CERCADORES OCTUBRE 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: taia » dt. oct. 15, 2019 11:15 am

Entrada ràpida des de la feina! Ahir vaig fer TE... Positiu!!! 2-3 setmanes. Encara no m'ho crec noies...
Ara desitjant que tot vagi bé.
A la tarda torno a entrar i personalitzo
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Bervic » dt. oct. 15, 2019 11:26 am

Taia enhorabona!! :-()) >.-<:
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dt. oct. 15, 2019 3:53 pm

Felicitaaaats Taia!!!

Crunchi no et rallis. Jo crec que pot ser ben normal. La quantitat és com sempre? A part del dolor veus res anormal? Si no hi ha res, doncs jo m’ho prendria en calma. T’ho dic perquè jo passo dolors abans i és normal. Si que és veritat que una vegada la tinc és el primer dia amb dolor i ja està, però crec que pot ser perfectament. El cos canvia i encara que no t’hagi passat mai potser que aquest mes al adelantar-se passi.

Igualment, si t’has de menjar molt el coco fes la consulta.

Alee!! Adéuuu!!
Una abraçada!! :--/)
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: taia » dt. oct. 15, 2019 7:04 pm

Gracies per les felicitacions, Bervic i Naneta.

Louly, si vols que t'afegeixi a la llista de la primera pàgina, passa'm les teves dades amb la teva DNW i t'apunto!

Crunchi, no m'ha passat mai això que expliques, sí que depén del mes he tingut més dolor, però no em dura massa dies, potser els dos primers. Potser pel que sigui aquest mes t'ha vingut més forta. Et trobes bé? Si no acabes d'estar tranquil-la ves al metge, però en principi si et dura com sempre no té perquè ser res concret.

Redberry, fa dies que no dius res, alguna novetat??

Mar_ia, com vas?

Kiwipinya, la teva DNW també començava a partir d'avui, com estàs?
mar_ia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. set. 26, 2018 8:17 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: mar_ia » dc. oct. 16, 2019 9:33 am

bon dia boniques!!!
Entrada súper ràpida!!
Enhorabona Taia!!!!! :b-))) :b-))) :b-)))

Doncs jo segueixo igual, sense símptomes de res! Ahir al vespre em vaig fer un TO (no tinc TE), i la ralla es veia uuuuna miqueta, fins i tot li vaig dir al marit que vingués a veure si veia algo ell jajaja i aquest matí me l'he tornat a fer, i es veia més marcada... Si avui no em ve la W, a la tarda em vaig a comprar un TE i demà al matí me'l faria.

Torno a la feina, boniques! Que tingueu un molt bon dia :)
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Genis » dc. oct. 16, 2019 10:15 am

Hola noies... ja estem a mig octubre, i ja tenim el positiu, Taia, enhorabona, veus com aquestes sensacións diferents, eren per algo... ara a esperar a la eco
Mar_ia ets la seguent, aviam si aquest TE que et faràs avui o demà ens dona un altre positiu.

Crunchi si t'amoina aquests dolors, i mai t'ha passat, no està de més anar a fer una revisió. et quedaràs més tranquila.

Benvinguda Louly que valents a per el tercer, aixi m'agrada a animar-se a fer bebitos. Esperem que la cerca sigui més curteta q amb el segon.

Ego doncs sexy week finiquitada, hem fet deures tant com hem pogut, a veure si aquest mes tenim opcions!!!

Sento les W :dimoni: :dimoni: :dimoni: que han arribat.

i molts ànims a les que espereu!!!!
kiwipinya
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. gen. 29, 2018 12:23 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: kiwipinya » dc. oct. 16, 2019 1:16 pm

Hola!!

Ai, deixeu-me que comenci per la taia
ENHORABONA!!!!! Me n’alegro moltíssim pel teu positiu!!! De tot cor, que m’he posat molt contenta aquest matí quan t’he llegit!! :b-)))

RedBerry Com vas? Hi ha alguna novetat? Vas anar al gine?

mar_ia Estic nerviosa jo i tot amb aquesta ralleta del TO!!
Ho sento noies, em costa molt mantenir la calma, m’ha posat tan contenta el positiu de la taia!! A veure is tenim un altre positiu amb tu mar_ia!!

