- CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Bea » dc. nov. 13, 2019 8:51 am

Bon dia!

Doncs no us enganyaré, la vida de trimami és força complicada, sobre tot ara a l'hivern, quan permanentment un o dos nens (o tres com ara mateix) estan malalts. Però és que nosaltres no tenim ajuda, la familia viu molt lluny i tots dos treballem fora de casa, és molt complicat de gestionar a nivel logístic. Però d'altra banda la relació entre els germans és una pasada, els dos grans s'estimen molt a la petita, la gran ajuda moltíssim i el mitjà ens ha sorprés, és una bèstia hiperactiva de 4 anys, però que tracta a la petita amb una delicadessa increïble.

Preguntàveu per la probabilitat d'embaràs a cada cicle. El dia de probablilitat més gran és el previ a l'ovulació, i just arriba al 25%. Penseu que cada cicle, per a una parella sense cap problema de fertilitat i edat inferior a 35 anys, fent deures els dies correctes, només hi ha un 50% de probabiitat de fecundació. Però després el 50% d'embrions no implanten, el que redueix la probabilitat màxima, en el millor escenari, al 25%. Això fa que estadísticament es consideri normal fins a un any, doncs la probabilitat combinada als 12 mesos ronda el 85%, als 6 mesos el 70%.

Petons,
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Naneta » dc. nov. 13, 2019 10:38 am

Bones! Aquí la mocosa!! Quina he pillat!! Jolines!!

Primer de tot, això de les probabilitats... com diu la Bea, un 25%. La ginecòloga m’ho va dir ja fa uns mesos i la veritat em va venir el baixón... vaig pensar: amb el munt de panxes i només això? No pot ser. Dir-vos que la meva parella em va dir: no t’ho creguis. És impossible! L’espècie humana s’hauria extingit!! Jajaja!!!

Genís, ànims!!! Tot anirà bé!! Ara fa molt poc que t’ho han dit i és normal està baixeta, però ja veuràs com aconseguiràs embarassar-te i no anirà a més! Vingaaaa!!! I ja veus el %! No t’emparanoïis!!! T’hi quedaràs!! Tothom necessita el seu temps!! Mira jo!! Un sinfin de mesos! :p paciència, positivitat i amor oso amoroso!!

I això de saber quan fer-ho. Jo que porto temps he anat fent provatures. I no he tingut èxit!! Així que crec que és totalment sort en endevinar i que els astres es confabulin positivament. He provat abans, després i el mateix dia. Més dies, menys dies... i per ara no hi ha hagut èxit... així que he deixat d’obsessionar-se-me i ja arribarà. Fem els deures i aller aller!!

Pel que fa a mi doncs a l’espera. Segons jo ja m’hauria d’haver baixat fa uns dies. Segons l’app ahir. Així que jo em seguiré esperant. Probablement és retard. Des que busco tinc cicles molt més llargs... així que potser és normal en mi. Però ovulant tan aviat ho segueixo trobant raro. Avui fa res he tornat a tenir algun doloret, però ha passat enseguida. Per tant, ja veureu com baixarà la marrana!!

Realment, com dius Anika, des que busco, em passen coses rares. Ja sé que n’estem més pendents, però jo ho veig tot raro.

Si tarda molts més dies ja em faré un test com Déu mana. Mentrestant no que sinó m’emporto el xasco i passo. Que vindrà en retard i l’hòstia serà ben bona!! El mes que pensava que si, em va venir ben bé quatre dies més tard. I que consti que era regular total! Rellotge de cucut que dic jo. Per tant, pot tornar a passar!!!
Jeje!!

Bé, us vaig llegint!!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Vannion » dc. nov. 13, 2019 1:32 pm

Bon dia boniques!!

Maleides les W que han vingut! Pero paciencia! I a gaudir de la cerca a tope :)

Naneta, m'encanta l'actitut que has adoptat, esperar sense desesperar! Ole tu! Realment es el millor que pots (i podriem) fer. Pero no sempre tant evident. Tot i aixo, jo poso esperances en que aquest mes , tindràs recompensa ! Que de moment portem molt mala estadistica! Millora't el refredat preciosa!

