CERCADORES SETEMBRE 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: taia » dt. set. 03, 2019 4:02 pm

Hola floretes :***:

Nuri00, no t'has de disculpar, al revés, crec que és bo que tinguem aquest raconet on poder expressar com ens sentim, tal qual. Cadascú té la seva història, la seva manera de viure la cerca i la seva manera de ser i circumstàncies, però compartim la il-lusió per aconseguir un embaràs i per això crec que ens és més fàcil posar.nos en la pell de les altres. Referent al comentari de la teva amiga, doncs fora de lloc totalment. No sé si ella sap com ho estàs vivint tu, però dir la frase automàtica de "no hi pensis i ho aconseguiràs", doncs diu molt de l'empatia que està tenint. Com no hem de pensar si és el que més ens fa il-lusió? I ep tampoc es tan dolent pensar-hi. Jo a la feina també m'he trobat amb algun comentari fora de lloc, el que deiem un altre dia, que hi ha gent que diu les coses sense pensar massa i sense saber com es sent l'altre. En fi, no em vull enrollar més, però aquí ens tens perquè puguis escriure tot això que et dol, t'entenem :-()-) I ho aconseguiràs, i tant que sí, tant si hi penses com si no ;-)

Miri27, llàstima que no puguessiu fer deures, es complicat amb tanta gent!! :r) molta sort pel proper cicle!!!

Bervic, sap greu l'arribada de la W. Molts ànims!!! Esperem que el proper cicle ho aconsegueixis bonica! Això de l'edat també es una cosa que em preocupa una miqueta...però realment no som tan grans


Hola ambdjan!! :--/) Esperem que ben aviat aconsegueixis la panxeta !


Gublin, a veure què et diu el gine, ja ens diràs. Doncs si. quin cicle tan llarg, quin rollo. Molta sort pel proper cicle també!

Una abraçada a totes, ho aconseguirem! :-o00m
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dt. set. 03, 2019 4:40 pm

Actualtzat!!

És xulo veure que ens podem recolzar i saber que a l'altra banda tinc dones que m'entenen. Que guay!! >.-<:

Molts ànims i molta força per totes! De vegades, aquesta recerca t'acaba la paciència, però s'ha de ser perseverant!!!

I em sap greu per les w arribades...

Jo ahir tenia molèsties com si anés a ovular... Crec que el meu cos s'està tornant lelu... :miko: I no és que estigui molt dinàmica que diguem... Fins i tot vaig pensar que potser s'havia equivocat el xirimbolo de les tiretes i ovulava aquesta setmana. Però, bueno. Que no pot ser. Que ho vaig controlant i no surt pas res. I miro temperatura i està pujant des que vaig ovular... Se'm farà llarga l'espera.. i més si em passa com el mes passat i arriba més tard. Encara pitjor. A veure si no fa acte de presència i me la trec de sobre uns quants mesos!! ..::··

Gublin, a veure què et diu la gine.

I noies, l'edat està sobrevalorada. Ja sé que afecta, però tampoc som grans!! Així que endavant! Amb tranquil.litat i anar fent!! ;-)))

Ah!i jo dir-ho ho vaig dir a ma mare perquè ho necessitava. Ho vaig passar tan malament al principi que necessitava sentir els seus consells. Estem molt unides i se'm feia raro que no ho sapigués. De retruc el meu pare i els meus dos germans. Jajaja! Som una pinya. Però no em diuen res. Saben que m'he rallat molt per aquest tema i no em diuen res. Igualment, he vist que a mi parlar-ne em va bé. Li trec ferro i dono normalitat a la situació. :ok:

Doncs res, ens anem llegint!!! :--/)
Una abraçada!! :--/)
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: RedBerry » dt. set. 03, 2019 9:29 pm

Bona nit boniques! :content:

Naneta gràcies per obri el post mes està molt mogudet, no dono a l'abast a llegir que be!!! El meu si vols actualitzar es el segon cicle de cerca.

Crunchi M'ha fet molta ilusio veuret per aqui al final t'has llançat a la piscina!!! Et desitjo una cerca ven curteta.

