CERCADORES OCTUBRE 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dl. oct. 21, 2019 4:23 pm

Hola noies,

Porto dies desconnectada... Necessitava dies sense connexió i de relax.... I bé, que aniré entrant, però potser no tan activa com sempre. Us he llegit una mica en diagonal.. perdoneu per no personalitzar...

Només que, de nou, moltes felicitacions a les futures mamis!!! >.-<:

Avui estic una mica toveta perquè ja he anat a fer la prova. I sí! No us enganyaré, he passat uns minuts xungus perquè fot mal. A mi almenys. Bastant. Se m'ha fet llarg. El metge molt amable i maco. I el centre agradable. Centre cetir a viladomat. Per si algú hi vol anar algun dia. Jeje!

Quan ha acabat m'ha marxat aquell dolor tan fort, però m'he hagut de dopar... I ara sant tornem-m'hi! Estic tirada al llit. Relaxxx fins demà!

La millor noticia és que tot està bé!! Per això estic contenta. Però també una mica sensiblona. He passat molts nervis i tenia molta por que em trobessin res que impedís que m'hi quedés. Fins i tot quan el metge m'ha dit que tranquil.la que tot estava bé m'he emocionat. Sóc mooolt bleda. Són tants mesos que ja ploro a la mínima... També penso que si tot està bé perquè cullons (perdó!) No m'hi quedo. Però bé, sentiments mil!! A flor fe pell estic avui....

Ara demà li toca a ell i ja ho tindrem tot. No sabem si tindrem els resultats ja perquè ell és per públic, però ja estarà tot. Per fi!!!

La meva parella em deia: estic molt content perquè tenim el 50% bé. Falta l'altre 50. Igualment, millor que tu estiguis bé. Si els meus són mandrosos, doncs ja sabem què farem. És l'hòstia... sort dels mimus...

Bé, us deixo. Vaig a descansar que estic cansada. M'està sortint tot ara. Em torno a connectar d'aquí uns dies...

Jo d'aquí una setmaneta ovulo. Així que començarem SW si estic amb ànims. Pk avui estic xof xof.... Molts nervis...

Petonets per totes i molts ànims!!

Prometo estar més feliç com un gínjol demà. Avui dia tonto...

:-()-)
Una abraçada!! :--/)
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: taia » dl. oct. 21, 2019 6:54 pm

Holaaaa! :--/)

Primer de tot, Naneta, sento llegir-te així de trista... imagino que per molt que intenti donar-te ànims, no puc canviar gaire els teus sentiments, és el que sents i és ben normal, així que només em queda dir-te que no perdis l'esperança i el bon rotllo que has mostrat des de l'inici del post. Segur que la teva panxeta arriba el més aviat del que et penses. M'alegro molt que la prova hagi sortit bé, tot i el mal moment que has passat. Si necessites desconnectar, t'entenem, aqui estarem quan necessitis que et llegim.

Miri27, em sap greu que hagis de parar la cerca, però sí és per tema mèdic, doncs quin remei, a parar. Realment són dos mesets, així que passaran ràpid. Desitjo que la recuperació sigui ràpida i que ben aviat ens puguis donar bones noticies. No perdis l'esperança d'aconseguir l'embaràs :-()-)

mar_ia, que bé que et trobis "bé" ! :-D Jo per ara també em trobo força bé: només dolorets als ovaris de tant en tant (sobretot a la nit) i avui he començat a tenir una mica mal de pits.

Olotina! Moltes gràcies per felicitar.me i per entrar a saludar. Fan il-lusió aquests comentaris. Tu com et trobes? : lasito :

Louly, ara afegeixo les teves dades :ok: Seria super bonic que aquest mes fessiu diana i que els tres fossin del mateix mes!! a veure si podeu celebrar la castanyada amb aquest preciós "castanyot" jajaja i sinó, doncs tu ho has dit, heu gaudit a tope i amb ritme de la cerca.

Pandora, benvinguda!!! amb un sol pinxito hi ha esperança així que... mai es sap. Espero que la teva entrada al post sigui ben curta i puguem cantar la teva panxeta aquesta setmana! Si vols que afegeixi les teves dades al primer post, escriure-les i les poso.

