CERCADORES OCTUBRE 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: RedBerry » dv. oct. 25, 2019 6:42 pm

Hola boniques :-()-) :-()-)

Mar_ia moltes felicitats per aquest positiu!! :-()) :-()) :-()) Enhorabona!


Naneta M'alegro que estiguis mes animada! El ritme caribeny esta molt be, i mai se sap quan vindra la panxu aixi que anims amunt i calces avall!

Crunchi Clar que si a lo loco!! El cos es savi i a lo millor indirectament t'ha dit ovulació al ataquerrr :: orrr::

Pandora Benvinguda!! Trimami també que valenta :-)(-: :-)(-: :-)(-: Despres d'un abortament a vegades el costa una miqueta mes el cos posar-se al dia, i clar en la cerca a mes es desesperant, pero bueno molta paciencia.

aixamb Benvinguda!! Tu també trimami!! :-)(-: :-)(-: :-)(-: Per aqui ja ho diuen amb un pinxito ja n'hi ha prou aixi que fins que no hi ha w hi ha esperança.

He contestat una mica a lo loco! Perdoneu les faltes i la falta de personalitzacio :camio: :camio:

EGO: Al final em van arribar els TO a temps i tinc una tranquil·litat, no escolto el cos, nomes miro els palets i al ataque!! Estic en plena SW, m'he adonat que ovulo mes tard del que em pensava, aixi que els deures dels altres mesos eran un desastre. A veure si aquest mes tenim mes sort :content: :content:

PePos :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: louly » ds. oct. 26, 2019 9:28 am

Bon dia cercadores!!!
Com va la recerca? nosaltres estem a cinc dies de la warry! però ho sabré abans ja que des de que busquem, com m'ha passat amb la cerca dels dos embarassos començo a perdre dos, tres dies abans de la data...algú més li ha passat això? Ahir a la nit tenia la panxa super inflada....però potser va ser el bròquil que havia dinat, jajajajaja! àcid fòlic a tope!
crunchi què diuen dels 35? la setmana passada vaig saber que una coneguda havia sigut mare amb 46 anys!!!al·lucinant! Personalment no és l'edat la que em preocupa sinó que necessito tancar la porta de la maternitat. T'imagines que vas pel tercer i et ve bessonada!!!!!moroooooo!!! Com portes els TO? algun positiu? tu no baixis la guardia, si sents que ovules endavant amb els pinxitos, q el cos es molt savi i ens envia missatges! si vols t'explico el mètode louly per conseguir panxeta...ha estat la manera d'aconseguir-ho amb els dos que tinc!
Naneta l'aplicació a mi no em serveix de res, les dues panxus les he conseguit fent els testos, ànims que ho aconseguirem!!!! perquè no es poden fer el mati? jo tenia entes que no es fes amb el primer però després si.
taia recordo aquests símptomes amb els meus dos embarassos...sobretot abans de que vingui la warry i just quan vaig saber que estava embarassada canvi total...sensació d'estirament d'úter...en el segon vaig estar inflada i tot.
Pandora ens tens en vilo! esperem cantar una panxulina aviat amb tu!
Genis 28 i Hera87 esteu a res, quins nervis!!!!
aixamb amunt les trimamis!!!! que be noies! i quines ganes m'agafen de tirar endavant amb el tercer! perquè....hi han dies que em dic a mi mateixa si estic boja però després en estat més calmat em moro de ganes com el meu marit! Ostres lo del DIU, no ho havia sentit mai això...et va fer mal? la meva idea es que després del tercer posar-me'l, me'l recomanes?
RedBerry m'ha encantat la frase ànims amunt i calces avall!!! encara ric!!! a mi em va passar això amb el segon! vaig trigar deu mesos i finalment al fer testos vaig veure que ovulava molt més aviat del que em pensava!

Noies bon cap de setmana i a tope amb els pinxitos a les que li toqui i a les que no tb! la setmana vinent hem d'estrenar-la cantant panxus!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: NinaDina » ds. oct. 26, 2019 10:47 am

Hola noies!! Torno a la càrrega amb energies renovades!

