*** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Vannion » dj. des. 05, 2019 8:02 pm

Noies! Impossible seguir el ritme xD aviam si en breu trobo temps!

Naneta! Quin greu aquesta W! Aviam si tot torna a lloc!
Tenim algu en betaespera no? Creuo els dits ben fort (ninadina pot ser?)
Nuri... Els maromos son així... A vegades en una altra esfera.. a mí l'època de l'omnifin em va cansar molt pel mateix, em donava la sensació que jo m'esforçava tant, i ell tant poc....
Crunchi sense símptomes ! El desespero deu ser mes lleuger.

Ah! I a qui preguntava, jo encara no he tingut TE+ xD i aquest mes amb poques bones vibracions, però Bueno, no ho donaré tot per perdut!

Després intento fitxar! He tingut canvis d'horaris inesperats a la feina i la veritat és que entre la tornada de vacances i el desturute d'horaris anem una mica bojos!

Petons boniques
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: louly » dv. des. 06, 2019 10:15 am

Bon dia cercadores nadalenques!!!!
anika_ tu mateixa ho has dit, impotència davant la warry. Però és increïble com al cap d'un dies et tornes a sentir forta i amb ganes! en el meu cas porto pocs mesos de cerca, suposo que això ajuda. El que sí que he decidit és aquest mes no fer cap TO, prendre-m'ho en calma, tenir en compte els tres dies claus que diuen 10,12 i 14 de cicle i si sona la flauta genial i sino almenys no em trencaré les banyes de perquè no ha funcionat si ho he fet el dia que tocava. A veure si tenim sort i la calma i el cava ens porten una bona noticia per anunciar! Una noticia que t''animara, conec tres mares que han tingut els seus fillls una amb 42, l'altre amb 45 i l'altra amb 46 anys!!!! o sigui que ja veus!!!

Crunchi avui és el dia clau!!!!! com va el desespero??? ai...moltes gràcies pels ànims! la veritat que els vostres missatges reconforten molt. Si ha estat així per una banda me'n alegro que hagi baixat ja que vol dir que el que s'implantava no era del tot fort i el cos és molt savi! m'han donat hora el 9 de gener per fer revisió, que la ultima me la vaig saltar ara fa dos anys, a veure què em diuen.

NinaDina

Naneta Ostres naneta!!!! quina situació no? a mi em va passar mes o menys igual! menys mal que anava fosca i portava la copa i vaig poder-ho solucionar una mica...El Dragon Khan! gran concepte per definir les sensacions deles cercadores! un dia ho veus tot negre i als pocs dies, ja t'aixeques molt més animada! Hi han cops que penso el què dius, que si han dos arribarà el tercer, pero d'altres penso...si no arriba el tercer es perquè potser no ha de venir!!!!un embolic tot plegat!!!

SAVAVA ara son dies de tranquil·litat i calma on tot anirà posant-se al seu lloc. Espero que funcioni i tinguis el positiu per aquestes festes! quin nadal ens espera a totes!!!! és genial aquest espai virtual on poder compartir les nostres pors, dubtes, sensacions amb vosaltres! jo soc una de les que ho porta en silenci. Un tercer fill no ho entén tothom i tampoc tinc ganes de donar explicacions.

Nuri00 ostres quina rabia no? clar...tampoc pots forçar el moment, ja que ha d venir perquè els dos en teniu ganes! crec que com que no estan del tot informats pequen d'ingenus i dsp sense voler-ho i creen aquestes situacions incòmodes. El millor és parlar-ho, que ell sàpiga el que suposa deixar passar un dia d'ovulació, és la manera que pugui empatitzar amb la situació.

ambjdejan Benvinguda!!! aquí et sentiràs acollida i acompanyada en els moments que ho necessitis!

Bon cap de setmana boniques!!!! avui començo sexy week amb un soparet romàntic i els nens amb els avis :b-))) !!!!
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: crunchi » dv. des. 06, 2019 4:20 pm

:--/)

anika el tema de l'edat és una pressió més que tenim, si...A mi tb m'ha atormentat en algun moment, i en tinc 34. Però totes tenim alguna coneguda que ha sigut mare als 38-39-40... La meva avia va ser mare amb 42 anys. Un altre tema és que nosaltres volem ser mares passats els 40 o no, que és un altre tema.
i els comentaris de la gent doncs si, a vegades obren la boca de gratis i posen la pota fins al fons :ufs:

