*^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » ds. gen. 11, 2020 6:35 pm

Holiiii,
Entrada ego total!

Estic a CD18, suposant que demà veiés ja una pujada d'intensitat, i dilluns el positiu, +24/36 hores, l'ovulació seria cap a CD22 com a d'hora (en un cicle de 28 dies!). La tempe segueix a 36,2

.Ai no sé, quan més hi penso més em ratllo, no puc evitar-ho. Estic en un cercle viciós, ho sé! Potser aquest cicle serà com el que vas tenir tu, Naneta, al novembre... aniré mega tard, o no ovularé o no sé, però no mola!!

A veure què surt demà...

Vosaltres com aneu?? Què tal el finde, els desesperos i les SW???
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Miri27 » ds. gen. 11, 2020 7:23 pm

Holaaa!
Aquí una amb fase desespero!
Anika... ànims! intenta agafar distancia p3r sortir del cercle! tot i que se que es dificil... vingaaa! A veure que diuen aquests TO
Naneta! Espero que millor de la migranya! Suposo que has pogut descansar avui.

Benvinguda esperança! Esper3m que tinguis estada curta! Com a minim estem aquí per compartir 3xperiencies i paranoies !

Nuri com vas tu?

EGO: jo amb pits inflats i doloret d'ovaris, és a dir, que pot ser qualsevol cosa! Jo crec que no, pero fins dimarts o així no és la DNW, així que paciencia!

Ànims a totes i seguiu gaudint del findeee.
A les que no he dit res, ànims en qualsevol dels moments del cicle que estigueu... desespero, sexy, warry...... ja sabeu que em costa personalitzar!! lasito :
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » ds. gen. 11, 2020 7:39 pm

Hola floretes!!

Jo avui millor!! Encara tinc algun birugi però molt millor comparant-ho amb dies anteriors. Dimecres crec que ja tinc acupuntura. Li diré que em faci maxambrat de treure migranyes + ovulació molona i tranquil.la. Pk ja noto els ovaris inflamats!!! Macagun l'omifin dels pebrots!!! Així sembla que estigui ovulant una setmana sencera!!!!!! Arggggg!!!!! Jajajajaa!!! Nosaltres la sexy week la comencem a finals de la setmana vinent. I veient que ovulo tard he decidit (jo sola. Ja li comunicaré... Jajaja!) Que començarem més tard la sw i guardarem energies per quan ha de ser més clau. Pk és una tonteria començar en dia 10 si acabo ovulant en 17 o més. I veient com van els mesos que tampoc funciona, doncs ajustarem encara més la cosa. Fent els dies que toca però movent-los pk jo no entro en la normalitat ee les ovulacions de manual Jajjaja!

Anika, tranquil.la ja ovularàs. No et ratllis que no val la pena. No et mengis pas el tarro. No passa res si un mes ovules més tard. Jo ovulo cap al 17 enllà, però algun mes més aviat i tinc cicle llarg. I estic viva!!! I sana!! Jejejeje!!! Si! Ho sé! Sense embarassar-me però eiii! Amb salut. Per tant, intenta prendre-t'ho amb filosofia positiva i ves fent nyec nyec i ja està. Relaxxxxxx :-o00m tu pots!!!!! (Musculitos whats) :-()-)

Miri27, ànims amb el desespero!!!!!! >.-<: :-()-) a veure què passa dimarts!!! >.-<:

I res, a acabar de gaudir el findeeeeee!!!!!! :b-))) :-o00m
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: NinaDina » dg. gen. 12, 2020 7:04 pm

Bon vespre boniquetes! com ha anat el cap de setmana?

