*** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: NinaDina » dv. des. 13, 2019 11:08 am

Exacte crunchi, aquesta és l’actitud. Ànims amunt que lo positiu crida lo positiu.

Us he de preguntar, a veure si a alguna li ha passat. Les meves regles sempre han sigut de 4 dies, el 4t ja tacava molt poquet. Doncs porto el cicle anterior i aquests que alguns dies després encara taco quan m’aixugo, us ha passat a alguna?
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Naneta » dv. des. 13, 2019 12:03 pm

Crec que és molt normal. Hi ha molts canvis en els cicles i no crec que sigui res estrany. A mi la regla em dura sis dies. Evidentment els dos primers són els dies forts i la resta va baixant. Ben bé fins el sisè no deixo de portar un salvaslip per no embrutar. I de vegades s’ha allargat a una setmana. Jo no li faig cas. Ja marxarà.

Que passis un cap de setmana ideal!!! Gaudeix!!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: NinaDina » dv. des. 13, 2019 1:05 pm

Gracies Naneta!!! Em quedo més tranquila.
Segurament es normal, he tacat fins dia 6, totes les coses rares m’han passat desde que he començat a buscar jaja
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: anika_ » dv. des. 13, 2019 1:57 pm

Hola boniquees!!

NinaDina a mi em passa exactament el mateix que la Naneta, em dura 6-7 dies, però els 3 últims només són com gotetes/restes més fosques. De fet, si faig servir tampax, o surto a córrer o tenim sexe aquest 'goteig' em dura molt menys (o ni el tinc), suposo que és el que tarda el cos a acabar de treure-ho tot i fer neteja!!

Jo us volia preguntar si mai us han sortit dos TO positius seguits?? Ahir me'n vaig fer un altre i va sortir super positiu, tant el de dimecres com el de dijous estan més marcats que la línia de control... Sabeu quin és el que compta??? ?-)
De totes maneres aquest matí hem rematat per si les mosques i a veeeer... Ara si que ja entro en modo desesperooo!!!! :-:)

La resta com aneu??? Com van els desesperos i les SW??
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: NinaDina » dv. des. 13, 2019 7:02 pm

Anika! Crec que es ben normal, es la hormona que fa sortir l’ovul del folicle i es pot mantenir elevada un dia o dos.
A mi al contrari, si al matí he vist alt el test en faig un altra al vespre i veig el pic i al dia seguent ja esta ben fluixet.

Aquesta setmana proxima començo sewy week, de moment tranquilets.

Com aneu la resta?
Que passeu bon cap de setmana! Jo dimecres tinc exàmen d’anglès i me’l passaré repassant. El dia a casa també incita a pinxito per fer kit kat d’estudi.. jajajaja. Petonets!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Nuri00 » dg. des. 15, 2019 6:30 pm

com esteu boniques???

Vanion com vas????

genis i savava aquesta setmana comencem juntes la nostra setmana de DNW!!! molta sort!!! >.-<: >.-<:

anika jo normalment sempre veig TO+ dos dies seguits,un més fort que l'altre però molt igual.
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: anika_ » dl. des. 16, 2019 8:38 am

Wapiiis!! Com ha anat el finde??

NinaDina espero que hagis aprofitat molt entre descansillu i descansillu!!
La resta com aneu?? Aquesta setmana i la que ve tindrem moltíssims desesperos!! A veure si seguim cantant panxetes >.-<: >.-<:

Que vagi mooooolt bé el dilluns boniques!
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Sine88 » dl. des. 16, 2019 12:00 pm

Hola noies, :--/)

(Faig entrada ràpida desde la feina)

Vaig directament a Gener, ha estat la SW més nefasta de la història de les SW... Així que m'agafo vacances de tot!

Al gener tenim visita amb la gine i a veure què ens diu, que ja farà un any.

Ànims amb els desesperos que comencen i a disfrutar de les festes! :love:

Petonets!!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Naneta » dl. des. 16, 2019 5:27 pm

Hola maques!!

