- CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Nuri00 » dj. nov. 21, 2019 8:34 pm

ostres Naneta quin greu bonica.... jo tmb ho demanaria al gine. Segur que no serà res o pot ser amb la histero s'ha desmarxat una mica, però és normal que estiguis aixi en plan o baixa ja o que sigui positiu, però aquesta situació d'incertesa ens mata. Fas bé de desconnectar i donar-te una alegria pal cuerpo serrano, clar que si!!

crunchi que bé que almenys el que han mirat estigui tot bé! pel dolor moltes vegades no saben què dir-te...t'ho diu una que ha tardat 19 anys a diagnosticar-li una endometriosi! espera el proper cicle, que esperem que no et vingui!!! però si et ve a veure com va.

savava, que no notis res pot ser bona senyal noo??? a veure!!!!! espero que tinguis bones noticies!!!

kiwipinya a veure el finde!!! estarem pendents!!! espero si alguna de vosaltres ja pot estrenar el mes de novembre!!!

ego... noies crec que avui és un mal dia per totes!!! que arribi ja el finde per favor.... jo avui també tinc un mal dia. La meva DNW és dilluns però ja he començat a tacar i tinc el tipic cansament prewarry.... una mee..... o sigui que estarà al caure perquè està seguint el mateix procés que cada mes. Demà tinc hora amb la llevadora per demanar la segona opinio del que em va dir la gine del privat. A veure què diu!

us juro que si em torna a baixar aquest mes, el finde m'apunto al plan alegria pal cuerpo a tope!!!! i com deiem...el mes vinent amb mooolta calma jajajajaja i als dos dies ja estic mirabt TO jajajaja

aiixxx a veure si algú estrena el mes perquè jo me'n vaig de pet al desembre. No pot ser que s'estigui acabant el novembre i encara no en tinguem cap! alguna haurà de caure!! >.-<:
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Naneta » dj. nov. 21, 2019 8:55 pm

Godiva, aquesta prova no és una eco. Tu imagina't anar a una cito, però una miqueta més molesta perquè et passen una cànula i deixa anar un contrast.... I sí! El metge em va dir que tot estava correcte, però ja penso de tot. I potser si que la prova m'ha destartalat el cicle. Vés a saber!!! Ja no entenc res.... tard o d'hora sabré el què! Digo yo...

Jo a desconnectar i sí!!!! Que arribi el finde ja!!! I ja per demanar, que ja em respecti uns dies més i segueixi sense baixar! Ja posats... No vindrà de dos dies! :)

Nuri_00, jo t'acompanyaré pel desembre i encara que ens aventurem en fer tractament aquí estaré!!! Animant, deixant-me animar, recolzant, donant consells i alegries!!! Però espera que t'arribi!! No t'aventuris abans d'hora.
Ale! A veure quan arriba i puc actualitzar dades. Per ara no sé res!!!

Muuuaaa!!! Nanit!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: anika_ » dj. nov. 21, 2019 9:21 pm

Naneta aprofita aquest finde per desconnectar a tope i fer passejos, un bon arrosset amb un vinito i gaudir del teu maromo!! Gaudiu l'un de l'altre més que mai i carregueu les piles! Dimecres que t'ho mirin tot i et facin les proves que faci falta, ja veuràs com et quedaràs molt més tranquil·la!
Sé que vés a saber, però quan em va passar això, que la warry es va saltar un mes, vaig tenir els simptomes premenstruals toooot el mes (tenia els pits com dos melons a punt d'explotar), al mes següent em va venir la warry i ja està, no m'ha tornat a passar mai més (fa uns 5 anys d'això). Segurament la ratllada monumental que portes a sobre no t'ajuda gens, així que ara toca descansar i desconnectar!

Crunchi, quina ràbia no haver fet eco!! Farem cas de tots els consellets que t'han donat, ara toca donar-li molta alegria al cuerpooo!!!

Kiwipinya déu-n'hi-doret per tot el que heu passat, sou molt valents! Crec que tenir una bona actitud és molt determinant, no ens hem de rendir mai mai mai!! Ànims també amb els últims dies de desespero!!