Entro a explicar-vos el que m'ha passat avui, he fet un TO, no sabia si fer o no i mira al final a mig matí dic va, i l'he fet. Estic a dia 11 del cicle, i patapam TO super marcat, un xic més fluixet que la linia de control però fosquet, i he pensat vale, al vespre me'n faig un altre i serà el pic, doncs que va, està un xic més fluixet. Sabeu si es normal que el pic de LH duri només unes horetes? es que he llegit algunes noies que els apareix molt marcat un parell de dies.. ahir nit varem fer pinxito :sex-|: (per aqui em quedo tranquila jajaja, almenys algun bitxo estarà a lloc :love: ) de fet un cop hi ha el pic de LH s'ovula el dia següent aprox , no?
Fa de mal dir, però tinc com bones sensacions...
Demà tenim visita amb la gine de RA, aniré amb una llibreta de preguntes jejeje :p-)

Anika! com portes aixo dels TO? has vist pic? deus ovular més tard, no es problema. Estigues tranqui.
Miri27: com et sents? segueixes amb simptomes? sols tenir SPM?
Naneta: com et trobes? migranya fora? sexy week aprop, ànims!!

La resta bé?
una abraçada! :mu::
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Nuri00 » dg. gen. 12, 2020 7:15 pm

hola guapes!!
ostres NinaDina si que vas d'hora, el dia 11CD és d'hora però de fet recomanen començar a fer TO a partir del dia 9 o 10 del cicle...o sigui que ja pot ser! sort que ahir a la nit vau fer deures! :love: a veure com va demà la visita de RA, ja explicaràs!

Naneta a veure si amb l'acupuntura pots acabar de fet net de la migranya i es posa tot a puesto. Això de L'Omifin t'entenc perfectament perquè el mes que jo també me'l vaig pendre notava els ovaris a punt de rebentar de tan inflats!

aquesta propera setmana som unes quantes que tenim DNW!!! quina setmana més emocionant que ens espera!!!

jo l'espero per dijous o divendres. De moment només noto unes punxades com a l'uter però res més. Aixi que estic com la Miri27 que tinc simptomes que poden ser tan de W com de positiu. Desespero total vaja! però bueno, us he de dir que estic tranquila de moment. Crec que estic tan concienciada que després de 1 any acabaré a RA que ja tinc poques esperances de veure un positiu. Però vaja, mai se sap! tocarà esperar uns dies més, sort que els tinc força ocupats i aixi no tinc gaire temps de pensar en simptomes ni històries! ja ho faig expressament d'ocupar-me el temps jajajaja al final ens hem de buscar els nostres recursos per no parar boges oi?? :-o00m

que tingueu bona setmana boniques!!!!

molta sort aquesta setmana per totes les que teniu DNW! aneu informant!!! >.-<:
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dg. gen. 12, 2020 8:38 pm

Holaaaa boniqueees!!

NinaDina, només fa tres mesos que em faig els TO, però el primer mes vaig veure el pic a la tarda i l'endemà al matí ja em va sortir bastant fluixet, en canvi el segon mes el pic em va durar dos dies seguits... pel que vaig llegir ambdues opcions eren totalment normals, potser el pic l'havies tingut durant la nit i avui ja estava de baixada, així que no et preocupis!! De totes maneres l'única forma per confirmar-ho 100% és la tempe.
Diuen que l'ovulació és 24/36 hores després del pic, així que teniu marge per rematar!!!!

Naneta he rigut molt amb l'ovulació molonguiii! Com et trobes?? Com va la migranya i els ovaris?? A veure si dimecres et poden fer una bona repassada doncs!

Nuri i Miri moooooolts ànims per aquests últims dies de desesperu!! Sisi Nuri, el millor és estar distreta i no pensar-hi, el que hagi de ser serà, així que relaaaaaax :-o00m :-o00m

Ego: estic a Cd19 i els TO segueixen sortint nuclears i la tempe pels terres :(
Pel que he anat llegint és normal que de tant en tant hi hagi algun cicle anovulatori. Així que si aquest mes no hi ha ovulació, doncs què hi farem, anem a febrer amb més ganes i ja està... el que em ratlla és no saber si en 10 dies tindré una warry light, o si ovularé el Cd30, o si em tiraré tres mesos sense warry... és desquiciant.