Louly doncs si, al final els TO son una arma de doble fil. A mi al 1r embaras em van anar molt be. I en aquesta cerca me n'he cansat en dos dies. Si, no esta de mes fer-se una revisió. ja ens aniras explicant!!Molta sort amb el sexy week!!!


ambjdejan benvinguda al cercadores, encara que no vulguis fitxar pots comentar quan vulguis :-()-)

vannion l'esperança és l'ultim q es perd, anims amunt!! :-()-)


ego doncs avui és el meu 27 dia de cicle, aixi que realment hauria de baixar dema. Ho he mirat avui a l'agenda. De moment 0 simpytomes. El faria molta il.lusió un TE positiu, xo no em vull fotre patacada, aixi que faria TE dilluns....
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: NinaDina » dv. des. 06, 2019 4:36 pm

Noies, entrada express!
M’ha baixat avui, dia 25 del cicle, curtissim. Ara si que plego de temperatura i TO. Dilluns tinc analitica i passat festes comencem IA.
Petonets a totes!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Nuri00 » dv. des. 06, 2019 6:58 pm

Ninadina ostres quin pal...em sap greu bonica!! està molt bé que ja tingueu clar d anar a IA passat festes. T'entenc perfectament. Al final quan portes tan temps cansa i dius mira, si no pot ser de forma natural serà per un altre mètode i llestos. Endavant amb força!!! :-()-)

crunchi molt bé 0 simptomes encara! a veure els propers dies, quina emoció! ves informant! >.-<: >.-<:

louly jo aquest mes tampoc estic mirant TO, també n'estava cansada, i com que ja m'han controlat pel tema de lOmifin doncs ja sé quins dies haurien de ser els bons i passo de confirmar-ho amb els TO. Ja ho noto prou amb el dolor de ovaris! jajaja i vosaltres quin bon inici de SW!!! :love: :love: a topeee!!

anika quina ràbia de veïna! hi ha gent que estan més monos amb la boca calladeta... sisi. Aquest pensament que dius que tard o d'hora totes acabariem sent mares jo a vegades també hi penso... però quan portes ja molt temps és inevitable donar voltes en si hi ha algun problema i que no sigui tot qüestio de temps.

ego: bueno, ja ho veieu que torno a estar animada...jajajaja amb el maromo tot arreglat i pinxito inclòs. Vam tenir una conversa i ell no era conscient de tot plegat, i li ha sapigut greu. A partir d'ara m'ha dit que vol estar al cas de tot, i que es posara les piles.

I a part d'aixo estem contents perquè em van fer analitica de antimulleriana i ha sortit super bé!! tan que es pensaven que tenia reserva ovarica baixa ara resulta que la tinc altissima i que inclus hauria de vigilar si arribo a RA perquè tindria moltes possibilitats de tenir bessons! mare meva, quin canvi d escenari!!! m'han demanat se fer igualment la histero a meitats de gener per assegurar que l'any de cerca que portem no sigui per un problema a les trompes, però ela ovaris estan perfectes!!! no em saben explicar el perquè les analitiques de FSH van sortir malament però es veu que la bona és l'antimuleriana i una eco que em van fer i esta2 tot perfecte!! estic molt contenta :b-)))
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: crunchi » ds. des. 07, 2019 6:31 am

Nuri me n'alegro molt d'aquests resultats!!! i sobretot, que ho hagueu arreglat amb el maromo. A mi tb em passa que m'enrabio com una mona amb ell, dsprés ho parlem i me n'adono que allo pel que mhe enfadat tant, ell ho ha vist des d'un altre angle. Si esteu units, tot serà més fàcil :-()-) Al final tot posa a prova la parella, no? proves que hem de passar.... I mira, heu fet deures, aixi que qui sap!?! :ok:


ninadina em sap molt de greu aquesta warry. Almenys ja teniu data i aixi avançareu. Si gracies a aixo aconseguiu ser pares, doncs perfecte. Aiiii ojalá tot vagi ràpid!!! :-()-)

ego em fa una mica de punxades el ovari, molt sutilment... Aixi que tot pot ser. M estic fotwnt dels nervis, xo em toca esperar. :-o00m
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Vannion » ds. des. 07, 2019 7:57 am

Crunchi! Perqué es tant inevitable possar-se nerviós ? XD jo ara tinc TE barats de tira i crec que al mínim sentiment de nervis me'l faré i ale xD així em quedo tranquil.la, és la meva elecció

Ninadina, tu gaudeix de les vacances nadalenques i reposta piles a tope pero RA (si fa falta!)

