*^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dj. gen. 30, 2020 9:21 pm

Naneta jo també penso que hi ha d'haver més probabilitats que de forma natural, no? Entre l'estimulació, i que el bitxitus no han de fer tot el camí, per nassos hi ha més opcions, oi!? Sobretot vosaltres, que no teniu cap problema de fertilitat!
Però esperaaa!!! Que encara t'ha de venir la warry (o no) jajaja, que això és llei de murphy i aquestes coses passen!!

aixamb tranquil·la! Mira que els d'Amazon normalment són ràpids, eh?!! Però si haguessis ovulat potser ja notaries més flux, més libido o algo, no? En tot cas, si en arribar a casa teniu ganes de mambo aneu a per totes!! jeje

Jo estic amb la mosca al nas, i és que la warry no està baixant en todo su esplendor com sempre, més aviat són gotetes... no m'havia passat mai. Però a algunes de vosaltres sí que us passa abans de que baixi, oi? Vaja festival hormonal porto aquest mes, espero que no afecti massa a les analítiques!

:--/)
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dv. gen. 31, 2020 7:18 am

Bon dia noies, porto dos dies out i ja em perdo!!!

Naneta com han dit per aquí, jo també m’hi ficaria de cap, perquè esperar dos mesos quan ja portes tant temps! Moooolts ànims però abans potser eta tu la nostra alegria de gener!! :-:)

Ostres aixamb, això és ben bé murphy ehh, quan volem que arribin super puntuals, patapam! Jo no ovulo mai fins el dia 14-16 així que tranquila, però si pots pillar al maromo sempre va bé preparar el terreny i donar-se una alegria! Ho parlàvem amb la gine i la meva parella el dia que vam anar a veure-la, que desde que vam decidir buscar panxu la qualitat i la quantitat havia canviat molt... en el moment estàs sempre amb una part del cervell pensant en això i potser no t’acabes mai de relaxar...

Anika, hem tingut quasi un cicle igual qe no venia quan haviem de fer analítiques!! Maleïda!!! Jo sempre taco abans, i aquesta vegada més que mai. El que sí que has de contar és el tercer dia desde que et baixa “de veritat”, si vas tacant no contis com a regla encara per l’analítica, m’ho va dir la gine.

Ego: ja tenim els resultats, dilluns tenim hora amb la gine. El seminograma del maromo en principi està tot normal (sooort pq ja em veia creuant bcn en helicòpter per poder repetir-lo) :r) i la meva analítica no tinc ni idea de com interpretar-la i tampoc vull entrar a internet i posar-me a mirar coses. Si vosaltres sabeu algun valor que hagi de mirar i m’ho dieu, guai, sinó m’espero a dilluns.

Booon dia a totes!! Petoneets
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dv. gen. 31, 2020 8:08 am

Noies, nosaltres hem estat a punt d'anar a urgències aquesta nit, m'he aixecat a mitjanit amb unes contraccions insuportables, indescriptibles, suors fredes, diarrea, fatal fatal!! Al cap de l'estona m'ha anat passant, però tela, no podia dormir del fred que tenia. Al matí m'he llevat amb 37,5 i molta sang. Ara ja bastant millor, però algo raro ha passat, de debò. No vull donar-hi moltes voltes del que ha sigut això, a veure com surten les analítiques de dilluns i ja veurem.

Sine què bé els resultats del maromo, una cosa menys!!! Pel tema de l'anàlisis hormonal no et puc ajudar gaire, però al blog de diariadeunamadreingeniera hi ha una entrada que parla precisament d'això, de com interpretar-les. En tot cas, si no et vols capficar millor no posar-te a buscar gaires coses!
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Laura_Josu » dv. gen. 31, 2020 8:55 am

Bon dia,

Merci per el positivisme que em transmeteu a través dels vostres escrits, sou uns solets :***:

Anika_ Ostres bonica!! I com et trobes ara?? Has començat algun tractament hormonal?? Millor no pensar el que ha estat, tens tota la raó. De totes maneres si veus que segueixes sagnant molt i la febre no baixa, jo aniria a urgències. Força i una abraçada gran :-()-)

Sine88_ jajaja amb helicòpter diu. A veure si dur la mostra es tornarà un esport de risc!! Aviat sabràs que diu l’analítica (millor no mirar Dr.Google) i per el moment molt bé aquests bitxets del maromo!!