Demà demanaré hora al CAP, que ens comencin a fer les proves que faci falta... volíem esperar un parell de mesos més, però ja no vull seguir perdent el temps, la ratllada que porto m'està sobrepassant massa!

Seguim endavant, això segur!!!! Sigui com sigui!!
:ok: :ok:
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dg. gen. 12, 2020 8:42 pm

Hola!!

NinaDina, ovules mai tan aviat? Pot ser eh? Però ho veig súper aviat. No deixis de seguir amb sw. Jo pel novembre vaig tenir falsa ovulació crec. No ho sabré del cert mai però ho veig viable! Així que el meu consell és tira milles!! I pels pics que baixen i pugen ni idea. Encara he de cursar el màster en això. Jeje!! Però crec que ja passaré de cursar-lo! ;) I guay si tens bones vibracions! A veure si a les portes de RA no la fas pk t'hi quedes!!! >.-<: :-())

Nuri00, entenc el què dius de l'esperança. Però vés a saber!! Fe! Fe en la màgia que pot fer el cos!!!

Jo la migranya ja ha marxat. Algun mal de cap recurrent i mareig però molt més fluix.

I sí! La setmana vinent iniciarem enèssim intent. De ganes no ens falten!!! i sinó ja la ginecòloga ja dirà. Hi aniré abans que arribi la w i, per tant, no sabré si baixa o no, però bé.... Suposo que ja posarem fil a l'agulla si no arriba el miracle.
A veure si agafen esbranzida amb tant omega 3 i l'omifin fa màgia! Jo avui m'he fet TO pk em noto molt els ovaris. Més que el mes passat i no em fio. Estic a dia 9 però vaja... Per si de cas! I res! Suposo que ovularé com sempre! Cicles llargs, ovulació tard.

Bona nit!!! Ànims amb els desesperos! Recordeu! D'allò que no pots controlar, millor no pensar-hi! Calma i endavant!!! :-()-) :-()-)
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dg. gen. 12, 2020 8:48 pm

Anika ens hem creuat!!

Eii!! Jo he arribat a ovular en dia 22!!! Així que no perdis l'esperança!! Igualment, no estar de més començar a fer revisió i fer les preguntes pertinents per quedar-te tranquil.la. jo ho faria. Intenta no rallar-te. Ja et dic que jo he ovulat tard tard alguna vegada i la w m'ha vingut com sempre.
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: NinaDina » dg. gen. 12, 2020 8:58 pm

Si Naneta, ovulo aviadet, un cop es va marcar TO a dia 10, altres 11. 12 i 13, els meus cicles tb son curtets de 26 o 27 dies, ja em quadra amb una fase lutea de 14 dies.

El record que tinc de Omifin també va ser aquest, una ovulació dolorosa ( normalment la noto, un pès o petita molestia) però allo va ser important, i un cicle de 31 i 29 dies, vaig fer 2 mesos.

Nuri! Que això mai se sap, de moment keep calm.
Anika! M’estic mirant tempe també (jaja aquests dies todo! Venga!! Jaja) i m’havia començat a pujar. Crec que puja un cop avulat. No?
Pel que fa a metges, fes el que sentis que necessites, no està de més començar a mirar si veus que et capfiques.

Bona nit!!!
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: dolly » dg. gen. 12, 2020 9:28 pm

Hola Noies,

He estat tota la setmana fora per feina i no he tingut temps de res q no fos treballar!
Per sort ja he tornat a casa i em posare al dia amb els vostres missatges. Pero es que sou molt actives!
El que de moment no he llegit es cap felicitacio de panxu! com van els desesperos?

