- CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: louly » dv. nov. 29, 2019 1:42 pm

hola boniques!!!

Maliceinwonderland benvinguda!!!! esperem que aquest cop sigui ben curteta l'espera i arriba aviat el miracle!
NinaDina anims bonica! de primera aquestes noticies sempre impacten però dsp acabes veient la llum i si així t'ha d portar ser mare, endavant sigui!!!
anika_ com va el desespero? la sensació de warry imminent es la mateixa que quan tens panxeta...o sigui que fins l'últim moment tot és possible! Gaudeix dels dies a Londres i desconecta!
Vannion aquests viatgets han d ser per retrobar-vos i fer niuet no per petejar tota la city i que no tingueu esma per res mes!!!és broma!!jajajajajajaja!! gaudiu de la ciutat com es mereix!
Naneta ostres, doncs encara no hi ha res perdut!!! quina sorpresa no? m'apunto lo de 12, 14 i 16 de cicle i afegiria 10 i 18 per rematar!!!!

Ego: doncs...jo tinc males noticies....dimecres va venir la warry, cinc dies de retard, en la vida m'havia vingut a 32 dies de cicle. Imagineu-vos com em va sentar....em vaig passar tota la tarda de dijous plorant, va ser dur encarar-ho. Em sentia idiota per les il·lusions que m'havia fet, rabia pel retard, amb dubtes perquè no entenia el petit sagnat que havia tingut 5 dies abans....un rotllo la veritat. Avui ho veig tot millor i començo a tornar a sentir-me il·il·lusionada per agafar aquest cicle amb ganes pero alhora aniré amb peus de plom, això si. No vull tornar-me a fotre la patacada d'aquesta setmana.
DNW 23/12/19 aquest mes de desembre ens ha deportar sort!!!
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » dv. nov. 29, 2019 2:49 pm

Louly bonica em sap greu. Ja m'imagino ja, amb un cicle tan llarg, doncs normal que et fessis il.lusions... Bueno, aviam si desembre és més generós i aconsegueixes panxu :-()) Vinga, que serem unes quantes i ens farem companyia.

Que tal esteu la resta?? Algun TE a la vista??


Ego la meva DNW seria pel 6/12 aprox. Aixi que comença la meva setmana de desespero...!!! neujor:-) De moment no noto res diferent, aixi que també m'aniré mentalitzant per si acas em baixa la W...
Imatge

Imatge
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Sine88 » dv. nov. 29, 2019 3:04 pm

Hola noies!!!

Perdoneu però he estat OUT total, porto una setmana de feina bastant horrible, però ja és divendres per fi!!!!

Us volia preguntar una cosa, havieu sentit mai a parlar dels Massatges de Fertilitat? Parlant amb me cosina l'altre dia em va dir que té dues amigues que portaven més d'un any buscant baby i que es van fer aquest massatge i PAM! al següent cicle totes dues embarassades... Jo és la primera notícia, no en tenia ni idea... Us sona? Potser m'animaria a provar-ho, al final es centra en les tensions del sòl pèlvic, ho fan fisoterapeutes normalment...

Quin final de més que portem, sort que com a mínim hem pogut cantar una panxu!!!

Petonetsss

Per cert, propera DNW 25 de desembre...fum fum fum! Espero no passar un dia de Nadal xof envoltada de la family! :()():::: :()()::::
godiva
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. nov. 13, 2019 12:07 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: godiva » dv. nov. 29, 2019 6:03 pm

Hola! Des de dilluns que volia escriure però no trobava el moment. Dilluns a la nit vaig trucar al ginecòleg per comentar què havia de fer amb la progesterona ara que havia començar a tacar i em va dir que la deixés de prendre pq em pogués venir la regla, però que abans per si de cas (mooolt per si de cas vaig pensar) em fes un TE. Total, que vaig sortir corrent cap a la farmàcia i me'l vaig fer. I... positiu!!! :miko:
Després personalitzo!
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Vannion » dv. nov. 29, 2019 6:41 pm

:-()) :-()) :-()) :-()) olé godiva! Segona panxulina! Quin encert la progesterona! :b-))) :b-)))
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Naneta » dv. nov. 29, 2019 9:57 pm

Em sap greu, Louly... Quin rotllo! Ànims!!!!!

FELICITATS GODIVA!! Y VAMOS PARA BINGO!!! DOS!!!
Una abraçada!! :--/)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » dv. nov. 29, 2019 10:40 pm

>.-<: ostres godivaaaaaa enhorabonaaaa!!!! segona panxeta d novembre!!! oleeee!! :b-))) que beeee! ja ens explicaras detalls! :()()::::



sine ni ide.dels massatges q parles.... si et ve de gust ferho endavant! :ok: ja ens explicaras q decideixes.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: anika_ » ds. nov. 30, 2019 7:52 am

Boniqueees, faig una entrada mega-ràpida des del mòbil!!
Primer de tot, Godivaaaaaa, mooooooltes feoicitaaaaats!!!!! Una altra panxulinaaaa!!!! Com et trobes???

Super ego, a mi em va venir la warry dijous, així que me'n vaig de cap a desembre!! Aquest vespre quan arribi a casa personalitzo i obro el mes de desembre!!!
Aliel
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. set. 05, 2019 4:58 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Aliel » ds. nov. 30, 2019 9:14 am

GODIVAAA FELICITAAATS!!! :-()) >.-<: >.-<:

Quin sorpresón nooo?!?!? Vinga noies!!!! Falta alguna més en desesperoo?? No em deixeu soleta!!! :r)

Ahir vam fer clearblue “oficial” i si noies!! Embarassada 2-3 setmanes ens va sortir!!

