*^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: aixamb » dj. feb. 20, 2020 11:57 am

Bon dia, noies!

Sine que bé aquesta visita al ginecòleg!! Vas sortir amb bones sensacions?? Això d'anar avançant proves crec que pot anar bé, no?

Laura com estàs de la ciàtica?? Quin panorama, nena!! ànims!!

Anika bé per aquests pinxos, clar que sí!!

Naneta va, que ja ho tens a tocar!! Clar que sí! A per aquest 1 de cada 4!!


Moltes gràcies a totes pels ànims, avui estic millor animicament, tot i que amb un mal de cap i mal de cos impressionant!!!
Sento no haver personalitzat més!! Petonets!
Imatge

Imatge
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: perdudapelmon » dv. feb. 21, 2020 12:10 am

Noies,

Sento molt les regles que han vingut i us desitjo molta sort a les que esteu ara mateix fent aquests 'pinxos' o en nous tractaments. Demà em torno a connectar per personalitzar els missatges.

Jo he estat desapareguda però tinc novetats.

Vam anar a IVI, vàrem pagar els 90 euros i el ginecòleg em va fer una exploració (eco transvaginal). Diu que el meu úter està perfecte i que tinc molts folículs. De part meva, falta que em donin els resultats de l'antimulleriana per acabar de confirmar que estic OK de reserva ovàrica.

Ara bé, a ell les coses no li han anat tan bé. Va fer el seminograma i ahir ens varen trucar per demanar-li si volia repetir la prova (ell va indicar que n'havia perdut una mica fora del pot) perquè surten només 8 milions de ..::·· (El seminograma 'normal' serien 15 milions). He cercat per Internet i parla d'ozoespermia lleu ..::··

Ara estem pendents de demanar quatre anàlisi més a la SS (cariotips i no sé quina història que vol el ginecòleg de l'IVI) i després hem de demanar una segona cita per conèixer més detalls del seminograma

Durant la 1a visita ja li va dir a ell que li convenia deixar les pastilles que pren per no perdre el cabell (Es diuen finisteride...i es veu que poden afectar). Però ara veurem què ens diu sobre aquest recompte baix....

La veritat és que avui, quan ho he sabut, m'ha caigut com un gerro d'aigua freda. He plorat i ell em diu que no m'adelanti a la visita amb el metge, però a mi la info que ja ens han donat ja em basta per imaginar un calvari d'IA, FIV.... Ara és quan he d'aplicar els consells que jo mateixa vaig escriure en aquest fòrum i relaxar-me :-o00m però és cert que frustra molt i la incertesa és mala de portar.

Que sapigueu que us entenc molt a totes, i que aquí teniu un suport pel que necessiteu.



Un petó ben gran
A2 AndreaAlberto
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 5:50 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: A2 AndreaAlberto » dv. feb. 21, 2020 5:41 am

Edat: jo 30 i ell 34
Fills: cap
Cicles de cerca: primer
DNW: 4 de març
Cosa que vulguem explicar: som co fundadors d’una empresa a la que hem hagut de cuidar com a un fill, però a partir d’aquest any, tenim una altre prioritat! :-)(-:

I no sabem per on començar!!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dv. feb. 21, 2020 6:28 am

Bon dia pel dematí! Jeje!!

Perdudapelmón, el millor que pots fer és esperar a què totes les proves estiguin fetes. I a partir d’aquí buscar les solucions. Però entenc perfectament com et sents. Això per suposat! Igualment recorda que TOT té solució.
Fer totes aquestes proves us anirà bé per decidir propers passos. Clar que sí! Us demana un munt! Això dels cariotips ho havia ja sentit.

Vingaaaaa!!! Ànims i força!!! Tot anirà súper bé! Ja veuràs!!!

Benvinguda AndreaAlberto!
Començar? Doncs ja saps! Pinxito va, pinxito ve. Jejeje! Però sabent quan són els teus dies fèrtils.