No recordo qui (anika?) m'ha semblat llegir que ovulaves tard o potser no than sortit el TO positiu encara, jo tampoc se segur quan ovulo, sempre mhe fiat de la clara dóu pero pel q dieu pot ser que no sigui del tot fiable?
M'estic plantejant jo tambe comprar els TO's d amazon per sortir d dubtes.
Algu pot passar el link d amazon on el compreu?
Divendres quan vaig arribar a casa haviem dit q començar la SW, pero estava tant rebentada q em vaig quedar adormida abans d posar-nos al tema...
Aixi q amb un dia d retras comencem la SW, aveure si aquest cop encertem!

Sento q el comment sigui nomes ego, ala propera personalitzo! sorry

Anims a totes en l'inici d setmana i amb els desesperos

Ens anem llegint
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dg. gen. 12, 2020 10:36 pm

NinaDina per confirmar l'ovulació s'han de registrar tres dies seguits de pujada continua de temperatura, i després ja es queda alteta i estable (esperem que durant els propers 9 mesos!!). El dia de l'ovulació és el previ als tres dies de pujada continua.
Tens l'app de femometer, oi?? Hi ha l'opció de ser premium durant una setmana gratis, amb les opcions premium tens la interpretació de les teves gràfiques de tempe (jo ara mateix estic en disfunción ovárica, jajaja). Vaig fer la setmana de prova i al final vaig picar i he acabat pagant el premium (16€ 3 mesos)... aaaaixxx!

Naneta, els teus cicles quant duren?? Ets regular?? A veure com va aquesta SW amb el suuuuuper Omega3 poweeer!!!
:sex-|:

Dolly, a principis de setmana vaig tenir molt flux i més libido... des d'ahir ja no, i encara no he ovulat!!! Si no fos pels TO i la tempe hagués donat per tancada la SW, jeje... la resta de mesos si que m'ha coincidit flux/libido amb ovulació per això!
A amazon pots buscar els test de one step o femometer. Tots són si fa no fot igual, 50 TO surten per uns 12-15€ i van amb TE de regal!

Ego: sisisi, crec que quan abans ens ho comencem a mirar millor, no té sentit allargar-ho. Si tot està OK em quedaré més tranquil·la, i si hi ha algun problema, almenys podrem començar a treballar-hi o contemplar alternatives :()()::::

Que vagi molt bé l'entrada de setmana wapis!!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dl. gen. 13, 2020 1:21 pm

NinaDina, ahhhh!!! Doncs així siiiii!!! Pillada ovulació! A veure si hi ha sort!! Ara a cuidar-se!! I com diu l’Anika, la pujada és tot just haver ovulat.
Doncs no em preocupo gens. Veig que és la tònica habitual si prens omifin... un rotllo prendre històries d’aquestes però sobreviuré!! Jeje!

Anika, jo normalment tinc cicle de més de 30 dies. Habitualment, estic entre 31- 32 dies. Per això ovulo més tard. Tot i que, com et vaig dir, ha hagut algun cicle que he ovulat aviat. Però sí! Sóc regular! Des que busco potser s’ha destartalat pocs dies amunt algun mes, però he comprovat que ara torna a on sempre. Iujuuuuuu!!!! Saps què vol dir no? Que el meu cos em nota ja tranquiiiiiii!!!! Ole ole!!! M’animo sola. Tranquil.la, ovularàs!!! I sinó no et ratllis. Mira jo! Per culpa de la prova o vés a saber un mes sense W!!! I ha tornat normal com sempre.

Dolly, a tope amb la SW!! Jejeje!!!

Apaaaaa!!!! Que vagi bé avui!!!
Una abraçada!! :--/)
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dl. gen. 13, 2020 1:51 pm

Hola noies!!!

Miri27, demà DNW no???! Àniims a veure si ens dones bones notícies! Portem un mes molt parat no???

Naneta i Dolly, comenceu la SW no?? A tope noies, i sobretot, prohibit ofuscar-se!!! (a veure si m'ho aplico també) A disfrutar-la!!!

