- CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
godiva
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. nov. 13, 2019 12:07 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: godiva » dc. nov. 20, 2019 5:32 pm

Que bo!!! M'ha fet molta gràcia lo que augmentes de vocabulari. Justament ahir li preguntava coses a una amiga que encara ni sho planteja i em deia "godiva, de debò és que no en tinc ni p. Idea :()():::: ni si ovulo a meitat de "cicle"(aquesta paraula ja me la deia amb rintintin) ni si taco molt abans de la regla ni res!
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: anika_ » dc. nov. 20, 2019 6:06 pm

jajajajaja és molt boooo!!! Em sento taaaaan identificada, quina creeeeu!!! A mi el que més gràcia m'ha fet és el de mirar-se els pits, i intentar autoconvencem de què els mugrons estan més foscos o de què hi ha venes marcades!!

Godiva! Fa res, encara creia que l'embaràs podia passar en qualsevol moment del cicle, imagina't tu quin nivelooooooon el meu!!! Crec que en dos mesos m'he llegit tot internet! A veure que tal amb la progesterona, segur que aquest cicle anirà molt millor!!

Nuri jo també dubtava en si fer els TO durant tot el cicle! Però suposo que si la tempe després del TO+ ja es queda alta, no té cap sentit seguir fent-los, no?? Ni idea!! I fas bé en demanar una segona opinió, per experiència cada gine va a la seva p* bola!!
La que tenia fa 6 anys sempre em donava la vara en què no tardés gaire a ser mare, i la que tinc ara... em planto a la consulta dient-li que tinc 36 anys, que fa mesos que ho intentem i que no em quedo, i em diu: però si encara ets molt jove!! Seguiu intentant... mentre s'aixeca i amablement m'obra la porta perquè marxi!!!
Toca't els huevs!!!! :sogra: :sogra:

Savava i Crunchi a tope amb aquesta SW!! Jo també sóc una mica kamikaze, i cada dia que no fem pinxito em sembla que el cicle ja està perdut! Paranoies!!

I tota la resta de deseperos com van??? >.-<: >.-<:
A mi avui ja m'han començat a fer mal els pits (com cada cicle, vaja!)
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Naneta » dc. nov. 20, 2019 6:21 pm

Jajajajjaja!!! Nuri_00, boníssim!!! Tal qual!!! Realment, és així!!! M'he sentit plenament retratada!!! Ostres tu! Això del paper wc... siiiii!!!
Hi ha dies que dius: ja estic molt tranquil.la, me la sua tot i ja vindrà! I al cap de dues hores... Què he fet jo per merèixer aquest calvari!!! ;-)))

Ais... Jo mai m'hagués imaginat que ens certs moments em tornaria loca intentant trobar raons, donant-li sentit a hipòtesis absurdes, buscant com una posseïda per internet motius x o repassant el calendari per comptar el dies de fase lutea que porto. Ostres! És que fins ara no tenia ni idea que existia aquesta fase!!!!

Bé, la vida és així. Hi ha coses que pots controlar i d'altres incontrolables. I el cos n'és un.

I ja veus, Godiva, que no estas a P3 només tu. En som unes quantes. Anem promocionant a mesura que ens topem amb cosetes. Sincerament, jo també pensava que em podia quedar embarassada sempre menys quan tingués la w.... I ja he vist que nyeccccc!!! Anika no ets l'única que té nivelonnn!!!

Jo crec que si us preneu la temperatura i veieu que es queda alt no cal que feu més TO. Jo els vaig fer perquè em va pujar la mosca havent ovulat abans del què em pensava. Sóc una rallada! Però ara penso que també em va trastejar l'acupuntor i em va fer un reset. Així que potser a partir d'ara ovulo abans (si ho he de fer!!!). Ahir em va dir que no influïa el tractament en què se'm retrassés tant, al contrari, m'hagués vingut abans d'hora.