Que tingueu bon dia!!!!!
Una abraçada!! :--/)
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Miri27 » dv. feb. 21, 2020 7:21 am

Hola bon dia!
Doncs Perdudapelmon! molts ànims! Com diu Naneta, tot te solució, ara necessiteu saber tota la info i veure opcions i a partir d'aquí tenir objectius clars i actuar... Entenem com et sents i aquí estem per escoltar-te i aconsellar-te en el que poguem!

AndreaAlberto, benvinguda! Com diu la naneta, a fer pinxitos! jajjaja. Sou joves i si tot va bé no haurieu de trigar massa, això sí, si voleu anar a "tiro fijo" més o menys feu més deures els dies d'ovulació, que aquí anomenem SW (sexy week) jejjeje

Feliç divendres de Carnestoltes a totes!
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dv. feb. 21, 2020 7:43 am

Bon dia noies!

Perdudapelmon com diuen les nenes no t’adelantis!!! Espera a repetir la prova i a la visita, perque potser surt aquell resultat perque no es va recollir tota la mostra.

Benvinguda AndreAlberto, us desitjo una estada molt curteta!! El mateix que t’han dit, a fer pinxito dia si dia no durant la SW, segur que qualsevol aplicació et pot orientar amb les dates.

Ego: noies, ja la tenim aquí! Ahir em va baixar la W en el seu màxim “esplendor”, marejada i tot estava, i aquesta nit no tan malament com l’últim mes però m’he despertat del dolor...però ja està, he adelantat la histero per la setmana que ve i a esperar. Gràcies naneta per l’explicació, al Cetir no ho feien a la tarda i al final me la fan a la Dexeus, les que ja l’heu fet, hi vau anar soles???
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Nuri00 » dv. feb. 21, 2020 9:08 am

sine88 jolines bonica...ànims guapa! jo si que vaig anar acompanyada,més que res perquè després surts una mica adolorida i si has de conduir o algo millor que et porti algu altre i aixi vas tranquila.
A la Dexeus ho fan molt bé, tu tranquila.

AndreaAlberto benvinguda!!! tenim edats similars i tampoc tenim cap fill. De moment pren àcid fòlic per anar tenint vitamines, i anar fent pinxitos sovint i a disfrutar! si mires el primer post del grup veuras informació varia sobre tot aquest mundillo. I va molt bé poder-nos desfogar per aqui, entre totes ens ajudem i ens acompanyem en aquest procés. Espero que tingueu una cerca ben curteta!!

perdudapelmon, si, és una caca quan surten coses. Però com dic jo, si hi són millor saber-les aviat que no estar com jo un any perdent el temps! i si dius que en va caure a fora jo també penso que no us precipiteu i que ho torni a fer. Sembla que no però amb poc esperma que caigues a fora allà hi ha un munt de bixitos!!! torneu-ho a fer i a veure com surt. Anims guapa, que sabem que és fotut quan et sents aixi :-()-)

ego: jo encara estic a fase avorrida, la setmana vinent SW! portem dies amb el maromo que ens ronda pel cap començar amb inseminació abans de l'estiu. Tot i que ens van dir que al gener començavem de zero, no ens dona la gana esperar gaire temps més. Emocionalment és molt dur ja i ens ho estem plantejant... ja us aniré informant quan ens decidim!

bon divendres!!!!
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Laura_Josu » dv. feb. 21, 2020 10:36 am

Bon dia Nines!!

Perdudapelmon_ no desesperis encara, se que es molt complicat, però pensa que a vegades les proves no surten bé a la primera. Si el teu maromo diu que no va caure tot dins el pot es normal que el recompte sigui baix. Torneu a repetir la prova i en cas que torni a sortir igual i un cop les tingueu totes fetes, ja veureu les alternatives i camins a seguir. T’envio una abraçada ben forta. Ja ens aniràs explicant com segueixes.