Bea, m'encanta la teva sabiduria. La veritat es que som molt ansies i ho volem tot ja. Pero aqui es demostra que tardar es facil i l'habitual.
Si us serveix de consol noies, jo quan vam començar a cercar l'altra vegada em vaig quedar a la primera pero va ser un sac buit. Despres gairebe vam trigar any i mig, fins tornar a veure el positiu. Ah! I sobre el tema deures... el mes que ens vam quedar... nomes vam tenir 2 ''encuentros amorosos'' (Pero ben disfrutats eh xD que jo crec que aixo tambe influeix!). Aqui es demostra que al final es pura casualitat encertar el moment correcte.

Genis, es una p***** pero esta genial (encara que et sembli horrible, ara mateix) que hagueu trobat que tens una lleugera endometriosis. Ara que ho saps, la pots controlar a la punyetera. I amb una mica de sort, aconsegueixes panxu aviat i li dones el repos als teus ovaris i aixi l'assumpte avança d'una altra manera.

Aliel benvinguda! :) a lo millor aquest sigui el teu mes!

Per les que em preguntaveu si al dia seguent, quan vam repetir el test vam fer com si no ho sabessim. Jo no xD pero el Vannionet va plorar i de tot, perque, com be em va dir, ell no havia vist l'altre test, i per tant, aquell moment anterior, per ell no existia (es ben tossut)

A mode ego, jo crec que tot i que no tingui la W ja em puc retirar xD ja se que mentre no hi ha W hi ha esperança, pero en el meu cas, ja començo amb la simptomatologia dels ultims mesos. Vaig tenir els tacats de sang fresca a mig cicle (dia 18 i 20 del cicle) i avui dia 24 he començat a perdre marronet, que es el que faig 3-4 dies abans de que em vingui... Crunchi, com t'envejo... jo em passo mig cicle gotejant xD
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: anika_ » dc. nov. 13, 2019 3:18 pm

Crunchi en una setmaneta SW!! Em feu molta enveja amb aquests cicles i warries tan curtetes!! Les meves warries em duren quasi una setmana i són en plan Carry :dimoni:

Naneta Aaaaaaiiiiii ens tens super pendents dels propers dies, quins neeeeeeervis per favoooor!! La majoria de prenyis diuen que quan no hi pensaven i tenien clar que aquell cicle no seria, patapaaaaam!! M'encanta la teva actitud no obsessiva, és la millor que podem tenir! >.-<:

Aliel, arribar i moldre!! TO+ i SW ben feta, ueeeeee!!!! Espero que això sigui super ràpid!!

Genis Hi ha moltíssimes dones que s'han quedat embarassades sense saber que tenien endometriosis! Procura no ratllar-te molt (sé què és inevitable) i seguir endavant, perquè arribarà tard o d'hora, ja ho veuràs. El metge us ha donat alguna recomanació o senzillament vida normal?

Bea Deunidoret la feinada que teniu, no em vull ni imaginar què passa quan els tres estan malalts a l'hora! Però segur que la vida familiar té moltíssimes més coses positives que negatives, ha de ser molt maco!! Per cert, al final et contractarem perquè ens facis unes sessions de fertilitat i maternitat!
:-:.b

Per tema probabilitats em passa com en Naneto, a veeer, per què les meves amigues es queden al primer intent i jo no? Això vol dir que tardaré 3 anys per fer la mitja??? Quin horror!!!!
Però sisisi, he llegit diverses vegades que som l'especie més ineficient en temes de fertilitat, així que ens hem de conformar amb aquest 25% (i suposo que si hi afegim factor edat estem parlant de menys encara!) Diooooos, millor no pensar-hi i seguir creient que el proper intent serà el definitiu!

Vannion Les pèrdues també poden ser implantació, així que vés a saber!!!! Però si, a vegades m'agradaria saber què és el que està passant a cada cicle i entendre-ho tot una mica millor. Ens passa a totes... mesos que dius: "'muaaaahahaha!! l'he clavat fent pinxo el dia que tocava, estic prenyi fijo" i després res de rees!! :camio:

Ego jo avui he vist el TO quaaasi positiu, li faltava un pèl per estar tan marcat com la línia de control. Aquest matí hem fet pinxito (tot i que jo m'he posat a dalt i he tingut sensació que queia absolutament toooot en acabar... esperem que algun bitxín s'hagi quedat porai nadant). A vosaltres també us passa??? Intentarem rematar demà i potser passat i a veure si tenim sort i estem en aquest 10% de prenyibilitats!!!