Lulaxin_ Com va el desespero? Has fet test?? :()()::::

Ego_ Avui es el meu CD26 i de moment idem de dies anteriors, molèsties baix ventre i una mica al sacre de tant en tant. He tingut una miqueta de nàusees, però quan m’ha de venir la W tb m’ho fa, així que no es sinònim de res. L’app em diu que encara em queden 2 dies per finalitzar el cicle, així que esperaré, tot i que els darrers mesos ha arribar entre el dia 25 i 26. Tinc un TE a casa però es de 25 mUI/m i amb l’experiència del primer que me’l vaig fer passats 4 dies i la línia era molt tènue, crec que millor no precipitar-me. Se m’està fent etern!! Intento estar relax, però no hi paro de pensar...

Passeu bon cap de setmana, us segueixo informant...
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: lulaxin » dv. gen. 31, 2020 10:26 am

Bon dia noies,


ostres Anika, quin mala nit, com et trobes ara? espero q estiguis millor. Comentar-ho amb la gine la setmana que ve a veure que et diu...

Aixamb han arribat els testos???

Noies vinga que mica en mica ens anem posant a lloc, ja sigui amb ajuda de professionals com amb el pas del temps q a vegades tb ens fa falta.

Està clar que hem passat un gener de cuesta de enero eh...heheheh

jo ahir, a la nit (muymaaal) em vaig fer un test i blan nuclear. No vull dir que es negatiu pq crec q es massa aviat. Me'n queden dos (de testos) i m'esperaré a la setmana que ve...he sigut massa ansiosa...de fet la data de NW es el dia 5/2 en l'app del womanlog i el 8/2 en l'app del clue...se m'ha anat l'olla jajajja

però es q tinc toooots els símptomes! son, mal de tetes, més fluxe, cansament...però bé, segur que son psicosimptomes...

apa guapes, bon divendres,

*lulaxin*
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dv. gen. 31, 2020 10:37 am

Anika què fort!!! Jo la nit de divendres a dissabte em vaig despertar del dolor que tenia! Amb diarrea i casi vòmits, i molta sang també. Feia molt temps que no tenia el mal que vaig tenir. Dilluns li comentaré a la gine a veure què.
Espero que estiguis millor ja!! I miraré el blog aquest que dius, gràcies!!
Laura_Josu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 10, 2017 9:51 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Laura_Josu » dv. gen. 31, 2020 11:41 am

lulaxin_ Podrien ser símptomes clars de embaràs, segurament era massa d'hora per a que sortís un positiu.

He començat a tacar marronet i la veritat es que m’he sorprès a mi mateixa, pensava que seria un drama, però no, me quedat indiferent, no sé, potser perquè estava convençuda que aquest mes no seria el meu i era tenir massa sort els dos a la primera.

Gener quedarà en un 0 rotund. Aiix que trist... Esperem que per a compensar, el mes de febrer 2020 sigui un èxit total!!!

Ens veiem al febrer amb més força i carregada d’energia positiva.
lulaxin
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dt. gen. 21, 2020 12:54 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: lulaxin » dv. gen. 31, 2020 12:34 pm

Si noies, 0 patatero al gener! això vol dir que el febrer vindrà ben farcidet!

Qui s'anima a obrir el post?

ens llegim boniques,

*lulaxin*
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dv. gen. 31, 2020 12:42 pm

Bon dia!

Ostres Anika! Com estàs ara? Jo si segueixes així aniria al metge. No t’esperis. Si vas millorant no però si et trobes patxim patxam si. Et quedaràs tranquil.la. Però clar.. això cadascú. I per saber què ha passat t’ho diran enseguida amb l’analítica en mà. No hi donis voltes. T’ho dic per experiència, bonica! Ja vas tenir un cicle més llarg i segurament està relacionat. El cos és savi. Jo quan vaig tenir aquell mes en asqües, quan em va venir va venir amb molta força, dolor i estava molt cansada. Jo suposo que el cos va compensar el mes en blanc. Però clar, no sóc metge i si ho preguntes només et saben dir que pot passar. Jo encara no tinc resposta de Pk després de la prova no em va venir en un mes. Estigues tranquil.la i si no et trobes bé, no t’aguantis i vés al metge i et facin una miradeta.

