- CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: anika_ » ds. nov. 02, 2019 9:38 am

Bon diaaa!!

louly Moltes gràcies pels consells!! Aquarius a tope doncs!!!! Nosaltres aquest mes estem dubtant en fer un pinxo per dia i no perdre oportunitats, a veure si aconseguim treure prous energies per tant ritmillo!!

Naneta i Redberry com van aquests TO?? Potser si que haurieu de provar amb un TE, alguna cosa deu estar detectant, no!? Aiiii quins nervis!!

crunchi i kiwipinya com va la setmana de desepero? Alguna sensació diferent?

Vinga noies! A veure si al novembre surten molts positius, que és un mes moolt romàntic!!!
:sopant:
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: louly » ds. nov. 02, 2019 10:34 am

Bon dia guapes!!!
anika_ jo tenia entès que fer pinxito cada dia no donava temps a que es fessin forts, per això deixar un al mig. Però tb es una altra forma, si funciona ens ho dius!!! jo no tinc tanta forma física per fer-ho!!!
La idea és, en el meu cas el dia d'ovulació segons l'app es el 14 (dia de cicle no de mes), seria fer pinxitos el 8, 10, 12, 14 i 16 del cicle, una marató vaja!!!!
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » ds. nov. 02, 2019 1:03 pm

soso movil
noies jo tb tinc entes que és dia si dia no pq els bitxitos es facin forts, xo jo soc molt ansias quan vull algo i he fet dies seguits quan ovulava. No he fet cas a aixo. També sha de dir que ara he observat (jo en mi fase d autoaprenantatge) que quan ovulo tinc el libido molt alt. I el maromo content clar!!

vengaaa alegria pal cuerpo! :-D
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: anika_ » ds. nov. 02, 2019 4:58 pm

Si, això de la freqüència és una mica lio! En teoria les relacions diaries redueixen el nombre de bitxitos, però alhora milloren la qualitat (no els hi dona temps a exposar-se a radicals o algo així). Però també vaig llegir que hi pot haver canibalisme entre bitxitos, els que ja estan esperant rivalitzen amb els que arriben nous... molt peliculero tot plegat!!
:: orrr::

El ritme que portàvem fins ara (cada 3/4 dies) no ens funciona gens, així que aquest mes li donarem moolta alegria al cuerpooo!!
:b-))) jejeje estic megs ansies!
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: louly » dg. nov. 03, 2019 12:12 pm

Bon dia guapes!!!! quines històries més rocambolesques dels bitxitos!!!
Nosaltres hem començat la marató ahir al vespre amb una vetllada sense nens, van anar a sopar a casa els avis i nosaltres vam aprofitar per anar a sopar fora, una ampolleta de vi i cap a casa a fer pinxote!!! i així un dia si i un dia no durant tota la setmana, almenys és el nostre objectiu! ah! i ja tinc l'aquarius a la nevera per fer els dos vasets al dia! aquest es el NOSTRE MES NOIES!!!
La veritat que m'agradaria que fos aquest perquè així naixeria al mes d'agost, un mes abans de l'entrada l'escola del mitjà, l'entrada a l'escola i naixement alhora...no m'ho vull ni imaginar!!!

Força noies i molts :sex-|: !!!!!! Bona entrada de setmana cercadores i com diu anika_ alegria al cuerpo!!!!
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » dg. nov. 03, 2019 12:21 pm

Bones!!! Que tal esteu cercadores??

Anika_ Jo lo de fer pinxito cada 3-4 dies ho veig molt just per fer diana. Però a saber, tampoc deu haver una ciència exacte i suma-li que cada dona és un món. Lo del canibalisme entre bitxitos mha matat :-D

Noies crec que faig llistat de DNW per tenir-vos ben presents! Allà va!!!

LLISTAT PRòXIMES DNW

Kiwipinya 1/11
Redberry 5 o 8/11
Crunchi 7/11
Ninadina 13/11
Naneta 12/11----> possible adelantament 8 Nov.
Vannion 17/11
Genis 21/11
Nuri00 25/11
Louly 23/11
Anika_ 27/11



Uiiii quins nerviiiis!!! Algunes aquesta setmana ja sabrem alguna cosa!!!!