Naneta Hem d’abrigar aquests úters!!! neu:-D Jajaja Ai, això no ho havia sentit mai encara! I el tractament d’acopuntura, exactament per a què és? Només pels dolors menstruals o també per la fertilitat? Que potser m’apunto i tot! Parla amb l’acopunturero/a i ves a comissió, a lo millor s’afageix algú més i et forres!!

Crunchi Com et trobes? Encara amb dolors? Jo no et puc donar gaires consells, la meva warry em té deseperada/desconcertada. Tinc dolors normalment abans i el primer dia, però a vegades també tinc malestar altres dies del cicle… Jo ja no sé si és l’endo o paranoia meva… Però si et trobes malament demana’t hora, no està de més que et facin una ullada.

Gublin Genis Hera87 MaiteZaitut3 Miri27 Nuri00 Molts ànims a totes en aquest espera!! :-()-) I benvinguda louly!! :--/)

A les més veteranes… Com coi us ho feu per personalitzar tant? M’he passat molta estona buscant i rebuscant les vostres últimes entrades per enterar-me de tot!! jajajaja És que sóc una mica Dory (a memòria no és el meu fort!!)

Moment ego:
Doncs jo no estic gaire animada… :ufs: em sembla que us vaig enganyar una mica a totes amb el meu priumer escrit! jeje Sempre he estat més aviat pessimista, però procuro animar-me. Hem de seguir lluitant noies!! Aaaarriba los corazooooness!!!

Em va baixar la regla diumenge passat, així que aquest cicle no m’ha durat ni 3 setmanes! Passem a Novembre!
Aquest mes em faré TO a veure si per aquestes coses de la vida tornés a sonar la flauta i donem diana. I si més no, per saber quan ovulo, em té ben boja la meva warry! Em passo 4 o 5 dies tacant, després em ve la regla 5 o 6 dies més, i finalment uns 10 dies sense… Ja em va dir el metge ahir que la tenia desajustada. :-o00m

Ahir vaig tenir la visita informativa amb reproducció assistida… La cosa no pinta gaire bé, la veritat. Tinc l’antimulleriana a 0,69 i a l’última eco em van veure només 3 ovocits madurs en un ovari, i en l’altre hi tinc un quiste i no se’n veu cap… En el supòsit cas que m’ho fessin ara i me’ls treiguessin tots 3, contant que només acostumen a sobreviure el 50% (o això em van dir)…
En definitiva, que vaig sortir ahir de la consulta totalment derrotada.
Però vinga, l’any passat estava si fa no fa igual de reserves i m’hi vaig quedar! Intento animar-me i seguir endavant.

Vinga noies, ànims a totes que la cosa està massa decaiguda i no pot ser!! Que nosotras lo valemos!!!!
Subi-subi-subidóooooon!!! :lfantrose:
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: RedBerry » dc. oct. 16, 2019 3:12 pm

Bon dia maques!! :-()-)

Taia super enhorabona per aquest positiu
:-()) :-()) T'ha donat sort ser jefa de octubre que be!!!

mar_ia T'has fet te?? Creurem els dits per tu :ok:

Louly i crunchi companyes julioleres!!! :love: :love:
Crunchi com van els dolorets millor? Començar la cerca a vegades es molt estresant. Louly quina enveja em dones per voler ser trimami, et desitjo una cerca corteta.

Naneta sento la w :ufs: Pero bueno si tenia que venir millor d'hora, i aixi no teniu que posposar les proves... sempre va mirant el costat positiu. Merci per la info del to mels mirare aquest que dius, de moment me comprat uns altres.

kiwipiña! Amunt aquets anims, sento la teva w, ens veiem al novembre amb els anims finals que ens has donat a totes.

Ego. Dir que el divendres a la nit em va venir la w, ha sigut un cicle de 28 dies aixi que crec que s'esta regulant com les tenia abans de tenir fills. Per evitar ratllades mentals m'he comprat els TO per veure segur quan ovulo, tambe venen alguns TE de 10 mlu de la one step. La cosa es que arribaran crec que despres d'ovular. :-o00m Vaig directe al novembre...

Ens llegim :-()-)
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: taia » dc. oct. 16, 2019 5:20 pm

Hola boniques!