Primer de tot enhorabona a les panxus!!! Em fa molta ilu quan hi ha una entrada que explica test positiu :p-)

Doncs això, al poc de traspassar l’any de buscar, i proves mil que totes han sortit bé, necessitava fer un kitkat, fora mirar calendaris i deixar fluir, hem millorar com a parella i tot jajaja

Vaig passar la warry el dia 17, menys o menys dec estar a sexy week però sense stress.. em toca que no em vingui (jeje) el 13 de novembre aprox.

Algú ha comentat que es va embarassar poc despres de la regla, i tinc una amiga que igual, el cos humà que és sorprenent. Apa boniques, que passeu un bon cap de setmana! Petons :--/)
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: NinaDina » ds. oct. 26, 2019 11:09 am

Espereu que això de personalitzar m’agrada molt, et sents molt bé quan t’ho fan, i desde el mobil m’és molt dificil:
Mar_ia Moltes Felicitats pel positiu!!!

Taia !! Enhorabona! Em plantejaré ser jefa que veig que dona bon rotllo això! Jeje


Naneta, entenc perfectament el que expliques de la histero, m’he vist reflectida quan t’he llegit, em vaig sentir igual. Ànims bonica.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: crunchi » ds. oct. 26, 2019 4:08 pm

holiiiiii

Ego total: ahir em vaig fer el TO a la tarda i va donar positiu. :b-))) Estic contenta pq com al anterior cicle no el vaig veure i amb la regla rara que vaig tenir...veure un TO+ em va fer il.lusió. És com "ja the trobat" :r) i es aixo, observant el meu cos el TO+ ha sigut el 2n dia de fluxe tipo moc. I clar, ahir va tocar super pinxito a la nit. ..::·· :love: Avui no se si hauriem de repetir per si de cas. La teoria la tinc una mica oxidada ja.... Millor que si, n?
Estic acollonida per lo que seria tenir un 2n fill i alhora doncs no su enganyaré, em faria il.lusió un TE+. Creuarem dits. Ara no se quina seria la meva DNW, ja us ho diré.

louly si si siiii digue'ns quin es el metodo loulyyyy!!! bueno aixo de l'edat doncs diuen que a partir dels 35 baixa la reserva ovàrica i és mes dificil i blablabla. Que si, que hi haa qui és mare més gran i tal i és molt respectable. Però a part d aquesta por a no ser reproductiva conforme passen els anys (por i pressió) també hi ha la pressió de que els germans no es portin molts anys.... en fi, un rollo.

aixamb he flipat molt amb lo del DIU que expliques. Deu ni do. Et va fer mal?

ninadina aviam si hi ha panxu aviat!!! sort!!

redberry els TO al final ajuden a orientarnos millor si... fa pal fer-los, però tb et quedes mes tranquila quan veus el TO+. Que realment tb és conèixer el nostre cos i observar-lo i blablabla però els TO ens avancen en aquesta observació. Aiiii molta sort Redberry!!!
molt mitica la frase de anims amunt i calces avall :r)

el resto noies, molts anims amb els desesperos!!! espero que pugueu cantar positiu moltes mes!! vaaaa que encara queda octubre per davant!! volem bebitos junyoneros!!! :content:

us llegeixo! :-()-)

Bon finde i molts :sex-|:

jijijijijiji
Imatge

Imatge
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: pandora » ds. oct. 26, 2019 9:56 pm

Bona nit a totes!!!

Crunchi, qué bé aquest TO+, jo avui repetiria, alegría per cos que es sábado sabadete, jeje.

Louly només queden 5dies de desespero, ànims que passaran volant.

NinaDina Benvinguda!!!! Qué bé que totes les proves estiguin bé i la parella reforçada, tant de bo arribi aviat el positiu.

Redberry sort amb la SW!!

Aixam, jo estava com tu, quan em vaig quedar embarassada del tercer van arribar els dubtes, però ara ho tinc tant clar, crec que l'avortament ens va fer adonar que tot i les pors volem de tot cor tornar a ser pares, i així estem. Ànims valenta!!!