KIWIPINYA que ens tens en ascuas!!!! Se sap algo?? Has fet TE???

Louly ens hem creuaaat!!! Agost??? ?-) jo crec que aniriem a Juliol eh? Pinta molt be el teu mes nena!!! >.-<:


Com aneu les altres??
crunchi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 04, 2019 5:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Naneta » dg. nov. 03, 2019 5:12 pm

Uiiii!!! Quin mal rotllo això del canibalisme bitxil. Jajajaja!! Quin riure Anika!!! Jo només he sentit que, de vegades, la dona mata els espermatozous perquè hi ha incomptabilitat de ph o algo així. El cos és molt raro!!!

Crunchi, crec que a mi m'hauràs de canviar a una setmana abans, o sea se, aquesta que ve. Ja noto el meu cos raro.... Avui tenia unes punxadetes... I he pensat: merda! Una altra vegada la marrana punyetera!!! Allò dels TO encara es veu un pèl però no li fotré massa cas... avui molt més pel matí que ara a la tarda, però no hi faré ja cas. M'hauré flipat!! Baixarà per no perdre el costum... :ufs: Tan debó que no. Faré una festa manduca. Amb coses bones bones i cares!! Us ho juro!!!!! :b-)))

Louly, jo faig la teva tècnica també. Dia si, dia no. Però noia.... Encara no ha donat resultat. Això si! Em prendré el gotet d'aquarius. Jeeje! Havia escoltat pomelo, però em sembla que és amarg i jo amb l'amarg no puc.se'm regira l'estòmag que dóna gust!!
Una abraçada!! :--/)
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Genis » dl. nov. 04, 2019 8:16 am

Bon diaaaaa

Que tal la castanyada????

Benvinguda Anika!!! Jo tb veig que això dels 3-4d es massa espaiat, cada 2 diuen que és l'ideal

això del canibalisme bitxil, m'ha trasvalsat, quina putada si passa això....

Kiwipinya, que extrany los del to... o has ovulat dos cops, o el to et marca un posible embaraç, de totes maneres, ja hauràs sortit de dubtes oi? et va venir el dia 1?

Louly, que be, així si q es comença bé una sexy week, amb soparet, vinet i pinxote..., ànims :b-)))

RedBerry i Crunchi aquesta semana sortim de dubtes, comenceu a tnir psíntomes ???

Jo estic en plena sexy week, no hem faig to, pero entre l'aplicació , i escoltar el meu cos, crec noto quan ovulo, pq a banda del fluxe i, la líbido tb noto dolorets en un ovari, així que es aquesta setmana quan es pot, lo més seguit posible...

Vinga que aquest novembre ens ha de donar moltes alegries!!!!
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: aixamb » dl. nov. 04, 2019 9:34 am

Bon dia, boniques!!
Com ha anat aquest cap de setmana de Castanyada??

Una abraçada molt gran per a totes! Ànims amb els desesperos, i que els psicosímptomes es tornin símptomes reals ben aviat!!

Us aniré llegint!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: NinaDina » dl. nov. 04, 2019 12:38 pm

Hola noies! jo també havia sentit que és millor deixar els ..::·· que maduressin, pero quan estas en la sexy week sembla que si deixes passar gaires dies estàs perdent oportunitats i sovint no sé que fer, ultiomament estem fent dia si dia no aprox, almenys els dies propers a la ovulació i el dia d'ovular també encara que el dia abans hi hagués hagut pinxo.

us volia fer una pregunta, algunes de vosaltres us preneu la temperatura? jo fa temps que ho estic fent, vaig començar per coneixer una mica el meu cos i perque la gine que anava deia que podria tenir OP que després es va descartar totalment, abans de fer les proves també vaig fer unes sessions d'acupuntura i em varen recomanar prendre la temperatura per veure si el cicle ovulatori era correcte. Bé, en resum el tema es que la grafica normal de temperatures és que el dia de la regla Dia 1, baixa la temperatura, està baixa fins el dia que ovules que fa un pic i llavors es manté alta fins que torna a baixar la regla (la pujada de temperatura es per l'augment de la progesterona). Bé doncs jo porto bastants mesos que la tinc així, amb la regla baixa (36,5), el dia després d'ovular puja aprop de 37 i es manté aixi fins just el dia de la regla, que la prenc al matí si veig que torna a 36,7, 36,6 patam, sé que aquell dia em vé.
Doncs aquest cop, ha començat igual, baixeta, inclus menys 36,4-36,2... vaig ovular dia 12 de cicle (solo ovular aviat) va anar pujant 36,8 36,96 i 6 dies despres d'ovular ha baixat a 36,5 com si m'hagués de venir la regla pero ni ha vingut, ni toca, em falten 7 o 8 dies... alguna domina el tema? jajaja vaia rotllo us he fotut. no sé seguiré prenent, el mes passat ho havia deixat i aquest cicle volia tornar a mirar tempe.