Crunchi, sigui o no la sexy week començant ara no perds res jajaja. Has fet TO al final? En el meu cas, va ser clau utilitzar-los, ja que estava segura que ovulava abans i noooo :-)(-:
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Miri27 » dl. oct. 21, 2019 7:01 pm

Hola!
Ai, naneta! amunt aquests ànims! Tot és un procés i avui et sortiran els nervis, ho treus tot i poc a poc estaràs millor i llesta per la SW!

Crunchi, Taia! gràcies per les vostres paraules, potser si que vaig a fer una ullada a les Banqueteres! Però us seguiré de ben a prop, espero que quan torni per aquí estigueu totes amb panxus, sobretot les que porteu més temps!!

Pandora! benvinguda de nou! Espero de tot cor que vingui ràpid aquesta panxu!

petons a totes!!
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Genis » dt. oct. 22, 2019 9:39 am

Holaaaaa,

portava dies desconectada, a vegades la feina s'acumula, i costa trovar estonetes per llegir-vos
Mar_ia, moltíssimes felicitats, que béeeee, un altre positiu, espero que surti tot bé!!!!!
Taia, ser jefa t'ha donat sort, a veure qui s'anima per ser-ho noviembre?
Miri, el primer de tot és la salut, si has de parar, es para. Lo de l'edat, avui en dia ens sentim joves, i amb ganes de fer mil coses, a mi hem va passar, vaig estar molts anys no volguent-ne per "disfrutar al 100% i viatjar molt", tinc un peque, i es posible que el segon tardi més en arribar o hem quedi amb fill únic , però no hi ha arrepentiments. Així que molts ànims amb l'espera, i al gener si et veus amb ganes a seguir lluitant.
Kiwipinya, cicle curtet, a mi hem va passar en l'ultim que va ser de 21 dies. Els TO son un encert, sobretot quan els cicles ens fa parar bojes...
Naneta la prova està feta, i t'han dit que tot està ok. ara com diu el teu mr. li toca a ell. descansa i estigue't en plan relax, que t'anirà molt bé, per pendre forces.
Pandora benvinguda de nou, amb un pintxito més que suficient!!!!!
Olotina avia'm si es veritat, que tornis a entrar, i les que vam començar la cerca en juliol, ja tinguem panxu! com vas tu?
Crunchi que tal la sexy week???

Ego... doncs després d'un cicle curtet , crec que aquest va per el mateix camí, començo a tenir algún mal de reglaa... així que poques esperances per l'octubre, ... com que al noviembre tinc la revisió anual, aprofitaré per comentar-li lo dels cicles curtets que he tingut ultimament...

Sento no personalitzar més, segur que m'he deixat en algú, molts ànims a totes!!!!!
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: louly » dt. oct. 22, 2019 6:25 pm

Bona tarda boniques!!! ostres! amb un dia heu fet feina! vaig a respondre:

Primer de tot pandora molts ànims! mai s'ha d perdre l'esperança perquè casi be tot arriba, només hem de tenir paciencia, que no és cosa fàcil! a veure si podem cantar positiu aviat!
crunchi és que casi bé tinc 40 anys, i abans d'arribar-hi vull tenir la feina feta, jajajajaja! No sé si es bona idea tenir-los seguits en mesos els aniversaris, molt intens tot plegat però ja no hi has de pensar més en tot l'any, això si! La gent opina que hauria de fer una festa pels dos alhora però crec q és injust no? el teu aniversari es el teu dia, quina pena perdre'l o haver de compartir no? A veure si podem cantar juntes panxulina!
Naneta bonica!!!! molts ànims bonica que tot arriba, i com diu el teu home positiu el 50% ja esta fet, això vol dir mig camí... Anims amb la sexyweek!!!
taia llegir-te és una injecció de positivitat! gracies pels comentaris! una pregunteta...abans de saber que estaves embarassada vas notar alguna cosa diferent? ara no se si son paranoies meves pero em vaig mes inflada...diuen que amb el tercer de seguida et surt panxa...no del nen si no de la inflamació de l'uter!

Ego: estic a 9 dies de la warry i ja començo a escoltar-me massa...és inevitable mirar la panxa, si em marejo...mareta...jo que deia al principi que no em capficaria massa...que si venia genial i que sino amb dos tb genial i amb el segon cicle ja estic així, hauré d tornar afer ioga!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dt. oct. 22, 2019 7:13 pm

Holaaaa!