La resta com esteu??
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: anika_ » dc. nov. 13, 2019 9:46 pm

Holiiiiiii! Torno a ser jo! :--/) :--/)

És que just estava navegant per internet i m'he trobat amb un article que parlava sobre tenir dos TO+ en un cicle, aquest dubte ha sortit diverses vegades!

Pel que estic llegint, és possible que hi hagi un pic de HL abans que el fol·licle estigui llest, si això passa es produirà un segon augment de HL més endavant i l'ovulació succeirà en aquest segon augment.

Pues na, només això!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » dj. nov. 14, 2019 9:21 am

x*x*x bon dia boniques!!

anika merci x la info, té molt de sentit.... :-()-) Molt be aquest TO+!!! a per totes!!! la sensacio aquesta que comentes, siii a mi sempre mho sembla també XD però dic jo que algo deu quedar jiji

vannion aviam que passa, mentres no vingui la W hi ha esperança!! anims amunt! aviam si aquestes taques marrons no son res... ja ens diras!!

Naneta et dic el mateix, mantingues l'esperança mentres no vegis W. Anims amb el refredat!!!

genis em sap greu aixo d l'endometriosis, però com diuen les companyes, almenys ho tens diagnosticat i saps a què t'enfrentes. Jo tinc la mosca al nas pel meu anterior cicle, i mhe sentit una mica identificada amb tu.... no ho sé, li tornaré a treure el tema a la meva gine. Molts anims bonica, poder serà dificil pero no impossible!!! :-()-)

TEMA probabiltats, doncs vaja noies.... quin xasco. Pensava que teniem mes possibilitats!!!!! en fi, paciencia i força al canut.... El meu cruncho ja em va dir l'altre dia quan jo sospitava d'un TE+, em diu "si home, sera arribar i moldre!" jajajaja tenia raó. Realment noies això ens recorda que un bebé és un regal de la vida. Miro al meu minicruncho i penso :love: Un miracle.

Ego per aqui molt tranquils... aviam si aquests dies tornem a l'ataque jeje amb l'arribada del fred hem de buscar escalfor XD

perdoneu les faltes, escric dsd el movil....!!!

com aneu les altres?
Imatge

Imatge
godiva
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. nov. 13, 2019 12:07 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: godiva » dj. nov. 14, 2019 11:12 am

Hola!
M'apunto a cercadores! Sóc mare d'un nen de 21 mesos i hem decidit tirar endavant la cerca :)
Justament dimarts vaig anar a la ginecòloga i amb l'ecografia em va dir: estàs ovulant. Si busques, tingues relacions avui mateix! I axí ho vam fer :p
També em va dir que tenia 11 folícles en total. Com ho veieu això? Vaig una mica perduda. És un bon recompte o més aviat baix?

Petons!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » dj. nov. 14, 2019 12:20 pm

hola godiva!!! benviguda!!!

si vols que apunti les teves dades a la primera pagina, copia la info i tho poso.

Jo crec q 11 folicles esta molt be! pero tp ho sé... A mi precisament em ralla que em va fer eco quan estava amb la regla encara i em va dir que nomes veia 2 folicles. TT que tp sé si esta malament o que....
Imatge

Imatge
godiva
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. nov. 13, 2019 12:07 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: godiva » dj. nov. 14, 2019 1:04 pm

Ei Crunchi! Dos folicles a cada ovari o dos en total? Et va comentar alguna cosa la gine o no li va donar importància? Ostres és que això de la reproducció és ben misteriós. A mi el que em ratlla és que sempre taco abans de la regles. Uns quatre dies i marronet. Però l'última vegada van ser vuit dies! :(
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: anika_ » dj. nov. 14, 2019 2:11 pm

Bon diaaa!!

Benvinguda godivaa!!! :--/) :--/)
Comences fort també!! Espero que tinguis una cerca ben curteta! La veritat és que jo vaig molt perduda amb els fol·licles, però 11 em semblen molt bon recompte, són els que s'estan preparant per sortir en els propers cicles, oi? Però aquesta info us la donen quan feu la revisió anual?? Mai m'han donat aquesta dada, només el grandària dels ovaris, pot ser¿?