Sine88, em sap greu! De vegades no ens surt com ens agradaria... bé, a pel gener!!!! I a veure què us diu la gine. Potser us demana proves com a nosaltres per descartar.

Jo estic en plena SW. Com que no estic fent res vaig una mica a la babalà. Més o menys quan crec que ovularé. Jeje!! Per ara no noto ni fluxe, ni mal ni res. Vam començar a dia 10, volia el dia 12 pro ens vam enfadar (aquests piques que tens... jeje!) i vam solucionar-ho ja al vespre i l’endemà amor amor!! Jaja!!
Avui descans i demà a veure. També!! No serà per no intentar-ho!!! I sinó per finals de gener a la gine i ale! A veure si ja anem més per feina. Vaig canviar l’hora de visita preveient que ell no pogués venir. Per si de cas. Ho hem adelantat una setmana!

Bé, noies!!!
Seguim parlant!!!

Petons!!!
Una abraçada!! :--/)
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Sine88 » dl. des. 16, 2019 7:13 pm

Doncs si Naneta, a vegades tot el que tenim planejat es complica. I després del disgust i de la mala llet ara ho miro desde un altre prisma. Nadal sense desespero i al gener hi tornem. Fa ràbia perque veus que passen els dies, que fas tot el tema de massatges (de moment només he fet un i no he notat res) i que no “serveix per res” però ja està, a respirar fons i sant tornem-hi.

Espero que la gine ens demani proves, pq a vegades és més l’angoixa de saber què pots tenir fills que el mateix fet de quedar-te embarassada, no sé si us passa també a vosaltres... així que proves al canto i una preocupció “menys”.

A tope amb la sexyweek, i millor fer-ho així que és com realment es disfruta!!! :b-)))
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Naneta » dl. des. 16, 2019 7:55 pm

Siii!!! T’entenc perfectament!!! Vas fent coses i no hi ha manera! Però dóna temps als massatges! Amb un no n’hi ha prou. Jo com que vaig a Acupuntura per la migranya, doncs no m’estresso. Intercal.la amb el tractament de fertilitat, però bueno... sense estrès. Mentre no em tornin aquelles migranyes jo feliç!

I sí! És una tranquil.litat saber què passa, si passa res. Això sempre. Nosaltres ara sabem que tenim els bitxos més paxorrons del què aniria bé, però la gine no li va donar súper importància.
Així que suposem que per això tardem més. Entre això i els nervis afegits (per molt calmada que vulguis estar, quan portes temps ja costa), doncs no ajuda. Malgrat això, ja estem en una fase en què si surt bé guay i sinó ho farem amb ajuda!!

Gaudeix del Nadal amb tota la tranquil.litat del món i el gener serà una nova etapa a encetar!! I mira! Jo crec que totes nosaltres serem mares aquest any! Seran de final d’any com jo i ell! Que tampoc està malament!! Jejeje!!!

Ment positiva! Encara que hi hagi dies paxim paxam, sempre hem de tornar a aquí.

:b-))) :b-))) :b-)))
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: anika_ » dl. des. 16, 2019 9:34 pm

Sine!! Nosaltres alguna vegada ens hem saltat la SW i la veritat és que és una gozada!!! Passes el desespero suuuper tranquil·la, sense psicosímptomes, sense patir per si estàs bevent massa alcohol, o massa cafè... Et dóna igual tot!!! Jo abans de buscar mai sabia quin dia em tocava la warry, em venia i prou... Quin relax tu!!! Ara vivim al País dels Cicles, les Ovulacions, la Progesterona i la Temperatura Basal dels nassos!! jejeje Així que relaaaaaax, ara no ens vindrà de dues setmanes amunt o avall!! Potser és el que necessitaves per agafar gener amb mes forces!! :-o00m :-o00m

Naneta nosaltres ens vem emprenyar just el dia que en teoria ovulava. Vaig agafar una doble rabieta que no vegis!!!! Jajaja Però l'endemà ho vem arreglar i ja està. No ho podem calcular tot tant tant tant! Aquell dia no tocava i ja està. Ha de ser fluït i amb amooor!! :sex-|:

I jo també crec que l'any vinent totes tindrem una panxona ben macaaaa!! Ueeeeee!!!
Vingaaa vingaa!! :b-)))
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Vannion » dl. des. 16, 2019 10:39 pm

Precioses, entro ràpid per dir que oficialment jo si que salto a gener (ahir em va venir la W xD sineeee no pots dir res segur fins la W dona. Tot i que hi aquesta vegada ja ho tenia claríssim, jo)

Tal com dieu. Tot i que controlem els cicles, és important gaudir del camí, i no fer només les coses, perquè toca.

Un petó boniques !
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Genis » dt. des. 17, 2019 8:37 am

Vannion, sento l'arribada d'aquesta warry, que s'ha fet esperar, ara a gaudir del Nadal amb força cava i torrons, i al gener a tope un altre cop!!!
Naneta, clar que si , anar fent amb ganes, i sinò amb ajuda, tot el que faci falta per cercar l'embaraç!!!
Sine , molts ànims, com li dic a la vannion , a gaudir del Nadal, i al gener a tope. I si et quedes més tranquila fent proves, endavant!!!! A mi hem va anar molt bé saber-ho, quan cercava embaraç per el miniGenis. Saber que tot estaba bé, em va donar molta empenta i positivitat.
Doncs jo estic apurant la meva setmana de dnw, en principi per el divendres no l'espero. No tinc síntomas de res, i això no sé si es bò o dolent, jajajaj. Com que vaig tant liada amb els regals de Nadal, i les festes, i tot, m'ha passat volant Desembre, sense gairebé ni pensar-hi. Aixi que espero que aquests ultims dies que falten, no m'agafi el desesperooooo
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: crunchi » dt. des. 17, 2019 9:31 am

Bones!!!

Ninadina a mi em va passar el que comentes, la meva penúltima regla em va durar com 7 dies.... 3 forts i 4 tacant una mica, tal i com expliques. A part, va ser molt dolorosa. Vaig anar d'urgencies, em va mirar i no va veure res, tampoc em va donar una explicació clara. Rareses del cos humà suposo. :-:) Ves observant els teus cicles i en cas de dubte, ves al metge.

Vannion em sap molt greu aquesta warry... molta sort per gener 2020!!

Sine et dic el mateix, molta sort pel pròxim mes... a vegades les circumstancies ens fan que la SW sigui missió impossible :-()-)

Doncs res boniques, al final he obert nou post d'AGOST 2020 amb moltes ganes que vingueu a fer-me companyia. Una abraçada a totes. :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
dolly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: dolly » dt. des. 17, 2019 11:20 am

Hola noies!

Crunchi maca, gracies pels anims! aveure si algu mes pot passar al teu post de 2020!!

Vanion, quin greu la W !agafeu forces durant el nadal, i qui sap poser feu diana entre copeta i copeta.

Sine, pq dius aixo d nefasta? aixo es una mica com la loteria d Nadal, tots e;s mumeros estan al bombo, i nomes cal tenir-ne un per a que toqui! Mai se sap.. jo mantindria l'esperança :-()-)

Genis, no hi ha res com tenir la ment ocupada per no fixarse en simptomes i aixi passar el desespero mes lleuger.
Creuem els dits per tu, i q divendres ens escriguis q encara NO ha aparegut!

Naneta & anika, si heu fet pinxito el dia abans o posterior al dia clau encara hi ha moltes possibilitats! Quan acaba la vostra SW?

Savava, no has tornat a passar per aqui, com va la betaespera??

Redberry, i tu? com estas?

Ego: Jo tambe en plena SW, de moment dia si dia no, avegades sembla q hagi d ser una mica per cumplir, menys mal q quan t'hi poses doncs la cosa canvia... estem fent els deures tant be que em fotria bastant (perdo per l'expresio) no encertar.. pero be, com ja he dit abans, es una mica com una loteria.