Moltes gràcies boniques!! S'agraeixen els ànims. Avui estic més tranquil.la i animada. Ahir estava molt toveta. Suposo que normal...

Avui ha anat ell. En 4 dies tenim resultats, però com que hem d'anar al CAP.... Ja sabeu que per tenir cita va tot més lent.

Una pregunta: és normal ovular el dia 10 del cicle? Em va venir la regla el dia 13 d'octubre. Avui tota feliç penso: vaig a començar a controlar-ho! I plasca! Em surten les dues ratlletes bastant marcades. Ho he repetit tres vegades perquè no m'ho creia! I bé, avui deures no faré... Demà. No em trobo massa fina. Tinc moltes nàusees i la meva parella avui ni ha arribat a casa. I ja ha anat a fer la prova. Avui estrà ell paxim paxam. Així que no sé si perderem el mes, però bueno... Jo faré deures com si ovulés dimars (com pensava). Mai se sap!!

Què estrany no? No noto ni fluxe ni res...

Molts ànims a totes i molta sort!

Ja em posaré les piles en el fòrum. Ahir estava tova i avui desconcertada. Potser per això no hem donat diana? He ovulat sempre molt aviat? Estic flipant una mica...
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: louly » dc. oct. 23, 2019 7:17 am

Bon dia!!!! Si que pot ser, jo ovulo el 10 i l'11 de cada mes!
Imatge

Imatge
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: pandora » dc. oct. 23, 2019 8:07 am

Bon dia a totes!!!

Moltes gràcies per la rebuda, a veure si aquesta tarda escric amb calma i personalitzo, que estic al descans de la feina.

Deixo les meves dades:

EDAT DELS DOS: ell 40 i jo 38
Nº DE FILLS I EDAT: nena de 8 i nen de 6
CICLE DE CERCA: 1r despres de l"avortament diferit
DNW: en principi 23/10, però no ho sé segur, fa just 2 mesos de l"avortament i encara no.he tingut una regla normal.
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: sempre he volgut tenir 3 fills, però mal hagués imaginat que el meu home s'animaria, al juliol quan va arribar el positiu va ser brutal la il.lusió, es va aturar a les 6 setmanes i ho vam saber a la setmana 9.

Bé noies, avui en teoria és la meva DNW, però no sé, porto 2 mesos sense regla. Als 15 dies de l'avortament vaig tenir revisió i em van dir que tot ok i que havia ovulat, que en 15 dies vindria la regla, al cap de 10 dies vaig començar a tacar marró i vaig estar més de 3 setmanes així, vaig anar a urgències quan portava uns 15 dies tacant, tot correcte, semblava una regla rara... i semblava que l'altre ovari també havia intentat ocular.
Finalment fa 15 dies i ja cansada vaig anar a un.altre gine, emva dir, " estàs ovulant i has fet net, aprofiteu" i així vam fer. Estic amb dolors de regla i com que el cos encara no s'ha regulat no hi confio gaire.
Ja veurem.
Perdoneu pel rotllo, m'he desfogat. Us llegeixo i comento a la tarda.
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: louly » dc. oct. 23, 2019 6:18 pm

Pandora companya de trimama! que be!!!això em dona encara més ànims i més forces per tirar endavant la decisió que hem pres! a vegades ens hem de deixar sorprendre, i ja veus el teu home ben animat!!! ostres!!! tan de bo ho tornis a estar aquest mes i sino endavant a per una il·lusió més!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dc. oct. 23, 2019 7:01 pm

Molt bones!!! :content: :content:

Genis: potser no són dolorets de regla, però més que tu no et coneix ningú. A veure si t'aclareix la gine alguna cosa i pots allargar cicles. Que jo no en tinc ni idea, però afecta tenir cicles curts? Més per feina no? :***:

Pandora: benvinguda de nou! Una altra valenta!! Us admiro un munt!! A veure si hi ha sort aquest mes!! Segur que tot et torna a la normalitat aviat. Cada cos necessita el seu temps. :love:

Louly: va molt bé el ioga. ;-))) Jejeje! Fora bromes, crec que és normal i habitual pensar-hi. Encara que sigui poquet... Jo sóc la menys indicada per dir-te que no hi pensis pk sóc la pera limonera!!! :p-)

No sé qui em preguntava sobre l'acupuntura. Kiwipinya??Com que he estat una mica out... Jo la vaig començar a fer per la migranya i com que hem detectat que ara tinc més mal de cap durant la W, vam canviar el tractament. I aquest està enfocat a millorar la fertilitat en el sentit que t'ajuda a regular-la i això hi repercuteix. Que mireu, no sé si serà casualitat però aquest mes no n'he tingut. Iujuuuu!!!