Sobre l'ovulació, jo tinc cicles de 29 dies normalment. Desde que em faig els TO (que jo vaig comprar 10 tires del Clearblue pq és molt més gràfic) he descobert que ovulo més tard del que em pensava. Aquest mes, va sortir TO- el dia 13, el dia 14 ja va sortir TO+ i el dia 15 vaig anar a la gine i em va dir que estava a puntíssim. Així que jo calculo que ovulo dia 15-16 del mes (sempre pot variar, i més araa que busquem més).

Ego: jo donc per finiquitada la SW, crec que ho hem fet bastant bé, però clar, està demostrat que això no vol dir que fagis diana... :ufs: però bueno, de moment positivisme, i ja de cara a la setmana que ve entraré en desespero segur, ara per ara, tranquilitat i escalforeta. Això m'ho va dir la d'acupuntura, el tenir "l'úter calent", que em posi esterilla abans d'anar a dormir 10 minutets. Ara com fa fred em va perfecte, ja veurem si fa calor si ho faria... :miko: Naneta ahir vam mirar el documental de Netflix, realment som una màquina de boicotejar l'embaràs. El maromo em deia, i com pot ser amb aquests percentatges que diuen, que hi hagin tants embarassos :()()::::

Bona setmana a totes!!
aainnaa
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dl. set. 02, 2019 9:56 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: aainnaa » dl. gen. 13, 2020 5:43 pm

Hola noies.

Ja vaig a febrer perquè ja m'ha baixat la W. Tot i això estic molt contenta perquè després de prendre pastilles durant 7 anys, el primer mes sense anticonceptives he tingut el cicle super regular com quan abans de les pastilles i que és el primer mes de cerca. Ara si tinc un dolor que ja ni me'n recordava.

Ara que aquest mes si que faré els TO més aviat per fer la cerca ja ben feta, m'agradaria si em poguéssiu dir a partir de quin dia els començo a fer i quan s'han de tenir pinxitus hehe, estar clar que s'han de tenir quan vingui de gust, però els dies més recomanats, perquè no acabo de tenir clar si els dies abans del TO+ o el mateix dia...perquè quan saps que el TO et sortirà + ???

Gràcies, enriqueix molt llegir-vos.

Ànims a totes, tot arribarà.

A.
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dl. gen. 13, 2020 6:04 pm

Holaaaa!!

Aainaa, és totalment normal que el cos necessiti almenys un cicle per acabar de regular-se! Com tu dius, ja és moooolt bon senyal que la warry no s'hagi endarrerit ni res estrany, així que aquest cicle ja a topeeeeee!!!! >.-<: >.-<:
Normalment l'ovulació és cap a la meitat del cicle, però no és 100% exacte i et pot variar un parell de dies amunt o avall depenent del cicle. Teòricament si tens un cicle de 28 dies l'ovulació serà cap al dia 14. Els TO t'aniran molt bé per conèixer millor com funciona el teu cos ;) Quan et surti un TO positiu vol dir que ovularàs en les properes 24-36 hores, així que tens aquest marge!
I pels pinxitus diuen que l'ideal és fer pinxo dia si, dia no, des d'uns dies abans de l'ovulació fins l'endemà d'haver ovulat... per exemple, si ovules el dia 14, fas pinxo el 10, 12, 14 i el 15 o 16 un pinxo per rematar... però vaja, tampoc cal ser tan matemàtics!!!! L'ideal és quan us vingui de gust!

Miri i Vannion, i vosaltres com porteu els desesperus??? Ànims que ja queda poquet per sortir de dubtes!

