*^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: aixamb » dv. gen. 17, 2020 11:47 am

Naneta! Gràcies per la benvinguda!!! Per mi ets tot un exemple de positivisme i actitut! Ara, també et diré que només de llegir les teves programacions ja m'estresso! hahahaha jo que sóc una inculta en TO's, em parles en xinès. De fet m'estic plantejant començar, m'ajudaries amb quatre indicacions, si m'hi tiro?

Nuri00 ànims bonica!! De moment hi ha esperances, pel que dius, així que no et ratllis (que fàcil és dir-ho) :-o00m :-o00m Pensa que aquí, qui més, qui menys, és desquicia, aquests dies de desespero!!

Miri27 sento la baixada de la W, ara a encarar amb energia la cerca pel febrer, bonica!

Laura_Josu a veure si ben aviat feu diana!! Entenc que esteu buscant el 2n, oi? Quin remei! Ens toca aixecar-nos i mirar endavant, m'ha costat molt fer el pas a anar pel tercer, així que ara ben decidira a per el nostre objectiu!! (i no et negaré que ha estat dur, i m'he sentit molt sola, durant unes setmanes, eh)

Moment ego! Va, que riureu!! Ahir em vaig adonar que estava dia 27 de cicle (tinc regles força irregulars i no sé mai quin dia em baixarà la regla) doncs avui ja he començat amb els punyeteros psicosímptomes!! mare meva, estic fatal! De moment no tinc massa símptomes de res, tret del meu granet de preregla, que quasi cada mes n'hi ha un (i ahir no hi era).

PETOOOOONS!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dv. gen. 17, 2020 12:15 pm

Gràcies noies!!

És que de bon matí em venen idees d’aquestes. És quan estic més creativa. I ho he pensat i s’ha convertit en un dubte existencial.

Buaaa! És que sent així, Anika, ens haguèssim extingit no? Llavors tot depèn de tres dies? La resta floritures? No pot ser.

Bé, és igual! Jo a passar-ho bé i ja està. Tindré en compte testos, però sense estressar-me. No em val la pena. Que estava molt panxa i ho he de seguir estant!! I si! Allarguem sempre, per si de cas, gaudint del procés.

Aixamb, gràcies! Tot un honor ser un exemple per algú :-()-) Faig el que puc. Què sinó? Enfonsar-me en un forat perquè no arriba el bebito? Doncs no! Sóc tossuda i assolirem aquest projecte bonic! Arribarà d’una o altra manera i mentrestant serem feliços i no ens amargarem que ja prou ens agafa el baixón cada mes!!
Aixamb, els testos sempre els començo el dia 10 de cicle (l’1 és el primer dia de regla) i els continuo fins que les dues ratlletes estan igual de fortetes. Intentar fer-ho a la mateixa hora. I res, jo he fet de tot. Començar en 10, començar en 12, només fer abans i després, un desastre! Res!!! Els p. bitxos del meu solet no volen arribar... i ara estic en etapa de fer-ho tots els dies possibles (alternant) i ja està. No sigui que algun espavilat arribi! Portem molts mesos darrere així i tampoc. Ja pot dir missa la gine que amb la quantitat compensa. Un bé negre!!

Apali!!! Ja falta la tarda i findeeeee!!! Per fi dels fins! A descansar!
Una abraçada!! :--/)
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dv. gen. 17, 2020 2:53 pm

Hello noietees!!!

Benvinguda aixamb!!En part és una pena pq vol dir que no va funcionar la panxu però aquí estem per tot el que necessitis! :-) He hagut de re-llegir si ja t'havia donat la benvinguda o no perque estem on fire!!! Quantes entrades, a la que et despistes ja estic perduda!!

Nuri, suuuuuuuuuuper d'ànims amb el desespero, TE- abans de la regla per la tarda, no pot ser significant, si no pots aguantar més (normaaaal, a mi em queda una setmana i ja me'l faria) fes-lo demà amb el pipi del matí, no? Potser pot ser més fiable... Creuem tots els dits de mans i peus pq puguis veure el +, i sinó com diu la naneta (la reina del positivisme, sooooooooort que ens animes!!!) si hi ha patacada, aquí estarem.

