CERCADORES OCTUBRE 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: crunchi » dt. oct. 08, 2019 10:21 pm

Holiiii

Redberryyyy thas fet TE??? :content: quina intrigaaaaa!!

Em sap greu noies les W.... esperem que novembre ens il.lumini!!

M'incloc, perque no tinc cap esperança de TE +. M'he estat fent TO's mes o menys regulars (confeso, no he sigut massa rigurosa fent TOs) i no he vist posititu, aixi que no he sapigut quan he ovulat. Tampoc recordo haver he vist fluxe de clara d'ou ni res, aixi que estic una mica mosca, pq em sembla que aquest mes no he ovulat. Aixo si, la meva parella mega happy pq deures n'hem fet :-D pero ja us dic, 0 esperança.

Molts pepos a les que quedeu pendents.

Jo en ppi l'espero la stmana que ve, pero.... :ufs: ja us dic.
Imatge

Imatge
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: taia » dc. oct. 09, 2019 5:07 pm

Hola!

Doncs vajaaaa nenes, com estem :content: , som unes quantes amb aquestes baixes esperances d'haver fet diana... Buah, que hi farem, però no pot ser noies. Ànims, si no hem encertat aquest mes, doncs novembre serà el nostre! :: orrr:: Es fan llargs i pesats aquests dies, però bé, ja sabem que aconseguir panxeta no és fàcil.
Tens raó Naneta, l'important és viure la cerca amb il-lusió, no l'hem de perdre encara que tinguem dies de bajón. Hem de continuar pensant que tot arriba i en el seu moment. Així que vinga, a disfrutar d'aquests dies happy de parella. :inthebed: i a practicar posturetes!

Jo avui amb dolorets als ovaris, mal de cap intermitent, ... i això té pinta de... :sogra: W en majúscules evidentment. Penso que demà ja la tindré aquí :ou: .

A veure si activem una mica el post, expliqueu cosetes!
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: taia » dc. oct. 09, 2019 5:13 pm

PROPERES DNW


Bervic 2 d'octubre :-o00m
RedBerry 9 d'octubre :-o00m
mar_ia entre el 9 i 15 d'octubre
taia 11 d'octubre
Naneta 12 d'octubre
kiwipinya entre el 15 i 22 d'octubre
Crunchi 18 d'octubre
Genis 28 d'octubre
Hera87 28 d'octubre
Nuri00 29 d'octubre
MaiteZaitut3 29 d'octubre
Miri27 29 d'octubre
Gublin 1 de novembre



Bervic i RedBerry!! :--/) Alguna novetat?
mar_ia, com vas?
mar_ia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. set. 26, 2018 8:17 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: mar_ia » dc. oct. 09, 2019 8:06 pm

Bona nit, boniques!!!

Aixx aquests ànims, veig que gairebé totes estem igual de negatives.

Tenim algun positiu RedBerry i Bervic? :()()::::

taia Doncs... segons les app's m'hauria de venir entre avui i dissabte (i de moment 0 símptomes) però dilluns el TO em va sortir positiu, ja m'hi va sortir a principis de la setmana passada, així que no entenc res!! jajajaja . M'he seguit fent els TO, i ahir i avui ja m'ha sortir més claret, però es veu una mica la segona ralla.
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: RedBerry » dj. oct. 10, 2019 10:19 am

Bon dia noies!

Necesito fer un super ego...

Ahir era la meva dnw, i com no hi havia senyals de la vinguda de la w ni marronet ni dolor ni res, nomes bastant fluxe acuos em vaig fer TE (20mlu) a las 8 de la nit, blanc nuclear. Soc super puntual amb la w, aquest mes a mes estava tranquila perque els deures estavan pixi pixa... i ara no se que pensar. El cas es que a dia 15 de cicle, em va pujar la libido de cop, vam fer 3 pinxitos en un dia, i estic pensant si seria aquell dia el que vaig ovular en comptes de quan creia que ho feia.
Si fos aixi el primer TE que vaig fer diumenge pasat hagues sigut a 8 dpo, i el de ahir a 12 dpo.
He buscat a san google, hi ha noies que a 12dpo surt negatiu i despres a 14dpo surt positu...
Estic feta un embolic perque no tinc sintomes de w, i penso que m'estic tornant boja :-o00m

Tinc clar que si em baixa la malaïda comprare to, perque aixo ja no pot ser...