A2 AndreaAlberto_ Benvinguda!! Espero que estiguis per aquí poquets dies! Gaudiu del procés de cerca!

Sine88_ em sap greu aquesta w. Et van controlant la endometriosis? Es que tants dies de tacats, que sigui tan forta, mal i marejos es ella en lletres majúscules!

Nuri00_ es normal que us ho plantegeu i no vulgueu esperar més. El que decidiu estarà bé!! A per totes!!

Anika_ Has començat a tenir algun símptoma?? I el desespero com el portes??

Aixamb_ més animada?

Petons i bon carnestoltes!!
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dv. feb. 21, 2020 11:24 am

Boniqueeeeeeeessss!! Jolines, com podeu cascar tant???!!!! jajaja
Desconnecto un dia i ja vaig perdudíssima! Potser aquest mes no hi haurà panxus, però notícies, proves i novetats en tenim un munt, això és bo!!

Perdudapelmon, nosaltres divendres passat vem recollir les proves i tenim el mateix resultat, ens van sortir 10 milions / ml... diuen que entre 5 i 14 milions es considera "lleu" i encara podria succeir de manera natural o es podria provar una IA... però estem exactament igual que vosaltres, fent-nos a la idea que potser haurem d'anar a RA.
Tenim hora per revisar els resultats el 5 de març, se m'està fent eteeeerna aquesta espera! Vosaltres quan teniu visita?
És un gerro d'aigua freda, sí, i tant... però anima saber que hi ha moltíssimes opcions i alternatives. Nosaltres ja fa un any que estem cercant, i veient que no arriba mai poc a poc ens hem anat mentalitzant que potser necessitarem ajuda, i no passa res!!!!! Som moltes parelles en la mateixa situació i tot té solució.
Per exemple, en casos d'oligozoospèrmia molt molt greu fan una combinació de in vitro + icsi, on ells mateixos inseminem l'òvul amb una injecció. Només necessiten un espermatozoide per fer-ho i les probabilitats d'èxit són del 40%... amb això vull dir que d'alternatives n'hi ha un munt. I en el nostre cas que no és tan greu potser no cal arribar tan lluny, he llegit molts casos de parelles amb el mateix problema que s'han quedat abans de començar cap tècnica de manera natural, al cap i a la fi només es necessita un únic bitxito per fecundar un òvul, només un!!
En fi, molts ànims bonica, no estàs sola!! Espereu a veure què us aconsellen i en funció d'això ja anireu veient, potser no és tan greu com creiem ;)

Naneta ja no queda res!!!!!!!, quina il·lusió poder posar-hi data, ha sigut un camí molt llarg però ja hi esteu molt a prop. I i tant que sereu aquest 25%, és un percentatge ben maco, a més estaràs molt controlada. A veure si baixa ràpid aquesta warry i ja podeu començar!

Nuri en el fons també penso com tu, quan ja portes molt temps no vols allargar més, encara que les probabilitats ara siguin molt més altes... jo també estic patint que, en el nostre cas, ens donin suplements i prou, i apa, cap a casa a seguir-ho intentant... no sé si prefereixo que siguin catastrofistes i ens enviïn directes a RA! Com canvien les formes de veure les coses a mesura que passen els mesos, oi?? Fa un temps no en volia ni sentir parlar de RA i ara em moro de ganes d'anar-hi, jajaja loquis perdudes estem!

Sine ho sento bonica, almenys aquest cicle estaves una mica més preparada que els anteriors i t'ho prens d'una altra manera... però bé, ara ja de cap a fer l'histero que és l'important!! La setmana que ve ja tindràs la prova feta i tindreu més info per decidir cap a on tireu. Ja ens explicaràs com va el procés i tot!

AndreaAlberto benvingudaaaaaaaa!! T'apunto a la llista de cercadores! A mi aquest cicle se'm retrassarà la warry així que tindrem la DNW el mateix dia, et desitjo moltíssima sort!