Per si alguna us interessa, utilitzo un termometre que va amb una aplicació molt practica, pq el resultat del termometre va directe a la grafica. El tinc a la tauleta, em desperto obro l'app em poso termometre a la boca i al cap de res pita i ja s'introdueix tot sol. Es diu Femometer. Ahi lo dejo, a mi m'es practic, la veritat.

Va doncs, que acabeu de passar un molt bon dilluns!!!!! petonets! :--/)
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Naneta » dl. nov. 04, 2019 1:28 pm

NinaDina, jo em vaig prendre la temperatura dos mesos. El primer fantàstic. El segon fatal. Crec que el termòmetre es va espatllar perquè em va passar una cosa semblant a tu... Així que vaig decidir no controlar-me tant i que amb els TO ja en tenia prou... Així que no sé pas perquè et marca baixa i no et ve la W. En principi hauria de venir-te quan baixa la temperatura... dic jo. Aquesta és la teoria... si fos al revés et diria: a fer TE! Però si baixa... No sé...

Jo he arribat a la conclusió que el cos és molt savi i, en el meu cas, raro de nassos!!! Jaja! I que amb TO ja faig. No vull tornar a moments obsessió dels meus... Que ja em conec. No ho puc controlar tot.

Ho sento! No et puc ajudar! Podria ser que s’hagués fet malbè? Has provat de prendre-te-la amb un altre termòmetre? Si marca el mateix? Per provar.. jo ho faria.

A veure si trobes l’entrellat!!!

Bon dilluns!!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: NinaDina » dl. nov. 04, 2019 1:33 pm

Naneta!! Jajaja doncs no ho havia pensat, pot ser que s’hagi despindulat.

Ara tinc curiositat i seguiré mirant fins que em vingui, serà setmaneta i poc, i després ja tenia pensat passar, cada cop em conec més i gairebé pel fluxe conec si estic en dies fèrtils, porta més agobio que altra cosa a vegades.

Petonets!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRsosoE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » dl. nov. 04, 2019 3:01 pm

soso movil

Ninadina jo no nhe pres mai la tempe, pero fa dos anys si busques en aquest apartat del forum hi ha un post que es diu GRAFIQUERES o algo aixi i alla parlen de tooooot aixo. Trobaras moltissima info!!!! no se pq es va deixat de fer, xo les que feu tempe o les q volgueu aprendre mEs sobre els TO aquell post és la clau!

quan arribi a casa us enganxo enllaç!!

dspres edito DNW i us explico mes coses!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: louly » dl. nov. 04, 2019 5:02 pm

BONA TARDA!!!!
JA PODEM CANTAR ALGUNA PANXULINA? Kiwipinya, Redberry i Crunchi com esteu?
Kiwipinya tinc entès que sí que es pot ovular dos cops, però en el mateix moment no en diferents dies...sobretot si son espaiats...
Crunchi les calculadores online que et diuen les dates de part em surten 3 d'agost amb el primer dia de la ultima regla.
Naneta sempre hi ha d'haver esperança, papelito blanco encara és bona senyal! Què vol dir festa manduca???? Amb l'Aquarius ja he començat!!!!a veure si esn porta sort aquest tercer cop!
Genis
NinaDina quina energia!!! ole! segur que funciona amb aquest ritme! Ostres amb lo de les grafiques vaig una mica peix, abans hi havia un foro sobre grafiqueres expertes que et podien ajudar, potser encara hi és. Jo tinc entès que mentre no baixi la temperatura bona senyal, ara bé, a mi m'havien dit que quan la prenies havia d ser al llit abans d'aixecar-te, perquè sino la temperatura varia. No sé si ho fas aixi.
Modo ego: Doncs ara mateix molt anima amb la sexyweek i l'Aquarius i així seguiré fins el dilluns que ve o sigui que se'm gira feina. El que m'haig de concienciar és la setmana que ve passar-la tranquila i no estar tant ofuscada amb els psicosimptomes perquè si la malawarry arribés no emportar-me un patacassu...
Bona setmaneta guapes!!!
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » dl. nov. 04, 2019 7:28 pm