Gublin A veure que et diu el gine de tot aixo del cicles llargs i tota la pesca. Molts ànims maca :ok:

Bervic Normal que estiguis així, a mi també em dona por que pugui tardar massa tot i que els altres van ser molt ràpids. Mira-ho així si anava a baixar la w de totes maneres quant a mes d'hora millor.

aainaa No sé si et servirà la meva experiència. Al contrari que ha tu a mi no m'agradaven els nens, era com això que saps que faràs a la vida però no veus mai al moment. Un dia al meu marit hi ha mi (11 anys de relació en aquell moment) ens va fer clic al cap i vam llençar-nos a la piscina. Després de l'experiència, em penedeixo no haver-ho vet abans. Així que molts ànims i que tingueu una cerca ven curteta.

nuri00 Sap greu que hagis trobat un topall al camí, pensa que com a mínim tens una explicació per quan han passat els cicles.

Ego: Per aquí ja acabat la SW hi estem en desespero... a veure si hem fet diana o no... M'ha faltat el remate però no em queixo de la quantitat de deures... :love: :love:

Ens llegim floretes :-()-) :-()-)
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dt. set. 03, 2019 9:34 pm

Aiiixxx sou tan maques!!! Moltes gracies per les vostres paraules, m’ha anat molt bé llegir-vos, és reconfortant veure que hi ha altres dones que t’entenen tan bé! M’he emocionat i tot :love: gracies, gracies, gracies!

Es que noies, estem posades de ple en una aventura de vida brutal, i és tan bonic veure la il.lusió que hi posem totes, tantes ganes, tan amor! En el meu cas encara no he tingut cap fill/a, i des de sempre he tingut clar que volia ser mare. I ara que estic de cami a aconseguir-ho, em fa tanta ilu que es impossible no pensar-hi. A la merda els comentaris de la gent sense empatia, no té sentit que et diguin que si no hi penses t’hi quedaras. Nosaltres endavant amb el nostre meravellos somni, i cadascu que ho visqui a la seva manera :ok: :-()-) :-()-)

M’encanta formar part d’aquest grup!
Endavant i a ope pel setembre!!!

Actualitzo les dades

Nuri00
EDAT DELS DOS: 30 i 33
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 8e
DNW: 30/09
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Sembla ser que tinc ovaris poliquistics i endometriosi, i ens tocarà tenir mes paciència del normal. Prenc ovusitolD per regular cicles i m’esta funcionant. Quan noto que ovulo ho comprovo amb un TO de tires
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Miri27 » dt. set. 03, 2019 11:20 pm

Bona nit!

Només entro per dir-vos que ja ha vingut la W!
La part positiva és que se m'ha avançat i la propera DNW serà cap el 27/09, potser dins el setembre encara puc aconseguir el +!
A veure si ens porta sort!
Nuri00, estàs més animada? estem aquí pel que necessitis!
Cristina com vas?
Petons a la resta!
nanit zz:-)
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Genis » dc. set. 04, 2019 2:31 pm

Hola noies!

Cristina has tornat a fer-te TE? ostres que extrany això del bioquimic, però encara no t'ha baixat la W oi? Ves-nos dient.

Nuri lo dels comentaris, ni cas, hi ha molta gent q per ignorancia ni hi pensen, i després hi ha la poca empatía, això es trovar la frase per tallar de cop els comentaris, i s'acaba el tema. Ja tenim prou amb lo nostre com per que ens incomodin la resta. Tu ni cas guapa, que aquí t'entenem perfectament.

Miri quin greu la W, però encara pots ser de setembre, així que a motivar-se amb els deures ara que ja no estareu amb tanta gent.

RedBerry has fet força deures, molt béeee!!! a veure si hem fet diana!

Gublin pot ser que haguessis ovulat dos vegades, ?hi ha noies que li passa, i amb un cicle de 39 diez.. a veure q et diu la doctora.

Naneta tb sortim de dubtes la semana vinent, a veure si tenim sort!!! lo de la gine, doncs a veure, per fer proves no perds res, i a més, no està de més saber que tal estem, ara no recordo la teva edat, però jo quan m'hi vaig posar per el primer amb 35 em van aconsellar fer-les, i hem vaig quedar més tranquila sabent q no hi havia cap problema, i per tant només era questió de temps i anar fent molts deures :p-)

Ego: doncs la veritat es que estic molt juanchi aquest cicle, m'han anat molt bé les vacances per desconectar una mica, i no estar pendent de síntomes i successos extranys... jejjeje a més, tic liada amb tot el tema de la llar del petit, que hem passarà volant els dies
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dc. set. 04, 2019 2:48 pm

Si, Genis, penso iguall. Jo faré el què em digui la gine. Divendres anem d'excursió els dos. A veure què explica. Si m'he de fer proves tan jo com la meva parella doncs endavant. No sigui que hi hagi algun entrebanc i val més saber-ho! I sinó millor i més paciència. Jo tinc la mateixa edat que tu pel primer. 35 i en faré 36 a final d'any i ell 40 i en farà 41. No som uns jovensuelos. Jejeje!!