Aixamb molts ànims, ja ha passat el pitjor, ara procura pensar que l'ovulín d'aquest mes, que ja s'està preparant per sortir d'aquí a uns dies, cuida'l moooolt!! jejeje

Laura m'alegro que estiguis esperançada, l'actitud segur que ens ajuda més del que ens pensem! Com va el desespero? I com et trobes de la ciàtica??

Luluxin això de la freqüència és un mal de cap! Jo cada cicle pateixo molt pensant que estic perdent oportunitats el dia que no cau pinxo... si fos per mi també ho faria cada dia però el maromo sempre té alguna excusa per saltar-se algun dia, i també em sap greu agobiar-lo... no sé, és complicat gestionar-ho sense atabalar-se massa ni enfadar-se amb el mister. L'important és que quan surti l'òvul hi hagi bitxitos per allà esperant... i si els bitxos viuen entre 2-5 dies en principi estàs més que coberta!!

Miri, vosaltres ja esteu calentant motors per la SW??

Ego jo avui ja dono per finiquitada la SW, al final ho vem fer el dia del TO++ i el dia d'ovulació també... el que em ratlla és que ahir, l'endemà de l'ovulació, tenia molt flux i molt libido així que potser l'ovulació va ser més tard del que crec... no sé, el maromo "tenia mal de cap" (són la pera aquests senyors!!) i no vem poder rematar, així que haurem de confiar que ho hem fet bé... en fi, que ja estic en modo desespero ON!
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dv. feb. 21, 2020 1:00 pm

Bon dia noies, moltes gràcies pels ànims!!! La veritat és com diu l’anika aquest mes m’ho he pres molt bé, ni baixón ni res!!

Laura en principi no tinc endometrosis, dic en principi pq jo li vaig preguntar a la gine veient les regles aquestes i em va assegurar que no. Però com aquest nou gine ja m’ha dit que si la histero surt bé mirarem altres proves, lo següent serà fer una biòpsia de la matriu per veure si realment en tinc o no! Està tota la maquinària en marxa i jo amb ganes! Ja sabem que de moment sols no fem diana, doncs buscarem tots els problemes, i si no n’hi han doncs RA. Noslatres ja ens hem fixat estiu com la data límit, com diu la meva parella, en la vida t’han d’ajudar moltes vegades, doncs la RA serà una altra, ens ajudaran a que es trobin els bitxitos amb l’ovòcit :)

Bon cap de setmana!!!
A2 AndreaAlberto
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. feb. 20, 2020 5:50 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: A2 AndreaAlberto » dv. feb. 21, 2020 1:33 pm

HOLAAAAA!!

Moltes gràcies a totes! Quina rebuda, que maques!

Seguiré els vostres consells... a fer pinxitos i disfrutar-ho molt.

A mi m’interessa lo de les postures sexys... jejejej es veritat que ens hem de posar a fer el ratpenat?? Que posi les cames amunt... i aquestes coses? O és un mite?

Gràcies de debó !! Molta sort a totes!
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dv. feb. 21, 2020 1:56 pm

jajajaja la veritat és que diuen que la gravetat no influeix massa, crec que és un mite!! Però què vols que et digui, jo si que ho faig!!!!!! :content: Procuro estar-me almenys 20min amb les cames amunt, no hi perdem res per fer-ho, no? jejeje

També diuen que millor les postures on la penetració és més profunda, així els bitxitus no han de recórrer tan tros... però vaja, crec que si ha de passar passarà igualment, fem o no el pinopuente!!
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dv. feb. 21, 2020 4:07 pm

El que em va dir a mi la gine és que després t'estiguis estirada (si vols aixecar cames, pots), perque si just acabes i t'aixeques sí que cau tot... jo ho faig, em fico un coixí sota el culete i ale, m'estic mínim 10-15 minuts així. Aixecar cames jo no ho faig sempre...
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dv. feb. 21, 2020 7:27 pm

Bona tarda!!
Jo hi vaig anar amb la meva parella. Entre els nervis i que després surts una mica coca. Millor amb companyia.
Jo això de quants minuts cal estar tombada ni idea. Jo m’hi estic força allà espaxurrada. Jeje! Com que m’inseminaran (que raro es fa dir-ho. Semblo una vaca. Jeje!) ja us diré quants minutets em deixen reposant.