De fet, crec que estem la meitat del grup amb sensació de warry imminent, oi?? No pot ser que estigui acabant el mes i encara no hagi sortit cap panxu! Quin fiascooo de mes!!
:dimoni: :dimoni:
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » dj. nov. 21, 2019 9:26 pm

la veritat és que em sorpren que no haguem cantat cap positiu encara.... Jo era molt optimista, pensava que tindriem 3-4 panxus.... i jolin, passen els dies i res. Espero no haver de tancar mes sense poder felicitar minim 1panxeta!!! aaaarrghhh...!! en fi, que mentre no hi ha W hi ha esperança! va noies, anims amunt!!! encara hem de cremar uns quants cartutxos!!!

naneta doncs pot ser que sigui que quella prova tha afectat el teu cicle.... pot ser. És dificil, pq em sembla que tu ets de les meves que el cap sempre ens treballa, però espera aviam qie et diuen abans de posar-te en lo pitjor. Ojalá tot quedi en un susto i en coses rares q fa el cos. Q vagi molt be el finde, disfruteu-ho molt!!

nuri ostres 19 anys en detectar-t'ho?? OMG!!! com pot ser aixo? ho tenies molt petit? Pffff mare meva.... La gine mha dit que el dolor tb pot ser dalgo adherit (?) i q podria donarme pastilles antibaby xo clar que com estic buscant..... Pero shaa basat en q la eco d urgencia estava be. Que jo he pensat que si tinc algo i creix, poder aquell dia no ho va detectar..... En fi, faré això, aviam com va la proxima warry (o no) i ja es veurà. No m'adelanto a aconteixements.
em sap greu aquestes taques si realment son de W.... Si finalment és aixi, doncs res, Desembre is coming i aviam si ens porta mes sort q novembre. :ok:

Anika ens hem creuat...!!! Fiasco total, si!!! :ufs: to
Imatge

Imatge
godiva
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. nov. 13, 2019 12:07 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: godiva » dj. nov. 21, 2019 11:27 pm

Ai, m'apunto al mal dia. Estic trista. Tinc dolors i tibentors de regla, malhumor, tristesa.i aixòque encara em.queda una setmana. Ès un rollo que el període premenstrual em duri taaaaaant! ?-) i també m'apunto a les que li donen voltes a tot per no arribar a cap conclusió bona.
Aiiii estic per posar el cap al wc i tirar la cadelna :ufs:
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Naneta » dv. nov. 22, 2019 7:10 am

Bon dia!

Que bé em va aquest fòrum, nenes... m’ajudeu a donar-li la volta!!

Ja està! Estic més poderosa!! Jeje!!! Penso que ja vindrà. Que si no ve aquest mes a bufar!! I que la gine és qui m’ha de dir el què. L’atacaré amb preguntes!!! Ja m’he fet a la idea que mes acabat i finiquitat i que desembre a veure... perquè el fet de no haver baixat doncs em crea interrogants... la propera ovulació i tal. Que potser ja vaig a gener i amb la calma! Sense rallar-me. No s’hi pot fer res!!

Potser si que em passa com tu, Anika. No m’ha passat mai però sempre és la primera vegada!!! Tinc el cos pirat!! I molt savi!!! A veure, potser si que es fa bé l’intent, es va com implantar però no i per això arriba més tard. Ja tot són hipòtesis barates.

Crunchi, estigues tranquil.la. Pot ser que el cos faci canvis i no sigui res. Però quina una t’ho diu!! JajJa!!! I si busques, res de pastís!! Jo tenia uns Dolors horrorosos de desmaiar-me quan era més joveneta i em van donar pastilles per minvar-los i em van anar bé. I no tenia res! Em van fer eco i res. Cap història. Amb això vull dir que de vegades és senzillament dolor sense res obstaculitzant... si no em troben algo ara, no tenia res. Tot normal.
I sí! Sóc una nervi. Aparento tranquil.litat (tothom m’ho diu) i no pari de barrinar. Ara preparo això, ara penso això, ara... no paro! Així que nerviosa ho sóc molt!!

Godiva ànims amunt!!! Encara no ha baixat!!!

Totes som unes monstruas!!! En el sentit que som fortes! Passem cadascú “l’u” nostre, però recobrem energia i tirem endavant sempre!!! Un aplaus per totes!!

I sí!!! Que no felicitaré a ningú???? Mira que tenia esperança de felicitar-me a mi mateixa... jo crec que la Louly. A veure si entra a donar-nos una bona nova!!!