Jo avui he vist el TO suuuper positiu!! Pel que estic veient ovulo uns 4 dies més tard del que em deia l'app, si sempre ha sigut així portem uns quants mesos fent el pardilluu, muuahaaha!

Com van la resta de deseperos??
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: louly » dj. nov. 14, 2019 3:30 pm

Hola boniques!!! com costa trobar un moment per seure tranquil.la i poder-vos respondre a totes! ara que el petit dorm i el gran és a escola aprofitaré per posar-me al dia! quina vida que té aquest fòrum, com mola!
anika_ finalment no vam rematar, suposo que amb la super setmana que portàvem, amb tanta activitat ens vam quedar dormits al sofà. Ara ja porto uns dies amb els dos gotets d'Aquarius al dia i la pinya deshidratada, a veure si funciona. Tot el que facis abans del TO positiu, bona feina serà, recorda que els espermatozous femenins aguanten fins a tres dies abans!!! Tinc entès que hi han postures que afavoreixen més, com ara la cullereta (pel darrera) o nosaltres a baix. Diuen que entren molt més directes! tens temps de rematar-ho!
Naneta a veure si aquests mals van lligats a una baixada de defenses, a mi m'ha passat amb els dos embarassos, abans de saber-ho, vaig agafar una infecció. Estem a l'espera de llegir una bona noticia!!! entenc que vagis en cautela...pero per ara fa bona pinta i que segueixi així!
NinaDina molts ànims bonica!!! a veure si per Nadal pots donar la gran noticia!
crunchi a tope amb la sexyweek!!! recorda: dia si i dia no!!! segur que aquest cop surt b i cantem un positivas! tens tota la raó de que son veritablement uns miracles!!!
Aliel la feina feta abans es bon auguri!!!!
Genis molts ànims bonica!!!no t'han dit pas que ho dificulti no? pensa en positiu i amb el positiu!
godiva Benvinguda!!! aquí et sentiràs amb familia!!! Comparteixo amb tu lo d tacar dies abans dela warry, tres o 4 dies abans se que m'ha d baixar perquè començo a tacar marronet, la ginecòloga em va dir que no patis per això...que era per la baixada d'estrògens. Però és curios que només em passi quan anem per la recerca d'una criatura.
Vannion com estas? psicosímptomes?

Ego: jo estic a una setmana dela DNW, però entre quatre o tres dies abans ja ho sabré per les pèrdues, o sigui que espero que aquest cop no hi hagi cap ni una. Tinc molta esperança que aquest cop surti un positiu! ja sé q és millor no fer-me il·lusions però no ho puc evitar. A veure si entre la Vannion, jo i algu més que ara no recordo podem encetar el mes amb panxulines!!!!
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » dj. nov. 14, 2019 5:43 pm

louly tan de bo puguis xantar panxuuuu!!! estrenariem el mes!! :-()-) anims amb el desespero!!

anika a mi akesta info me la van donar quan vaig anar de urgencia al CAP per una regla dolorosa, avançada i molt llarga. I em va dir que sem veia dos folicles al ovari PERO que ho veia be. Aquest PERO es el que em ralla. Mai abans mhavien mirat el folicles. ?-)
ole aquest TO+!!! molta sort!!! es que jo crec que les app son un aproximat. Lo millor es fer TO.

godiva, em va dir fos folicles en un ovari. Just estava jo amb la regla. Ni idea.
Aviam si el dia 21 que tinc cito em pot mirar ls folicles, pq estaré just ovulant.

..::··
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Naneta » dv. nov. 15, 2019 9:28 am

Anika, no has fet el pardillo!!! Les possibilitats hi eren. Si sempre ovules 4 dies més tard del què et pensaves segur que algun pinxito va caure! Jejeje!! A més, que te quiten lo bailao!!! No??? Has gaudit dels moments!
Com diu la Louly, les postures diuen que la millor és la dona a sota. Jo al principi notava que la cosa s'escapava... Però hauré fet alguna cosa bé que ara veig que no baixa. Jajjaja!!! De tot se n'aprèn! Potser estic més temps estirada. No sé... Quines coses... I per saber això dels fol.lícles no en tinc ni idea. Crec que t'han de fer la cito durant l 'ovulació i és quan ho veuen i que cada mes és diferent. Pel que he llegit, clar. Jo ara com que portàvem mesos buscant la gine ja em va fer fer una analítica més exhaustiva i allà ja surten històries d'aquestes... El dia 27 ho sabré i entendré millor! Aniré amb unes notes per enrecordar-me de tot el que tinc dubtes.