Anika, però estàs contenta amb ella? Encara que faci això. T'has de sentir còmoda amb ella. Sobrett en aquest moment. Deu ser una happy flower!! Jejejeje!
I tranqui que pots tenir els mateixos símptomes i estar-ho. A mi sempre em fan mal i aquest mes res de res. Estan sosis més que mai. Sense alegria. Espera uns dies a veure com evoluciones.vingaaaaa!!!! (Ara posaria el musculito dels whats)

Doncs res, a l'ataquer amb les SW!!! I paciència amb els desesperos!!!! Ole ole ole!!!! A veure si inaugurem mes!
:-()-) :-()-) :-()-)
Una abraçada!! :--/)
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Nuri00 » dc. nov. 20, 2019 7:34 pm

jajajaja me n'alegro que hagueu rigut una estona!!! ;-))) ens ho mereixem!!!

i n'hi ha una altra que també explica altres coses que passen quan estas cercant... diu:

"I quan et vas a comprar roba i te la compres una mica més amplona per si d'aquí a dos mesos ja faig panxona, i ja fa 6 mesos que tothom et pregunta si és que t'has aprimat perque tot et fa bosses..."

jajajaja a mi això m'ha passat fa poc!!!! jajaja
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: anika_ » dc. nov. 20, 2019 8:30 pm

Em pixuuuuuuu Nuri!!!!!!! Jo fa res m'estava mirant uns texans i vaig pensar, no te'ls compris que en 3 mesos ja no te'ls podràs cordar! Aiiii estem una mica loquis!!!! Tinc la sensació d'estar amagant un secret constantment, somric internament i penso, vosaltres no ho sabeu, però jo sé que estaré prenyi d'aquí res!

Naneta, la veritat és que em va deixar molt tranquil•la, vaig pensar, ostres, potser em ratllo massa i no n'hi ha per tant... ja arribarà!!! Però després em poso a buscar dubtes, estadístiques i coses així per internet i entro en pànic total!! Assumeixo que no arribarà mai, o que no arribarà sa... i que acabaré sent la loca de los gatos!!!
En fi... :gat: :gat:

Per cert, ja tens el CB?? Faràs el digital?
godiva
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. nov. 13, 2019 12:07 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: godiva » dc. nov. 20, 2019 8:59 pm

Ai, m'heu fet riure molt. Jo també també tinc nivelón i això que he sigut mare. Ei, fa riure però en el fons és xungo que tinguem una educació sexual tan nefasta en aquest país eh! Que jo pensava que embarasar-se era pim pam. T'expliquen molt com evitar-ho però molt poc sobre els nostres cicles, com pot arribar a costar, etc...
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Naneta » dc. nov. 20, 2019 9:11 pm

Anika, doncs guay!!! I no seràs la loca de los gatos!!! Jajaja!! Mai dels mais!! Tot anirà bé!!! És tan normal sentir-se així quan portes un temps buscant... a mi em passa el mateix! Jo a la meva gine li vaig dir pel setembre que ja faria 36 i em va dir que tranquil.la, que anava bé de temps! També em va tranquil.litzar.
Siiii!!! El meu nen ha anat a la farmàcia per mi i ha comprat un clearblue dels guays. Jajaja!! Li havia dit que amb un pim pam ha n’hi havia prou, però ell ha dit: “ja que ho fem, ho fem bé!! Amb un de bo!”. Ja veus... el resultat serà el mateix... però bé... todo se verá!!

Godiva, tens raó. Tota l’educació sexual se centra a evitar l’embaràs, però ningú t’explica com funciona el teu cicle.

Apa noies!!! Fins demà!! Que dormir mooolt bé!!!

Nanit!!
Una abraçada!! :--/)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » dc. nov. 20, 2019 9:16 pm

Tal qual noies. Em sona haver-ho comentat algun cop en aquest forum i amb les amigues, peró realment coneixem molt poc el tema de la reproduccio i el nostre cos. Exactament, sabem com NO quedar-nos embarassades, pero sabem 0 de reproducció.
Quan estava jo embarassada, em xocava molt/moltissim la poca cultura que en gral tenim les dones, que moltes amigues meves no sabien quantes setmanes és un embaras. O els hi deies estic d X setmanes, i també semblava que els hi parles en xinès. :-D

Fa temos a tv3 van donar un documental dient que les dones estem molt poc informades de que a partir dels 35 costa més ser mare. Em va impactar moltissim aquell docu, perque és veritat, en gral pensem que podem retrassar la maternitat i ser mare passats els 40a.... I potser no és així.
op
Molt fort tot plegat.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Naneta » dj. nov. 21, 2019 6:41 am

Noies, no estic embarassada... No entenc res ara mateix. M’he posat a plorar com una imbècil i no tant pel resultat sinó perquè estic preocupada. No sé perquè no ve... no ho entenc. I jo sóc una rallada i penso que no tingui algo raro. Sempre he estat súper regular... l’únic diferent que he fet aquest mes passat ha estat la prova. Potser com que sóc molt sensible m’ha afectat en alguna cosa...