Aveure si sóm més i obrim el mes de les panxones de l’agost!! :cnena: :cnen:
godiva
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. nov. 13, 2019 12:07 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: godiva » ds. nov. 30, 2019 10:46 am

Noies si! Super sorpresa!! Tot i que no tinc cap símptoma i no m'ho acabo de creure massa! Ja et marca 2-3 setmanes Aliel?? Que fort! Tens símptomes?
Crunchi quedes tu en desespero??
godiva
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. nov. 13, 2019 12:07 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: godiva » ds. nov. 30, 2019 11:34 am

Ara tinc una mica més de temps!

Louly quina ràbia! Ja veig que quan es comença a buscar per no se quina raó la regla comença a fer el burro! No et vas arribar a fer cap test, no?

Maliceinwonderland! Ostres quina història i que valents! però ara ja us han trobat exactament quin era el problema, així que anireu rapidíssims ja veuràs!

Anika! Que estaves ahir per Londres? Oi que ereu dues d’aquí que hi ereu? Vaig escoltar les nostícies i vaig pensar en vosaltres! Tot bé no? I quina ràbia que hagi vingut, però el desembre serà un mes màgic!

Vannion! Ja veus! No sé si ha sigut la progesterona o què. A veure com avança. Ho visc amb cautela perquè no em noto gens embarassada.

Naneta! Encara no ha vingut la regla? Ostres és que això que comentes de rentar-te les dents i sentir nàusees ho notava moltíssim en l’embaràs del meu fill. Et faràs algun test abans de l’analítica? Quina paciència que tens!!!

Aliel! T’animes a obrir agost? Quina és la teva DPP? La meva el 6!

Crunchi ànims amb el despesero!!

Sine88, jo sí que n’he sentit a parlar. De fet m’ho va comentar una vegada la fisio. A mi em va dir que servia per destensar els ovaris! Ho provaràs??
Aliel
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. set. 05, 2019 4:58 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Aliel » ds. nov. 30, 2019 1:26 pm

No tinc símptomes tampoc!! :r)

La setmana passada abans del test tot el dia tenia molèsties de regla i de pits... però fa com quatre dies que no noto res de res ?-) Que millor, no cal que arribin els fàstics!!

No se com es fa per obrir, ni si s’ha de posar alguna cosa en especial... si tu en saps fes-lo tu mateixa!

Vinga alguna panxona més que ens acompanyiii! Teniu tot el mes per davant!! Jo tinc data pel 5 d’agost, ens portem un dia Godiva! :-())
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » ds. nov. 30, 2019 5:57 pm

Anika em sap greu.... aviam si desembre et porta mes sort.

Noies, com a jefa de novembre em despedeixo ja... Em sap greu que no ha sigut un mes gaire fructífer pero ha sigut un post molt actiu (13 pàgines!!!) i ens hem fet molta companyia :-()-) Moltes gràcies a totes.

Em sembla que ja no queda ningú en desespero en aquest mes de novembre. Entenc que les que estem en desespero ara ja esperem la NO WARRY per desembre.... oi?

Aliel i Godiva, les dos uniques que heu pogut cantar positiu, us veiem algun dia per l'altre cantó del forum!!! Espero que vagi genial i que ho disfruteu moltissim!! Comenceu una nova aventura molt xula :love:


Anika em sembla q eres tu q proposaves per ser jefa de desembre, si no em falla la memoria.... T'esperem!!!

:content:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: anika_ » ds. nov. 30, 2019 9:34 pm

louly, et comprenc perfectament (jo, i totes!), ets sents molt impotent i molt tonta, no ho entens... però com tu dius, ja està, és millor oblidar-ho i centrar totes les il·lusions en aquest cicle, que ja està aquí!!!

Sine88 ostres, no havia sentit res dels massatges, però mal segur que no fan així que ho tindré en compte, digue'ns si al final ho proves que potser ens animem totes!!

Savava segur que va tot molt bé!!! No hi pensis en percentatges, només en tu i el teu cos ;)

Crunchi, moltes gràcies per aquest mes!!!! Al final hem cantat dues panxulines, que està moooolt bé!!!!!! Ànims amb aquesta recta de desespero final, es fa una mica pesadeta, però en un no res ja ho hauràs passat!

Godiva i Aliel, gaudiu mooolt d'aquesta etapa!!!! I que bé que us trobeu tan bé, que segueixi així!!!

Ego, nosaltres ja estem de vuelta! Tot ha anat molt bé, el dia de l'atemptat va ser una mica locura amb sirenes, helicòpters i patrulles amunt i avall, però tot bé!

Vaig a obrir mes! A veure si m'aclaro!!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Naneta » ds. nov. 30, 2019 9:59 pm

Doncs ja ens acomiadem de novembre.

Que us vagi molt bé, Aliel i Godiva!!! Esperem que totes ens veiem aviat a l'altra banda!!

I Crunchi, gràcies per ser la jefa d'aquest mes!! Pocs embarassos, però molts missatges alegres i de recolzament!!! Que també és essencial!!!

I Godiva, no. No m'ha vingut, però tinc coll avall que baixarà la setmana vinent. Sóc pessimista, però no sé.. és tot massa raro perquè ara no vingui. Que per mi perfecte eh? Però no sé... Tinc el dia negatiu. Tot és tan estrany.. mai he estat sense ni per principi d'any que estava amb ansietat! Però mira... El cos fa aquestes marranades! Si em baixa haurà fet una bona jugada, la malparida!! I sinó doncs ja podré dir-ho segur pk tindré una prova!!! Però ja m'espero a veure com evoluciona i llavors ja decideixo!
Mira! Hauré estat un mes sense ella!! Tastant el que se sent sense tenir-la. jeje!!

Per tant, ens veiem per desembre!!!
Una abraçada!! :--/)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::