Benvinguda Godiva!!! Espero que la recerca sigui molt curteta!!!

Louly, jo crec que aquest mes si que sí!!! Sort!!! I que no tinguis cap senyal!! Creuem els dits!!!

Jo vannion també em passen històries abans de la regla. Algun mes si que s'avança just algun dia i m'avisa amb senyals, però a mi el que sempre em passa és que tinc molts dolors premenstruals. És una merda! No surto d'una que estic ficada a l'altra. Abans de baixar és un infern! I ja quan baixa és el primer dia i ja està. No entenc perquè tot ho he de notar tant!! Jolines!!! Sóc una sensibleres per tot!

Ego: segueixo tenint dolorets i penso: ara si que si! I no hi ha manera! I estava tranquil.la però ara ja no! Em toca els nassos que em torturi tant. Porto dies així i la marrana no fa acte de presència. I segur que acaba baixant, però mentrestant em va torturant. No sé si es pot odiar un ente que no és ente. Però la odio!! Quina tirria!!! I com que no tinc clar quan vaig ovular ja no sé ni quan em toca! Segons els meus cicles porto tres dies de retard. Que és poc. Aquell mes va tardar més a bauxar així que tot pot ser.

El que m'està rallant que no m'hauria de rallar perquè ja no hi ha remei és el dia de l'ovulació. Va marcar molt fort just després de la histero i llavors un dia també em va marcar però molt més light. I ara ja no sé quan, si són imaginacions meves, si van bé els tests, o si vaig ovular abans a causa de la prova. He estat buscant i només he trobat un comentari d'una gine dient que la histero no afecta al cicle menstrual de la dona, però jo què sé!
Cada vegada que em tarda a baixar la regla, al principi estic tranquil.la i després ja no... Quina creu! Comptaré fins a deu i hauré de relaxar-me. I a sobre l'encostipat aquest que no acabo de remuntar! :ufs:

Bé, quin rotllo que us he fotut! Ho sento! Necessitava deixar-ho anar. Potser així estic més relaxxxx. :-o00m

Adéuuuuu!!!!!!
Una abraçada!! :--/)
kiwipinya
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. gen. 29, 2018 12:23 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: kiwipinya » dv. nov. 15, 2019 12:47 pm

Hola noies!

A veure, que m'he hagut de fer apunts i tot!! jajajajaj Espero no deixar-me a ningú!!!

Godiva benvinguda!!
11 folicles està molt bé, crec que entres dins la normalitat ;)
Jo també taco abans de cada warry, i veig que en som unes quantes!
És un rollo, perquè mai sé exactament quan comença de debò!
Per altra banda, quan em vaig quedar prenyi l'any passat (es va parar a la setmana 8-9), vaig tenir una regla molt fluixeta quan havia de tocar (com la dels dies abans de que baixi fort). Podria ser que hagués estat d'implantació, però he llegit que això és un mite ¿? De fet amb el meu petit no en vaig tenir. ?-)

Ninadina em sap greu aquesta mala warry... molts ànims!

Louly Vannion ànims amb els desesperos! Creuo els dits per vosaltres!!

Anika_ Cicles i warrys curtes guais?? Ai nooooo!! De veritat, l'espera és horrorosa de la DNW per totes... però amb el cicle de 21 dies gairebé visc 2 vegades cada mes la tortura. Sembla que estigui en una cursa i bategada rera bategada!
Com portes l'encostipat? Digues-li al maromo de fer el pinxitu sota la manta, que llavors estem com estem!! jeje Cuida't guapa!!

Crunchi A mi també em van dir en la última eco que tenia 2 folicles (ovari dret) i res a l'esquerra, que hi tinc un quiste probablement de l'endometriosi. Tranquil·la, pel que he vist, això va variant segons cada cicle. I la reserva també depen també de l'antimulleriana. Com funciona? Ni flowers! Però ànims!

