CERCADORES SETEMBRE 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dt. set. 17, 2019 2:37 pm

hola boniques!!!

estic en plena sexyweek (confirmada amb TO) i m'està passant una cosa estranya.
Abans d'ahir em notava dolor ovaris i em vaig fer TO per confirmar les sospites i efectivament estava ovulant.
Aquest mes estem fent molt bons deures, tan abans d ovulacio com aquests dos dies, i des d'aquest mati que estic traient com un fluxe marronet... inclus m'he posat un salvaslip perquè vaig tacant com una mena de moc marronos... i tinc com dolor d ovulació bastant fort encara (ja fa 4 dies que el tinc).

Algu li ha passat aixo d tacar marro durant ovulació, i amb aquest mal de ovaris??

no sé si és pels ovaris poliquistics?? perquè implantacio entenc que impossible tan rapid...
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: RedBerry » dt. set. 17, 2019 3:15 pm

Bona tarda maques!!

Avellana super enhorabona per aquest postiu!!!! :-()) :-()) :-()) Ole ole ara a disfrutar!!!

mar_ia, has fet TE? Aixo que expliques sembla tacat d'implantació.

Nuri, bervic veig que esteu en sexy week!! A tope!
Per cert, Nuri, algun cop he llegit que per ovular si pot tacar una mica. Pero no estic segura. :camio:

No recordo ven be qui comentaba, el tema de buscar el segon costa mes... opino el mateix, ara es mes dificil trobar el moment, Nosaltres els dies de diari quan el peque dorm ho intentem despres de sopar, encare que ens entra el modo sofa i no acaba de sorgir mai, perque ens dona mandra... Quan es sw ho intentem abans de sopar que estem mes actius. Pero costa.

Al final em vaig fer TE el divendres a la nit, estava amb els pits super inflats, pero va sortir blanc nuclear. Disabte va vindre la w, cicle super curt de 25 dies, i desde que vaig perdre la nena crec que ha sigut la w mes normal que he tingut, i els dos ultims cicles han sigut de 25 aixi que crec que el cos no estava del tot per la labor. M'ha donat bastant bajon, perque el fet de no saber el que em diu el cos em trastoca bastant. Aquest mes ho farem escoltant al cos i si no tenim positiu fare TO. Em fa molta mandra...fer-ho perque se que m'obsesionare i clar no es plan. :-o00m Em podeu apuntar per el 9/10, Genis anem igual de dates i cicles curts :content:

Pepos!! :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: mvillpa » dt. set. 17, 2019 4:19 pm

Hola,

estic seguint per alt el post ja que he compartit cerca amb algunes de vosaltres i fa gràcia veure com totes anem aconseguint el positiu així que molts molts ànims a totes!!

Felicitats a la cristina1304, la Zennit i l'avellana18. Va que aquest setembre pinta molt bé tot i que també he vist l'arribada d'algunes w...

És cert que el segon costa més trobar el moment però s'ha d'aprofitar qualsevol moment sense pensar si és sw o no que mai s'arriba a saber quan serà el moment que es trobaran.

Que tingueu una cerca curteta :-()-)
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dt. set. 17, 2019 7:17 pm

He estat en plan desconnecting... Quants missatges!! :ok:

Nuri, a mi m'ha passat en alguns cicles que durant l'ovulació he tacat marronet o rosa clar acompanyat de dolors. Fins i tot ha hagut alguna vegada que m'he notat una mala sensació vaginal i fins que no em baixa la W no em deixa de molestar. Que la primera vegada em vaig preocupar, però vaig tenir paciència i quan em va baixar va marxar aquella sensació desagradable. Així que no pateixis. Tranquil.la. Va a mesos. Ja et dic que a mi m'ha passat uns dies i para i després baixa normal la regla. Bé, ara que busquem millor que no ens baixi. Ja m'entens.
Ja us vaig dir que jo noto molt tot. L'ovulació i la w. I el dia que m'hi quedi o em molesta molt o no em molestarà gens i pensaré: això no és com cada mes... Visca!

Em sap greu per totes les w arribades. Què hi farem!! A seguir!!!

Felicitats Avellana!!![size=150][/size] >.-<: >.-<: Gaudeix d'aquest super moment! Espero poder-ho anunciar no molt enllà en el temps!!