Ego: avui molt millor!!!
Ja tenim visites programades pel mes vinent. >.-<:
Segueixo amb nàusees i mal de panxa o ovaris o jo què sé. Ahir era horripilant. Vaig haver de prendre'm naproxeno per poder dormir. Avui m'he fet TO i ha sortit marcadet però un pèl més clar. Així que potser si que vaig ovular ahir o el dia de la prova. Igualment estem de deures i seguirem! I si ens ho juguem a un sexy day doncs què hi farem! No ho esperava pas ovular abans.... :globus: :b-))) ;-))) :b-))) seguirem a ritme caribeny. A poc a poc i bona lletra. Deures a consciència i mai millor dit pk si és un dia... però no paaaassa resssss! Endavant!

Bueno, us deixo vaig a jalar. Porto dies amb molta gana. Nyam nyam!!

:-()-) :-()-)
Una abraçada!! :--/)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: crunchi » dc. oct. 23, 2019 9:42 pm

Boniques!!!

Naneta amunt els anims!! Aviam que us diuen dels resultats de la teva parella. El tema de ovular jo crec que si que pots ovular el dia 10 o 11, que cada dona és un món. Jo ara no et sabria dir quan ovulo, però vaig fer To el dia 14 i en els dies seguents, no vaig veure cap TO+. Deuria ovular abans ?-)

Pandora benvinguda!!! Que valenta a pel 3r!! >.-<: Aviam si aviat aconseguiu positiu!! Desde luego que el cos és ben estrany... tot aixo que comentes de la regla. Mai deixa de sorprendre'ns.

Louly ja, l'edat ens apreta a totes les dones aixi en gral. És curiós, que jo fa uns mesos estava preocupada, per que volia un 2n fill abans dels 35 anys, edat que ja sabeu que diuen. Ara mho prenc mes tranquilament, pero si, l'edat està allà. Opino el mateix que tu, el dia del teu aniversari ha de ser especial per a tu a no ser que siguin bessons, clar.

Genis m'interessa aixo dels cicles curts, ja ens diras que et diu el gine quan li comentis!!!

Ego doncs ahir em va semblar a mi que seria un bon dia per fer pinxito. No havia fet cap dia TO perque despres de la meva ultima regla que va ser dolorosa i llarga, jo estava mosca amb el meu cos i estava sense ganes de saber res del meu cicle. Es que em té mosca encara tu XD Total, que aquest mati he vist fluxe, rollo moc. I mhe fet TO per curiositat. I ha sortit negatiu. Aixi que no sé, potser provaré demà al mati per confirmar que estic ovulant i repetir pinxito per assegurar-me un possible TE+. No sé, estrategies mentals meves. Fare 2 o 3 dies TO per veure per fi el puñetero positiu i veure que ovulo... En fi.. a lo loco!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dj. oct. 24, 2019 6:48 am

Bon dia!

Crunchi merci!!! Ja vaig bé! La positivitat va alçant-se. Tot i que, quan portes tants mesos, és normal estar muntanya russa. Suposo... Vas i véns per molt optimista que siguis. Igualment, ara amb tot fet, ens hem desinflat de nervis. Siguin quins siguin els resultats finals.

