- CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: anika_ » dg. nov. 10, 2019 8:25 am

Holiiii!!

Crunchi Ostres, quina ràbia!! Però pensa que en una semaneta començarà una nova sexy week, ànims amunt!! :pqetvola:
Pel tema de bad hair day, t'entenc perfectament!!! xD, si tot no està en sintonia malament!!! Però segur que quan arribi serà mooolt guai!

Naneta A veure què us diuen a finals de mes, els resultats no són dolents, així que són bones noticies!! Ara a celebrar-ho i relaxar-se... i que la warry no faci acte de presència!

Benvinguda Aliel! :--/)
Aquest mes estarem molt ben acompanyades per les veus de l'experiència, espero que arribi ben ràpid!

Vannion un hurra pel teu maromo i el seu "farem veure que no ha passat", em pixuuuu!!!!! I l'endemà veu repetir el test i veu fer cara de sorpresa?? Per gravar-ho!!

Jo també vaig tenir un sagnat a mig cicle del mes passat (ovulació? no m'havia passat en la vida!), i fa un parell de mesos vaig tenir unes mini pèrdues estranyes durant dos o tres dies, estava super convençuda que era un sagnat d'implantació, però noooooo, va venir la warry després... així que no sé, cada cicle tinc alguna cosa que no he tingut en els darrers 25 anys, és molt heavy!

Nuri00 compartim sexy weeeek (i posterior desepero!), espero que estigueu aprofitant molt bé aquest cap de setmana, a més amb el fred que fa ve molt de gust!
:inthebed:

Jo segueixo amb el dubte de si deixar o no un dia de descans, si fos per mi faria dos pinxos al dia i que els bitxitos es muntin allà una bona mani!!! Aiiii no sé... :: orrr::

I sisisisi, els mundos de yupi dels maromos són de national geographic, fan molta enveja!! Suposo que si no tinguèssim aquests cicles canviaria molt la cosa, és inevitable!

Apa, moooot petonets i que acabi d'anar molt bé el cap de setmana bonique!!
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: louly » dg. nov. 10, 2019 10:32 am

Bon dia noies!!! mareta quin foro més actiu i quina feinada a personalitzar a totes! la veritat que ho faig de gust! m'agrada trobar-me totes les situacions que viviu i compartir les meves amb vosaltres!

Genis anem amb paral·lel amb la sexy week!!! jo tb donaré avui per acabada la sexyweek! amb els TO caducats finalment ahir va sortir la ratlleta igual o fins i tot una mica més marcada que la de control, un positivas en tota regla!!! o sigui que ahir a la nit pinxito al cantu i avui potser tb! amb el Loulo aprofitem per trobar-nos entre setmana quan els nens dormen, tenim la sort que abans de les 22h ja dormen. I el cap de setmana un dels dos dies van a sopar a casa els avis i els recollim cap a les 12h, tenim temps de poder anar a sopar romàntic i dsp fer feineta!
Bea moltíssimes gracies per tota la informació donada! amb la teva trajectòria ets la veu de l'experiència aquí! ens anirà d'allò més be! Com va la vida de trimami? jo vaig en camí i amb molta il.lusio, però tb amb respecte.

kiwipinya em sap molt greu!!!!pero encara tens una altra oportunitat aquest novembre!!! molts ànims i a por todas!!! els TO ajuden molt. Amb el meu segon vaig estar 10 mesos de recerca i no anava be perquè em pensava que ovulava uns dies que no eren. No va ser fins que vaig fer servir els TO quan em vaig quedar embarassada a la primera!!! i com dius la Vannion Gaudeix de la vida i del vino tintu fins que hi hagi panxeta que no hi ha problema!! hem de fer vida normal i gaudir-la! Ara començo amb la fase desespero, ja tinc les ampolles d'Aquarius preparades per fer la meva copeta diaria!

Vannion Quin riure amb l'anècdota del maromo "farem que no ha passat". Gran sortida!! Comparteixo amb tu els extranys cicles des de que cerquem, les warrys s'han convertit en fortes i doloroses, com abans nomes em durava un dia el fort, ara son 3. fins i tot hi han cops que he pensat que podria ser un avortament de la quantitat de sang que surt.