Ego: jo ja tinc els resultats de l'analítica. Crec que tot entra dins de la normalitat. Ara falta l'altra prova i fet! A esperar que li facin a la meva parella i sortirem de dubtes. I mireu... Estic en plan paxorrona. Em sembla que m'he tret pressió de sobre de cop. Amb el rotllo que ens fem les proves... No sé explicar-me. És que estava tan sentimental i emocional que no podia ser. Que tot té solució menys una cosa i si volem ser pares ho serem de manera natural o artificial! Tant fa! Bueno, és igual! Que, fins i tot, ma mare em deia ahir que estava més maca en el sentit que em notava més tranquil.la. No sé... :b-)))

I res, la setmana vinent SW. :love: Que entre setmana... No sé jo... Parleu que costa amb fills, però sense i treballant i estant fregit al final del dia, també. Es farà el que es podrà. Passo de pressions! I si ens ho juguem a un dia o dos mala sort. Ja no vindrà d'un mes. A practicar amb amor i il.lusió!!! Jejeje!!! Relaxxxxx!

Bé, boniques! Que vagi moooolt bé! Demà dimecres ja!!!!! Iujuuu!!! Jajajaj!
Una abraçada!! :--/)
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dt. set. 17, 2019 8:09 pm

gràcies pels comentaris! em quedo més tranquila doncs veient que a algunes també us ha passat i és un simptoma normal de ovulació. Naneta deunido tu també ets de les meves, que ho notem tot!!! jajaja

me n'alegro que t'hagin sortit bé les proves que heu anat fent, i si a més t'ha servit per estar més relaxada encara millor!!! >.-<:

mvillpa com vas???? ja ens agrada que vagis passant a explicar-nos com estas!!! fa ilu veure com evolucionen les panxus que hem cantat en aqueat grupet, vaja a mi me'n fa!! jajaja :-()-)
mar_ia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. set. 26, 2018 8:17 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: mar_ia » dt. set. 17, 2019 8:40 pm

Bona nit!!
Nuri00 A fer els deures aquesta SW i a veure si ens portes una alegria amb un altre positiu :p-)


Redberry Jo després del legrat també em vaig obsessionar amb els TO, i no hi va haver sort (també passavem els dos uns mesos de molt estrès a la feina)...

Naneta
Què bé que hagi sortit bé les proves! Ara amb el relax, a fer molts deures :b-)))

Jo també passo cap a octubre. Aquest matí m'he fet un test de one step i blanc nuclear. Segueixo igual, tacant, sí que potser no tinc tant dolor als pits.

Que vagi molt bé el dia!!!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Miri27 » dt. set. 17, 2019 9:32 pm

Hola boniques!

Quants missatges! mola molt!
Nuri00 a mi això que dius mha passat un parell de cops i el gine em va dir que podia ser normal, mentre sigui marronós i no hemorragia vermella, cap problema. Espero que els deures tinguin recompensa ! Segur!

Redberry, ànims, paciencia i poc a poc anar recuperant la normalitat. Aneu fent, sense presses i sense ratllar-se....és complicat, però el temps va ajudant!

Ego: acabada sexy week, millor dit sexy day, ens juguem tot a una sola carta! tomaya! Comença el compte enrera fins el 29/09!

petonets!
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: taia » dc. set. 18, 2019 10:13 am

Bon dia ! :***: Quants missatges! >.-<:

Aspi, anims i a aprofitar al màxim aquest cicle. Aqui estem per si necessites desfogar-te i explicar com et sents. Esperem que aviat puguem cantar el teu positiu!

Crunchi, que guai aquesta il-lusió que descrius i aquest optimisme. M'alegro que ja us hagueu tirat a la piscina! :ok:

Miri27, doncs ja saps que amb un sol intent hi ha prou perquè els bitxets es trobin, així que ojalà hagueu fet diana! ..::·· ..::··
A nosaltres també ens costa trobar moments amb la peque per casa. A la nit hem d'esperar que s'adormi i llavors o fa mandra o ja estem massa cansats. I al migdia tot i que es queda al menjador, no tenim massa temps tampoc. El cap de setmana encara més complicat...Realment les possibilitats es redueixen bastant! :-:)

Genís, sento l'arribada de la W... Esperem que l'octubre sigui el nostre mes!!

Maria, quina W més estranya, no t'havia passat mai abans?.

Nuri00 i Bervic, a aprofitar al màxim la sexy week !! Nuri00, no m'ha passat mail el que expliques...