Pero cert, fitxo:

EDAT DELS DOS: 32 jo i el maromo en fa 32 aquest mes
N DE FILLS: 1 bombó de 2 anys.
CICLE DE CERCA: incomptable xD des de gener
DNW: 14/12
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR: doncs aquí estem. Prenent-nos l'assumpte amb calma, tot i que aviat anirem a consultar a la gine, ja qué seguim amb la mateixa punteria de la primera vegada (vam estar gairebé dos anys). Aquest mes la nostra SW ha estat una mica desastre, però com quan va arribar el miniV va ser més desastrosa xD no em posiciono

Bon cap de setmana a totes!
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: louly » ds. des. 07, 2019 10:00 am

Bon dia guapes!!!!

crunchi Amb els TO em vaig quedar embarassada els dos cops al primer mes de fer-los,però aquest cop està sent diferent, he estat dos mesos fent-los i ja m'he cansat...és com que ha d ser tot preparat...si ha d venir un tercer ja vindrà...deixar que el destí ho decideixi fent la feina que toca, esta clar!!! aish...que això comença a fer bona pinta, però amb cautela, recorda "DONA’T PERMÍS PER VIURE LA MÀGIA DEL MISTERI, RESPIRA’L I CONFIA EN ELL".

NinaDina a gaudir de les festes a tope que si tot va bé dsp de festes ja tindràs la panxeta!

Nuri00 ahir vam iniciar la sexy week amb un soparet romàntic i pinxote! ahir era DC10, la nostra idea es fer 10,12,14 i 16 però no sé si tindrem energia per tants! ho intentarem!!! Parlar les coses amb la parella va molt be, ajuda a entendre les dues visions i si hi han coses malenteses ho aclariu! fantàstic! ara no us podeu perdre cap dia clau ..::·· ! Que be els resultats! ara sí doncs, a gaudir dels pinxitos!

Vannion Bon cap de setmana!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: anika_ » ds. des. 07, 2019 11:47 am

Ninadina quina meee aquesta warry, em sap molt de greu :( A veure què tal les analítiques dilluns i ara procura desconnectar i al gener segur que ho veus tot d'un altre color, ànims!!!

Nuri suuuuper bé aquestes analítiques!!! Quina bona notícia!!!! I que bé amb el maromo!!!! Al final tot és parlar-ho oberta i tranquil·lament i ja està!! Segur que aquesta SW estarà molt ben aprofitada, ja ho veuràs!!!!

Crunqui aiiii a veure, aquests pocs símptomes fan molt bona pinta, sobretot comparats amb els cicles anteriors. Intenta desconnectar el que queda de pont i a veure dilluns!!

louly vingaaa a tope amb la SW!!! I sense pressions! Intenteu gaudir molt que és el més important!!

Vannion apuntada!! I no donis res per perdut, com tu dius... mai se sap!!! Les possibilitats hi són!

Ego jo entro avui a CD10 però tinc al maromo bastant xof, està molt ratllat per temes de feina i ara mateix està molt apàtic i sense ganes de fer res de res, així que no sé... tal com està el panorama no tinc bones vibracions en aquest cicle, crec que me'n vaig directe a gener :(
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: louly » ds. des. 07, 2019 7:26 pm

anika_ anem de la ma amb l'ovulació!! avui soc al CD11! però tens les warrys més llargues que jo, et ve una setmana més tard! ahir ja vaig fer deures! avui si el loulo arriba de la feina animat aprofitarem sinó ja demà amb la calma quan els nens dormin!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Naneta » ds. des. 07, 2019 9:02 pm

Holaaa!!

Nuri!! M’alegro un munt que hagin sortit tan bé les proves. Vinga! A per bessons!! Jajaja!! I guay que ho hàgiu parlat! Sempre és primordial.

NinaDina, em sap greu... una merda! Un rotllo! Què t’haig de dir jo.. però ara amb relax pel Nadal i després Patim Patam! Tot anirà súper bé!!!

Louly, si... raro tot plegat! Jo també estic cansada de TO i només els vaig començar per setembre. Que poc constant sóc! Però faré esforç i m’ho controlaré que no sé com anirà amb l’omifin... I em sembla genial aquesta nova filosofia de deixar el destí que marqui el futur. Si ha de ser serà! I segur que sense pressions d’aquest tipus és millor!! Que segueixi així de bé la SW!!

