Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
albaiad
Entrades: 2
Membre des de: ds. ago. 10, 2019 6:27 pm

Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: albaiad » ds. gen. 04, 2020 10:20 pm

Al gener de 2019, vaig iniciar el procés per ser mare soltera a través de la Seguretat Social, bàsicament perquè sóc jove i ‘’no em fa res esperar’’. A part, trobo genial que la Seguretat Social cobreixi els gastos, ja sigui a parelles d’home i dona que ho necessiten, parella de dones o dones soles que també volem formar la nostra família. Principalment perquè podem triar fumar, menjar malament, no fer esport, beure alcohol, no vacunar-nos... I posteriorment demanar ajuda a la Seguretat Social. Però no triem acudir a reproducció assistida, i a vegades per X circumstàncies ens trobem que ho necessitem per poder formar la nostra família. (I no, no espero el meu príncep blau. Mai ha entrat als meus plans de vida).

La primera visita va ser al metge de capçalera, em va explicar que hauria de seguir un protocol i em va derivar a planificació familiar (ginecòleg).
A la segona visita, una llevadora (si no recordo malament), em va fer algunes preguntes: -Perquè amb aquesta edat?, Tens parella?, I si trobes parella? De que treballes? (No sé si per curiositat o per protocol, però no em va fer res contestar, de fet ho vaig trobar bé). També em va explicar totes les proves que m’havien de fer per assegurar que tot està bé i finalment em va fer una ecografia vaginal.
En els mesos següents em van fer la histerosalpingografia (a mi no em va fer gens de mal), també em van fer anàlisis de sang per veure alguns valors hormonals.
Finalment vaig tornar al ginecòleg per veure els resultats i com estava tot correcte em va dir que ja feia la derivació a la Fundació Puigvert de Barcelona, on em faran la Inseminació Artificial de Donant. (Si troben algun resultat malament s’ha de demanar cita amb el metge de capçalera).

A finals d’any del 2019, com no tenia cap tipus d’informació directa vaig decidir trucar per preguntar com anava la llista, quants mesos més havia d’esperar. Em van dir que havia de comptar 18 mesos a partir de la derivació. Just el mateix temps d’espera que vaig llegir per internet.

Encara em queden uns mesos i realment estic una mica a l’expectativa, perquè no sé que passarà una vegada em truquin, ni sé si he de pagar pel donant, ni si des de la trucada a la IAD passen uns mesos mentre busquen un donant amb les mateixes característiques, o intenten agafar la propera ovulació, m’hauré de medicar o serà en cicle natural, ... Tota informació és benvinguda! :D
albaiad
Entrades: 2
Membre des de: ds. ago. 10, 2019 6:27 pm

Re: Inseminació Artificial Donant. Mare Soltera. Seguretat Social Catalunya. Fundació Puigvert

EntradaAutor: albaiad » dl. abr. 20, 2020 8:31 pm

[[ Tota aquesta informació és un resum del que m'han explicat varies dones que es van fer una IAD a la Fundació Puigvert a través de la Seguretat Social a Catalunya. ]]

Fan una xerrada amb més dones que faran una IAD.

Anotes les teves característiques físiques en un document que et donen per trobar el donant que s'assembli més. (Color de cabell, ulls, pell, alçada, pes, raça "caucàsica / llatina / africana / asiàtica").

Primera visita en ginecologia. Anoten les teves regles, revisen les proves mèdiques i pot ser que facin repetir alguna.

Des de que et truquen fins a la primera IAD passen entre 2 i 3 mesos.

És totalment gratuït, en algun cas puntual es paga fins a 20€ de medicació. (Depèn de cada dona).

Són 4 intents de IAD i en cas de no quedar embarassada 4 intents de FIV. Una altra vegada a la llista d'espera de 2 anys.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::