Gracies guapa!! :ok:

Espero que ja estiguis recuperada!! I també va bé relaxar-se :***:
Una abraçada!! :--/)
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Gublin » dj. set. 05, 2019 3:10 pm

Booona tarda :b-))) :b-)))

Naneta, nosaltres fa poquet que cerquem, aquest serà e 3r cicle, així que aquests primers mesos si que hem preferit guardar-ho per nosaltres, ens sentim més còmodes així tot i que també sap greu... amb el temps ja es veurà i quan ens vingui de gust doncs ja ho parlarem!! Veig que estàs de SW... a acabar de rematar-la!!! :love: :love:

RedBerry, deures fets així que pots estar tranquila i ara a intentar passar el millor possible el desespero, ànimss aquí estarem per passar-lo juntes :ok: :ok:

Miri, oooooh... a veure si la segona oportunitat de setembre és la definitiva :)

Genis, és millor estar ocupades així passarà més ràpid el desespero, sort!!!!

Cristina, alguna novetat???

EGO: Ahir vaig anar al gine i hi va voler treure importància... és estrany ovular dues vegades i el què em devia passar és que potser en el primer pic que vaig veure el cos ho va intentar, no va poder i després vaig acabar ovulant més tard, a dia 26 de cicle. Em va receptar OMIFIN per induir la ovulació. No coneixia el medicament i quan m'ho va dir doncs em va semblar bé... però he llegit i no tinc clar que fer. :-o00m :-o00m Portem poquet buscant, aquest serà el 3r cicle, i no sé si és molt ràpid per pendre aquest medicament, a més em fa por pel risc d'hiperestimulació i probabilitat d'embaràs múltiple. També he llegit que hi ha noies que mentre se'l prenen van a controls ecogràfics per evitar hiperestimular o o ovular masses òvuls, i a mi no em va dir res. Així que no sé que fer.... de moment aquest cicle no ho faré. Tinc el cap com un bombo necessito recomanacionsssss.... com ho veieu?? experiències???

Mil gràcies!!

:mu:: Gublin
Davire
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Davire » dj. set. 05, 2019 4:38 pm

Bona tarda a totes!

Naneta gràcies per obri el post del mes de setembre hi veig molt de moviment amb pocs dies! No he donat a l'abast a llegir tot..

Benvigudes les noves cercadores Crunchi, Taia i Aainaa.

nuri00 quin greu aquesta endometriosis però almenys tens una explicació de per que et pot costar més... no es un consol però sempre ajuda saber el perque.

Gublin tema Omifin no en tinc ni idea, però si que havia llegit que sol haver-hi un control per part del ginecoleg.. i crec que tampoc es pot fer molts cicles seguits.. no pots trucar i fer la consulta?

Ego: Aquest mes la SW ens va pillar per les Italies aixi que sense gaires preocupacions, sense fer TO i fent deures quan ens venia de gust ens juguem aquest mes de agost-setembre.
De moment sense simptomes.. he de dir que des del avortament que no he torna a tenir dolors premenstruals, abans sempre tenia dolor de pits i un parell de dies abans ja tenia mal d'ovaris, ara ja es molt que tingui una mica de molesties el mateix dia.

Anims a totes!!
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: taia » dj. set. 05, 2019 4:48 pm

Hola boniques!

Com esteu?

RedBerry, com va el desespero? Que bé aquests deures tan ben aprofitats, ojalà puguem cantar el teu positiu la setmana vinent : lasito :

Nuri00 m'alegro llegir-te més animada. :-()-) Aqui estem, ja ho saps.

Miri27, sento molt l'arribada de la W. Però com ja t'han dit a fer deures a tope ..::·· per poder cantar el teu positiu abans de que acabi setembre.

Genís, doncs que bé que aquest cicle estiguis relaxada!!