Nuri00 anem en paral·lel tb en cicle d'ovulació! a veure si a finals de mes podem cantar com a mínim tres panxulines mes!

RedBerry molts ànims bonica!!! tard o d'hora arribara, no baixem la guàrdia i aquest mes que entra a tope!

Aliel Benvinguda al foro i a les futures trimamis!! et sentiràs molt ben acollida!

crunchi animos a munt guapa!!!! Nomes pel fet de saber tantes coses de la primera maternitat, una segona és molt més esplèndida! ja no dubtes tant i les coses et surten de forma natural tenint resultats fantàstics! sí que es veritat que el ritme familiar canvia, però no deixeu de ser dos amb dos, el rati encara ajuda perquè la dinàmica familiar no es vegi gaire afectada! jo t'animo moltíssim a regalar-li al teu petit un germà amb qui compartir les vivències. és precios veure'ls créixer junts i és en aquest moments quan te'n adones que has encertat amb la decisió!

Anika tinc entès que deixant un dia entremig tenen temps de fer-semés fort i créixer, però per altra banda tb diuen que es necessari fer-ne uns quants per així generar esperma de més qualitat! o sigui que durant la setmana abans de l'ovulació a tope!!!! en el meu cas abans de l'ovulació hem fet tres i durant un abans del positiu, un en el positiu i un altre dsp que no fos cas!!!!

BONA ENTRADA DE SETMANETA!!! QUINS DESEPEROS TENIM?
Imatge

Imatge
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Nuri00 » dg. nov. 10, 2019 10:40 am

Anika, siiii anem iguals!!! :()():::: a tope amb la SW!!! jo ja vaig veure ahir el TO+ i perfecte perquè ja haviem fet deures al mati. :love: Pensava que el positiu em sortiria avui o demà, i s'ha avançat una mica. Ara penso que hauriem d'haver començat els deures abans, però entre setmana és més complicat trobar moments perquè no coincidim gaire amb els horaris de feina...


A mi la gine em va dir que era millor deixar 1 dia entre mig per donar temps als bitxitos a que es fessin forts, sino representa que estan acabats de fer i són més febles. :-)(-:

Naneta bueno, a veure què us diuen doncs, però és el què diuen per aqui, que els resultats no són dolents, aixi que pot ser és per falta de punteria o que simplement encara no és el moment. Jo em vaig repetint que la mitjana és 1 any, per tan hi ha tanta gent abans com després....a mi em serveix mentalment per estar tranquila.

crunchi quin greu!! pintava molt bé! bueno, està bé que vagis fent TO i segur que aixi l'encertareu molt més fàcil i tindras el super positiu ben aviat!!!! >.-<:

bon diumenge guapes!!! la setmana vinent tenim també uns quants desesperos no??? veig unes quantes DNW a la vistaaaa!!! vaaaa que hem de començar a cantar algun positiu de novembre!!!

louly hem publicat alhora! jajaja siii anem molt igual amb tu també! jo ara just començo la SW però l'hauria d'haver començat abans perquè se m'ha avançat un parell de dies. Aixi que coincidirem en desespero de final de mes!! :***:
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » dg. nov. 10, 2019 11:14 am

:--/)

merci a totes pels ànims. Sou un :***:

Jo crec k també em té rallada aquests dolors q tinc ultimament amb ls regles. Aprofitare k el dia 21 tinc la cito per preguntar a la gine. Tb preguntaré allò k m va dir k només veia 2 folícles al ovari. Aviam k significa... Tb crec k mha anat be k m baixés la W pk aixi veure quan em dura, si lo de sempre o si seraa d set dies cm l'anterior cicle TT Aviam si em puc quedar mes tranquilq amb el meu cos abans d'aconseguir panxu.