Dolly jo també tinc cicles de 28-29 dies i l'ovulació la tinc cap al 16-17 (excepte aquest mes), estàs totalment dins la normalitat!! L'important és que entre l'ovulació i la warry hi hagi almenys 10 dies. A veure aquesta SW tan ben rematada, creurem els dits!!! Sobre l'escalforeta també havia llegit que és important no passar fred als peus, perquè la sang no marxi i es quedi ben concentrada a la panxulina. Així que mitjons ben gruixuts al vespre també!! zz:-)

Suuuuper Ego: Doncs resulta que encara tinc cobertura de la mútua familiar, així que he trucat aquest matí i m'han donat hora per aquesta mateixa tarda, >.-<: >.-<: !! La gine m'ha demanat una anàlisi hormonal per mi (l'hauré de fer el 3r dia del proper cicle) i un seminograma per ell. He aprofitat per comentar-li tot lo dels tests d'ovulació, tempes i tal no li ha donat mínima rellevància... com si no existissin (no es creu que siguem mega-expertes en TO i tempes :content: !!!!).
També m'ha dit que deixi el Soniase, segons ella, si després de cinc caixes no estic prenyi és que no em serveix... al sortir de la consulta he pensat que l'àcid fòlic en si no l'hauria de deixar de prendre, no??? Ara em quedo amb el dubte... vosaltres què preneu? Gestagyn o algo així?

D'altra banda (avui m'ha passat de tot) a l'arribar a casa em notava com molt 'humida' i a l'anar al lavabo ha sortit com un moc enooooorme transparent/rosadet, us ha passat mai? Era literal·lment una bola. Total, que he aprofitat per fer TO i m'ha sortit un quasi-quasi positivazooo!!!! Uuuuuueeeeeeee!!! Suposo (i espero) que demà al matí sortirà el positiu i l'ovulació segurament dimecres, a Cd22... la warry suposo (i espero) que es retrassarà 3 o 4 dies, sinó la fase lútea serà insuficient, a veure!!

Total, que reactivem SW i a veure si sona la flauta... aquests últims dies estàvem desmotivadillus :p-) :p-) :p-)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dl. gen. 13, 2020 7:45 pm

Hola de noooou!! Ja tinc avataaaar, iujuuuuuuu!! :b-)))
Us explico com ho he fet per si serveix d'ajut!

Dins de la configuració del vostre perfil, aneu a "Edició de l'avatar". Aquí us sortirà un desplegable de "Tipus d'avatar" on podeu triar Galeria d'avatars o Avatar remot. Trieu "Avatar remot".

Després us demanarà que poseu la url de la imatge (ha de ser una imatge que estigui ja online). Si no sabeu la url d'una imatge podeu fer botó dret sobre la imatge i donar-li a "Copiar la ruta de la imagen".

Ara enganxeu la ruta que teniu copiada i especifiqueu el mida de la imatge... i aquí ve el gran problemóooon, i és que només accepta imatges de 150x150 o més petites... si la imatge és més gran us donarà error.

Truqui: Google Images deixa filtrar les imatges per tamany. Si trieu el tamany "Icono" les imatges que us surtin segurament seran més petites de 150px i en principi no haurien de donar-vos problemes!

I ja està!!! :ok:
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dl. gen. 13, 2020 8:29 pm

Holaaa!!

Sí, Sine87! Realment nosaltres vam pensar el mateix. El cos de la dona és una mica boicotejador. I al principi que buscàvem i no arribava la meva parella deia el mateix! Que no podia ser el % tan baix! Que l’espècie s’hauria extingit! Hajaja!!!
A mi l’acupuntor també em va explicar això de tenir l’úter fred i calent. Però no em va dir posar-me esterilla. Llavors que és posar-la després de la SW??

Ainaaa, ens trobem també a febrer. Jo aquest mes estic de cheerleader!! Jeje!! Ja t’ho ha explicat molt bé l’Anika. Et poso el meu exemple. Jo normalment tinc cicles de més de 30 dies. El mes passat vaig ovular en dia 17 de cicle. Per tant, SW la vam fer a full 10,13, 15, 17 i 19. Per nosaltres que els seus bitxos són Tortuguetes diuen que va millor abans ovulació que després. Però ben bé fins a dos dies després que et doni positiu pot ser bingo!