Dimecres anem a la ginecòloga i li diré. Al final em donarà medicació. I ara si no em baixa, ni provar-ho podré. Hòstia!! Quina ràbia! 9 dies de retard, molèsties i no apareix. No ho entenc.

Estic de baixón Pk estic preocupada.... a mi mai m’ha passat i no estava nerviosa aquest mes. Ho vaig fer tot i em vaig desinflar...

A veure si remunto durant el dia i escric més tranquil.la...
Una abraçada!! :--/)
godiva
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. nov. 13, 2019 12:07 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: godiva » dj. nov. 21, 2019 8:11 am

Ai Naneta quin greu :( però és molt de manual que quan comences a buscar les regles s'alteren, de debò, no sé per quina estranya raó però és així. Jo mhe incorporat fa poc i no sé de quina prova es tracta.
En tot cas que bé que tinguis hora ja amb la teva gine. Podràs comentar-li tot i et farà eco i quedarà tot clar!
Molts ànims i una forta abraçada!
Flor87
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. nov. 15, 2019 12:16 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Flor87 » dj. nov. 21, 2019 8:33 am

Bon dia noies,

Totalment d'acord en el fet que sempre ens han ensenyat com evitar un embaràs però quan ens fiquem a buscar-lo no en tenim ni idea.

Naneta mooolts ànims, dimecres al gine li preguntes perquè la teva regla et fa aquestes males passades. Diuen que no ens obsessionem, que no pensem,... però és que és impossible si és que és el que desitgem.
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: aixamb » dj. nov. 21, 2019 10:27 am

Hola noies!!
Era cercadora d'octubre i em vaig quedar embarassada molt ràpid, però vaig dir que passaria per aquí i us seguiria i aquí estic!!

Naneta, bonica, molts ànims! Pensa que els nervis també influeixen molt, i potser et baixa ben ràpid, o vas ovular més tard... a saber!! Només et vull enviar una abraçada molt gran!!

Finalment el meu embaràs no va anar bé, va resultar ser un embaràs ectòpic, i he estat uns dies molt desconnectada i de baixón. He tingut un feliç embaràs de 6 dies. El dissabte 9 tenia examen d'opos, i un cop acabat (el meu home també el feia) ens en vam anar caminant a l'Hospital de Barcelona, des del dia anterior estava tacant bastant (i amb algun coàgul). Va ser una setmana de dolors, baixons, punxades... dins de la mala sort, he tingut la sort que s'ha resolt sol (sense operacions, ni medicacions), així que la gine em va dir que després de la propera regla ho podrem tornar a provar. No sé si mentalment estaré preparada, però.

Així que em quedaré un mes, mínim, a la banqueta i us seguiré llegint i acompanyant, si em deixeu! A veure si em torno a motivar aviat!!

Molts petonets a totes!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: anika_ » dj. nov. 21, 2019 1:13 pm

Ostres aixamb, em sap molt de greu, no em vull ni imaginar què dur ha de ser passar per això... suposo que a vegades passen aquestes coses, la implantació no s'ha produït bé, o el bitxito no ve sa i el cos és savi... tu no et desanimis gens, si us veu quedar rapidet segur que no tardareu gaire a tenir el vostre positiu d'un peque ben fort i ben sa, ja ho veuràs!! Nosaltres estarem aquí per donar-te tot els ànims del món!!

Aaaaiiii Naneta, quina merda, en serio... No et facis moltes olles per això, a mi un parell de cops m'ha passat, la warry m'ha fet el salt un mes, i al mes següent m'ha vingut tan normal (i això en èpoques de no buscar, amb 0 estrès, sense fer cap canvi de dieta ni res estrany), amb això et vull dir que aquestes coses passen. Segurament vas ovular més tard del que creies, potser per això els TO no t'acabaven de quadrar, ni idea!! De totes maneres explica-li tot a la ginecòloga i que et mirin bé, ja veuràs com et tranquil·litza molt!
Has provat de mesurar-te la tempe? almenys si la tens alteta sabràs que estàs amb la progesterona alta... i si està baixa segurament no has ovulat encara, no?