Nuri super be pinxito amb un TO+!!! te bna pinta aixo!!!

louly ho teniu molt ben muntat amb ls nens x tenir vida d parella doncs!!! Super ben fets els deures tb!! Merci x ls teves paraules sobre anar a pel 2n. M ajuda molt jeje :-()-)

anika si, a vegades sens ajunta tot. I si no et trobes be encara ho veus mes negre tot. Quins cicles mes estranys k comentes, el cos humà és un misteri.


bon finde bonikes!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: louly » dg. nov. 10, 2019 11:30 am

Noies m'acabo de tornar a fer avui un TO i torna a sortir positiu! les dues ratlletes estan igual de fortes com ahir! poden ser dos dies seguits TO positiu? alguna li ha passat? això vol dir que fem pinxito avui tb no?
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » dg. nov. 10, 2019 11:47 am

louly a miiii!!! ió em vaig fer una tarda TO i va ser +. A lendema vaig repetir TO (no recordo si al mati o tarda) i tb +.

?-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: louly » dg. nov. 10, 2019 12:56 pm

Doncs haurem de rematar avui!!! >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: anika_ » dg. nov. 10, 2019 2:47 pm

Louly jo remataria sense cap dubte, no hi perdeu res!!! Aquesta sexy week l'heu bordada, espero que tinguis un super +++ en un parell de setmanes!! Ara a tope amb l'aquarius i la pinya!

Crunchi a veure què et diuen el dia 21, tu aprofita per preguntar-ho tot i estira'ls de la llengua, sinó després et quedes amb els dubtes!!

Nuri ja has vist el positiu??! Ostres, què ràpid!!! A mi m'està passant al contrari, crec que cada dia el veig més claret que el dia anterior... raro raro raro... Estic desovulant!!! :dimoni:

A veure com surten els de demà, començaré a fer un parell al dia i així no se m'escapa res! ;)

:--/) :--/)
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Nuri00 » dg. nov. 10, 2019 6:27 pm

jajajajajaja anika que bona amb això que estàs desovulant jajajaja m'ha fet molt riure!! siii se m'ha avançat un parell de dies perquè comptava que em sortiria entre avui i demà. Això m'ha fet pujar la mosca perquè volia començar la SW una mica abans del positiu,però què hu farem, els deures estan ben fets igual suposo!! :camio:

jo aquest cop només he vist positiu 1 dia, avui ja marca la ralleta més fluixa, però altres mesos l'he vist 2 dies seguits positiu i sempre he aprofitat per fer l'ultima ronda!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Naneta » dl. nov. 11, 2019 9:37 am

Bon dia!

Només us volia dir que m'encanta llegir-vos!! Ric molt amb alguns missatges! Sou la pera!!! >.-<: >.-<: és com un oasi en aquest desert llarg de nassos :ok:

Perdoneu si no personalitzo. Us he llegit a totes! Però avui sóc al llit. Estic feta un cromo! Mal de coll, tos, cansament i tot salpebrat amb una mica de febre. Res, per llençar coets! Jaja!!

Jo segueixo sense la W. No ha vingut encara. Ahir tenia la sensació que ja baixaria avui i res.... Ah! Pel matí em vaig fer un TE d'aquests que venen de regal i res de res. Així que ja vindrà! No em capficaré!

Que passeu bon dia! Jo crec que pocs metres caminaré avui. A veure demà perquè no tinc molta veu que diguem... :-()-) :-()-)
Una abraçada!! :--/)
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Genis » dl. nov. 11, 2019 1:17 pm

Hola guapes, entro desde la feina, quina activitat!!!!!

Primer de tot, hem sap molt greu aquestes warris Crunchi, Naneta, Kiwipinya, tenien molt bona pinta. Ànims i a per el proper cicle!!!!! que en breu començareu sw

Merci per la info Bea, molt interessant. Jo sóc de les afortunades amb una toxo + :p-)

Louly, acaba de rematar, a veure si el to caducat, et tornarà a donar positiu

Crunchi, tot el que siguin dolorets anormals, ves-ho a mirar, i sobretot posa't pesadeta, i apunta't en cada fase, quan els tens i els psíntomes.