Naneta, sobre el TO. Segons la meva gine, els dies que hauriem de tenir sexe són el 12-14-16 del mes, considerant el dia 14 com el dia que ovules, és a dir que el 12 i 13 t'ha sortit el TO+. Jo utilitzo els clearblue, i sempre començo 3 dies abans de quan en teoria ovulo, i el primer em surt negatiu, i després els altres dos ja positius, sempre durant dos dies, el quart dia ja en teoria ovulo. Però bueno, un altre exemple de que pot no estar bé pq fa un any que busquem i res :r)

Jo poc puc explicar ara mateix, a una setmana de la DNW, em noto els pits exactament igual que quan m'ha de venir la regla (ja començo amb la inflor i mal), per la resta res de res. Vaig tenir bastantes punxades fa uns dies, i la noia de l'acupuntura em va dir que podia ser normal, que al final hem estat "regirant" tota la zona. Ara ja res de res. Serà una setmana moooooolt llarga...

Bon cap de setmana a totes!!!
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dv. gen. 17, 2020 3:02 pm

Naneta, els bitxitus viuen entre 1 i 5 dies, clar!! hi ha mooolta diferència entre 1 i 5. Si els bitxos dels nostres maridins viuen 1 o 2 dies, crec que el pinxo 4 dies abans d'ovulació no serveix per res, només per "refrescar" l'esperma i passar un bon rato!! jejeje Per cert, amb el seminograma et diuen si viuen molt o no?? O només et diuen quantitat i mobilitat??
Però tu relaaax i a passar-ho bé, eh?!! Com que no podem saber el moment exacte d'ovulació, no cal trencar-se tant el cap, a disfrutaaaaar, bon ritme i bona lletra ;)

Aixamb quin desespero!!! Quina és la teva DNW? En tot cas reeeeeelaaaax L'altra vegada vas tenir símptomes abans de DNW??

Sine aiiii molts ànims també!! Quants desesperos que tenim ja! Encara et falten alguns dies per això, relaaaaax i màxima distracció ;)
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dv. gen. 17, 2020 4:13 pm

Arggggg!!! Que m'ha sortit el TO positiu avui!!!! Això vol dir que estic a 24 hores d'ovular no? Quina rallada!!!! Déu meu nostru senyor! Ostres tu!!! Jo no m'esperava ovular ja. Doncs segons tu, Sine88, ho estem fent la mar de bé. Els tres dies guays! :love: :love: Que serà per res, però bueno... aquest mes haurem anat fent de cara a barraca. Ara sabent-ho ja tinc mal d'ovaris i la cama pesada. Ja no sé si és real o m'ho invento. Jajajaja!!

Ale! Res! Vaig a voltar i a explicar el meu drama a unes amigues. Quina creu! Així em desfogo! :ok:

Ànims amb els desesperos. Jo estic a la sw i ja estic desesperant. Sóc un desastre!

Anika!!m'oblidava. En el seminograma li miren la quantitat d'espermatozous que té, la rapidesa, si són viables, però res de quan temps vieun. Jo crec que això és per tots els homes en general. No té res a veure que siguin lents i dèbils. Poden ser ben forts i quedar-se per allà, peròcom que van a mig gas no arriben quan toca. :p
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: NinaDina » dv. gen. 17, 2020 4:47 pm

Bona tarda guapes!!! quanta activitat!
m'encanteu!

Fent balanç crec que aquest cicle ho hem fet fatal :ufs:
Hem anat de cul, refredat d'un i feina a tope de l'altre hem estat morts i com que deiem va, aquest cicle ens ho agafem diferent, doncs ja veus si diferent.. jajaja
em consola que varem fer pinxo abans i el dia del positiu, pero a partir de llavors reeees :-o00m a veure si avui ja remuntem i fem el que va dir el PNI, i seguir pinxos la resta de fase lutea. En fi, no hi poso esperances aquest cop.

MIri27 sento aquesta W..

NUri00 que tot pot ser!! relax!!! simptomes diferents i no simptomes pot ser bo! si et fots patacada aqui estem per recollir els trossets i tornar a muntar-te com un puzle.