PePos :-()-)
Despres intento personalitzar
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dj. oct. 10, 2019 11:38 am

Vaja... Veig cru aquest octubre. Però bueno... Que no s'ha acabat!! Esperança! Encara que algunes ja no en tinguem... Jajaja!!

I Mar_ia, és estrany això dels TO... Ets irregular? Mira, jo aquest mes em vaig regir pel meu cos i l'aplicació perquè els TO no els vaig veure massa clars tampoc. El mes passat super bé i aquest mes...

Redberry, traqnuil.la. Si ho estàs sortirà positiu d'aquí res. ja veuràs. intenta relaxar-te i ja veuràs com tot anirà bé. Mai se sap!!! Farem un oleeee!!

Ego: Doncs jo ahir vaig tenir un dia mogudet. Vaig sortir de la feina i cap al metge i després a acupuntura. En el metge li vaig ensenyar l'analítica i em va comentar que estava molt bé. De tot. Tot estava normal. La vitamina D un pèl per sota, però era tan poc que ell no faria res. Que ja ho deixava a mans de la gine. I res, em va fer les receptes i fet!!
Llavors a acupuntura ja vam començar el nou tractament. Em va fer unes preguntes sobre el meu cicle (dolors, si tenia coàguls, color de la sang, durada, etc) i em va posar unes 4 agulles. déu ni do eh?? dos en un dit de la mà, una en un altre i l'última en un dit del peu. Primer et tocar per saber a quina mà fan més mal els dits. Es veu que en medicina xinesa les mans i dits tenen molt a veure amb l'òrgan sexual. I després de les agulles (conjuntament) escalforeta a la panxa. Es veu que quan tens dolors (és el meu cas) o tens coàguls o cicles irregulars, en medicina xinesa es diu que tens l'úter fred. Així que nenes! Tinc l'úter fred. jajajaja!! Pels dolors. jejeje!!

Bueno, jo segueixo sense W, però en principi és demà. I si m'ha de venir que baixi i fora que m'haug de fer la prova el 21 i si ve més tard no podré i tot s'allargarà.

Ale!! Que vagi bé!!
Una abraçada!! :--/)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: crunchi » dj. oct. 10, 2019 1:15 pm

Redberry aiiishhhh quina incertesa doncs...!!! Molts anims per passar aquests dies de desespero!!! Però encara hi ha esperança!!!! Creuo dits per a tu!!!! :-()-)

Bervic tu que tal?

Naneta ostres deu ni do això deles agulles!!! Aviam si et porta sort l'acupuntura, esperem que siii! Ja ens explicaràs!!!

Mar_ia el que comenteu dels TO, no sé si us servirà o si ja ho feu, però quan jo buscava al meu 1r fill, vaig veure pel forum, que nose qui es guardava tots els palets dels TO i aixi veia els canvis en la tinta de la 2a ralleta. Jo ho vaig fer un cop, per coneixer això i també per veure quan ovulava jo. Si no recordo malament, la meva conclusió va ser que la 2a ralleta era bstnt mes fluixa que la ralleta de control. Aixi que si algun dia veieu la 2a ralleta mes fluixeta, ja és això!!! El dia que toca pinxito!!! Jo aquest mes els he anat tirant, però si al novembre no tinc panxu, aniré fent això. Ni que sigui per dur mes control sobre els meus TO.

Ego jo preocupada per ai no havia ovulat i l'altre dia vaig llegir que si hi ha regla, hi ha ovulació. En fi, de moment estic tan tranquila, no tinc cap psicosimptoma de res, ni regla mi embaras ni res. Em toca esperar doncs. En teoria m'ha de venir la setmana que ve la warry, aixi que no sé, aviam que passa. :-o00m
Imatge

Imatge
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Genis » dv. oct. 11, 2019 10:00 am

Cara'm com estem només començar octubre, aquets ànims han de pujar, i que torni la il·lusió al grup, que encara queda molt d'octubre!!!!!!

Esteu unes quantes a punt de caramel i de sortir de dubtes,

Naneta quina gracia això del úter fred.. ens haurem de posar bosses d'aigua calenta... tema agulles, suposo que son aquelles tan finetes, no les deus notar casi, no?

RedBerry, alguna novetat? es posible això q dius q l'ovulació hagués sigut posterior.. haurem d'esperar-nos uns dies més..

Bervic, que tal tu?

Ego.. jo estic en plena sexy week, així que a veure el finde que cauràn uns quants pinxitos... :sopant:

Que tingue molt bon cap de semana!!!! :b-)))
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Bervic » dv. oct. 11, 2019 11:45 am

Bon dia!