Ego: vaig amb el moment ego perquè estic dels nervis i necessito compartir.
Com us vaig explicar des de l'avortament el meu cos porta un descontrol, fa 2 mesos i encara no he vist una regla normal.
Bueno doncs dijous portava des de dissabte amb dolors de regla, en els 3 embarassos anteriors he sapigut que era embaràs perquè arribada la DNW no tenía cap dolor de W. Estava convençuda que el TE sería negatiu i així va ser, me'l vaig fer al matí i negatiu claríssim.
Ahir a la tarda vaig començar a tacar marró, molt poc, així comencen les meves W sempre. Però a la nit no havia tacat res més que aquest petit tacat de la tarda.
Aquest matí estava ja histérica pensant que el meu cos no es regularà mai, però aquesta tarda m'ha agafat un.atac de gana tant i tant bestia, que m'he comprat un altre TE perquè m'ha fet sospitar, i al fer-lo.... res, una ratlla, han passat 2 minutets i he començat a veure la segona ratlla molt fluixa, li dic al meu marit " tú veus la ratlla" " i tant que es veu"

Estic flipant, estic amb molta cautela, he anat corrents ha comprar un altre TE i.demà matí me'l faig.... no ho tinc clar, els meus positius sempre els he vist molt clars i molt aviat.


Aiiiiix noies, ja us diré.

Bon cap de setmana boniques!!!!!
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: pandora » dg. oct. 27, 2019 8:12 am

Bon dia!!!

EGO TOTAL DE DESESPERO: aquest matí he fet un altre TE i surt igual que ahir.... aiiiiiix no tinc ni idea si és que si o que no. Quins nervis!
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Bervic » dg. oct. 27, 2019 8:16 am

Noies entro pel mòbil...
Pandora i si et fas CB, allà et dirà si si o no... Quins nervis.. Ja informaràs...
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Bervic » dg. oct. 27, 2019 8:18 am

Entro de nou ràpid, el nostre objectiu de SM s'ha anat una mica al traste la 1era setmana ja q el bervico va agafar un brot dherpes heavy i no vam voler arriscar q minfectés, així q ara si q estem tiqui-taca jajaja aviam si hi ha sort.
Ànims!! I benvingudes a les noves i trimamis, sou unes valentes!!
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: taia » dg. oct. 27, 2019 8:45 am

Pandora! Fes-te TE Clearblue!! ;-)
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: louly » dg. oct. 27, 2019 8:53 am

Pandora quins nervis!!! El clearblue no falla mai! Però sempre he sentit que si surt ratlleta hi ha panxu!
Imatge

Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: crunchi » dg. oct. 27, 2019 11:05 am

Pandoraaaaaa :p-) si hi ha ralleta hi ha panxetaaaaaa :b-))) i taaant! Jo ja et dono l'enhorabonaaaaaaaa :-()-) En el meu 1r embaras tb hi havia una 2a ralleta molt fluixeta, i va acabar amb un mini cruncho jejejeje

Ego Doncs nenes, ahir volia repetir pinxito però el maromo va sortiiiiir per la nit. Mi plan al traste. Però aquest matí hem fet pinxito matiner, i ara mhe fet TO i encara marcava ralleta. Aixi que entenc que tinc dos pinxitos fets en TO+ = dos possibilitats de TE+. Espero fer diana!!! ;-)))l

Edito, segons el womanlog la DNW seria el 7Novembre. Desesperaré molt. :miko:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: louly » dg. oct. 27, 2019 12:06 pm

Crunchi el mes és teu segur!!! tants pinxitos segur que crida :-()) !!! avui repetiu!
Imatge

Imatge
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: pandora » dg. oct. 27, 2019 12:15 pm

Ay noies gràcies pels vostres comentaris, jo continuo prudent i molt confusa, ja us diré.

Crunchi, a veure si heu fet diana, pinta molt bé aquest més.

Bervic, a veure si hi ha sort, a gaudir del tiki-taka jeje



Bueno, Us aniré informant. Taia, louly us faré cas i compraré CB, com els de la ratlleta sempre m'han anat tant bé. Aiiiiiiiix a veure
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dg. oct. 27, 2019 5:57 pm

Holaaa!!