Mvllipa, gràcies per anar passant per aqui i animar-nos :love:

RedBerry, quina llàstima, tenia bona pinta, però com ja t'han dit, a pel proper cicle amb il-lusió. Es complicat això que a vegades es diu de no t'obsessionis i tal, jo crec que hi ha cicles que és inevitable i més quan tens psicosimptomes que penses que són reals, quan tens dolorets que no havies tingut d'altres cicles, .. En fi, portem-ho de la millor manera que puguem. Alguns cicles pel que sigui estarem més tranquilotes i d'altres doncs hi pensarem més.

Naneta, m'alegro que hagin sortit bé les primeres proves, aixó et donarà més tranquil-litat i confiança. Espero que a l'octubre puguis aconseguir la panxeta.

Ego: doncs jo com la Naneta, la setmana vinent començaré sexy week. Aquest mes utilitzaré TO a veure que tal. Realment el cicle passat em vaig il-lusionar una mica un dia abans de fer-me el TE , desprès em va agafar el baixón pensant que potser em costarà molt tenint en compte la meva edat... Ara estic normal, és com que tinc una mica assumit que la cerca no serà curta. Anirem fent, cicle a cicle a veure què tal.

Anims a totes, queda una mica menys per aconseguir-ho :-()-)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: crunchi » dc. set. 18, 2019 9:31 pm

Entrada mega express

Noies tal i com m'esperava... m'ha vingut la W. Se m ha adelantat 2 o 3 dies.
Salto a cercadores de octubre!

Anims Redberry, aviam si compartim positiu a loctubre!, :-()-)

Anims a les altres!

:ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: RedBerry » dj. set. 19, 2019 11:04 am

Bon dia maques!!

Miri Anims amb aquest desespero!! Amb un pinxito ja n'hi ha prou, a veure si va be aques sexy day :ok:
Crunchi Si te que baixar millor que ho fasi d'hora. Ara ja a esperar a la sw :content:
Naneta Què bé que les proves hagin sortit bé, i si aixo t'ha deixat mes relaxada molt millor!!

Ego: ahir em vaig enfadar amb el marit, aixi que aquesta sw no apunta maneres... Em toca per el cap de setmana a veure si ens arrglem abans. :-o00m

Pepos :-()-)
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dj. set. 19, 2019 6:25 pm

Bona tarda!!!

Taia, l'edat no vol dir res. Que no t'agafi cap baixón per aquest motiu. Segur que tardes menys del què et penses. I si ho tens assumit quasi que millor que sinó vas amb unes ànsies.... Així quan menys t'esperis.. patapam sorpresa bonica!!!
Jo només m'he fet una vegada el TE perquè em vavenir u a regla molt rara de tres dies i vaig pensar qu no podia ser i res... Negatiu com una catedral. Van ser durant aquells mesos que estava emocionalment baixeta. Així que fins que no estigui ben bé 6 dies sense regla per retard no m'ho faré pk no em vull emportar una altra desil.lusió. seré molt pacient. Jeje!

Redberry, segur que feu les paus!!! Encara queda avui i demà pel finde!! :love: :love:

Crunchi i Mar_ia ens trobem també a octubre. A veure si som més suertudas!!!

Miri27, amb una sola carta també guanyes el joc. Sooort!!! Jo depèn com potser també vaig igual. A veure com va la setmana clau. :b-)))

Ego: només tinc els resultats de l'analítica i no em surt res baixet tret de la vitamina D (hauré de prendre més el sol). I la part hormonal he mirat els valors normals i sembla que estan dins de la mitjana. Igualment com que tinc hora al de capçalera per demanar-li la recepta de l' antibiòtic que m'hauré de prendre per la histero doncs li portaré que em faci una miradeta. Que d'aquí que anem a la gine amb totes les proves fetes passarà temps. No crec que m'hi quedi ara per octubre. Seria un miracle i una potra de les bones per evitar la prova.. jeje!
Suposo que per això estic més zen. El que hagi de ser serà! Sinó ja buscarem solucions. ;-)))

Bueno, us deixo!! Ànims!! Idemà divendreeeesssss!!!! :b-))) :b-))) :b-))) >.-<:
Una abraçada!! :--/)
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Genis » dv. set. 20, 2019 7:58 am

Bon divendres, setmaneta feta!

Taia, vinga ànims i a ser positiva, la cerca sempre se'ns fa llarga, però aquí estem per portar-la soportablement millor.