Que tingueu un feliç cap de setmana!!!
Una abraçada!! :--/)
Sine88
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 92
Membre des de: dt. nov. 19, 2019 7:52 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Sine88 » dv. nov. 22, 2019 7:56 am

Bon dia noies!! :***:

Naneta m'en alegro d'aquest canvi positivisme, però al final també tenim dret totes a estar xof i més quan passen aquestes coses rares que generen ansietat. Ara a disfrutar del finde, mira la part "positiva" disfrutaràs d'un bon vinet blanc sense restriccions ;-)))

aixamb em sap molt greu, crec que fins que no passes per una cosa així no pots "entendre bé" el sentiment, però aquí estem per escoltar, animar i ajudar en el que es pugui.

godiva ànims, espero que avui el dia hagi començat millor! :ok:

He estat donant-li voltes al tema de que no ens informen de com t'has de quedar embaraçada, i és veritat. Jo portava un DIU i quan vaig anar a treure-me'l pq voliem començar a buscar el gine l'únic que em va dir és, pren-te àcid fòlic, res més. Això era per SS, vaig anar a la gine privada que tenia de feia temps i el que em va dir és ha d'haver-hi mambo el dia 12-14-16, però res més, ni "t'expliquen" el perquè. Jo fins que no vaig començar a buscar per internet, i trobar aquest fòrum, per exemple, també estava a P1, ni idea de res!!!

Jo tinc la DNW el dilluns, no tinc cap simptoma ni de warry ni de no warry però tampoc els tinc habitualment, porto ja dos dies mirant el paper del wc per si començo a tacar, i de tant en quan pressionant suau els pits per si em fan mal o no (estic fataaal!!!!) si algú ens espiés fliparia... cada vegada que vaig al wc és com anar a una cambra de tortura, aiss.

Ànims amb el divendres totes, que passi ràpid i a disfrutar del finde!
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Genis » dv. nov. 22, 2019 9:19 am

mareeee, quin munt d'activitat!!!!! no dono a l'abast, m'encanta que estiguem tant actives!!!!

Naneta, m'agrada aquest positivisme i canvi, això ens fa molt de bò a naltrus mateixes. Respecte al tema de la regla, es bastant probable que la histerosalpinografia te l'hagi trastocat, pensa que ens posen contrast per veure si a les trompes no hi ha adherencies que dificultin el pas dels espermatozoides. Jo la recordo que la vaig fer abans de tenir el mini Genis, i quin mal em va fer al cap d'unes hores, estava doblegada, no podía ni caminar, i vaig sagnar molt. No recordo com va ser la regla de després , pero es posible que te l'hagi trastocat. Així que si ha de ser per el mes de les il·lusions, allí ens veurem totes!!!!

Dolly, a aprofitar la sw, molts pinxitus!!!!!

Anika, he llegit que et notes regla inminent, estem totes premenstruals...

Savava, fins diumenge hi ha esperança...

aixamb quin greu, t'he estat llegint, i caram , quina mala sort.. Pren-te el teu temps, que bé et farà, i aquí estarem per acompanyar-te de nou en la cerca, quan estiguis preparada.

kiwipinya
gràcies per les explicacions, doncs si hem passaré per el foro de l'endometriosi, pq de moment només m'han dit de fer control en tres mesos, i intentar embaraça'm, jajjaja, doncs ja ho estic fent sra. però hem quedo més tranquila, al llegar la teva experiencia, amb una endo profunda, i tot els que has anat passant. merci bunica.

godiva
dius que també estàs en síntomas premenstruals... esteu totes igual

doncs, per fer el món una mica al revés, jo que sempre he patit de dolors abans de la regla, he notat alguna punxadeta a l'ovari la setmana passada, pero ara no noto res. M'havia d'haver vingut ahir, i ara resultarà que se m'allargarà el cicle, . No estic nerviosa, pq encara que vam fer pinxitos, no se si ho vam fer quan calia, i anem tant cansats, que ni se'm passa per el cap , i segur que aquest finde aflorarà amb la tranquilitat que necessito, que porto uns dies que no dono a l'abast.