Sine88, m’alegro que hagi sortit bé el seminograma. Un impediment menys!! I jo si vaig mirar per Internet. Jejeje! Sóc una ànsies! I vaig trobar una pàgina on t’explicava tot. Després la doctora ja em va dir que tot bé!! Tu mira si tens un asterisc en alguna banda.

Aixamb, ens vam creuar i t’he llegit avui. Segur que t’arriben a temps i sinó tu vés fent feineta. Jejeje!!!

Lulaxin, ai ai ai!! Si! Potser massa aviat oi? Jeje! Som unes ànsies! A veure si són bons símptomes!!! Creuem dits!

Laura_Josu, em sap greu. Ja és segur? També tens nàusees quan t’ha de venir? Jo també en tinc. Per això quan em diuen: tens nàusees ho estàs, jo dic que no que és normal.

Ego: jo igual! Mal de pits, alguna molèstia lleu, però molt light! Fins i tot em sorprèn! Com m’agradaria que no em baixés. Però d’esperança no es viu.

Per cert, qui agafa el relleu. S’acaba el mes!!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dv. gen. 31, 2020 1:04 pm

Sine aquest mes ja no podem estar més sincronitzades, què fort!!!!! Què malament es passa, de veritat, jo en la vida havia tingut unes contraccions tan bèsties! A veure què et comenta la gine aquest dilluns, tant dels resultats com d'aquesta warry xunga. Al final has consultat al Doctor Google?? jeje

Laura a veure com evoluciona, potser és només un tacadet aïllat i prou, com ens fa partir, eh?! Però bé, sinó a per totes aquest febrer, serà millor que gener seguríssim!!! Crec que els test de 25mlu són una miqueta caca, no detecten res fins passada la DNW, desespero màxim!

lulaxin crec que és massa aviat! Però els d'alta sensibilitat (5 o 10mlu) si que podrien arribar a detectar alguna cosa uns dies abans de la W, però no sé jo! A mi em passa el mateix, si pogués me'n faria un cada dia, inclús abans d'ovular! jijiji

Naneta porto tot el mes pensant que m'està passant el mateix que et va passar a tu! Suposo que és un desajust hormonal monumental, tot ha anat tard i malament. Jo estic força millor, cansada però la warry ja ha afluixat bastant, esperem que sigui un fet aïllat i ja està, i mira, quasi millor fer les analítiques ja i tenir una mica més d'info. I tu no tiris tovallola encara, eh?? Visualitzaaaa!!

I res, avui el maromi feia el seminograma, es presenta allà i li diuen que els divendres no recullen mostres!!!! Apa!!! jajaja vaja setmaneta tu! En fi, de dilluns a primera hora no passa!

Eiii siiii, últim dia del mes! A alguna li fa ilu portar el mes de febrer??
Jo no vaig portar gaire sort al desembre, però si no hi ha voluntàries no em fa res repetir ;)
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dv. gen. 31, 2020 1:22 pm

M’alegro que et trobis millor!! Clar, jo no sé com de bèsties han estat les teves contraccions. Que potser tenen a veure amb la gran quantitat. Jo he patit molt de la regla i les he passat canutes. La majoria de vegades és “normal”.
Jolines! Avui no? Nosaltres anàvem amb hora a l’hospital per SS. I per això ho feia també allà in situ. Que sinó es morien els bitxitus. Jeje!!
Bueno? Dilluns tooooot!!!

Jo he visualitzat Anika i molt, però la natura.... jejeje!!!
Ja us informaré si hi ha novetats positives o negatives!

Això això!! Jo us acompanyaré el mes explicant-vos la meva aventura, però,si em baixa, amb les pastis no hi haurà bebito. Dia 12 anar i no sé quan ho començarem tot. Hormones i històries. Si per ja o ja març.
I si ningú li va bé jo tmb us puc fer de cheerleader i fer-ho! Jejeje!