Naneta t'entenc amb els dubtes, mira que fa temps que busquem i que estic posada amb testos, fluxes, mocs, temperatues... i a vegades encara tinc dubtes, de si TO positiu, millor haver fet abans o fer després.. tinc la sensació d'abans de fer un exmane pel que has estudiat molt, que ho tens tot barrejat al cap, no us passa? dec estar boja..

Aixamb que bona! els psicosimptomes punyeteros! jaja com els portes? de quant és el teu cicle?

Bon finde noies!!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Nuri00 » dv. gen. 17, 2020 6:39 pm

hola noies!

jajaja quin riure que em feu jajajaja sou les millors!!!

miri27 quin greu bonica.. :-()-) és que deunido el temps que portem, ja ens ho agafem com bueno va, un altre més!

jo avui he tacat una mica marronet rosat, molt poquet, i em noto ben inflada i a punt d baixar la molt estupenda. Però a part d això res més... avui no he fet cap test al mati perquè no hi he pensat...jajajaja sisi....amb el desespero que porto i em llevo i no hi he pensat!!! jajaja sóc la pera. Acabo al mati de fer pipi i penso....merda la prova! jajaja però ben pensat amb les dues patacades que porto m'esperare a diumenge perquè tinc la sensacio que està a punt de baixar i prefereixo esperar. Tot i que els dos TE que he tingut estaven mal fets, vulguis o no són dos negatius i crec que no en vull veure més. Prefereixo esperar a que vigui aquest cap de setmana o ja fer TE més endavant

genis tu com vas?? també és la teva DNW avui!!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » ds. gen. 18, 2020 9:24 am

NinaDina, no diguis això. Ho has fet els dies que tocaven. Pot anar bé perfectament. Pensa en positiu. Sé que costa, però sempre és millor ment positiva que negativa. T'ajuda a anar per la vida més feliç i tranquil.la. entenc que tinguis l'esperança tocada (jo també!), però toca veure-ho de color de rosa. Estan de moda els unicorns no? Doncs com els colors dels unicorns! Jajajaj!

Per cert, una pregunta: per quin motiu és important no deixa de fer-ho durant la fase lútea si ja has ovulat? No és que ho deixem de fer, però esperança 0. Pregunta d'ignorant eh? Et va donar una raó? T'hi pots quedar igual?

Bé, bon cap de setmana! Gaudiu-lo i deixeu a un costat els desesperos que només fan perdre el nostre temps valuós per somriure. Jo també m'ho aplicaré.

Una abraçada!! :--/)
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Nuri00 » ds. gen. 18, 2020 10:10 am

bon dia floretes!

entro només un moment a dir que ja m'ha baixat la W...aqui ben estupenda. Aixi que seguim trencant estadistiques de gener! jajaja i també trencant el mite de quan tens defenses baixes és més facil quedar-shi perquè amb el gripasso que he tingut aquest mes hauria d'haver tingut com a minim bessons!!

aixi que....m'apunto a pel febrer i la setmana vinent ja em fan la histerosalpingografia, a veure com surt i ja ens començarem a plantejar seriosament anar a RA.

molta sort a les properes DNW!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Miri27 » ds. gen. 18, 2020 10:21 am

Nuri00!!! molts ànimsss.. ara a gaudir del finde! A veure aquesta prova que tal, ja ens anem llegint!
petonetssss
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » ds. gen. 18, 2020 10:28 am

Nuriiii noooo, em sap molt de greu... aquest cicle semblava que tot anava de cara, oi? Fa molta ràbia quan passa això. Diuen que la histero obre bastant el pas, oi?? Potser tindràs una sorpreseta aquest mes, no decaiguis i a per febrer!!!

NinaDina tinc la mateixa sensació que tu, molt barullu d'informació però molta empanada mental, jajaja diuen que a vegades tenir massa informació desinforma... tal qual! Jo crec que el pinxo del TO+ és dels més bons, els hi dona temps als bitxitus d'arribar i esperar-se a l'ovulín. És el temps perfecte per assegurar que arriben a temps!