Mar_ia uiii ui uiiiiiii això pinta super bé!! Si el TO t'ha donat positiu és molt bona senyal...Demà aquí estarem pendents de les teves noticies. >.-<:

Genis, molt rebé aquesta sexy week tan ben feta. Ojalà puguem cantar la teva panxeta a final de mes :-()-) Ja queda menys!

kiwipinya, gràcies per la teva felicitació! :love: transmets positivisme inclús felicitant ;-)))
Quin rollo aquest cicle tan rarot, t'anirà bé utilitzar els TO per controlar l'ovulació doncs.
I tu mateixa ho has dit, si amb la reserva que tens ja et vas quedar, pots tornar a aconseguir panxeta, i taaant! Així que a continuar lluitant. Espero que ben aviat ens donis bones noticies. No perdis mai la il-lusió!

Redberry, ohhh sap greu l'arribada de la W. Però molt bé si els cicles ja estan més regulats i el mateix que he dit abans, els TO t'aniran molt bé. I qui sap, potser no els arribes a utilitzar si aquest mes no arriben :-D

Ego: Moltes gràcies per les felicitacions a totes. Per ara em trobo força bé, molt il-lusionada, intentant gaudir del moment. Però alhora molt prudent, sent conscient de que la darrera vegada va acabar en bioquimic i que per tant cal anar passet a passet.
Ojalà puguem cantar més positius aquest mes. Vaaaa feu-me companyia!!! :()()::::

PEPOS a totes! :-()-)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: crunchi » dc. oct. 16, 2019 6:03 pm

Taia ENHORABONAAAAA! Que beeee, per fi un positiu a l'octubreeeee!! >.-<: :b-))) que guay!! Moltissima sort!! :-()-)

Redberry em sap greu el TE- :ufs: aviam si novembre ens torna a donar sort :-()-) els TO poden ser uns grans aliats, si.... Que be q almenys se t'hagi regulat el cicle.

Kiwipinya :-D lo de personalitzar no et pensis, alguns se m'escapen jeje pero quan estas contestant, si mires avall de la pagina veus els escrits anteriors i aixi pots anant contestant. Vaa anims amuuuunt!! Segur que amb els TO aniràs més focalitzada, ja veuràs!! Potser el teu cas és dificil, però dificil no vol dir impossible!! Vinga amunt, ens veiem a novembre!!!

Genis creuem diiiits!! :content:

Ostres mar_ia!!! Quins nerviiiis!! Possible TE+ al cantoooooo!! >.-<:

Ego vaig anar al gine de urgencia ahir i em va mirar i res, diu que el ovari es veia be i la matriu també. Aixi que no sé, sera algo puntual o no se. Em fixare en el proper cicle. Avui es el meu 6e dia de regla, que sembla ja el ultim..... quan com a molt em dura a mi 3 dies. Em va anar bé que em va donar hora x ferme la cito i em va fer recepta pel acid folic. ;-)
Imatge

Imatge
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dc. oct. 16, 2019 6:28 pm

hola boniques!!!

he estat uns dies desconnectada, perdoneu però he llegit tants missatges de cop que em costa personalitzar.... :-)(-: he vist alguna nova incorporacio, benvinguda!!!!!! :--/) i també he llegit alguna w... aiixx...ànims amunt! un mes menys pel positiu, i aqui estem per compartir-ho i acompanyar-nos en aquest procés!

iiii..... el que em fa mooolta il.lusió és felicitar la suuuuperrr bona noticia que he llegit de la nostra jefa taia!!!!! enhorabona bonica!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: me n'alegro moltissim!!!!!!!

que bé el primer positiu de l'octubre!!!!! a veure mar_ia si demà també ens pots donar una bona noticia!!! ens tens aqui ben emocionades!!! jajajaja demà entrare a veure com t'ha anat el TE

ego: jo acabant la SW, força bé! però aquest mes no estic gaire pendent ni de TO ni del forum... una barreja entre desconnectar una mica i d'estar-me relaxant perquè ja porto 8 o 9 cicles de cerca i ja m'hi he acostumat! jajajaja suposo que he assumit que va per llarg i m'he relaxat!
mar_ia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. set. 26, 2018 8:17 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: mar_ia » dv. oct. 18, 2019 9:15 am

Bon diaaa!

Ahir no vaig tenir temps d'entrar.... Però al matí em vaig fer el TE i positiu (1-2 setmanes).
Ara a esperar que tot vagi bé, ja he començat amb la progesterona i l'adiro, i a veure què tal. Estic una mica més optimista que quan m'hi vaig quedar al juliol, però la por està molt (massa) present.

