Anàlisi de la beta per lliure

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Anàlisi de la beta per lliure

EntradaAutor: ambjdejan » dl. nov. 11, 2019 11:26 am

Hola! algú s'ha fet una anàlisi de la beta per lliure?
És a dir, anar a un laboratori i dir: em vull fer un test d'embaràs en sang sense la petició de cap metge? Per privat, no per mútua ni res...
Estem buscant un embaràs des de fa un temps i crec que he tingut, com a mínim, un bioquímic, i ara torno a tenir un retard i el test de tires ha sortit negatiu.
Fa dos mesos, amb un retard de 2 dies, vaig tenir una regla que treia trossos que semblaven fetge (perdó per ser tan explícita), i amb pèrdues com si fos pipí de tan abundants, i ara tinc el dubte que si m'hagués fet una beta hagués sortit alguna cosa.
gràcies!!
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: Anàlisi de la beta per lliure

EntradaAutor: Bea » dc. nov. 13, 2019 9:11 am

Hola,

Qualsevol laboratori t'ho farà, però els preus varien molt, dels 30€ als 120€ els més cars. Jo t'aconsello que busquis a Google, perque a algunes webs de serveis mèdics pots comprar-lo als mateixos laboratoris per 10€ o menys i anar directament sense cita prèvia. En tot cas, un TE sensible dels que compres a Internet et detectaria un positiu només un dia després que la Beta HCG a sang, no sé si et val la pena...
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: Anàlisi de la beta per lliure

EntradaAutor: ambjdejan » dc. nov. 13, 2019 10:01 am

Gràcies, Bea!
El test de tires surt negatiu, i segons càlculs meus vaig ovular fa molts dies, però aquest cop el cos em deu haver enganyat i vaig ovular més tard....
En total hem estat més de 2 anys buscant en diferents embarassos, et penses que et coneixes però el cos sempre et sorprèn...
Hauria d'estar al dia 16 DPO, impossible, i si és una FL normal vol dir q vaig ovular 4 dies més tard del que em semblava.... paciència i esperar que baixi, suposo...
Provaré de fer la prova en sang...

Gràcies!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::