Nanetaaaaa, l'estàs requeteclavant!! A tope aquest finde!!! :inthebed:

NinaDina, la meva DNW crec que serà cap al 28 de gener, 4 dies amunt 4 dies avall, no tinc ni idea de què farà aquest mes!
Un petoneeets boniqueees
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » ds. gen. 18, 2020 10:56 am

Quin rotllo Nuriii em sap greu!!! Com diu l’anika semblava que estaava tot de cara!! Molts ànims!!!!

A mi ja l’únic que em sembla és que dominem tots els TO, tempes, fluxes, postures, baixada de defenses però està clar que no tot és això. Hi ha coses que se’ns escapen, per això portem la majoria més d’un any per aquí...

Ego profund... Estic a 5 dies de la DNW i he començat a tacar ja marró, mai taco tan aviat, estic entre trista i enfadada!! Perquè quan decidim començar a buscar el cos comença a fer coses que mai abans les havia fet??? No sé, a veure com segueix el tema, sort que avui tinc dinar amb amica i fins la nit no podré donar-li voltes...!!

Buenos guapetes!!! A disfrutar del finde!!! :p-)
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: aixamb » ds. gen. 18, 2020 2:09 pm

Hola noies!!
Entro en modo sosombl per enviar una abraçada gegant a la Nuri00!

I desitjar-vos molt bon cap de setmana a totes!!

Algú em preguntava pel meu cicle... ai si ho sabés... en puc tenir un de 29 i un de 45! així posem més emoció a tot plegat!

Naneta doncs crec que ho provaré, això de fer TO, a veure si així em conec una mica més! (I després de dos fills, ja estaria bé! Hahahaha)

Jo avui començo a tenir dolorets de regla, així que a veure si baixa ràpid, que no la voldria tenir el cap de setmana vinent, que ens n’anem a Londres!

Petoooons!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: NinaDina » dg. gen. 19, 2020 11:06 am

Bon dia xules!

Nuri00: ànims bonica per aquesta W, benvingudes proves que us treuran de dubtes i aixi saber què fer i cap on tirar...

Sine88, aquell tacat, ha anat a més? no et vull posar pressió ni ilusions però tants dies abans de la data no podria ser implantació? a veure si es queda en tacadet i prou.

Aixamb, amb els cicles tant diferents crec que t'ajudarà molt utilitzar TO. Quina enveja Londres!! >.-<:

La resta com aneu? Genis? com estàs?
Que acabeu de passar bé el diumenge ! :p-) :b-)))
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dg. gen. 19, 2020 11:33 am

NinaDina, si... avui he tornat a tacar ja més tipu sang i depsrés marró. Ahir una part de mi volia creure que potser encara no era la W, avui ho veig tan clar.. aiii senyor, quina pu** merda :r)

Crec que hauria de fer com la aixamb i buscar-me algun viatge per distreure’m!!! Que guai Londres, m’encanta!!!

Bon diumenge a totes!!!!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Naneta » dg. gen. 19, 2020 3:18 pm

Bona tarda de sofà i manta!!

Em sap greu, Nuri, que hagi baixat... T'entenc... Un rotllo... Que vagi molt bé la prova i passi ràpid!! Així sabràs a què atendre't. Que ja és molt!!

Aixamb, potser si que amb els testos entendràs més el teu cos. I si tens cicles tan irregulars t'aniran bé.

Sine88, ànims que no ha arribat. Entenc la frustració perquè a mi m'ha passat. Però endavant!!!

Ego: veient que he ovulat dos dies abans potser entraré encara a gener, però serà últim dia. Però que no vindrà d'un dia!! I poc a explicar! Demà rematem si tot va bé, però tampoc crec que serveixi de massa. Amb ganes ja de saber les possibilitats que tenim i encetar nova fase. Com vaig dir, nou any, nova etapa!!a veure si aquesta dóna el fruit!!

Que vagi bé el que queda de diumenge, noies!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: anika_ » dg. gen. 19, 2020 8:44 pm

Sine, t'has mirat la tempe? Si està molt baixa és una caiguda de progesterona, però si segueix alta podria ser implantació... aixxx no sé, quan ho he llegit he pensat el mateix que la NinaDina... a veure com va avançant!

aixamb amb cicles irregulars els TO t'aniran mooolt bé! T'ajudaran a conèixer millor el teu cicle i afinareu molt més!