Primer de tot, rebenvinguda NInaDina!! Em fa molta il.lusió que tornis amb energies renovades i millor encara! Amb la relació de parella tan enfortida!! A veure si les dues ja donem diana!!!! Ja seria horaaaaa!! Jajaja!! I merci pel suport! Va ser durillo, però ja està passat!! Una cosa menys!

RedBerry, la frase és boníssimaaa!! He rigut molt!! Jejeje!! Molta sort amb aquesta SW. Espero que estigui anant mooolt bé!! :love: I jo també pensava que ovulava més tard i ara es veu que ovulo més aviat.. Quin embolic!! <:-)

Louly, a veure si ens dóna sort aquest mes!! Tan debó!! I sí sí! Explica com t'hi has quedat les altres vegades. Tot és bo saber-ho!! :***:

Pandora, crec que ja puc felicitar-te??? FELICITATS!!! >.-<: >.-<:

Crunchi, molt ben fets aquests deures!! Al final TO positiu. Si quan menys t'esperes patapam!!! I veig que aquest mes estem a la par. Jo he fet el mateix. Quan sembla que tocava. Una més que l'altra, però també arribava. Just a l'esquadraaaaa!!! A veure si fem goool! :b-))) :b-)))

Bervic, :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: Jejeje!!

Que vagi bé el començament de setmana!!!
:-()-) :-()-) :-()-)
Una abraçada!! :--/)
mar_ia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. set. 26, 2018 8:17 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: mar_ia » dg. oct. 27, 2019 8:00 pm

Bona nit boniques!!!
He estat desconectada uns dies, i veig carones noves >.-<: Benvingudes!

Pandora quins nerviiiiisss!! això ja sona a +++!!!! :b-))) :b-)))

Quins dies de SW. A veure si aquests deures tenen un super positiu! :()()::::

Un petonàs i que tingueu una molt bona setmana
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: pandora » dg. oct. 27, 2019 9:31 pm

Ay noies doncs jo estic convençuda que no estic embarassada, no sé per què, porto 2 mesos de tants desajustes hormonals i no se, no em noto embarassada, ahir estava més optimista però perquè pensava que aquest matí veuriem un positiu claríssim... com que sempre m'han sortit les positius molt aviat ara estic molt mosca.

De moment avui no he comprat el CB, millor deixo passar un parell de dies.

Gràcies a totes pels ànims i felicitacions!!! Ja us diré a veure..... abraçada!!!
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: louly » dl. oct. 28, 2019 6:29 am

Bon dia cercadores! La warry avui ha fet acte de presència, tres dies abans de la data, cicle de 24 dies. Pandora m'alegres el dia? Estic xof.
Imatge

Imatge
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: pandora » dl. oct. 28, 2019 8:05 am

Ostres Louly, t'envio una super abraçada bonica.
És normal que estigui xof, és un pal quan arriba la maleïda, molts ànims i amb força cap al novembre.

Jo continuo igual, sense W i esperant, no em vull precipitar a fer un altre TE, a veure si aconsegueixo espero a demà.

Bon dilluns a totes
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Genis » dl. oct. 28, 2019 8:17 am

Holaaaaaaa

Benvinguda aixamb! una altra valenta trimami, que béeeeeee!!!!! espero que la cerca sigui ben curteta!!!!!

Benvinguda de nou, NinaDina, m'alegro que les proves sortíssin bé!!!!! i a més heu aprofitat temps en parella desconectant, que això sempre va bé!!!!

Pandora, ens tens a totes pendents, avia'm si t'anmes a fer un CB i sortim de dubtes....

Veig que en aquesta ultima semana d'octubre hi han molts desesperos...

A mi m'ha vingut aquest matí ben puntualeta la regla, ja sabia jo.... que aquells dolorets prevein w.. així que me'n vaig al noviembre cap al 22/11, qui s'animi per ser jefa al noviembre, que m'apuntiii

sento no personalitzar, pero ara hem ve setmaneta de feina, molta sort a totes!!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: ailynne i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::