Crunchi, a per totes!!!!! M'alegra que t'hagis animat!

Miri, amb un sexy day n'hi ha prou, així que amb il·lusió!

Mar_ia, ja t'ha vingut del tot, per considerar-la una regla normal ja?

Naneta, quan tornis a visitar-te amb la dra. ja et comentarà resultats, lo de la vitamina D, em sembla que la població està igual, es difícil absorvir-la amb el sol, pq ens posem protector solar. A lo millor et donen un suplement, com als bebes. Vaig llegir q es important tenir-la alta a l'hora de buscar embaraç, amb allò de mirar les condicions òptimes, després ja sabem que hi ha gent que s'hi queda i no fan res de res.. També et van demanar la famosa hormona antimul·leriana? lo de la histero, fes-la, descarta trompes impermeables, i ja veuràs que si tot està bé, tindràs una tranquilitat extra.

RedBerry, espero que ho solucionis amb el marit, i aprofitis aquest cap de semana amb els sexy days!!!!

mvill, quina alegría llegir-te, i saber que tot va bé!!! Això q aneu passant de tant en tant per aquí ens anima i sabem q tard o d'hora tb ens tocarà a nosaltres!

Ego: esperant torn per començar sexy week, en breu la tinc aquí!!!!

Bon cap de semana!!!!! :p-)
Avatar de l’usuari
NinaDina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dg. juny 09, 2019 7:09 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: NinaDina » dv. set. 20, 2019 10:27 am

Bon divendres noies!

He tingut la visita de la W aquesta nit...

Desconecto aquest mes, qui encapçali el grup d’octubre que no m’afegeixi porfa! Vull saltar aquest cicle, fent els deures que ens vinguin de gust pero sense mirar calendari ni estar pendent de res.. crec que ens anirà bé un kit kat després de tants mesos i proves.

Molts ànims a totes, a les panxolines, a les sexy weeks que s’apropen i als desesperos que vénen :b-)))

Que tingueu un bon cap de setmana, jo demà tinc el casament d’uns amics, no penso ni fer bondat amb la beguda.. jajajaja

Petonets a totes! Us llegeixo >.-<:
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dv. set. 20, 2019 6:36 pm

Genis, No! Aquesta hormona no me l'han mirat. No surt pas als resultats. Ja he llegit que és per saber la reserva ovàrica que tens. No deuria creure oportú la gine... La que si l'estradiol que també vaig veure que amb ella podien saber si tenies bona reserva i sembla que ho tinc bé. Ja es veurà. Jo segueixo paxorrona... Jejeje!! Que després de tants mesos menjant-me el tarro i amb ànsies ja tocava. La histero me la faré per finals d'octubre. A veure com surt!! Sorpresaaa! No estic molt animada a fer-la però què hi farem! Tot sigui per veure'm una panxeta al davant algun dia. I la vitamina D no em preocupa. Si m'he de prendre suplement doncs a fer-ho. I si... Et prens coses tu i altres amb un pim pam i sense vigilar fan diana en un no res. :miko:

NinaDina, gaudeix del casament. Passa-t'ho pipa, beu i balla molt!!! A veure si no estant tan pendent apareix el positiu. De vegades.... Vés-nos llegint i ens veiem ben aviat!! Molta sort!! :content: :-()-) :-()-)

Bon findeeeeee!!! :b-))) :b-))) :b-)))
Una abraçada!! :--/)
taia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dv. gen. 11, 2019 6:02 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: taia » ds. set. 21, 2019 9:15 am

Bon dia noies,

RedBerry, a veure si podeu fer les paus amb el marit i acabeu aprofitant aquest sexy finde! :content:

Crunchi, sento l'arribada de la W, però tal i com t'han dit, si havia d'arribar, doncs com més aviat millor per iniciar nou cicle.

Naneta, jo també tinc la vitamina D baixa, com tu dius deu ser en general que la tenim així per aquí... L'endocrina que em fa el seguiment de les tiroides la darrera vegada em va fer analítica complerta, però a aquest valor no li va donar importància. I lo de l'altra prova, doncs si finalment la fas, et servirà per acabar de confirmar que tot està bé. Però a veure com va aquest cicle, potser aconsegueixes panxeta i no te la pots acabar fent!!! :-D

Genís, a aprofitar al màxim la sexy week!!! ..::·· Ojalà puguem cantar la teva panxeta a l'octubre!