Benvinguda Aliel, un altre valenta trimami!!!!

Vannion, que bò el vanniono fent reset, i demanan-te que ho fessiu de nou com si res hagués passat... molt bé!!! així m'agrada, que estiguin ben integrats. Jo he de reconeixer que en l'anterior embaraç, el vaig fer abans i quan vaig veure positiu, vaig comprar un altre te i el vaig fer amb ell como si res sabés jo del resultat. La il·lusió q tenia ell era máxima, i el meu secret amb mi s'ha quedat..

Anika, es que com que ara ens fixem al milímetre, descobrim psíntomes i dolors que abans ni tan sols els hi donavem importancia. Lo del sagnat, no tinc idea de que pot ser. Tot i que he llegit que inclos amb la ovulació pots fer-ho..

NinaDina i Vannion, sou les seguents!!!! Molta sort!!!

A taparse bé que comença el fred neukiss-)

ja no me queda més temps per personalitzar, torno a la feina!!!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Naneta » dl. nov. 11, 2019 2:15 pm

Jo encara no, Genis. Estaré a punto de caramelo però encara no. Estic en desesperoooo modo on! Però havent fet el te no ho estic massa. Jajajjaja!!!

Petonets!
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: NinaDina » dl. nov. 11, 2019 7:42 pm

Bona nit boniques!!
Aquesta tarda he tingut la visita indesitjada.. ja m’ho imaginava bastant pels simptomes pre-m i aquest matí la tempe m’ha baixat quasi mig grau.

Què hi farem, m’apunto al proxim.

Com aneu la resta? Alguna novetat?

Petonets a totes!!
Avatar de l’usuari
anika_
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dv. nov. 01, 2019 9:59 am

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: anika_ » dt. nov. 12, 2019 9:35 am

Jooooops, hem començat la setmana amb el peu dret!!

NinaDina em sap greu aquesta warry :( Molts ànims bonica, i a pèl següent!!

Naneta com et trobes??? No et rendeixis encara, fins que no vingui la mala warry tot podria ser!!
Ara aprofita per descansar força! zz:-)

Jo també estic mig constipada i la sexy week l'estem fent una mica a ritme caribenyu :(
Però bé, els TO encara no han sortit positius i la tempe segueix molt baixa, així que intentarem fotre-li canya el que queda de setmana!

Com aneu la resta???
Mooooltes petoneeets!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » dt. nov. 12, 2019 9:54 am

ninadina em sap greu bonica.... veig que serem unes quantes a cercadores de desembre. Aviam si per Nadal tenim un regalet senyor positiu jejeje anims!

ego doncs em smbla que aquesta regla ja ha sigut el que ha sigut despres de parir, de dos dies i mig i sense dolor. Aixo si, un dolor mortal i estrany el dia abans de la regla. Li diré a la gine. Almenys el TE- m ha servit per veure tot això i quedar-me mes tranquila. Una regla de set dies em sembla tan raro en mi, que em tenia una mica preocupada.

Jo crec que la meva SW es la setmana que ve, tot i que aquesta setmana anirem fent els pre-escalfaments. Aviam si aquest cop ho faig millor i aviso al meu crunchi q tinc TO+. No callar-m'ho jejeje

com esteu les altres? aviam si podem cantar algun TE positiu, que ja tinc moltes ganes d'anunciar alguna paaaanxuuuuu!!!!


vinga va que encara queda mig mes!!! :()()::::
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Naneta » dt. nov. 12, 2019 2:59 pm

Holaa!!

Anika, que no decaigui aquesta sexy week!! :love: :love:

Crunchi, quina sort amb aquesta W tan curteta!! I que vagi súper bé aquesta propera sexy week!!! :b-))) I si!! Tenir el maromo informat també va bé per treure’n pressió a tu mateixa.

Jo segueixo igual. Ni rastre... a veure... vaig a estones.. em dóna la sensació que ja baixarà i no... ja no tinc aquells dolors premenstruals, però si que noto algo raro. No sé com explicar-ho. És intermitent... mira, ja s’ho farà! Tinc molta tos i estic feta un cromo... així que penso més amb la galipàndria que porto que amb l’arribada de la W...