Així, que veient els panorames de novembre, crec q gairebé totes volem per Nadal el nostre regalet especial!
kiwipinya
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. gen. 29, 2018 12:23 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: kiwipinya » dv. nov. 22, 2019 10:12 am

Ànims naneta!! Disfruta molt de l'escapada aquest cap de setmana, muchas alegrias al cuerpo que t'ho mereixes!! :-()-)
kiwipinya
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. gen. 29, 2018 12:23 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: kiwipinya » dv. nov. 22, 2019 12:54 pm

Ai noies, no sé què he fet des del mòbil que he contestat sense haver llegit uns quants missatges vostres, me'ls he saltat!!

naneta, me n'alegro molt que estiguis més animada! I en general totes!! :b-)))

Jo segueixo amb un dolor de pits horrorós, tinc la sensació que m'explotaran en qualsevol moment! Però ja he començat a tenir el fluxe tirant a marronet modo "ja viiiiinc" :dimoni:
I per treure'm de dubtes i acabar amb qualsevol bri d'esperança (oish que fino m'ha quedat), m'he fet un TE aquest matí (a 1-2 dies de DNW, sóc una ànsies..) i res, blanc nuclear.

A veure si la setmana que ve podem cantar alguna panxolina, aquest mes s'està fent de pregar!!
Molts pepos per totes i bon cap de setmana!! I ànims amb els desesperos!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Nuri00 » dv. nov. 22, 2019 1:52 pm

ostres kiwipinya tu també ja tens tacadets marrons???? quin desastre de mes noies!!!

perquè tinc un dubte...si taques marro 2 o 3 dies abans de la DNW pot acabar igualment amb embaras??? o si ja vas tacant és senyal que segur que et baixarà???

ja veieu que jo també estic a nivell parvuls totalissim!!!
godiva
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. nov. 13, 2019 12:07 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: godiva » dv. nov. 22, 2019 1:57 pm

Nuri, jo sempre he tacat marró abans de la regla menys quan em vaig quedar embarassada del meu fill
Vaig tenir un tacadet rosat una setmana abans i després ja res! Va ser claríssimament el sagnat d"implantació.
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: anika_ » dv. nov. 22, 2019 2:58 pm

Naneta m'encanta veure't més poderosa!!! Aplausuuuus aplausuus!! Tu pots amb tooot!!!

Sine88 estic totalment d'acord! Jo vaig per privada i l'únic que van fer és donar-me àcid fòlic i dir-me que gaudís de la meva parella... és més, em van dir que no fes TO ni tempe perquè m'obsessionaria i no val la pena... Si no fos per Google no sé què faríem, l'espècie extingida suposo!!!

Jo m'uneixo al grup de "tinc pànic a anar al wc". Avui hi he anat uns tres cops corrents, pensant merda merda merda que ja m'ha vingut! (he agafat una compresa del bolso i tot), però de moment reeees, em torturarà tot el finde, i part de la setmana que ve, LA O-DI-O mooolt!

Genis, a veure si aquests no-símptomes et porten bones notícies!! De moment tot pot seeer! I el mateix per totes les que estem en desespero, no pot ser noieees!! La setmana que ve, si o si, vull felicitar a algú!!
Aliel
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. set. 05, 2019 4:58 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Aliel » dv. nov. 22, 2019 5:16 pm

Hola noieess!!

Què està passant amb les panxones aquest mes?? ?-) quines quedem en desespero??
Jo vaig ovular pels TO i per la app el dia 14. Les meves fases lútees de 14-15 dies... aixi que en ple desespero ando! :-:) Porto des de dimarts amb molèsties de regla constants... aveure si aguanto uns dies per fer tires barates de TE. :r)

Molts ànims a les que espereu i a les que passeu al desembre :()()::::
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » ds. nov. 23, 2019 7:03 am

hola noies!!

Genis qui sap, potser amb un sol pinxito la claves i sona la flauta! si no tens dolors prewarry cm habitualment....qui sap? vinga anims amb els pepos!!

Aliel ets una altre de les nostres esperances x cantar un TE positiu!!! amunt!!

Anika anims tb amb el desespero gegant que t'espera aquest finde!!! si no hi ha W hi ha esperances!!

kiwipinya aviam si finalment no baixa la W.... aghhh creuo dits x tu!! Potser és dhora i per aixo no ha marcat el TE. Per aqui tb soc molt ansies jejeje

sine88 molts pepos tb per a tu!!!

naneta me n'alegro q estiguis més animada. :-()-) Merci per explicar això dels teus cicles.... El cos humà és ben especialet. Molts anims tb per a tu.