Be noies, entro mes tard pq no he tingut temps a llegir-ho tot i crec q m'he deixat algu sense contestar.
PEPOS a totes, disfruteu les comilones i festes d'empresa, q ja comencen!
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Sine88 » dt. des. 17, 2019 1:05 pm

Vannion i dolly dic nefasta pq no hi ha hagut cap dia de pinxito, el pont jo vaig estar fora, vaig tornar malalta i l’últim dia que en teoria hi havia alguuuuuuna mínima probabilitat el maromo va decidir que no en tenia ganes (no dit així però bueno), així que noies, o baixa l’esperit sant o serà un miracle real :r)
Per això dic que nefasta, però no passa res, al gener de nou. Ara ja a pensar en vacances de nadal!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Naneta » dt. des. 17, 2019 1:44 pm

Bones!! :--/)

Genís, això és genial!! No està tan pendent i que et passi el temps volant!! Esperem la teva entrada amb un no W!!! >.-<: >.-<:

Dolly, realment és una loteria però l’hem de buscar aquesta loteria i comprar molts números! I si ho estàs fent bé, doncs a veure si tindràs un bon piconet!! :cnen: :cnena:

Vannion, sap greu! A tope amb les vacancetes i a pel gener!!! :ok:

Jo estic en ello!!! Dic que vaig a la babalà perquè vaig decidir no fer testos. Avui ja he vist que començo amb fluxe. Per tant, està al caure així que farem uns deurets. Jeje! I després descans fins dijous. Però allargarem la SW si no passa res!!!

Bé, a treballar!!!

Ànimsssss!!!! Petons!!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: anika_ » dt. des. 17, 2019 5:51 pm

Vannion doncs ara toca gaudir de les festes i del cava!!! No preocupar-se per res i al gener a pels propòsits del nou any! :()()::::

Genis els NO-símptomes poden ser els primers símptomes, així que ojalà que aquests divendres segueixi així!! :) I quina sort que t'estigui passant tan ràpid, a mi se m'està fent etern!! Suposo que al baixar el ritme de feina tinc més estones per pensar-hi... quina creu! :content:

Dolly i Naneta esteu a topeeee!!! Aprofiteu que aquests dies encara són tranquils, piano piano, anar fent, pinxito por aquí pinxito por allá, li lo laaaaá!! ..::··

Crunchi ens morim de ganes de passar al teu lado oscurooo!! jajaja tot i que potser ja tirarem cap a setembre... però si, si mirem les estadístiques, alguna més hauria de passar al teu cantó! Seria molt guai anar tan seguides!
:panxeta: :panxeta: :panxeta: :panxeta:
Genis, Savava i Nuri sou les properes en cantar panxulinaaaaa!! Ànims!! :b-)))
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: RedBerry » dt. des. 17, 2019 9:04 pm

Bona nit floretes :-()-)

Us he anat llegint una mica en diagonal, a veure si no em deixo cosetes.

Vanion quin pal de w pero com t'han dit ara a disfrutar a tope dels turrons i el cava i incloure una panxu als proposits de any nou

Sine quina mala pata la no sw que heu tingut, espero que ja estiguis be, igual que la vanion a tope amb els turrons i al cava

Dolly desitjo que aquest bons deures siguin productius i poguis cantar panxu. A mi tambe em pasa que ens posem a ello perque toca pero bueno despres ens ho pasem be, que es el que importa.

Genis penso igual que la anika, els no sintomes tambe podens significar que algo va diferent aixi que molts anims amb el desespero.

Naneta crec que es mes normal que si vas a ojo, allarguis la sw, aixi que a tope amb la sw i a disfrutar.

Crunchi!! a tu et torno a dir que super felicitat per la panxu! Segur que seras una super jefa d'agost 2020

Ego, per aqui donem la sw finalitzada, crec que hem fet bons deures, estic mes positiva, hem fet una escapada a la neu, a mes estic encostipada aixi que la baixada de defenses diuen que va be per fer panxu. Sera un desespero llarg.

Ens llegim :-()-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::