Bueno, ja anem parlant!!!

Megaamor per aquests dies de sexy week’s!!!
Una abraçada!! :--/)
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Nuri00 » dt. nov. 12, 2019 3:56 pm

ostres Naneta pinta molt bé!!! ja ens aniras posant al corrent eee!!! quina emociooo!!!

NinaDina quin greu aquesta W...!!!

de moment sembla que el novembre no es desperta.... a veure si ho arreglem aviat!!! :love:
Aliel
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. set. 05, 2019 4:58 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Aliel » dt. nov. 12, 2019 7:57 pm

Holaaa cercadores!

Naneta aiii aiii però per quan l’esperaves?? ?-) Jo estaria histèrica ja. Els símptomes dels meus embarassos son sempre símptomes de regla que van i venen... aveure si tens sort!

Ja us he anat seguint i he vist que han fet acte de presència algunes warrys,... ànims a totes i a tope pel mes vinent.

Les que esteu en sexy week, :content: jo he vist avui al TO la ratlla marcada a tope i hem anat fent deures dia si dia no tota la setmana passada, però pensava que ovularia més cap a dissabte. Ja m’està bé, així no se m’allarga tant el cicle... l’esperaré pel 28-29 de novembre al final.

Doncs res noies aveure si fem punteria, que els altres embarassos sense controlar res van ser pimpam i aquest amb TO i no hi ha manera de que cualli la cosa, quina ràbia! ?-)

Us segueixo llegint aquests dies :b-)))
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: crunchi » dt. nov. 12, 2019 9:20 pm

Boniques actualitzo llista!!

LLISTAT PRòXIMES DNW


Naneta 12/11----> possible adelantament 8 Nov.
Vannion 17/11
Genis 21/11
Nuri00 25/11
Louly 23/11
Anika_ 27/11
Aliel finals nov.


Ai Nanetaaaa aviam si pots ser la 1a encantar panxu aquest mes!!!

Aliel aixo que comentes del TO.... es curiós pq jo pensava que si feies pinxito el dia del positiu tenies quasi be panxu assegurada, i he viscut en propies carns que no és aixi. He llegit que poder és millor el dia anterior a aquest positiu d'ovulació. Però clar, dic jo que tp és 100%, xo no he trobat quin tan per cent tens en encertar el dia del TO+. No se si alguna sap algo....

Com porteu els desesperos noies???
Imatge

Imatge
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: - CERCADORES DE NOVEMBRE 2019 -

EntradaAutor: Genis » dc. nov. 13, 2019 7:40 am

NinaDina, hem sap greu aquesta w..... però al desembre i per Nadal, encara podem tenir la nostra sorpresa!!!

Naneta, estem pendents.... Sort!!!!

Aliel, benvinguda, i a per totes a en la sw!!!!!!

Noies, jo estic una mica de baixón, ahir tenia revisió i m'han trobat dos endometriomes en l'ovari dret, petitets, per allí estàn, m'han diagnosticat d'endometriosis lleu, però tot i q m'ha dit q no hem preocupi, això amb el temps anirà a més. Provoca infertilitat, tot i que encara es lleu, però ahí està, i que el millor que puc fer es embaraça'm, pq els meus ovaris reposin. Quan hem va venir la regla després de deixar la lactancia (fa 10 mesos), vaig començar a tenir regles doloroses en les que una semana abans estaba amb còlics horrorosos, i els meus cicles han passat de 28 a 25, doncs ara ja sé perquè... Tinc revisió en uns mesos, per fer valoració,.. Ho sigui que ara més que mai, vull una panxu!!!!! i m'hauré de controlar de per vida....
Ara m'estic emparanoiant, i pensant q no ens hi quedem per això , perque els meus resultats estàn prou bé , i els del genisu, estupendus, corren com uns fitipaldis... només ens toca fer molts deures!!!!!!

aiiiii quina m.. tot plegat!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::