Ego: Jo ja començo a tenir sensació de regla imminent, a més m'ha sortit un granaco premenstrual total... estic una mica ratllada perquè encara em queden 7 dies de DNW! En fi, fijo que la mala w aquest mes s'avançarà :(
godiva
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. nov. 13, 2019 12:07 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: godiva » dj. nov. 21, 2019 1:23 pm

Anika estem igual! Em queden set/vuit dies per la regla i justament avui ja noto dolorets, senseació pesada, i també una cosa que noto sempre com sensació que m'hagi de venir em qualsevol moment. I això que estic amb la preogesterona! ?-) espero no tacar encara
kiwipinya
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. gen. 29, 2018 12:23 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: kiwipinya » dj. nov. 21, 2019 2:00 pm

Ostres aixamb, em sap molt de greu aquesta pèrdua! De veritat... estic a la feina i m'he hagut d'aguantar les llàgrimes... Moltes de nosaltres sabem pel què estàs passant, no estàs sola. Molts ànims bonica.
Sempre he sentit a dir que després d’un abortament estàs més receptiva a tornar-te a quedar embarassada…
T'envio una super abraçada energètica. I per quan estiguis preparada, aquí estarem per fer-nos costat.

Naneta Maleida regla!!! És una gran pua que ens faci aquestes males jugades... Tan de bo et baixi aviat i almenys no estiguis patint... És ben bé el què dieu, sempre regulars i quan ens posem a buscar... patapam!! La molt graciosa li dóna per fer de les seves i tornar-nos ben boges ggrrrr!

Nuri00 quin riure amb lo de mirar el paperet cada vegada que anem el bany! Jo ara mateixa estic en aquest plan! Jajaja I lo del mugrons…? Que bo!!

Genis Que em vas preguntar sobre els quites fa dies, perdona per trigar tant en contestar! Tinc un quiste de 4,7cm en l’ovari esquerre, un de 3,6x2,1cm al recte-sigma cap al fòrnix i un altre de 1,8x0,8cm a la zona periovàrica. Són els quistes que no em van poder treure en l’operació de fa any i mig (em van netejar l’ovari dret, van tallar un tros de budell, i em van treure l’apèndix i la trompa esquerra). I OJO, l’any passat em vaig poder tornar a quedar embarassada! I abans de l’operació, tot i tenir l’endometriosi molt avançada vaig poder tenir el meu mini cocomango fa 4 anys.
Si vols mirar com va anar tot, mira’t el post de “Quan les coses no van bé”, el tema “Endometriosis + infertilitat”. Li vaig fer una enorme parrafada a una pobre ànima que buscaba opinions… És que m’indigna moltíssim el tema de l’endometriosis!! Em venen ganes de presentar-me a la plaça del poble amb un megàfon i cridar ben alt!!! Em sembla increíble que molts ginecòlegs d’avui en dia no sàpiguen detectar aquesta enfermetat i permetin que estiguem amb uns dolors de regles insoportables…. AAaaaarrrgg!!

Noies, doncs jo aquesta vegada no estic gaire nerviosa… Crec que la meva DNW será dissabte (o divendres, o diumenge… a saber!). Estic amb dolor de pits i algun doloret de baix ventre algun dia, tot i que de moment no tinc tacats… però com que aquest mes crec que no hem encertat gaire amb la data dels pinxitos, doncs no tinc gens d’esperances… a veure, que sempre hi és la petita veueta que et diu “i si…?”, però per sort no estic amb el modo desespero tan bèstia del cicle passat!

Quins desesperos tenim ara? Vaig perduda noies, treu fum això!!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » dj. nov. 21, 2019 2:24 pm

ostres aixamb em sap molt de greu. T'envio una abraçada ben forta. A banqueteres t'acolliran molt be i a cercadores ja saps que pots venir quan vulguis. Molts anims bonica.

naneta aishhhhh pues si, quin rollo. Quin cicle més piiiiiib! Aviam si la gine et resol les teves dubtes. Aviam si et dona una mica de llum en tot això. Molts anims tb per a tu bonica.

ego Jo ara vaig a la cito. Aviam si em pot mirar els ovaris,li diré que vaig tenir el dia anterior a la W uns dolors... no sé, també em té una mica capficada, no us mentiré.