Redberry, aquest mes he fet servir els TO i ha funcionat :), com diu la crunchy poden ser uns grans aliats!!


Nuri00 A acabar a tope aquesta SW ;)

Un petonàs a totesss
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: crunchi » dv. oct. 18, 2019 1:21 pm

Mar_ia enhorabonaaaaaaaaaaa!!!! :content: creuem dits i que tot vagi be!!!! Segur que siiii!!! :-()-)
Imatge

Imatge
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: taia » dv. oct. 18, 2019 3:37 pm

Ohh, que beee :b-))) :b-))) , entrar i llegir aquesta bona noticia! : lasito :
mar_ia!!! Moltes moltes felicitaaaaaaats bonica!!! Que tot vagi molt bé en aquesta nova etapa! Ha d'anar bé! Quina il-lusió poder cantar la teva panxeta... :panxeta: Com et trobes?

Nuri00, moltes gràcies per la felicitació, bonica. Potser aquest mes de desconnexió i no estar tan pendent de tot et porta sort! Si et venia de gust desconnectar, doncs segur que t'ha anat genial. Ara a aprofitar a topee el que et queda de sexy week :sex-|:

Crunchi, moltes gràcies també per felicitar-me :-()-) Quina w més llarga, ... un cicle raro no? aquests cicles així ens desconcerten :-:) però molt bé haver anat a la visita, així et quedes més tranquil-la.
mar_ia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. set. 26, 2018 8:17 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: mar_ia » ds. oct. 19, 2019 8:08 pm

Bona nit boniques!!!

Crunchi i Taia moltes gràcies per les felicitacions!!! De moment em trobo molt bé! començo a notar molèsties als pits però per tot lo altre igual que sempre (i que duri jejejeje), i tu Taia, com et trobes? Ja notes algún símptome típic?
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Miri27 » ds. oct. 19, 2019 10:08 pm

Hola noies!
Abans de res... felicitats Mar_ia i Taia!!! Super contenta! Espero que tingueu un embaràs genial i el pogueu afrontar amb tranquilitat i il.lusió!! Anims i forçaaaa!

Les que heu tingut visita de la W... doncs res, novembre serà vostre!

Ego: estava una mica desconnectada i aquests propers mesos ho estaré també... us seguiré, a veure quantes panxus pareixen! us explico: fa uns mesos vaig haver de parar per temes mèdics. I ara resulta que hauré de parar de nou fins al gener... estic pendent d'unes proves i fins gener no tinc hora per valorar resultats. Si tot va bé i estic estable, em donaran llum verda, que jo crec que si, perque em trobo molt bé. Així que passo a la banqueta uns mesos..... em sento una mica malament perque acabo de fer 42 i tot i que em sento jove, ja és una edat complicada i no sé si aquest segon embaràs arribarà algun dia...no contemplo anar a RA, tampoc. En qualsevol cas, fins gener res i si em quedo amb un fill, seré molt feliç! tot i que tindré l'espineta d'haver trigat tant de temps a voler tenir fills (durant molts anys no ho teniem clar i... vam disfrutar molt de la vida!!)
Sento el rotllo!
Petons a totes i, de nou.... felicitats a les noves panxus!!!
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: olotina » ds. oct. 19, 2019 10:52 pm

Hola noies, de tant en tant segueixo entrant a tafanejar perquè vull que arribi un dia molt aviat en què ja no conegui cap dels noms en aquesta banda del fòrum. I ara m'he posat super contenta!
taia!!! mar_ia!!!!!. moltes felicitaaaaats!! :p-) :b-))) >.-<: :-()) :-()) :-()) :p-) :b-))) >.-<: :-()) :-()) :-())
mar_ia, moltíssima energia positiva especialment per tu. L'objectiu és anar passant dies. Cada dia és una victòria. Fas molt bé de fer servir proge i adiro. Segur que estàs en bones mans. Molts molts molts petons a totes dues! i seguiré entrant per veure més +
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: louly » dg. oct. 20, 2019 10:27 am