Crunchi, fes-te el TE. Saps? He après que és una xorrada esperar... Ja sé que “lu” meu ha estat especial, pk no marcava ni baixava. Però no crec que a la propera aguanti tant el tipus. Bona sort!!! Fa bona pinta!!

Anika forçaaa!!! Sempre hi ha mesos en què pot passar que un dels dos estem més baixets! I no llencis la tovallola! Acaba de començar! Amb un dia n’hi ha prou per fer diana!!
I no sé... i si li fas mimitus i qui sap? Sense forçar pro mira! I sinó el carinyo en un mes també va bé! És reconfortant!! Ànimssss!!!!

Vannion, no llencis la tovallola!!! Que vés a saber i heu fet punteria!!!

Ego: jo ja tinc la W a les últimes! Per fi!! El mal d’ovaris també. Aquest mes m’ha donat més pel sac que habitualment. Així que a finals de setmana vinent començarà la SW. Faré to però estaré pel cos no sigui que amb tanta pastilleta....
i res, un pelet més animada però no creieu que massa. Aquest mes i mig ha estat massa muntanya russa i m’està costant veure-ho de color de rosa.
Espero remuntar del tot, amb positivitat i alegria com sóc. Portem uns dies amb els papers canviats a casa. Jo que era l’optimista estic més pessimista i a l’inversa... aixxxx... és que el cos m’ha fotut una mala passada i em costa empassar-m’ho i li dono voltes en què potser se’ns escapa alguna cosa i tinc algo... I ell m’ho capgira (amb tota la raó del món) i em diu que no, que és a causa d’ell que estan fent daiquiris i no van a puesto com toca... jeje! Li hauria de fer cas i escoltar-lo, però em costa.... Massa dragon khan. Crec que m’aniran bé les vacances i prendre’n tranquila aquest cicle. Si tinc sorpresa pel gener perfecte i sinó a pel següent. Sense donar-hi massa voltes. Que sinó em tornaré boja.
I a sobre pel febrer el volen enviar a Dubai i encara ens pillarà a la setmana que tenim cita! Jolines! Jo ja necessito estructurar-me mentalment els passos que farem i no podré!!

Bé, corto el rollo!

Que vagi molt bé diumenge!!

Bona nit!!! Força, amor, ànims, te positius, i to positius. Todo positiva, nada negativo!! (M’ho intento aplicar ja!)
Una abraçada!! :--/)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: crunchi » ds. des. 07, 2019 9:32 pm

super ego noies, xo es q avui es el meu dia 28 dl cicle, suposant q estigues embarassada no se si mho detectaria. Per aixo tb vull esperar.

Ara em ralla q tinc molta tos i em volia pendre un xarop q hem comprat pel nen i al prospecte diu que si estas embarassada o creus que ho pots estar, q NO tel prenguis. ?-) Clar, nomes x aquest petit detall, ja ho voldria saber. He mirat a la web de lactancia i si q es apte amb la lactancia. No sé, pot ser recomanat amb lactancia xo x embaras no? TT
Per l'altre part doncs bueno, aquests dies treballo, i estem a tope a la feina, aixi que bueno, amb aquest ritme estic ben distreta jeje Disfruteu del pont les que pogueu!!!

naneta molt be, positivisme mode on!!

anika aviam si s'anima el teu maromo.... fes-li un soparet romanticote aviam si s'anima :-()-)

louly doncs si, ja tens raó amb aquesta frase.... per això que mira, aprofitaré avui que no sé res, i estic en tierra de nadie XD

molts anims x a totes!! que el cansanci no ens guanyi!!
Bona nit noies!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Vannion » ds. des. 07, 2019 9:56 pm

Crunchi, resposta ràpida a la teva pregunta. Si, por ser que un medicament atravessi O tingui risc d'atravessar la barrera placentaria pero no tingui repercussions en la producció de llet.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: crunchi » dg. des. 08, 2019 2:42 pm

Merci Vannion per l'aclariment, al final no me'l vaig pendre per si de cas. I vaig fer bé.

Aquest matí m'he fet el TE m'ha sortit una ralleta primeta al TE, aixi que TE+!!!! Amb el 1r embaras em vaa sortir igual i tenia dubtes, pero clar, ara ja no XD Per l'encosipat hauré de tirar de aigua, mel i llimona i/o ibuprofeno i poc més.