Em conecto dspres!! :-()-)
Imatge

Imatge
Flor87
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. nov. 15, 2019 12:16 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Flor87 » dj. nov. 21, 2019 2:36 pm

Holaa,

aixamb: Molts ànims!! Per desgràcia no ets l'única que passa per aquestes coses, a mi hem va deixar de respirar al cap de 9 setmanes. Com dius, dintre de la mala sort en el pròxim període podreu començar a buscar de nou. Psicològicament és dur, però has de ser forta. Segur que ben aviat torneu a tenir el positiu.

kiwipinya: Jo estic en modo desesperooo, el diumenge teòricament és el dia. Tot i que no noto res, ni per a bé ni per a malament.

crunchi: a veure què et diu de la cito i aprofita en preguntar tots els dubtes
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » dj. nov. 21, 2019 5:14 pm

noies vinc de la cito amb la gine. No m'ha mirat els folicles pq la consulta ha sigut en una habitacio on no tenen l'aparato d ecos. :ufs: Tampoc li he demanat però ja no ha sorgit, clar.

Aixi interessant m'ha dit que amb 34 anys, si al cap d 9mesos no em quedo embarassada que li demani hora pq fins els 38 et cobreix SS per fer RA (tot i que ja us dic que no sé si ho faria, ja us ho vaig dir, mho hauria de pensar molt i molt....).

Al fer-me cito ha vist que tenia el moc i mha dit que dec estar ovulant... li he dit q creia q si ( no faig TO per mandra). Mha dit que fem dia si/ dia no pq la qualitat del esperma ha de ser bona i blablabla.

I que pels dolors de regla, en ppi la eco dirgencia de laltre cop estava tot be. Que pot ser la hormona pro nose que que pot fer que hi hagi dolor. En fi....


Com va noies?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Naneta » dj. nov. 21, 2019 6:42 pm

Hola noies!

Aixamb em sap molt de greu! Molt!! I avui que estic més sensible! Pitjor! Una abraçada molt gran!!!
:-()-)

Gràcies a totes! Avui estic trista.. no tinc humor alegre com sempre. Encara no entenc estar ja dues setmanes amb dolors premenstruals i que no baixi. Em van començarcel dia 7.... Em trontolla. No puc evitar tenir la mosca al nas. És impossible que en menys d'un mes tot se m'hagi destartalat tant. Impossible. I posa que hagués ovulat més tard, igualment ja hauria d'estar aquí. A què venen tants dolors? Tinc la mosca al nas. hi ha alguna cosa que se m'escapa i no ho sé veure. És una sensació rara, intuïció, no sé... I avui he tingut tan poqueta molèstia. Si hagués de baixar estaria donant pel sac, us ho asseguro. M'emprenya fins que baixa. Una vegada baixa ja està.
Dimecres no surto de la gine fins que no averigüi què coi passa si les proves estaven bé! I suposo que si encara no m'ha vingut em tornarà a fer una analítica completa sinó li demanaré jo. Vull quedar-me tranquil.la. i si em fa eco quasi que millor. Jo el que sigui per saber que estic bona!
I nervis no tenia gens. Al contrari. Tinc coll avall que anem a tractament. No esperaré una eternitat a veure si el nostre vent ens bufa a favor. I jo ja sóc nerviosa de per si i mai m'ha afectat. Només a principi d'any quan m'ho vaig prendre fatal el fet de no quedar-m'hi. Però clar tenia ansietat. Paraules majors!!

I no sé qui m'ho preguntava. La prova que em van fer és una histerosalpingografia (per veure si les trompes són permeables o no).

Bueno noietes, ja veieu que no llenço coes. Tinc la mosca al nas. Però desconnectaré aquest finde. Me'n vaig al delta de regal de cumple! I em fotré fins el cul d'ostres (si m'agraden) i vinet! (El vinet blanc si que m'agrada ;-))) ) i sinó arròs!!! A viure bé, vaja. Necessito alegria al cuelpo!!! Amoroso i alimentario. Ja m'enteneu... :love:

Espero estar demà millor. Si estic desapareguda uns dies ja sabeu el motiu. Espero que no perquè vull estar bé, però avui estic tristona i desconcertada.

Petonets boniques i moltes gràcies!!!! :-()-) :-()-)
Una abraçada!! :--/)
godiva
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. nov. 13, 2019 12:07 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: godiva » dj. nov. 21, 2019 7:51 pm

Naneta però amb aquesta prova et fan eci, no? Vull dir que ja haguessin vist si hi havia alguna cosa.
Ja pot ben ser que la prova t'hagi fet desmarxar la regla. L'altra cosa és que mentre no hi hagi regla hi ha esperança! Hi ha casos de noies que no els marcava el te psoitiu fins una o dues setmanes. Potser vas ovular tard!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::