Anika, molt bé, no? Sobre les vitamines, si que has de prendre àcid fòlic. I tant!! Però no t’ha donat una alternativa? Jo prenia acfol. És barat i entra a SS si vas al metge a fer recepta. També vaig prendre gestagyn que ja és més caret. Veig que també és happy flower la teva gine. I si... crec que no són molt pro tests. Però jolines! Quan t’estàs temps buscant ja cerques ajudes!! I una mica saviondes del tema si que som. Jeje!

Bona niiittt!!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dl. gen. 13, 2020 10:13 pm

Quin preu té l'Acfol?? El Gestagyn Preconcepción està a 8€ per Amazon, comparat amb els 40€ del Soniase em sembla regaladíssim!!!! Quin alivio quan m'ha dit que ja el podia deixar, jajaja
Naneta, tu que ets l'experta en suplements, quina diferència hi ha entre Acfol i Gestagyn? I l'Omega3 seria un complement a tot això, no?

I sisi, aquests gines ens infravaloren molt, de debò... jo duia el mòbil preparat amb les meves gràfiques de tempe, en plan empollona repel·lent per comentar els resultats amb el profe, i no m'ha deixat ni acabar la frase. En fi, en part l'entenc, per dins deu pensar 'ja està aquí la del màster en Google-fertility and Forum-conception fent preguntes absurdes!' jejeje :content: :content:
Istineta
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dv. gen. 03, 2020 11:23 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Istineta » dt. gen. 14, 2020 8:51 am

Bon dia Noies!

Entro ràpid per saludarvos! Com aneu??

Miri avui es el DNW?? com vas??

Vanion tambè es la teva DNW no? i Nuri i Genis com porteu el desespero?? Anims que això ja està fet!!! :-o00m

Per lo demés que pregunteu. ACFOL es super barat en plan 3-4 euros si no recordo mal, i nomes te acid folic i potser iode ara dubto i en canvi Gestagyn, es un complement vitaminic complert i especific de preconcepció, t'aorta les quantitats recomanades de acid folic, iode, vitamines B etc i DHA de algas, millor que el de oli de peix, que pot prtar mercuri...

Beee, abraçada a tptes i anims! Jo ara estic en fase avorrida, la setmana que ve es la meva SW >.-<: , fins llavors, esperannttt... :miko:
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dt. gen. 14, 2020 1:38 pm

Bones!!

Anika, la Istineta ja t’ha contestat! Realment és barat l’acfol però només té àcid fòlic. Ara bé crec que més que qualsevol altre complex vitamínic. Jo l’he pres tots aquests mesos i guay!! Són pastilletes molt minis grogues i amb els dies de la setmana en plan pastilles anticonceptives. No t’equivoques mai! Jeje!! Si estàs bé de ferro, vitamina D (crec), iode i tal... jo estava perfecte i em prenia l’acfol. Va a gustos!! És molt personal.

L’omega 3 que ens prenem porta vitamina E, EPA I DHA. I si! És un més a més. Mal no et farà! Jo vaig més bé al lavabo! Jaja! No és que anés malament però mira... pim pam!!

Igualment, per mi és primordial l’alimentació. Si també menges equilibrada ment no et faltarà res. La vitamina D és la més fumuda però és com el colesterol! Baixen i pugen paràmetres quan volen. Ara amb l’analítica sabràs si peques d’alguna cosa.

Aleeee!!! Uaaaa!! Quin rotllo he fotut! Perdó!!

Jo dijous començarem a calentar motors. Si no passa res!! Jeje!!! I avui unes agulletes! Que no sigui dit que no faci coses!!

Ahh!! Ahir mirant el foraster em vaig quedar amb: si visualitzes les coses passen i crec que tenen raó. M’ha passat! Així que visualitzaré! A veure si hi ha sort aquest mes!!
Una abraçada!! :--/)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::