Godiva molts pepos per a tu tb. Aviam si ens pots alegrar amb una bona noticia!!

ego: doncs aviam si hem fet punteria o que, pq abans d ahir que vaig tenir cito i la gine em va dir q semblava q estigues ovulant, el cruncho es va quedar roque adormint al mini cruncho i no vam poder fer res. Disaster total. Ahir si quevam tenir mambo, però no sé si serà tard. A vegades penso que ara q estem tan be, que hem recuperat el nostre espai i temps com a parella... ara tornar a embarassarnos....em fa mandreta jajajjaja Però això és la vida. Uns dies amunt i uns dies no tant amunt ( o a baix directament). Aviam si al desembre podem cantar panxu, pq vam fer deures 2 dies seguits suposadament abans o mentre la meva ovulació (segons el fluxe) i un dia o dos després Arggfghhhh!!! Nerviiiis!!!

Bon finde!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: louly » ds. nov. 23, 2019 10:33 am

Bon dia cercadores!!!!
Mareta...en tota la setmana no he pogut tenir un moment per poder seure i llegir-vos i quina feinada que m'ha vingut!!! Fantàstic aquest fòrum super actiu!!
Primer de tot vull donar la benvinguda a les noves incorporacions, com podeu veure aquí riem, plorem, cridem i ens desfoguem, que aquest últim és el més important! va molt be perquè penso que la majoria la cerca la portem en secret, ens volem estalviar els comentaris que no ajuden, i potser es el únic canal on podem treure els nostres dubtes, neguits i demés. a mi m'encanta!
Naneta t'entenc tant aquest canvis d'humor, un dia estas a por todas i l'altre ho engegaries a la merda tot!! l'important és que finalment traiem les forces d'on sigui i tirem endavant confiant que arribara el dia del positiu! Com dius, som poderoses i ens ho hem de creure!
Crunchi jo crec que tot el tema de l'ovulació hi han coses que se'ls hi escapen....no tot te una explicació, depèn de tantes coses...l'altre dia em deien que perquè no et faci tant mal la warry l'alimentació es crucial...com va el desespero? Hem de cantar alguna panxeta no pot ser!!!es la primera vegada que passa que en un mes no hi hagi panxeta, almenys quan jo hi he estat! pel fet de pensar que com ens estem embolicant...a mi em passa el mateix, imagina't amb dues criatures, hi han dies que son una autèntica locura!!i penso...com pots realment pensar amb una altra....però el desig és el desig i no s'hi pot fer res....
kiwipinya maleïdes taquetes marrones!!!!
Nuri00 ostres quin greu!!!putus tacadets, foten dels nervis. I penso jo...ja podria venir directament de cop no?
godiva ei!!!amunt aquests ànims!!!!hem d'estar animades, es important per atreure les bones noticies!!!! i el dia que no ho estem tant a dormir ben d'horeta per descansar i veure les coses de millor manera a l'endemà! és la meva tàctica i moltes vegades funciona (no totes)!
Sine88 a veure si dilluns tenim una bona noticia i estrenes mes!!! si t'explico les coses que he anant fent jo...menys mal que no ens veu ningú perquè es faria un tip de riure...semblem lokis!
Genis aish....que olora a panxeta!!!!
Nuri00 amb el meu segon embaràs vaig tacar una miqueta, dos dies abans del dia de la warry, sobretot quan anava a eixugar-me, van ser dos dies i va parar, com que sempre he perdut abans de la warry pensava que arribaria però al cap d'una setmana de retràs em vaig fer el test i va donar positiu!
anika_ realment et comprenc tant!!!!porto tota la setmana passada aixi com tu, anant al wc cada tres minuts, eixugant-me tres vegades seguides per si sortia alguna cosa!!!jajaajajja!
Ego: us explico, la DNW que em diu l'app del mobil és avui que és dia 27 el cicle, però portava 6 mesos que la warry venia tres dies abans aprox...i tacava dos dies abans o sigui que amb aquests càlculs a principis de la setmana passada hauria 'haver començat a tacar marronet i no va ser aixi. Estic en una muntanya russa perquè ja no entenc res...porto tota la setmana amb dolorets en els ovaris, abans d'ahir vaig patir molt mal de cap tot el dia i al anar al wc vaig tenir una taqueta rosada però la resta de dia res, i ahir, el flux era una mica més marronós, però no gaire, em vaig posar un salvaslip pensant que em baixaria imminentment i no ha estat així. Avui, fins ara, no surt res, ni flux marronós ni rosat. És una agonia! dema tenia pensat fer-me el test però no tinc ganes de veure un negatiu, aleshores crec que esperaré una mica a veure què. Estic en un mar de dubtes!!!! i el maromo el que em diu és que intenti no fer-me il·lusions perquè sino el negatiu em cau fatal...i amb raó....però sembla que m'està passant el mateix que amb el segon embaràs, només espero que acabi igual!
Bon cap de setmana a totes!!!!! GAUDIU MOLT AMB TOT!!!
Imatge