Genis Aquí et parla una altra endometriosisera... Com bé diu l'anika, hi ha moltes noies que s'han quedat en estat i jo en sóc un exemple! Em van operar d'endometriosi profunda fa any i mig, però em vaig quedar en estat ara en fa 5, tot i tenir l'endometriosi molt avançada. I l'any passat, un cop ja operada però tenint encara un parell de quistes guapos que no em van poder treure, em vaig tornar a quedar en estat! Ànims!!!

Aliel Com van els deures? :ok:

Nuri00 Tu també has acabat la sexyweek ara, oi? Em sembla que anem a la par. Tens hora amb el gine a finals de mes, oi? Ja ens diràs què et diu. Tu fes lllista de totes les preguntes qe et vinguin al cap, que després arribem a consulta i no ens enrecordem de res, almenys a mi sempre em passa!! jajajaja

Naneta!!!! Que ens tens ben nervioses!! Com van aquests simptomes? Tan debò sigui un positiu!! Quan era la teva DNW?
Cuida't molt el refredat! Igual que l’Anika_, a fer els pinxitus sota la manta!!

Redberry Com vas? No en sabem res de tu... :-()-)

Ego:
Jo no tinc gaires esperances per aquest cicle, no hem fet gaire bé la SW... En teoria vaig ovular el 13, i vaig fer pinxitu el 10 i el 14 al matí…
La propera DNW serà pel 24/11

Ja hem demanat hora per anar a fer-nos les analítiques per tirar endavant la FIV.
El meu home no para de dir-me que lo de la FIV és una oportunitat, i jo ho veig negre… i no sé perquè!! Sé que és una oportunitat, però imagino que em fa por tot el tema de la medicació... i que si ara ja estic tocadeta (obsessionada) per aquest tema, no vull imaginar-me quan estigui fent-me la FIV i vagi contant quants ovocits han tret, quans embrions sobreviuen, quants intents queden… Em fa una por terrible la patecada que ens podem donar. Sí, ara que ho estic escrivint ja veig que només escric les coses negatives que poden passar, però suposo que estic acollonida… Alguna més s'està plantejant aquest tema?

Vinga noies, que ja tenim el finde aquí!!!
Molts pepos per totes!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Naneta » dv. nov. 15, 2019 1:28 pm

Kiwipinya, moltes gràcies! Ja us diré! Tot és intermitent... A veure..

I no et rallis ni siguis negativa. Pensa que vols tornar a ser mare i si per ser-ho has d'aventurar-te a fer una fiv doncs vingaaaa!! Tu pots!!! Ja veuràs!! Has de pensar en el resultat! Un resultat bonic! Molt bonic!!!

Nosaltres ens ho hem plantejat. Bé, ho hem parlat molt i si no arriba ho farem. No tenim fills encara, som novells i els anys passen. I també la pressió psicològica de cada mes... Es fa dura! Encara que ens ho prenguem amb relax i calma i positivitat, allà estar! Així que si ho fem, ja ens acompanyarem!!!

I perquè estiguis tranquil.la, jo tinc una amiga que va ser mare soltera i ho va fer. Que igualment, ella per mètodes naturals era quasi impossible. I res, li vaig estar fent moltes preguntes. I sí! Et mediquen, no poden assegurar-te res, però està ara tan contenta!! Que la veig i penso: si no ho aconsegueixo d'una manera, jo ho faig així! A més, quin amor que té!!! Tan mono!! Jeje!!

Així que... A per totes!!!! Qui vol una cosa, algo li costa no? Força, ganes i pors a la butxaca!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Molts petons!!!
Una abraçada!! :--/)
Flor87
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. nov. 15, 2019 12:16 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Flor87 » dv. nov. 15, 2019 1:41 pm

Hola a tot/es!!!

Tant de bo hagués conegut el fòrum abans. Som una parella que fa més de dos anys que estem en la cerca del bebe. Al maig ho vam aconseguir però al cap de 9 setmanes vam tenir un avortament. 
Ara començarem el procés de IA som conscients que la probabilitat no és molt alta, però l'esperança es l'últim que es perd.El tema de medicació també es el que me fa més por.