Per fi ha arribat la W, dic per fi perquè ja que havia de venir doncs perquè esperar tant??? Resum: cicle de 38 dies, ara passo a DNW a 11/11, si és que el cicle és regular ... així que adelante amb el Sexy Month! :love:

Crunchi millor que no tinguis símptomes, ja ens aniràs informant.

taia, mar_ia, redberry novetats???

Naneta l'acupuntura ho fas perquè es regulin els cicles, per reduir el dolor? i jo amb aquest mega cicle em diria que el meu úter més que fred és congelat! neu:-D

Genis ànims aquest finde, t'envio tota la força per aquest finde! A por ello! ..::·· ..::·· ..::··

Passeu un bon finde, jo la veritat és que passaré un finde ben relaxada . La baixada de la W m'ha tret un estrès de sobre, ara nomes a esperar per començar el SM!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dv. oct. 11, 2019 12:19 pm

Crunchi: les instruccions dels meus TO són que ovulo si la segona ratlleta és igual de forta que la de control que sempre surt. Quan més fluixeta nyeccc! Cagada! Jeje!! I jo també les tinc guardades i enganxades amb cel.lo en una llibreta i amb el dia de cicle. De vegades penso que sóc una friki, però bueno... vaig començar forta a enganxar-los tots i aquest últim ja no tant... ja veus! Tan vigilar i suma i sigue...

Genis, són finetes però t’enganyaria si et digués que una miqueta si que molesten.... i a tope amb el finde sexy! Jajaja!!

Bervic, m’alegro que ja hagi arribat. Quan saps que ha de venir i no ve és una tortura. I em passes amb el meu rècord!! Uoooh! Jo m’he quedat al 36 de cicle. I també molta energia amb aquest sexy month! Quina gràcia! Tindrem enhorabona pel novembre!!!
I sí! Ara és per minvar dolors. Vaig començar per la migranya i com que ara en tinc més quan estic reglosa pues eso!! Agulletes per això!

Ego: I jo segueixo sense notícies de la meravellosa amiga. Però bueno, que està al caure... em fan mal els pits i ahir tenia mal de panxa... així que no tardarà. I quan vingui sant tornem-hi!! Però no sé... porto un mes més relaxada i tranquil.la, però estic també més desganada... suposo que són etapes... I em tornaré a activar segur!! a mi tanta programació no em mola, però si no programo no donaré mai diana. Un lio!! Ais....
Una abraçada!! :--/)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: crunchi » dv. oct. 11, 2019 1:54 pm

M acaba de baixar la W, aixi que men vaig a novembre directe!!! :--/)
Imatge

Imatge
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Bervic » dv. oct. 11, 2019 3:13 pm

Crunchi se t'ha avançat no? L esperaves per la setmana que ve? Si ha de venir millor que s'avanci així comença abans el nou cicle. Anima't i apunta't al sexy month novembre! :b-)))
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: crunchi » dv. oct. 11, 2019 4:26 pm

Ens veiem a novembre Bervic siiii!!
Siiii se mha avançat quasi 1 una setmana.... ara entenc pq no em sortien els TO positius, pq deuria ovular abans de començar a fer-los!!!! **--o-)

Bon finde noies!!!
Imatge

Imatge
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: taia » dv. oct. 11, 2019 6:19 pm

Hola boniques! : lasito :

Oh, Bervic, teniem una petita esperança de que ens donessis bones noticies. Quin cicle més llarg, però bé, ara per fi ja està aquí i per tant a pel sexy month a tope! Gaudeix de la tranquil-litat d'aquest cap de setmana.
Ah, em falten les teves dades actualitzades per posar-les al primer post :globus:

Crunchi, quin paaal que ja hagi arribat, però si havia de baixar, doncs mira, com més aviat millor. Almenys ja saps el per què dels TO negatius.

RedBerry, com va? Explica'ns!

Naneta, anims, que encara no ha baixat la W, per tant encara hi ha esperança!!! Es normal passar per diferents etapes i per aquesta desgana que comentes... Jo per exemple aquests darrers dies pensava que em fa molta mandra tornar a començar un altre cicle, que se m'està fent llarg, ...i després penso, si fa poc que estàs cercant, com pot ser!!! doncs mira, el cap dona massa voltes i depén de com estiguis, doncs ho veus de manera més positiva o negativa. Un rollo tot plegat, però hem de continuar, com dius tu, amb il-lusió! i intentar disfrutar amb la parella de la cerca, que depén del mes, no és tan fàcil.