Naneta avui hem vist el documental de Netflix, mooolt interessant!! M'ha sorprès que molts ovulins no s'enganxen i directament no hi ha implantació... m'agradaria saber si això ens ha passat gaires vegades, sabeu? Ovulín i bitxitu no es troben?, o si que es troben però no s'implanten?... la pregunta del millón! jeje A finals de mes teniu visita al gine, oi?? A veure com va!

Ego: nosaltres dimecres marxarem tres dies a la neu... la situació ideal per una bona implantació, sense cap dubte, és pujar-se a una tabla d'snow i començar a caure muntanya avall, jajaja!! En fiiiiiiiii... aquest cicle està sent molt raro en general, així que ja no ve d'aquí!

Que vagi molt bé l'entrada de setmana wapis!!! :--/)
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Sine88 » dl. gen. 20, 2020 8:03 am

Anika ben fet!!! a desconectar i disfrutar, és la millor manera per ajudar al cap a no pensar en res!! Jo també tinc finde a la neu aquest cap de setmana, en algun moment vaig pensar, potser no podré anar-hi.. ara ja penso, mira, la part bona de no cantar panxu és que podré esquiar! Estic en modo naneta, s'ha de mirar el cantó positiu de les coses!

Sobre la tempe, no ho he fet mai, així que no podria comparar. Suficient tinc amb el TO, no vull liar-me el mes següent amb les temperatures, que sóc molt despistada i la meitat de dies m'oblidaria segur :miko:

naneta benvinguda de nou doncs a cercadores de gener oficialment :r) Mai se sap, al final el cos fot el que vol, jo també estic esperant els resultats de les proves i poder dir, vale, què fem ara. Necessito veure els següent pas, estic estancada en aquest i començo a desesperar-me.

ego: he pensat i he llegit que podria ser implantació per la durada i tot, però és taaaaaaaan clavat a la regla que tinc habitualment que ni TE em penso fer. Dijous és la DNW, té tota la pinta que abans tindrem visita; quan abans vingui, abans podré fer-me l'analítica <:-)

Bona setmana noies, tapeu-vos molt i poseu-vos pedres a les butxaques o sortireu volant!!!!
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: aixamb » dl. gen. 20, 2020 9:19 am

Bon dia i bon inici de setmana, boniques!!
Sine88 ha anat a més, el tacat? Clar que sí, un viatget i a desconnectar una mica!! I el cap de setmana a la neu pinta moooolt béee!!
Naneta potser els astres s'han associat i qui sap....
[color=#FF0000][color=#800080]Anika[/color][/color] segur que uns dies a la neu van bé per pensar en una altra cosa, i us ho passeu genial! Ara no recordo si et vaig donar les gràcies per les instruccions dels TO, si no ho vaig fer, mil gràcies, guapa!!


Ego; ja tinc al carrito d'Amazon els test d'ovulació!! hi hi hi
Ahir ja em va baixar la W maleïda, així que una altra que se'n va cap al febrer de pet!
Imatge

Imatge
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *^* > CERCADORES DE GENER 2020 < *^*

EntradaAutor: Nuri00 » dl. gen. 20, 2020 8:55 pm

aixamb jolineeesss.... quin greu bonica, ànims! ens farem companyia al febrer!

sine88 com van els tacats?? creuo els dits per tu a veure si ens dones una alegria!!
mha encantat això del "modo Naneta" jajajaja adjudicat com a frase del grup per dir que estas en modo positiu maxim! jjaja

que bé les que marxeu aquest finde a desconnectar, és el millor!!! i Londres ooohh m'encanta!!!

jo en fase avorrida total, esperant per fer la prova i ja després amb ganes de SW!

a veure si alguna porta una alegria, que al desembre només 1 panxu, i estem a 20 de gener i en ascuas!!! a veure si la cosa s'anima amb aquest final de mes, encara quedeu unes quantes, com aneuu????

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::