Bon di a totes!!! Què difícil és parar, seure i llegir-vos i poder respondre a cada una. Ara sembla que tinc un moment i aprofito!
Naneta molts anims bonica! amb el meu primer va ser diana a la primera i amb el segon 10 mesos! cada embaràs un mon, ja ho veus! no perdis la il·lusió i gaudeix de la cerca, arribarà no dubtis! Amb els test no son fàcils, la veritat, a mi em surten tres dies seguits la ovulació...amb les ratlletes igual de marcades quan hauria de ser un dia el mes fort... Gràcies pels ànims, a vegades dubto, no et pensis, però les ganes de fallen mai!
taia Enhorabona!!!! quina il·lusió nena!! ara a gaudir cada instant que l'embaràs és un miracle! et passo les meves dades:
Edat dels dos: 38 els dos
Cicle de cerca: 2on
Nº fills: 2 (un de 6 i un de 2)
DNW: 31 d'octubre
Alguna coseta que vulgueu explicar de vosaltres:
crunchi que bo! i tant! et recordo!! Sobre els dolorets, a mi em passa segons el mes. N'hi han que m'estic mes d'un dia amb dolors i n'hi han d'altres que nomes el dia que arriba es el pitjor....hi han moments que em fa molt mal i es el moment que trec un coàgul...a tu tb et passa?
mar_ia quina bona noticia!!!! ENHORABONA!!!!
kiwipinya per poder respondre a totes obro una nova pagina per escriure i aixi vaig llegint l'altre, no se si se'm entén... t'animo a fer tests, amb les meves dues cerques de petits fins que no vaig fer tests no vam fer diana! estava equivocada amb el dia d'ovulació i va ser la manera de fer diana! Molts anims bonica!
RedBerry ostres que fort que ens trobem aquí les tres julioleres, això és un senyal!!! Els tests ajuden molt! anims a la cerca!
Nuri00 desconectar es sa...va be per agafar forces i tirar endavant...una cerca pot ser un procés cansat i dur, però hem de buscar la manera de gaudir-lo, sobretot en la cerca, i confiar en el moment que arribara!!

EGO: Doncs la setmaneta de pinxitos enllestida, amb els test m'han sortit tres dies seguits de positiu, hem gaudit molt, un dia si i un dia no...aixi tota la setmana!! Contenta i feliç a veure si aquest mes és el nostres, si ho fos seria divertit ja que el gran es de juny, quinze dies mes tard el segon i aquest seria 15 dies mes tard!!!una festa radera l'altre vaja! Estic a 11 dies de la warry, per la nit de la castanyada, a veure si el castanyot es una panxota! Anims a totes boniques!
Imatge

Imatge
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: pandora » dl. oct. 21, 2019 8:11 am

Hola a totes!!
Faig una entrada rapideta que fas dies que us llegeixo i no m'acabo d'atrevir a escriure.
Algunos ja em consigue,vaig tenir el meu positiu al juliol, però el 21 Agost tot va acabar, han estat 2 mesos llargs, ja us explicaré bé que ara torno a la feina, però ara estic a 2 dies de la W (o això crec perquè des de l"avortament el meu cos és un descontrol) i tot i que no.tinc gaire esperances em quedo per aquí amb vosaltres.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: crunchi » dl. oct. 21, 2019 2:03 pm

Bon dia cercadores!!! :content:

Pandora ojalá tinguis una estada ben curteta per aqui i aquest cop vagi bé!!! :-()-)

Louly ostres nena, comences fort, que ja has fet els deures!!!! >.-<: ojalá siguis dels primers positius que cantem al novembre!!! :-()) tindries els cumples dels peques tots comcentrats jejeje que guay seria!!! I el que comentes dels dolors de regla, doncs no ben bé.... va ser dolor d'ovari constant durant els 7 dies ?-) Va ser marxar la regla i marxar el dolor. Coaguls no en vaig tenir, mes enlla del que és la regla en si, clar. No ho sé, molt raro. I ara estaré a l'espectativa d'aviam què passa a la propera (o no, pq si hi ha panxu no tindria regla). ?-)

Miri27 aish, la vida ens porta per camins turbulents a vegades. T envio moltissima sort i aviam si podeu tenir un 2n fill. Creuo dits per tu!! T'anava a dir si et vols passar al post de Banqueteres, que et farien bona companyia fins al gener :ok: jo hi he estat fins fa molt poquet i és un grup molt maco :oset:

Ego segons la meva app aquesta es la meva SW. No sé si fer TO o ja anar a la bartola :-D Aviam si hi ha sort :-())

Parlem :--/)
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::