Genis, disfruta d'aquest cap de setmana sexy sexy! A practicar posturetes i a disfrutaaaar.

Ego: avui és la meva DNW, però per ara no ha arribat. No tinc cap esperança de panxu, perquè em sento com quan està a punt d'arribar la w, pel que ni m'he plantejat fer TE. Tinc tots els símptomes típics de prewarry: mal de cap a estones, dolor als ovaris de manera intermitent, panxa unfladeta, ... Espero que no es faci esperar massa, que baixi ja i a per un altre cicle. Es possible que no arribi puntual perquè aquest mes he passat uns dies així nerviosa a la feina...

PEPOS per a totes :-()-)
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: RedBerry » dv. oct. 11, 2019 9:10 pm

Bona nit!

Naneta Em sap greu no llegir-te mes animada pero pensa que fins que arribi hi ha esperança. A lo millor esta mes relaxada et dona bons resultats :ok: Per cert quins TO fas servir?

Bervic Deu ni do! 38 dies, bueno a la fi a arribat i pots posar vista cap el següent mes. Esta clar que si ha de venir que no es faci la murga tant...

Genis Olee que be quan la ens toca fer deures als caps de setmana!!! A fer pinxitos a tope. Sopar, unes espelmes i disfrutar :content:

Crunchi Sento aquesta w, pero com t'han dit si tenia que vindre millor d'hora, a veure si el novembre et dona molta sort un altre cop >.-<: >.-<:

taia A veure si tens sort i la w no acaba d'arribar, pensa que els signe de panxu moltes vegades son els mateixos que el de w, si no hi ha warry hi ha esperança!

Bueno avui es el meu CD28, ultimament eran de 25 dies i com ha molt han sigut de 27-28 dies (a la meva vida) sense rastres de la w... me comprat un altre TE el de la marca predictor que son super sensibles i si no ha vingut mel fare el cap de setmana que fare 14 dies de l'ultim pinxito, si surt negatiu esperare que baixi i si no baixa anire al gine perque no em sembla normal, sembre he sigut super puntual i regular, encare que hagi tingut estres o coses aixi mai s'ha retrasat si un cas al contrari. Porto 4 dies amb el kit d'emergencia de la w al bolso...

Pepos i bona nitt :-()-)
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: taia » dg. oct. 13, 2019 1:09 pm

Holaaaa!! :***:
Com esteu?

RedBerry, has fet TE? Tens novetats? Realment és raro aquest retard si sempre ets tan puntual. Jo també porto uns dies amb el kit de W al bolso! :-D

Naneta, ahir era la teva DNW, tens noticies??

Mar_ia, com vas? Tu també tenies DNW aquests dies...

Jo continuo sense W :-:) Símptomes: mal d'ovaris intermitent i poca cosa més. Aquesta nit m'he despertat a les 3 amb mal d'ovaris i m'he aixecat al lavabo perquè estava segura que m'havia baixat la W i no...
Avui he anat a comprar TE i si demà al matí no m'ha vingut, potser me'l faré. Però ja us vaig dir, tinc poques esperances, tinc simptomes molt semblants a quan ha de baixar la W. No recordo aquestes sensacions quan vaig tenir el primer embaràs ni el segon que va acabar amb bioquimic...
Els darrers cicles han estat de 28, 27, 30, 29, 31, 28 dies... Avui estic a CD31. I vaig tenir TO positiu a CD15, però com que mai m'havia fet TO abans no sé ben bé quant em dura la fase lútea... Total, que no em vull trencar massa el cap tampoc perquè aquest mes ha sigut una mica raro i he passat una mica de nervis, així que a esperar i ja veurem.

Sento el rollo noies, però és que no ho puc explicar així a ningú mes!! :-o00m
Avatar de l’usuari
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: louly » dg. oct. 13, 2019 5:47 pm

Bona tarda cercadores! encara no em crec que estigui escrivint per tercera vegada al soc petit. Pensava que amb el segon fill ja seria la ultima i ara hi torno, dos anys després i repetint mes per tercera vegada. Em fa molta il·lusió tornar perquè això vol dir que tornen les ganes de tenir un tercer fill.
Ben bé no se si ens ho hem pensat gaire bé, les ganes hi son i moltes i sempre hem volgut tenir tres fills, venim de familia numerosa cada un, però la tribu familiar no és que ajudi massa i ens ho muntem nosaltres tota la logística familiar, cosa complicada però ens en sortim.
Així doncs aquí estic...començant amb la recerca a veure si aquest cop fem diana més aviat, ja que amb el segon vam passar 10 mesos de cerca i es va fer una mica llarg.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dg. oct. 13, 2019 8:51 pm

Hola noies!