Sine88, em sembla súper normal que us poseu una data. A nosaltres ens va passar el mateix.
El mateix et dic, Nuri00. Realment, pots iniciar etapa i tal, però el cansament emocional hi és igual. Nosaltres podríem haver esperat dos mesos més, però per què? Qui ha de marcar els tempos és la parella. Només la parella sap pel què està passant.

Anika, aquests homes són una mica fluixos, eh? Aquí entre nosaltres. Jajaja!!! Són la pera!!!
Vingaaaa!!! Paciència! Aviat serà primers de març.

Bona niiit!!!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dl. feb. 24, 2020 7:59 am

Bon dia boniques!!!! :--/)
Com ha anat aquest cap de setmana primaveral??

Aquesta setmana tenim moltes SW, no?? Miri, Nuri, Perdudapelmon i Genis??

Sine, ja teniu dia per l'histero??

Naneta, a punt de la warry, ja??

I com tenim els desesperos??
Laura, com et vas trobant?
A mi encara em queden 9 dies de desespero, però aquest cicle estic notant moltíssim fluxe, no sé si és gaire normal a aquestes alçades. Estem prenent maca de nou, potser està afectant, no sé... en tot cas tocarà tenir paciència!

Què vagi molt bé el dilluns wapis!!
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Laura_Josu » dl. feb. 24, 2020 9:00 am

Bon dia noies!!

Perdoneu que no personalitzi avui, estic ben espessa. Torno a tenir mal de gola i la meva filla m’ha enganxat el refredat...estic feta un nyap :ufs: !! Aquest mes ho pillo tot!! En una estoneta tinc metge i crec que em tornarà a receptar antibiòtic.
En principi demà seria la meva DNW inicial, però imagino que en tot cas em vindrà un parell o tres de dies mes tard seguint la línia de la ovulació. Per el moment, tema psicosímptomes estic estupenda, només el mal de pits, i ja ens hem fet amics després d’una setmana acompanyant-me. De moment desespero controlat. :-o00m

Espero que estigueu totes genial i amb positivisme a full!! :p-)

Una abraçada gran!!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dl. feb. 24, 2020 9:34 am

Bon día!!

El finde súper bé!!!! Però estic somiant un munt codes més rares!!! Creo que noto la pressió! Jrjeje!!!

Ostras Laura_Josu!!! Millora’t!! I cuida’t mooolt!!!! I perfecte que tinguis controlats els nervis!!! A veure si tenim una bona notícia!!!

Anika, a veure si aquest fluxe és bona senyal. Creuem ditets!!!

Jo acabo pastilletes i suposo que ja em baixarà. Ja vaig anar a la farmàcia i m’han de portar les medicacions. Una pasta gansa que la flipes!!!

Que tingueu bon dilluns!!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: aixamb » dl. feb. 24, 2020 9:45 am

Bon dia a totes!!
Espero que hagueu tingut un bon cap de setmana!! Des de dijous que no entrava, però aprofito l'estona d'esmorzar de la feina, i divendres em va tocar quedar-me a casa, perquè tenia a la gran malalta, i ja no vaig entrar.
Començo a llegir-vos i a personalitzar!

Perdudapelmón a veure què us diu a la visita! El repetirà el semiograma? Quan tornareu a tenir visita? De moment quedat amb les teves bones notícies, i a veure què us dien d'ell!! Una abraçada, bonica! :-o00m

AndreaAlberto benvinguts!!! No puc afegir gaire més al que ja us han dit per aquí!! hihihi

Sine bonica! Com et trobes?? He llegit que va baixar la W, amb força doloret?? M'agrada la filosofia del maromo, sí senyor!!