EDAT DELS DOS: 32/36
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: Buf.. Ja he perdut el conte ( més de 2 anys )
DNW: 24 de novembre
ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES : Més de dos anys de cerca, un avortament diferit amb raspat.  
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: louly » dv. nov. 15, 2019 4:54 pm

Bona tarda boniques!!!

crunchi tan de bo sigui així...estic a cinc dies ja que començo a tacar dos, tres dies abans...
Nanetacom va el desespero??? això és un sinvivir! Comparteixo aquestes sensacions que tens, hauria de ser tot més fàcil! A veure si entre les dues iniciem el mes cantant que ja va sent hora! Quan faras el TE?
kiwipinya Aquest pinxito del 10 pot ser clau! no perdis esperances!!! una panxa es fa amb un de sol! la setmana que ve pot ser brutal amb positius!!!
SAVAVA Benvinguda!!!! aquí estaràs molt ben acompanyada, som un grup molt ben avingut!

Ego: Doncs començo a notar de tot i res (a la tarda panxa inflada, pits una micamés durs, ho va dir el maromu)...això es una agonia...ara ja penso que dilluns hauria de començar a tacar i queden molt pocs dies...si no és així serà molt bona notica!!! BON CAP DE SETMANA DE MOLT FRED!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: anika_ » dv. nov. 15, 2019 5:02 pm

louly moooolt ànims amb el desepero!! Els deures estan molt ben fets així que ara procura estar relaxada i cuidar-te molt!

Aiiii nanetaaaaaa!! Has provat de fer-te un altre TE?? Ara que ja han passat uns dies!! Aquests dolorets intermitents i més fluixets tenen molt bona pinta, quins nerviiiiiis!! Tinc una amiga que just quan es va quedar prenyi també va estar malalta i amb una infecció d'orina, així que la baixada de defenses pot ser un símptoma!

kiwipinya ostres, quina decisió més complicada!! Nosaltres de moment volem ajornar al màxim aquesta opció i confiar que tard o d'hora passarà de manera natural, però clar, com diu la Naneta, els mesos van passant i és inevitable començar a pensar en alternatives. La veritat és que jo tinc més al cap una adopció que una altra cosa (això és el que dic ara clar!), però molt em temo que no és ni senzillet ni baratet!!

Benvinguda Savava!!!!! :--/) :--/) :--/)
Com tu dius, l'esperança mai es perd, segur que anirà tot molt bé, els ànims ben amunt!!! Ja teniu data per la IA?

Un petoneeeet a totes!!
kiwipinya
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. gen. 29, 2018 12:23 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: kiwipinya » dv. nov. 15, 2019 5:37 pm

Benvinguda Savava!!
Nosaltres també estem començant tramits per fer fiv. I sí, m'aterra la medicació, entre d'altres coses!! Que bé veure que no estem soles!!! ;)

Louly tens raó, només necessites 1 pinxitu clau. De fet l'any passat em vaig quedar prenyi el cicle que menys pinxitus vam fer (2)!!

Naneta, anika_ gràcies pels ànims! Sí, sí, haig d'agafar-m'ho amb més positivisme, ho sé, teniu raó!! A vegades crec em capfico tan en les DNW, els TE-, els TO-/+, i totes les altres lletres combinades, que crec que m'oblido que la finalitat és tornar a tenir un/a nin@ als meus braços i poder donar un germanet al meu petit.

Aiiiish
Positivismo veen a miiiii!! Yo te invocoooo!!
;)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » dv. nov. 15, 2019 9:22 pm

savava benvinguda!!! :--/) ja the apuntat a la primera pagina!! aviam si el forum us porta sort!! :-()-)

kiwipinya que és l'antimullerana? ?-) aish no sé, jo al veure canvis en les meves dos ultimes regles m'he emparanoyat molt/moltissim. Aviam si és només una paranoya passatgera o que.
Tema Fiv doncs ja t'entenc, aixó de la medicació espanta una mica... Jo aquests dies de paranoya he arribat a pensar fins on lluitaria per tenir un 2n fill i la veritat que mha fet de mal pensar pq no és gens fàcil triar. Per la meva forma de ser potser em quedaría com estic, però d'altra banda sempre tindria l'espineta clavada. És molt dificil. Sigui el que trieu vosaltres dos, molta sort. :-()-) merci x la info dels folícles, vaig molt peix amb aixo....


naneta com.va? novetats? anims amb el desespero!

louly anims amb l'agonia!! aviam si dilluns ens dones bones noticies!!!
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::