Naneta, ja explicaràs què et diu el gine i recorda no som taaaan grans!! ;-))) ;-)))

Gublin, doncs no et puc ajudar gaire, no m'he pres mai l'OMIFIN. Realment sí que portes pocs cicles de cerca i per tant podries esperar un parell més per saber si són tots iguals...També pots consultar amb un altre gine si realment no ho veus clar (o tornar-ho a parlar amb ell mateix). A veure si alguna altra cercadora té alguna experiència al respecte.

Ego: jo avui estic premenstrual totaaaal jajaja. Ojooo lo que fa la ment!! M'ha sortit un gra totalment menstrual al nas, tinc dolorets a la panxa i molt cansament. Avui pensava que potser estic ovulant, i he estat a punt de comprar.me un TO, però al final no ho he volgut fer. Estic a dia 21 del cicle pel que, segons l'aplicació, ja hauria d'haver ovulat. Així que nenes el proper cicle compraré TO a veure què. I tots aquests psicosintomes doncs psicosintomes són. Per sort m'ho prenc amb bon humor. Que curiós eh, que abans de cercar no notem res i quan ho fem, doloret aquí doloret allà.

Qui té la propera NW? :miko:
cristina1304
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. juny 26, 2017 6:54 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: cristina1304 » dj. set. 05, 2019 10:27 pm

Hola boniques!
Quanta activitat! Que bé! Perdoneu per no escriure abans!

Redberry, Genís, Naneta... ja queda res per acabar el desespero... ànims en aquests últims dies i desitjo que hi hagi molts positius!! Que em sembla que pel que heu dit totes heu fet bona feina aquest mes no? >.-<:

Miri, em sap greu aquesta W! Però ànims que aquest mes encara és possible!

Gublin em sap greu però no et puc ajudar amb lo de lOmifin... segur que algunes companyes t'ajudaran molt... de totes maneres si que és veritat que encara fa molt pocs cicles de cerca no? Així que potser si no ho veus clar... et pots donar una mina de marge. A veure si per aquí et poden donar algun consell

Nuri00 molts ànims! Sap molt greu els comentaris inapropiats de la gent .. perquè a vegades ens fan molt mal...
Sort que aquí ens podem desfogar i després ens sentim millor i més acompanyades en aquest camí!

Taia, quanta raó tens! Quan comencem a escoltar nos i a estar pendents del cos surten psico símptomes per tot arreu!!
Som un cas!! :miko:

Doncs jo no sé noies! Ahir em vaig tornar a fer un altre TE i em va sortir molt més marcat! Sorpresa total!! I encara no he tacat ni res!
No sé si em vaig precipitar pensant lo del bioquímic..(com que macabava de passar el més passat... encara ho veia tot negre...i amb els antecedents que tinc encara més)..o és que com que no sé quan he ovulat... he ovulat tard....
Però és que no tinc cap símptoma de res... ni pots inflats ni res de res...
Estic que no sé si estic contenta o com estic... ja veieu!
Així que demanaré hora al gine a veure què...
Perquè el meu marit ja no em deixa fer més TE :miko:

Us vaig informant i us vaig llegint!!
Molts petonets a totes i gràcies per tot!!
:--/)
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Genis » dv. set. 06, 2019 8:41 am

Cristina ja portes dies de retràs, i ara dius que el te et surt més marcat, això te pinta de confirmació d'embaraç. Ves al gine, i que et demani analítica per confirmar embaraç, segur que surts de dubtes en breu. Quina emoció!!!! comencem bé el setembre,!!!!! si us plau, ves-nos informant per acabar de celebrar-ho bé!!!!

Taia ai els psicosíntomes... tens raó, abans de la cerca, tot ho trobes normal, i ni tan sols ni dones importancia al doloret que potser sempre has tingut, jejejejej. aquest mes em passa aixo, estic la mar de juanxi, i no tinc en compte ni dolorets, ni històries, jejejej el cap, com ens la juga

Davire, a veure si la sexy week per les italies donen els seus fruits!!!

Gublin no tinc ni idea del omifin, si no ho veus clar, no t'ho prenguis, i controla ovulació els seguents cicles, i torna a consutar-ho amb la doctora, i li comentes això dels controls, que vols saber més información.

Naneta com ha anat la visita a la gine? us han demanat proves?

Bon cap de setmana a totes!!!!!! >.-<:
Mirinda_Taronja
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dl. nov. 23, 2015 2:15 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Mirinda_Taronja » dv. set. 06, 2019 9:13 am

Bon dia noies!

