Pregunta general: quantes us vau quedar embarassades dies abans de la regla?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
AureaBcn
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. oct. 27, 2019 5:16 pm

Pregunta general: quantes us vau quedar embarassades dies abans de la regla?

EntradaAutor: AureaBcn » dg. oct. 27, 2019 5:32 pm

Hola a totes! Sóc nova en aquest grup i en l'aventura de buscar un petito/na. El cas es que amb la meva parella (jo tinc 35 i ell 32) hem decidit posar-nos'hi i la primera vegada amb ejaculació a dins ha sigut 2/3 dies abans de la regla. No se perquè ara de cop m'he amoïnat tant, no puc deixar de pensar que he escollit el pitjor moment, que hauria de haber esperat a dies fèrtils d'ovulació etc. I m'assalten els dubtes. Hi ha algú que s'hagi quedat dies abans de la regla?
Moltíssimes gràcies a totes
AureaBcn l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 27, 2019 7:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
AureaBcn
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. oct. 27, 2019 5:16 pm

Re: Pregunta general: quantes us vau quedar embarassades dies abans de la regla?

EntradaAutor: AureaBcn » dg. oct. 27, 2019 5:35 pm

LauraBcn23 ha escrit:Hola a totes! Sóc nova en aquest grup i en l'aventura de buscar un petitó/na. El cas es que amb la meva parella (jo tinc 35 i ell 32) hem decidir posar-nos'hi i la primera vegada amb ejaculació a dins ha sigut 2/3 dies abans de la regla. No se perquè ara de cop m'he amoïnat tant, no puc deixar de pensar que es mal moment que hauria de haber esperar a dies fèrtils d'ovulació etc. Quant de possibilitat hi ha? Hi ha algun cas que algú vulgui compartir?
Moltíssimes gràcies a totes
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: Pregunta general: quantes us vau quedar embarassades dies abans de la regla?

EntradaAutor: Naneta » dg. oct. 27, 2019 6:03 pm

LauraBcn23, mai és un mal moment si t'hi vols quedar! Així que no pateixis!! Igualment, abans de la regla ja no estàs en moment fèrtil i crec que és complicat queda-s'hi. Però mai se sap! Tu tranquil·la. Si t'hi has quedat, benvingut sigui! I sinó a la propera en setmana fèrtil. jejeje!! :love: :love:
Una abraçada!! :--/)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Pregunta general: quantes us vau quedar embarassades dies abans de la regla?

EntradaAutor: crunchi » dg. oct. 27, 2019 7:50 pm

Hola! Jo també crec que és bastant improbable.

:-()-)
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::