Entradeta :ufs:! Avui tarda m’ha vingut a rebre la meravellosa!! Tenia molt mini esperança que no... més que res pels símptomes de sempre. Per molt que ma mare em digués que per embaràs eren semblants. És una putadeta però ara ja no ve d’un mes... estic bé! No contenta, però ho tenia força coll avall que no seria aquest mes. Tampoc vaig aclarir-me massa amb els TO aquest mes... encara no ho tinc clar quin dia vaig ovular... Cullons! Això de fer un nen o nena és mooolt complicat no?? Quina sort qui tarda tres mesos o amb un en té prou! Nosaltres ja anirem per 8 sense comptar el començament! Que llarga és l’espera... Que llarga! Amb les coses que tinc en ment per fer amb un petit en braços!
Però bé, volia que baixés ràpid pk sinó havia de posposar la prova i vull ja enllestir!!! Suposo que no se’m allargarà! Volem saber el què ja! Igualment, ja sabeu que ens donem fins a final d’any. I res, dir-vos que la meva desgana està finiquitada. Sabia que em tornaria a reactivar depressa... jejeje!! Que la setmana vinent haurem de fer abstinència que el meu guapo ha de fer també la prova i els bitxets han d’estar en plena forma i poc cansats! Jajaja!! ..::··

Redberry, jo utilitzo uns que vaig comprar per amazon que la capsa és lila i blanca i són marca cuckol. A la capsa que hi va més quantitat posa diagnos també. Per mi em van bé! Hi ha de diferents quantitats. On hi van menys també et donen uns quants de TE de regal.

Taia, tranquil.la! Tot anirà bé!!! I a veure si hi ha notícies bones!! Jo tinc cicles llargs però més o menys van de 30 en amunt. Aquest ha estat de 32, en canvi el mes passat de 30... així que no sé si entro en regular o no. Jo crec que sí! Tinc una lògica... jeje!! Jo veig que la fase aquesta lútea és més o menys de 15 dies.
I si has estat nerviosa potser et varia la cosa. Tampoc et variaria massa. Dia amunt o avall... i si et sents més tranqui febt el TE endavant! Bona sort maca! I sinó ens trobem a novembre!! (DNW 12 de novembre. el 14 cumple!! Regalito regalito??!)

Benvinguda Louly!! Quina voluntat i energia!! T’admiro! Jo sóc la gran de tres i admiro un munt els meus pares!!

Bé, noietes!!

Dopar-me i a dormir!

Jo també m’he desfogat un pelin!! Pk quin rotllo,... Llarga espera...
Una abraçada!! :--/)
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: taia » dl. oct. 14, 2019 9:18 am

Bon dia noies

Entro en mode ràpid i soso des del mòbil.
Louly benvinguda!! Quina emoció iniciar la cerca del tercer! Ho transmets amb tanta il-lusio! :love:

Naneta, bonica, anims! Sap greu l'arribada de la w... Entenc que se't faci llarg tot això. Com a positiu pensa en les proves que et faran aquest mes i que confirmaran que tot va be.

Mode ego: aquest matí no he pogut fer TE.Però continuo sense w i des d'ahir tarda les sensacions que tinc són diferents... Inevitablement penso: i si....?
Al migdia quan arribi a casa faig TE i us informo!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: CERCADORES OCTUBRE 2019

EntradaAutor: crunchi » dl. oct. 14, 2019 8:46 pm

Louly benvinguda!! Vam coincidir a mares juliol 2017!! :content: que valents, a pel 3r!!!

Taia com ha nat, has pogut fer el TE?

Naneta em sap greu.... si, fer un nen no és tan fàcil com sembla, tot i que sempre hi ha qui es queda embarassada sense buscar.... però la vida és així. Molts anims. Al final ho aconseguireu i això és el que comptarà :-()-)

Ego rallada: doncs noies us volia consultar, aviam ai a algú mes li ha passat o quina opinió teniu..., Divendres em va venir la regla, adelantant-se 4 dies, i amb dolor. El tema és que el dolor em dura fins avui, 4t dia de regla. Mai m'ha durat tant el doloret de regla, i això em té amoïnada. Normalment em fa mal quan baixa i prou. Com ho veieu? Poder hauria de consultar-li a la meva matrona ...? ?-)
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::