Avui és la meva DNW així que a veure com va, com que tinc cicles curts però molt irregulars tampoc puc mai emocionar-me massa d'hora... tinc dolorets típics de regla però tb una mica de nàusees fa un parell de dies, així que deixaré passar el finde però me temo que els dolorets siguin bastant indicatius... dilluns ja veurem... si no m'ha vingut sí que ja compraria TE.

Ostres! cristina1304! doncs sí que sembla que hi ha motius per creure que és possible! Vaja, jo deixaria passar el finde i si no hi ha warry em faria anàlisi de sang que això sí que no falla. Bé, ho dic pq a mi la gine sempre em diu que quan hi ha sospites d'embaràs fins la setmana 6/8 no volen visitar, clar que en el teu cas, amb el precedent del bioquímic potser sí que t'agafaria. Quins nervis!!!

Gublin jo potser esperaria un parell o tres de mesos abans de començar amb l'ovifin, no tant per saber si feu diana o no (això per descomptat) si no per si no la feu veure si ja se t'ha regulat tot. A mi els TO mai m'han donat massa fiabilitat, per això no en faig... potser si el pròxim mes et torna a fer tonteries sí que t'ho podries prendre, però cap la possibilitat que aquests tests fallin, així que no m'hi faria mala sang... bé, només és el meu punt de vista.

En fin noies, el que sí que crec és que nosaltres ja pararem de buscar, el mes pròxim faré 46 anys i això em crea molta inseguretat. El meu fill va néixer quan jo en tenia 42 i tot va anar perfectament, però ara ja no vull tensar més la màquina, ja que ja estic en una edat de molt risc. És per això que com a "cercadora" un cop us pugui confirmar si he tingut èxit o no ja em despediré.

Moltííííssima sort a totes! Us seguiré!!!
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Gublin » dv. set. 06, 2019 4:19 pm

Gràcies maques per totes les respostes!! :-()-) :-()-) : ! De moment esperarem uns mesos i anirem veient, prefereixo no començar a preguntar a altres gines o a la mateixa per no agobiar-me... esperarem i a veurere si aconseguim panxeta abans! Si alguna altra cercadora té experiència amb l'Omifin, orienteu-me una mica pleaseee :)

Davire, a esperar ara... potser us heu portat d'Italia el millor regal de tots >.-<: >.-<: >.-<:

Taia, 100% identificada amb el què dius... jo abans no em fixava en res del meu cos i des de que "l'escolto" no fa més que parlar-me jajaja que si un granet, que si una punxadeta... ja ens vas dient!!

Cristina, Aiaiai això pinta SUPERBÉ!!!! :content: :content: :content: Si el TE et surt més marcat i no hi ha rastre de W, jo veig una panxeta aquí!! Quan vas al gine??? Estarem pendents per acabar de celebrar-ho :ok:

Mirinda, espero que et puguis despedir com a cercadora amb una panxeta, de veritat. :-()-) :-()-) Però si no és així i heu pres aquesta decisió doncs endavant. A donar-li tot l'amor al vostre petitet i aquí estarem per quan necessitis

EGO: Faig pont llarg :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

Que passeu un bon cap de setmana!

:mu:: Gublin
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Miri27 » dv. set. 06, 2019 4:47 pm

Hola! aix, divendres per fi! quina primera setmana de feina més llarga!

Cristina, té molt bona pinta això! Ens has de tenir ben informades que tenim ganes de cantar panxus!

Mirinda! A veure si aquestes nausees volen dir alguna cosa... jo amb el primer embaràs, abans de tenir el retràs, vaig tenir com fàstics, així que és possible! vingaaaaa!

EGO: a l'octubre en faig 42 i em fa una mica de vertigen, pero m'animo amb la Mirinda, que li va anar tant bé el seu primer embaràs 42 tacos! clar que si!

Petons a totes!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dv. set. 06, 2019 8:57 pm

Hola noies!!! :--/)

Cristina, això pinta mooolt bé! Que guay!!! A veure si ho podem celebrar i felicitar-te aviat!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Davire, Itàlia és el país romàntic per excel.lència. a veure si us heu emportat un record ben bonic!!! :love:

Gublin, jo també penso que és aviat per medicar-se. Jo no conec aquest omifin, però considero que deixar un marge perquè es reguli tot plegat és encertat. I pel camí et topes amb una panxeta :b-)))

Taia, et comprenc molt bé. Jo des de que busco semblo una tarada... Estic massa pendent del meu cos i estic desenganxant-me. Jajaja!!

