del positiu!

Ego: Dia 24 de cicle i ja començo amb psicosímptomes, mare meva estic fatal del cap!! Sort que aquí ho puc compartir i no sentir-me com una boja hahaha. Hi ha coses que al maromo ja ni li explico, perquè no ho enten pas!

Que tingueu un feliç dimeeecreees!
Imatge

Imatge
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: perdudapelmon » dc. feb. 12, 2020 12:19 pm

Noies. Gràcies a totes per la benvinguda.

Les que demaneu pel test de ..::·· d'Amazon, busqueu "test esperma" i el trobareu. És senzill de fer però sols fa un recompte dels milions de bitxos. Suposo que no pot dir-te si els ..::·· estan sans o no.

Ànims a totes! L'altra dia vaig llegir que l'estrès a no ser que es pari la menstruació, no impedeix l'embaràs. No patiu si hi penseu molt. De fet, com més volem deixar de pensar, més pensaments venen. La ment va així. Jo sóc terapeuta i el que recomano és dedicar uns 15 min al dia a preocupar-se i parlar del tema i la resta del dia, quan venen els pensaments, en comptes de voler que despareguin, simplement observar-los en pla zen i deixar-los passar. Això només si és un problema per a vosaltres pensar-hi molt, és clar.

Us volia preguntar també si sabeu quina és la millor clínica per fer proves? Allà on jo visc hi ha IVI, Instituto Bernabeu i Eva.

Petons a totes.
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dc. feb. 12, 2020 1:27 pm

Holaaa!!

Laura_Josu!!! Ànims!!! No decaiguis!!! I millora’t ben aviat!! Prent-ho com un mes d’assaig-error. A més a més, encara hi ha temps. El dia del positiu us hi poseu. Jejeje!!!

Aixamb, quina gràcia!! Com ric! No, home!! Res de boja!!! És normal!!!

Miri27, és avui la dnw? Aiiii!!! A veure si cantem!!!

Anika, per on ho vau fer? Nosaltres per SS i van anar prou ràpid. Jo pensava el contrari, però em van sorprendre gratament.

Perdudapelmón, que bé que ens aconsellis com a professional. Gràcies!!!
Per fer proves pots anar a la teva ginecòloga de confiança i demanar-li. Tant si ets de mútua o SS. Jo ho vaig fer per mútua (Adeslas) i la meva parella per SS a l’hospital. Jo vaig anar a Barna a un centre que es diu cetir. Però clar, era per fer la histero. L’analítica hormonal li demanes a la gine i a on vagis sempre allà t’ho faran.
Pel que fa a aquests centres només sé dir-te d’IVI. La meva ginecòloga em va comentar que eren bons però els més cars.

Bé, ens escrivim!!!

Feliç tarda!!!!
Una abraçada!! :--/)
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: perdudapelmon » dc. feb. 12, 2020 3:04 pm

Moltes gràcies Naneta. He demanat hora per fer proves a IVI (són 90 euros però t'ho fan tot i sense esperes).

Si tot està bé, quedaré més tranquila :-o00m i si hi ha algun problema, almenys ho sabré amb temps per començar a posar-hi solució.

Que passeu bona tarda!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Miri27 » dc. feb. 12, 2020 6:21 pm

Hola!!!

Com esteu? Si, avui era la meva DNW, de moment segueixo igual, però crec que em baixarà en breu... aixxx.... és com un sisé sentit, sabeu?

Aixamb,jo també vaig començar molt aviat els psicosimptomes! paciència!

Perdudapelmon! gràcies pels consells com a professional! ànims també i no et preocupis, ja veuràs com aviat veus el teu positiu!

Naneta, com estàs? tenies visita avui? em perdo una mica!

Laura _josu, ànims també amb la SW! Espero que en algun moment et trobis amb ànims i claveu el dia!

Nuri00, que tal vas?

Bé, doncs us vaig dient! us informo tan aviat com tingui novetats!
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dc. feb. 12, 2020 6:23 pm

Miri com et trobes?? Tu aguanta ben forta!! Creuarem el dits!!

Nuri, tu com estàs? Segueixes amb els tacadets??? Ànims!! Vés-nos informant!

Laura quina mala pata!!!! Ostres... bueno, si encara no ha sortit el TO positiu vol dir que com a mínim tens dos dies de marge fins a l'ovulació, espero que passis aquestes angines ben ràpid. El teu maromo ja es troba millor??

aixamb no estàs fatal del cap!! jajaja és que les hormones ens fan parar ben boges a totes! A veure quins símptomes vas tenint els propers dies ;)

Perdudapelmon fas bé de fer-ho tot de cop, mira'm a mi, portem així un mes i ho tenim tot a mitges i mal fet!! Ja tens hora per fer proves doncs?? Per cert, necessito que m'expliquis com fer això d'observar els mals pensaments en plan zen, jajajaja, de veritat, jo quan entro en bucle no en surto!

Naneta, com ha anat la visita d'avui????? Explica!!

Ego: Jo estic mooooolt mosca, encara no tenim els resultats, així que ens han canviat la visita al gine pel proper 5 de març, tocat els huevs!!!!!!! Apa, 3 setmanetes més d'espera amb aquest neguit. Quin horror!! I tot això és per mútua, eh??!! No puc ser més gafe!
En fi, mira, m'ho he de prendre d'una altra manera, nosaltres anirem fent i ja, quan als metges els hi doni la gana, que ens mirin... D'altra banda segueixo amb els TO blancs nuclears, ja m'estic amoïnant que no m'estigui passant igual que el mes passat, i torni a tenir un cicle d'aquests catastròfics... en fi, relaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxxxxxxxxxxxx porto molt mal dia com podeu comprovar!! jeje
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Miri27 » dj. feb. 13, 2020 7:29 am

Bon dia!
Noies.... només entro per fer moment EGO: ahir nit ja va apareixer l'estimada W! Així que... cap al març! a veure si la primavera ajuda! jejeje!!

petons a totessss!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::