Ara estic una mica com si no anés amb mi la cosa. Assimilant-ho. Ja em va passar amb el mini cruncho. :-o00m

Ens llegim! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Vannion » dg. des. 08, 2019 4:20 pm

>.-<: >.-<: ole oleee! Crunchi! Enhorabona! :-()) sembla que el mes de desembre el comencem bé!
M'alegro un munt per tu :) ja ens aniràs explicant com va!
Enhorabona preciosa!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Naneta » dg. des. 08, 2019 5:11 pm

Felicitats Crunchi!!! Gaudeix del moment!! :***: :***: :***:
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: anika_ » dg. des. 08, 2019 9:24 pm

Crunchiiiiiiii moooooooltes felicitaaaaaaatssss!!!!!!! Ueeeeeeeeeee!!!! Primer regalet de nadal!!! Quina il•lusióoooo!!!! M'has alegrat el dia!!
:b-))) :-()) :p-)
Aiiiii tenia una corazoná amb tu, aquests no-símptomes i la tranquil•litat amb que ho portaves! Ara anar-ho assimilant i cuidar-se molt!! Gaudeix mooolt del moment i vés-nos explicant com va tot!!

louly siii, el mes passat vaig ovular a CD17 i una FL de 12 dies, així que en principi serà a finals de setmana, el que ens dóna una mica de marge!

Naneta m'alegra veure't una mica més animada!! No et capfiquis amb hipòtesis estranyes, crec que l'únic que necessites és relax, no donar-hi tantes voltes i confiar en que passarà, no hi ha cap motiu per pensar el contrari!! Passarà!!! Passarà quan ens fiquen modo crunchi o louly, jejeje, ja ho veuràs!!

Ego, avui el maromo està una mica més animadillu, a veure... a veure com es presenta la propera setmana. Ara mateix no el vull atabalar molt, porta un parell de setmanes dormint 3 i 4 hores, al final necessita petar, normal!! Intentaré fer-li molts mimitus, sopar romanticote i a veure si podem remontar... ojalà!!

Un petoneeeeet a toteeees!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Nuri00 » dg. des. 08, 2019 9:40 pm

crunchiiii bonica!!! enhorabonaaa!!!!

com me n'alegro!! :b-))) :b-))) :b-))) que curteta que ha sigut la teva cerca, quina envejaa!! que bé!!! >.-<: >.-<: espero que et vagi tot genial!!! :***: :content:

comença molt bé el mes de desembre, primera setmana i ja tenim un positiu, a veure si segueix el ritme i en surten uns quants més!

jo SW finiquitada, no sé si demà l'acabarem de rematar. No ho crec perquè tenim un dia de molta feina tots dos. Ara a esperar al 21/12!
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: Genis » dl. des. 09, 2019 8:58 am

M'encanta tanta activitat, però no arribo a llegir-vos a totes per personalitzar-vos.. he estat tot el pont a fora, i en plena sexy week, i a més a més tenia la libido molt alta, pfff no hem parat!!! a veure si dona els seus fruits!!!!

Crunchi moltes felicitats!!!!!! Te+ comencem bé el Desembre. i ara que? has demanat per fer visita amb el gine?

Savava, llavors molt bé has respos a l'estimulació, i la semana vinent ja et fas la IA, a esperar que passin ben aviat aquests dies!!!

Nuri, me n'alegro d'aquests bons resultats de la antimulleriana, veus? tant de patir.. crec que tb et faràs la histero per al gener, i aixi ja tindreu totes les proves fetes!!!

Ninadina, hem sap greu aquesta w..., però va que ara ve Nadal i segur que et pilla en plena sexy week!!!! i per l'any que ve, a per totes, ja sigui per natural o per ra. Tota ajuda s'hi val!!!

A veure si tinc un ratet i us puc llegir amb més calma
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: *** CERCADORES DESEMBRE 2019 ***

EntradaAutor: anika_ » dl. des. 09, 2019 12:01 pm

Hola boniques!! Com va el dilluns?? :--/)

Un dubte ràpid! No sé si alguna de vosaltres es pren la tempe... avui he fet una baixada molt bèstia de temperatura (l'he pres a la mateixa hora just llevar-me, he dormit bé i tot OK, com sempre vaja), em sona haver llegit fa temps que aquesta baixada es produeix just abans de l'ovulació, sabeu si és cert?? He mirat així ràpid per internet però quasi no trobo res... creia que ovularia cap al divendres, però si això és cert l'ovulació és imminent, no??? Aaaaaaiiii que fem tard! Quins nervis!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::