Mirinda, tan de debó que abans d'acomiadar-te aconsegueixis l'embaràs!!

Miri, clar que sí!! A animar-se!!! >.-<:

I jo... Avui hem anat a la gine. Us explico: Li he explicat com anàvem i tal. I m'ha dit que perquè estigués tranquil.la faríem ja totes les proves. Que encara teníem marge perquè com qui diu portem des d'abril buscant amb tot el merder meu, però que ens posàvem mans a l'obra. I així descartàvem. Perquè jo li he dit que ja faria 36 i m'ha dit que tranqui. :-o00m
Així que analítica super completa, i la prova de les trompes. La histerosalpingografia. I per la meva parella seminograma. ITV completa. Quan tinguem proves valorem i si surt alguna cosa sospitosa ho sabrem i cercarem altres tractaments i si tot surt bé qüestió de temps.
I m'ha fet molta gràcia perquè la meva parella li diu que sóc un sac de nervis i em diu: tu tienes que delegar. El problema no lo tienes tu. Soy yo quien te tiene que ayudar y solucionarlo. Así que relájate y delegas hacía mi.
Li hauré de fer cas no? I ella és especialista en fertilitat així que jo el que digui!!

Sé que m'he de fer la coi de prova aquesta de les trompes, però estic tranquil.la... el dia que em toqui ja em posaré nerviosa. Jeje! Val més descartar no sigui, com diu ella, que estiguem perdent el temps. :***: I això no ho volem.

I res, que mentrestant anem fent deures. Jejejee!!!

Tan debó hàgim donat diana i no hàgim de fer cap prova. Aviat ho sabrem! :-()) :ok: :cnen:

Aleeee!!! Bon finde!!!! :content: descanseu!!!! I anem parlant!!
Una abraçada!! :--/)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: crunchi » ds. set. 07, 2019 1:32 pm

Noies com esteu? Passo a fitxar i a dir-vos que tot i estar a cercadores encara fem servir preservatiuuuuuu :-D Hem quedat que gastarem els pocs que ens queden i ens hi posarem en serio :-D
No ho sé noies, quan estem en el tema.... m'entra un canguelooooo que posem barreres. En fi, estic fatal del cap, ho sé. Vull però és com si "ja ho pensaré demà".
Així que bueno, no sé. Aviam què fem : lasito : ja us aniré explicant XD

Molta sort a totes, creuo dits per a que en breushi hagin molts positius!!

El que comenteu dels comentaris, n'hi ha que diuen coses sense pensar que fan mal, això és aixi. Pero intenteu passar (o solteu 4 mocs), però intentar que no us afecti massa perque no val la pena. Per la nostra salud mental no val la pena.
Jo que ja soc mare, i potser per això ara no tinc la mateixa ansia que tenia quan buscava al primer (ara em fa tanta por el pensar com serà la bimaternitat....) no ho sé, he hagut de sentir comentaris que tela, però bé, com totes les mares suposo. La gent sempre té que opinar de tot. :ufs:

Vingaaaaa anims i força, i que els anims no decaiguin!!!!
Imatge

Imatge
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Genis » dl. set. 09, 2019 8:37 am

Bon dilluns!!!

Cristina, rastre de la W aquest finde? diga'ns com ha anat i si es pot confirmar ja panxeta

Mirinda Entenc que per edat et faci por embarcar-te, però tant de bò aquestes nàuseas que has tingut , tinguin a veure amb embaraç, seria una molt bona noticia, i si no es així, teniu al vostre petitó que podeu disfrutar

Gublin ves mirant aquests mesos com et regules, i despres ja veuràs, que sou joves i teniu marge de temps.

Miri Molt rebé animeu-vos a per el segon!!!!

Naneta tota una itv complerta, però ja veuràs que et quedaràs més tranquila. Jo com que ens hi vam posar tard per el primer, tb vaig voler fer proves, per el tema dels 35 i per no perdre temps, saps, per si hi havia algún problema. Finalment les proves de tots dos van anar molt bé, i només va ser questió de temps. T'haig de dir que la histerosalpinografia, al moment no hem va fer mal, però al cap d'unes hores, ho vaig pasar força malament, però hi ha gent que no li passa. Així que has de pensar que a pesar d'això, es un bé final, i tot es passa.