:--/)

Naneta the modificat la teva DNW, he posat el dia 8 per posar algo. Com és una mica orientatiu.... Aixi que creus que et baixarà la W?? Però tb podrien ser simptomes d'embaras, no? No sé, no ens podem adelantar als aconteixements no? Fins que no baixi la W, has de tenir esperances!!!

Louly ahhhh no sé, és que fa dos anys em va passar que va ser fer-me TE i al cap de 8 mesos exactes, tenir al minicruncho. Per això jo penso en que si al novembre fas TE+ et toca al juliol. Però a saber, ja sabem que els parta s'adelanten o s'avancen.... moltes forces amb la sexy week!! A tope!!! :-eh_:: pinta super be aquest mes louly!!!!!! :ok:

Kiwipinya que se sap de tuuuuu??

Redberry, com estas??? Novetats??

Ego per aqui sense rastre de W. Almenos no se m'ha adelantat com l'anterior cicle. Noto dolorets de panxa de tant en quan, però res més. De moment estic tranquila, que sigui el que hagi d ser. :-o00m aviam lo que em dura la tranquilitat..... conforme passin els dies em posaré dels nervis jejeje
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Naneta » dl. nov. 04, 2019 7:54 pm

Louly!!! Ole tu!!! Nyaca nyacaaa!!! Segur que ens donaràs bones noticies amb aquesta setmaneta a lo grande!!! Jajaja!! Gaudeix moltíssim!!! Que segur que ho fas!!! A l’ataquerrrr!!!

I sí!! Faré una super manduca amb jalar del bo. M’agrada cuinar i estaré tan eufòrica que me’ls gastaré de l’emoció!! Ho somio i espero que algun dia es faci realitat!!!

Crunchi, merciii!! Si són 15 dies com sempre toca demà o demà passat.
I saps què passa? Que fa tant de temps que hi vaig darrere que ja dic sempre que em baixarà. I sé que pots tenir símptomes iguals que la w, però ja no hi penso... Suposo que quan portes tant de temps, et costa veure que algun dia no et baixarà... bé, parlo per mi. Serà tan guay quan no aparegui!! Que no m’ho creuré!!! Fliparé en colors!!!

Apali!! Bona nit!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: anika_ » dl. nov. 04, 2019 9:38 pm

louly i Genis m'encanta el vostre planazo de setmana!! Que no pari aquest ritmillo!!!

NinaDina Demà m'han d'arribar els TO i el termòmetre de Femometer, yupiiiii!! Començaré dimecres a registrar-ho tot a la app, a veure si m'aclaro. De moment no et puc ajudar gaire, portes varis dies així? Si ha sigut un dia puntual potser és que no havies descansat prou o alguna tonteria de l'estil, a veure com van els propers dies!

Naneta Quan menys voltes hi donis millor!! El més normal és no tenir símptomes estranys abans de la DNW, així que la possibilitat hi és sempre!!

Doncs jo aquest mes estic en plan empollona repelent i m'estic preparant una mini guia de consells segons la fase del cicle, us ho copio aquí:

Warry time: Deficiència de ferro (consumir carn, peix, espinacs) i vitamina C per millorar l'absorció del ferro
Fase folicular: Consumir aliments amb boro per equilibrar la mega-pujada d'estrogen (soja, passes, ametlles, avellanes) i vitamina E (fruits secs, alvocat, oli d'oliva)
Ovulació: vitamina B per afavorir l'alliberació de l'òvul i la fecundació (ous, peix i llegums). Pel moc cervical menjar plàtan, vitamina C i molta aigua. Evitar l'alcohol
Fase desespero: per afavorir la implantació menjar pinya que porta bromelina. Pel creixement cel•lular pastanagues i taronges. Evitar cafè i, molt important, no passar fred, sobretot als peus

Apa! A veure si juntament amb l'aquarius aquests mes ho petem!
:lfantrose:
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Vannion » dl. nov. 04, 2019 10:08 pm

Bona nit cercadors precioses! Com aneu?
Escric en soso móvil, així que no personalitzare gaire! Veig que esteu on fire!