Imatge
godiva
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. nov. 13, 2019 12:07 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: godiva » ds. nov. 23, 2019 4:22 pm

Louly! Això fa pintassa a implantació! Amb l'embaràs del meu fill va ser tal qual així també!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Nuri00 » ds. nov. 23, 2019 4:24 pm

louly té molt bona pinta doncs!!!! ja ens informaràs si finalment decideixes fer TE!

molta sort les que quedeu a la recta final de novembre!!! algunes teniu una situació que pinta molt bé!!! vaaaa alguna panxuuu!!! >.-<:

jo segueixo amb els tacats ja més continus..o sigui que a otra cosa mariposa

vaig anar a demanar la segona opinió i efectivament. Es veu que per l'endometriosi tinc els ovaris més envellits del normal i també em va recomanar fer la histero quan abans millor per poder provar RA. El que em van proposar de fer una última opció provant 1 mes amb ajuda de Omifin, abans de fer la histero.

No sé què fer noies...pot ser si que faré el que m'han dit de 1 mes amb Omifin a veure si tinc sort i aixi no cal fer la histero. I si no funciona al gener Histero.

Sabeu si un cop feta la histero al mes vinent ja pots fer RA per privat? o t'has d'esperar un temps?

creieu que pel privat és possible fer desembre Omifin, gener Histero i febrer RA? o no va tan ràpid??

estic ben perduda...ja ho veieu jajajaja
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Naneta » ds. nov. 23, 2019 7:18 pm

Fot un vent per aquí a baix... aprofito per fer quatre ratlles i marxem a jalar més!! Arribo a casa demà rodant! Jajaja!!!

Louly... ai, ai, ai... entenc que vulguis esperar, però crec que vas per bon camí!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Nuri_00, prova fer omifin aquest mes. No me m’he pres mai, però per un mes més... si no sona et fas la histero. I sinó cap a RA! Ho sé per una amiga que va fer Fiv. Si tens totes les proves fetes, de seguida van per feina. No crec que et diguin que t’has d’esperar a res. Febrer ja hi series. Si es dóna el cas!!

Jo segueixo igual. Sense la W. Se’n fa tannnn estrany. Des de l’adolescència! Que venia quan volia!! I l’aplicació ja posa: última regla 13 d’octubre. Jejeje!! Ahhh!!! El que sí és que no tinc cap mena de dolor!!! Des de dimecres! Biennnn!!! El maromo em va dir de fer un altre te, però jo sóc reacia.. passo de més patacades. Si ha passat res estrany ja m’ho detectarà la gine! No vull tornar a veure la pantalleta amb un no. Per cert, declaro oficialment la guerra a les pantalletes dels tests!!! Ja en van dos des que busco. Millor ralletes... No és tan... PLASCA!!

A seguir tranquil.les amb els desesperos i nyaca a les sw!!! Soooort!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: anika_ » dg. nov. 24, 2019 8:32 am

Crunchi, en teoria els pinxos abans i durant l'ovulació són clau!! Així que potser heu fet diana!! ..::··

Louly jo no podria esperar més!!!! Tots aquests símptomes tan igualets a l'últim embaràs... aiaiaaaaaaiiiii!! Espero que en un parell de dies ens donis moooolt bones notícies!!! :-()-)

Nuri doncs a veure com va el mes vinent, jo també penso que no ve d'un mes, i per provar l'Omifin no hi perds res i, vés a saber, potser t'estalvies l'histero!

Naneta dimecres surts de dubtes i ja està! Fa res llegia que hi ha dones que el TE els hi surt positiu bastant més tard del normal, ara no recordo perquè, així que no sé... al final acabarem totes boges!! :tbiies:

Desepero Team, com aneu???? Aquesya setmana serà molt decisiva!! Ego jo segueixo igual, a estones tinc dolorets, a estones no noto res... encara em queden uns 4 dies de desespero així que no hi vull pensar, però, tenint en compte que els símptomes són super idèntics a tots els mesos, no tinc masses esperances!! :-:)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::