Crunchi quin fart de riure llegin-te, utilitzant preservatius, jejejejjeje bueno, quan ho tingueu més clar ja anireu fent pintxitos sense barreres...

Qui desespera aquesta semana?
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dl. set. 09, 2019 11:22 am

Moltes gràcies Genis!

Espantada no ho estic. Vaig sortir super convençuda de la consulta. Quan s'ha de fer una cosa, s'ha de fer! I si em fa mal mala sort. M'hauré d'aguantar. No fa gràcia que una persona que no coneixes et faci aquesta prova, però bueno... Què hi farem! Encara no entenc com no la fan els ginecòlegs/es. Seria una miqueta més còmode. I bé, jo aguanto força el dolor. igualment m'agafaré el dia sencer i ja està. La ginecòloga ja m'ho va dir. Et prens un dia per tu i estàs tranquil·la.

El que si estic és sensiblona. Deu ser que ja entro en la setmana desespero i molt em temo que em tornarà a baixar... Estic una mica ploranera. I ahir una persona propera em dóna la noticia que està embarassada i no sé... Em vaig alegrar molt perquè s'ho mereixen, però també em va fer ràbia. No sé... En plan. I jo què? I li vaig dir a la meva parella: Sóc mala persona perquè em faci ràbia? No sé si ràbia és la paraula, però aquella cosa que et deixa la notícia. I jo sé que no, però no ho puc evitar sentir-me així... Ara estic escrivint i se'm entelen els ulls. Seré pava!! Però crec que tinc les hormones destarotades. Ja sóc així de burra, doncs quan estic en aquests moments del mes pitjor encara... I ja em vénen els pensaments negatius de: i si ens troben alguna cosa? I si he de fer tractament i no va bé? Estic fatal... Però prometo que és avui i potser demà. He de tornar a ser optimista!

Bueno, us deixo. He fet un kit kat per escriure i em va bé deixar-ho fora perquè sinó... I suposo que vosaltres em podeu entendre... I tampoc vull preocupar a la meva parella. Ahir, em va veure poxa i per animar-me ( a part de mimos que li dic jo :ok: ) em va regalar un anell de mineral que feia molt que buscava que vam veure en una fira d'artesania. Sort del solet que tinc al costat. :***:

Res, us deixo. Segueixo...

:b-)))
Una abraçada!! :--/)
Mirinda_Taronja
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dl. nov. 23, 2015 2:15 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Mirinda_Taronja » dl. set. 09, 2019 12:45 pm

Hola boniques!
entro en modus ego total per explicar-vos com està la situació, primer de tot gràcies a totes per saber-me entendre i per les vostres paraules d'ànim.
Dissabte va baixar-me la w tal com ja suposava. Amb quasi 46 anys doncs pot passar que tot vagi bé així de primeres però és difícil i moltes opcions no hi ha... ja us vaig comentar divendres que si no havíem fet diana ho deixavem estar. Peeeerò, ho vam parlar amb el meu company i ell em va recordar que havíem dit d'intentar-ho 3 cicles (de fet us ho vaig escriure a la meva presentació i tot) i que aquest era el segon i que a més a més com que la pròxima DNW és la primera setmana d'octubre de fet encara la cerca seria al setembre i això no fa variar tant la situació respecte a si haguéssim fet bingo a l'agost ja que encara compliríem el nostre plan d'acabar la cerca als meus 45 i no un mes abans. A més el nostre "bingo" anterior va ser just en aquestes dates, i a vegades aquestes coses coincideixen... no sé perquè però m'he fixat que molts germans són del mateix mes...
Per tant:
@Naneta, si us plau, pots posar-me la DNW el 02/10? i molts ànims! ja veuràs que totes les proves sortiran bé i llavors et relaxaràs i de seguida arribarà la panxu si és que no ha arribat ja!

@Miri27: ja veus! jo t'animo total que amb 42 t'hi fiquis de cap, per mi embaràs i part no van ser massa problema, i ja us vaig comentar que per l'embaràs no vam necessitar cap tipus d'ajuda, ni tan sols vam fer SW, va ser un bingo de campionat!
@Gublin: feu ben fet de donar-vos una mica de marge a veure si funciona abans de començar a prendre res sempre cal intentar primer el camí "tradicional" una temporadeta
@Davire: si heu fet diana ja podeu pensar noms italians per fer honor al lloc del pinxitu! jajaja

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::