Doncs, Crunchi, jo penso el mateix que tu!! A lo loco! Prova-ho! Que mai se sap!! El cos fa coses sorprenents així que per provar sort... Una alegria que t'emportes!! Jo visto lo visto el mes vinent començo testos just després de la regla!! I andando! Per no perdre cap dia possible. Sexy month el veig difícil de fer. No tinc un super home! Jajaja! I jo tampoc sóc super woman. Jeje! Però ho controlaré des d'abans i em passaré l'aplicació per on... Ja sabeu! Ja sé que pel matí no es fan però tenia curiositat i avui ja ha sortit molt molt clar. Així que.... Nyecccc!!! I em fan mal els pits que no vegis... espero que no em vingui la regla de nou... Per tant, deu ser de l’ovulació. Mai me’n fan però jo què sé!! Igualment, seguirem amb alegria al cos!! Fot ràbia que se't passi però potser hi ha sort... I tu fés el mateix!! Mua mua i comença testos de seguida. :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Adéuuuuuuu!!!! :b-))) :b-))) :b-))) dijoussssss!
Una abraçada!! :--/)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: crunchi » dj. oct. 24, 2019 3:11 pm

ostressss ara si que veig que estic pajaríssssimaaaa!!!! jo mhe anat fent els TO pel matiiiii! claaaar ara entenc pq mai em surt positiu! es que aquest mati mhe fet TO i res, negatiu. I entre el fluxe en clara d 'ou i dolorets que tinc, jo crec q estic ovulant....

aishhhhh quin cap! mhe confos amb els TE!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dj. oct. 24, 2019 4:26 pm

Jajajaja!!!

Crunchi, tampoc passa res! Tu fés feina igual!! Diuen això, però jo aquests dos dies me’ls he fet matí i tarda i han sortit iguals. Igualment, si que sempre me’ls faig quan plego i després de portar una estoneta sense anar al lavabo.

I mira... per donar-li alegria al cos... mai està de més! Jejeje!! Jo seguiré pk encara que ja em surti blanc total, encara tinc pits inflats i adolorits, panxa rara i em pesa la cama... aquest mes sembla que m’hagi de venir la regla ja...

Apa!!! A l’ataquerrrr!!! :love: :love:
Una abraçada!! :--/)
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: taia » dj. oct. 24, 2019 6:57 pm

Hola xerraires! :--/)

Genis, mentre no hi ha w hi ha esperança, així que no ho donis per perdut. Jo fins el mateix dia de la DNW tenia molts símptomes de w. Anims! Si finalment arriba, a veure que et diuen a la revisió dels cicles curtets...

Louly, com va el desespero? Em preguntaves si vaig notar alguna cosa diferent... Fins la DNW tenia símptomes típics de w (fluxe, mal de cap intermitent, punxades als ovaris...), però un dia després, vaig començar a notar sìmptomes diferents. El més significant algun mareig que no durava massa i pressió als ovaris. No era com un dolor d'ovaris típic de w...era una pressió a aquella zona diferent... que ja havia notat en el primer embaràs i que em va fer pensar que potser haviem fet diana. Aiii ojalà ens donis bones noticies!!

Naneta, que bé que estiguis una mica millor. Jo pels símptomes que tenia abans d'utilitzar els TO pensava que ovulava cap al dia 10 i resulta que ovulava el dia 15, quan justament no vaig notar res, ni fluxe, ni dolorets, res de res...Igual pel que sigui aquest cicle tens més simptomes... no sé, tu ves fent deures igual amb alegria i això que tindràs! :-D

Crunchi, a veure si demà fent el TO més tard et surt positiu! Jo me'ls feia al migdia, després d'estar mínim 4 h sense fer pipi. Però tu a fer feina igual :inthebed:

Pandora, la teva DNW era ahir...alguna novetat? : lasito :
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: taia » dj. oct. 24, 2019 7:04 pm

PROPERES DNW

Pandora 23 d'octubre :-o00m
Genis 28 d'octubre
Hera87 28 d'octubre
Nuri00 29 d'octubre
MaiteZaitut3 29 d'octubre
Louly 31 d'octubre
Gublin 1 de novembre

Estem en plena setmana de desesperos!!! :miko:
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: pandora » dv. oct. 25, 2019 8:50 am

Bon dia noies,
Us vull comentar a totes, però m"està costat posar-me al dia.