Kiwipinya i Redberry! Teniu novetats?? (Us heu fixat que les primeres DNW d'aquest mes coincideixen amb les que teniu Nicks de menjar? Crunchi, estàs inclosa)

Vull que sabeu que he flipat amb els soldadets caníbals. Les imatges que em passen pel cap són ben estrambòtiques!

Louly, vas a pel tercer? Que guay! Aquí va la veu de l'experiència. Tot i que veig que esteu suoeraplicades, anika, m'ha encantat les recomanacions dietètiques segons la fase del cicle!

Sobre temperatures jo en l'altre cerca n'havia fet. Però just el més que em vaig quedar no xD el cas és que recordo que a alguna Li havia passat aquesta baixada 4-5 DPO (Dies post ovulació) i crec que moltes vegades, si després es recuperava, parlaven de possible signe d' implantació. Segur que en el post de grafiqueres ho trobeu. Però la veritat és que es tracta d'un assumpte molt sensible. Ja que si us aixequeu a hores diferents O aneu a Fer un pipi a la nit, ja pot alterar les mesures de temperatura.

Aquí nosaltres estem encara acabant d'allargar la SW, però gaudint-la, que es important!
Avui he vist la Clara web, crec xD perquè a vegades amb les mostres d'amor del maromo , tinc dubtes de que es el que surt per allí xD

I poca cosa mes a dir; ànims pels desesperos, molt desig per les SW i poques O ninguna W per la sala.

Petonets boniques!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: RedBerry » dt. nov. 05, 2019 11:11 am

Hola maques :-()-)

Modo soso curro :camio:
Quina gracia vanion lo de que totes tenim nom de menjar, mira no m'hi havia fixat :content: Que bé que disfruteu a tope aquesta SW, a mi també em passa que amb lo del maromo no acabo de pillar la cw.

anika moltes gracies per tots aquest consells, la veritat es que en aquestes coses no em fixo gens, pero ahir em va venir de gust un suc de pinya.

Naneta crec que es ven normal sentirse així quan la cerca s'allarga pero el que mai em de perdre es la esperança. Molts ànims bonica!

crunchi i kiwipinya com aneu? alguna novetat??

genis i louly molts anims amb aqueste sw a tope amb l'aquarius :ok:

ninadina del tema tempes no en tinc ni idea, alguna novetat mes?

Doncs avui es la meva dnw si el meu cicle fos de 25 dies com han sigut tots menys l'últim que ha sigut de 28 aixi que em tocaria el 8 de novembre. De moment no hi ha senyals de w, no m'he fet TE suposo que esperare al 8 o 9 per fer-lo, estic bastant happy flower, i no m'en vull fer no sigui un altra patacada. Tinc els pits mes sensibles, pero bueno si vingues la w tambè em sol pasar fins el dia abans. Porto un parell de dies que em dorm-ho al sofa, quan abans em costaba bastant adormir.

Molts pepos maques :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: NinaDina » dt. nov. 05, 2019 12:32 pm

Holins nenes!!


Redberry estem al loro que la soneta i molesties als pits... ens vas informant!

Anika gracies pel planning, molt bo saber-ho, tot el puguin ser xutes de vitamines benvingut. I al final també es una mica escoltar el cos que a vegades ens diu el que necessita.
A veure com et va el fermometer

Vannion a mi també em passa que a vegades no sé si son restes de la nit abans o es fluxe CW..
He llegit lo de la temperatura, que quan implanta pot baixar, no sé, tocarà esperar, avui la torno a tenir alta i de fet diumenge vaig tenir tenir sensació de fred tot el dia, pot ser un virus que rondava o ves a saber.

Naneta! Amb cerques llargues entenc tot el que expliques, jo si veig un positiu llençaré coets!! Jajaha

Qui més tenim en desespero?
Crunchi!! Com vas?
:-o00m

He escrit pel movil!! Disculpeu algun catufo

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::