Nuri a veure la SW de la setmana vinent si dóna els seus fruits!! Però entenc que us rondi pel cap avançar el tema, ja porteu temps, i per molt que diguin que comenceu de 0, mentalment ja no ho feu!! Ja ens aniràs explicant, i ja saps que som aquí pel que calgui!

Anika bonica!! Ja entenc ja que ara voldrias avançar passes i que diguessin nois, a RA, i així us "assegure" el tret... a veure com ha anat aquesta SW!! ..::·· :love: com ve dius, només en necessitem 1 ben encertat!!

Laura quina ratxa que portes, nena!! A veure què et diu el metge, cuida't mooolt, guapa!!

Naneta com vas?? Segur que els somnis són la manera que té el cos per treure tensions!! Petons, bonica!

Ego: Ja està, ja m'ha passat l'emprenyada amb mi mateixa. Ara toca posar tota l'atenció en el mes de març!! :-o00m :-o00m

Moooolts petons, que tingueu un bon dilluns!!!
Imatge

Imatge
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dl. feb. 24, 2020 12:54 pm

Bon dia noies!!

Naneta jo somio molt sempre i a vegades em desperto pensant com pot haver arribat a això al meu cap! Jejeje quina emoció, això ja comença en serio eh!!!

Ostres Laura cuida’t!!! Intenta a veure si acabes de fer net, molts ànims!!

Clar que si aixamb, mentalitat i cap al març! Tot i que està clar que cada mes costa més, és inevitable estar totes així les que portem tant temps...

Tinc la histero aquest dijous per la tarda!! Estic tranquila i amb il•lusió, jajajaja sembla que sigui LA prova i al final és un pas més, però vull saber com està el percal per allà sota! Jajaja la regla ha estat forteta però millor del que pensava, així que ni tan mal...

Ànims a totes amb la setmana!! Ja s’acaba febrer, senyooor què ràpid passen els mesos quan hi ha desespero!!!
perdudapelmon
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 4:38 pm
Ubicació: Mallorca

Re: *^* > CERCADORES FEBRER 2020 < *^*

EntradaAutor: perdudapelmon » dl. feb. 24, 2020 1:14 pm

Noies,

Res, al final vam repetir el seminograma (ell estava tot tranquil·lot i no volia fer-ho però jo el vaig obligar neujor:-) ) .

El nou seminograma ha sortit "normozoespermia", això vol dir "normal", vaja. En té 16 milions a la mostra (la OMS diu que han de ser 15 milions o més) i un 4% de morfològicament "normals" (aquí la OMS diu que han de ser 4% o més). Conclusió: que em vaig passar una nit plorant per no res....

També ha deixat de prendre les pastis per no perdre cabells, així que potser encara li millorarà encara més el nombre de ..::·· :b-))) :b-)))

Anika_ heu repetit el seminograma? Veig que un no es pot fiar d'una única mostra!

Laura_josu moltes gràcies pels ànims!!!

A2Andrea tinc entès que tot això de les postures és un mite...he llegit moltíssim –suposo que la majoria de vosaltres també– i una cosa que sí que influeix en la quantitat i qualitat dels ..::·· és l'excitació. Segurament, per això, Anika_ la qualitat i quantitat dels seminogrames no és la mateixa que quan tenim relacions...

aixamb_ tens un nom molt mallorquí....no deus ser de per aquí també?

Sine88 jo també estic pendent de l'histero.... estic pensant de fer-me-la per privat.... ja ens explicaràs com ha anat.

Nuri00 gràcies guapa! ja veus....al final no ha estat res.... ens coincideix la Sexy Week. Jo aquest mes vull provar la tècnica de "cada dia" i, el dia abans de l'ovulació, provar de fer-ho 2 cops , a veure si augmenta l'exèrcit, heheheh.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::