Pel que fa al TO, jo en els 3 embarassos anterior no vaig fer servir, i l'ultim embaràs en vaig quedar just l'últim dia de la W, no sé perquè va ser un desastre de més i només van fer deures aquell dia.... Jo tinc cicles curts i les 14 dies del pinxito ja tenía el positiu
De fet mai en mirat gaire dates, amb la primera ens ho preniem amb calma i can trigar una 7 mesos, el segon va venir quasi sense buscar-lo a la primera, un día van dir si ve que vingui i can deixar de prendre precaucions i patapam. Però ara després de l'avortament estic com massa impacient, suposo que tenim una edat i el temps corre.... buuuf no m'agrada estar així de neguitosa.

Per a les que esteu esperant la DNW molta sort bonica.
A les que ja arribat W, no desespereu i amb força cap al novembre, és un més molt maco.

Taia, Mar ia com us trobeu? Sou les panxus octubre, oi? Perdoneu que hagi perduda encara.

Jo continuo sense W, ahir TE negatiu i molt desesperada perquê ja fa 2 mesos de l"avortament i no hi ha manera que arribi la maleïda...quin rotllo

Bueno, Bon divendres boniques!!!!
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: aixamb » dv. oct. 25, 2019 12:37 pm

Hola noies!!!
Felicitata a la jefa teia i a la mar_ia pels vostres embarassos!!
Us he llegit, però sóc a la feina i no puc personalitzar massa, finalment he vist que la cosa va en sèrio i ens tirem a la piscina a pel 3r!!

Així que em presento. Quan entro al SP sé que les coses van en sèrio! hahahaha
Edat dels dos: 36 (aviat 37) jo, 38 ell
Cicle de cerca: 2n
Nº fills: 2 (9 i 4 anys)
DNW: 31/10 (però no sóc gaire regular
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres: Tenim una nena de 9 anys i un nen de 4, i ens encantaria que el tercer sigui pel 2020 (els altres són de 2010 i 2015).
No sé si som uns valents o uns inconscients, el meu home n'està molt convençut, jo encara no, em fa una mica de por tot plegat...


No sóc gaire regular amb les regles i normalment s'alterna un cicle bastant regular, amb un de més llarg. Aquest estiu em vaig treure el DIU, i es va trencar quan el va treure, així que ens vam haver d'esperar un parell de cicles a treure les peces trencades. Des del setembre ja tenim l'ok, però no ens hi hem posat seriosament, de fet aquest mes no he tingut ni símptomes d'ovulació, ni hem fet gaire bé els deures.

Us vaig llegint!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dv. oct. 25, 2019 12:52 pm

Ara que tinc un momentet, faig un mini escrit.

Pandora, tot anirà bé!! Ja veuràs Com aviat es regula. I mai se sap! Potser has tingut sort aquest mes!! Que bé que no hagis estat mai pendent de les dates. Jo com que no arribava, al final vaig haver-m’ho de mirar més...

Aixam, benvinguda!! Una altra valenta! Aviat t’autoconvences com el teu marit. Ja veuràs! Buaaa! I jo que busco només el primer... jejeje! I amb el està trigant... tancaré paradeta!

Que totes tingueu molt bon cap de setmana! Que vagin tranquils els desesperos i no patiu! Que si és que sí no cal desesperar, allà està el mini mini cigronet. Jajaja!!!
Una abraçada!! :--/)
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: taia » dv. oct. 25, 2019 6:10 pm

Que beee, tenim una altra cercadora d'octubre! Ja som unes quantes, eh! :content:
Benvinguda aixamb! Ja he afegit les teves dades al primer post, ja ets oficialment cercadora, ara això ja va en serio jajaja :-D
Que bonic el desig de ser trimami, la barreja d'il-lusió i por a la mateixa vegada...
Espero que la teva cerca sigui ben curteta!

Pandora, ànims! és normal, després de l'avortament a vegades costa que tot torni al seu lloc, poc a poc. Encara que el TE hagi sortit negatiu, mentre no hi hagi w, si vau fer deures hi ha possibilitats, per tant, pacièeeencia :-()-)
Em preguntaves com estic. Estic bé!! em trobo força bé. Només tinc alguns petits dolorets a la zona dels ovaris, però sobretot a la nit. I per ara no tinc massa símptomes més: potser tinc més gana, però m'atipo de seguida i tampoc acabo menjant massa. Ara amb ganes de fer la primera eco i comprovar que tot va bé.

Bé, noietes que esteu en desespero, aneu passant i comentant com esteu. Volem més panxetes d'octubre! : lasito :

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::