Apali!! Bon finde!!! Descanseu i feu feinetes. Jo la faré sense pressions! Jajaja!!!
Una abraçada!! :--/)
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Miri27 » dv. gen. 31, 2020 7:15 pm

Holaaa!

Passa un dia de desconnexió i el ritme no para! Vaig perdudetaaa!
Anika! que fort no? O sigui una W superforta i amb febre? vols dir que no sha juntat algun virus? En fi, recuperat i descansa bé!

El mes de gener zero patatero! Això vol dir que al febrer nhi hauran varies! va! aquests ànims!
Jo en plena SW, deures dia si i dia no i estic a fia 16 del cicle i fins avui no mha aparegut un positiu al TO! ja pensava que no ovularia! o sigui que avui mes deures...a veure si fem diana... creuem dits!

Naneta tu estàs esperant W? ja em perdo!

Luxasin... a veure si podem cantar una panxa encara que sigui ja a febrer, pero moralment seria gener!

En fi, anims a totes en els vostres desesperos, SW (qui està amb sw??) i W !

Demà comencem febrer a tope!!!
aainnaa
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dl. set. 02, 2019 9:56 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: aainnaa » dv. gen. 31, 2020 7:31 pm

Hola noies,

Post superego:

La veritat és que vaig una mica perduda i no ser personalitzar gaire, quan s'obri el post de febrer vull estar més el dia i ser més activa, però només volia demanar una coseta. Em va sortir el TO positiu el dia 15 del cicle a les 8:00h del matí i al de les 13:00h ja estava més fluixet això deu voler dir que va començar l'ovulació no, pel que tinc entès? Total que me'n vaig anar fent i van anar baixant d'intensitat fins avui a les 7:00 del matí que ja era blanc (dia 19 del cicle), resulta que me n'he fet un avui dia 19 del cicle, a les 13:00 i m'ha sortit molt més marcat que l'anterior, el següent que m'he fet a les 20:00 ja tornava a ser molt menys marcat.

Algu si enten i em sap dir què deu voler dir?

Oi que si ovules per segon cop hauria de ser en un màxim de 24-48hores?

Creieu que els TO poden predir un embaràs??

Gràcies, si em podeu contestar.
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » ds. feb. 01, 2020 7:56 am

Bon dia!

Ainaaa, quan et surt el test d’ovulació marcat és que ovularàs al cap de 24/48h. De vegades, és possible que el tinguis marcat dos dies seguits. Però és normal! Com que també ovulis falsament. Que a mi em va passar!

Embaràs? Diuen les llegendes urbanes que és possible que un TO pugui preveure un embaràs en el moment que toca, però no li passa a tothom. Ara serà ovulació.

Miri27, jajaja!! Encara m’ha de baixar, siii!!! Però si em baixa ja comencem IA! I m’he de prendre pastilles anticonceptives per tal que em tinguin controlada. Per això deia això de fer-vos d’animadora i explicar-vos la meva aventura. Pk segur que fins març no me la fan.

Veig que ningú obra el post de febrer???!!!!

Bon cap de setmana!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » ds. feb. 01, 2020 8:43 am

Miri27 i tant!!! Aquest febrer a tope, hem de fer remuntada!!

aainnaa vaja caos amb els TO, no?? No és possible ovular dos cops en un mes! Però diuen que si et surten dos TO positius en dies molt diferents el que compta és el segon. En tot cas, si heu anat fent pinxitos aquests dies no et ratllis massa!! Segur que estarà ben fet!!

Si els TO poden predir o no l'embaràs, no en tinc ni idea!! Hi ha gent que diu que si i altre que no, jeje. Però crec que és massa d'hora per poder predir res, caldrà esperar uns dies més!!

NinaDina, ho has fet mooooolt bé, no hem cantat panxetes, però telita el que hem cascat, més de 270 missatges!!!! Toma toma toma!!!!
Espero que seguim igual d'animades aquest mes!!! >.-<: >.-<:

Vingaaaa, que ja obro jo febrer, doneu-me una estona que ara no estic a l'ordinador!

Petoneeeeets!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::