NinaDina, passa-t'ho molt bé al casament. Genial si vols desconnectar una mica. Ja saps que aquí estem quan vulguis tornar i explicar-nos com va.

I les altres com esteu?
Hi ha algú en desespero?? O ja passem totes a l'octubre?


Ego: la setmana que ve comencem sexy week, però ja hem començat a fer deures !! ;-))) A veure si aquest mes podem aprofitar millor els dies clau.

Que passeu un bon dissabte!
Cirera2802
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dv. ago. 16, 2019 5:05 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Cirera2802 » ds. set. 21, 2019 2:55 pm

Bona tarda noies,

Ànims a totes les arribades de la W!! Ja esteu en cicle nou així que positivisme al poder!!! Ja ho vaig dir el mes passat xo penseu q si feu Diana a l'octubre aquestes setmanes ja compten dins l'embaràs!!!

Felicitats merescudíssimes als positius!!! Sou una alegria i una injecció d'esperança!!! A gaudir-ho reines!!

Ego: ovulació trobada (dia 19-20 de cicle, això x ser jo està molt bé!),deures fets i la DNW és dilluns (jo la calculo a partir del dia que ovulo, els mesos anteriors 15 dies clavat dp del to positiu, O sigui 13-14 dp de la ovulació). Sensacions rares, no tinc els símptomes de les taquetes marrons del mes passat. Vaig tenir punxades als ovaris el dia 7-8 dp de la ovulació i de moment res. Tb he estat començant una feina nova, i potser Porto desajustes. No em vull fer il·lusions, malgrat és inevitable. Tampoc em vull anticipar amb un te. A l'últim embaràs (que va acabar en avort a les 8 de setmanes) el té no va marcar fins dos dies dp de la falta, el que sí q es marcava era el to. Xo tb intentaré no començar-me'n a fer com una boja!!

En fi, perdoneu pel rotllo!!! Passeu unes sexy weeks genials i ens anem llegint!! És una gran sort aquest fòrum!!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dg. set. 22, 2019 7:04 am

bon dia boniques!

les que us heu fet proves de fertilitat per mirar ue sigui tot correcte entenc que ho heu fet per mutua? és que em vull mirar de fer una mutua per fer-les també. Pagant a part suposo que ha de ser carissim no? o com funciona?
he demanat informacio a una mutua però em diuen que les proves de fertilitat no entren.... a quina mutua esteu vosaltres que si que us hagi entrat?

vaig ben perduda amb aquest tema!

gràcies!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dg. set. 22, 2019 12:23 pm

Bon diumenge!!!

Cirera, cap rotllo!! Per això està aquest fòrum. Per poder desfogar-se i deixar anar totes les nostres inquietuds, angoixes i alegries!!! M'alegro que hagis trobat el teu dia d'ovulació. És important!

Nuri, jo estic a adeslas. Estava a dkw, però com que sóc muface van començar a retallar i vaig decidir fer el canvi: pagar mútua privada pel meu compte i poder anar a SS.

El meu germà està a aegon. Per ara també n'està content.

Sempre mira els hospitals que t'entren i els metges que et poden interessar. La proximitat d'on vius... Vaja, el quadre mèdic. Jo la vaig escollir pel meu metge de capçalera i la meva gine.

La qüestió: jo preveien que em voldria quedar embarassada ja em vaig canviar fa 1'5 any. Possiblement et diuen que no t'entren les proves de fertilitat (que ja veus, una analítica i la prova de la histero que no necessites ni autorització) perquè te les faries ara i hi ha això dels períodes de carència. És el temps que ha de passar des que contractes l'assegurança fins que et pots fer determinades proves.

Pregunta: quines proves et vols fer? Aquesta que em demanen a mi? Si és així, crec que a totes les mútues hi entra. Truca o vés personalment i preguntes preus. Jo ometria que vols fer-te qualsevol prova. Vés a saber quan te les voldràs fer no? Potser ja tardes uns mesos! I ja hauràs passat període de carència.

Jo no en tinc ni idea quant val la histero. Només sé el seminograma. La meva gine em va dir entre 80 i 100€. Però ho farem per SS pk ell no té mútua. Si tardessin molt pagarem a qualsevol laboratori i ja està. Ens estarem de sopars i d'altres coses. :ok:

El meu metge de capçalera em va dir que les millors eren assistència sanitària que crec que és la més cara, adeslas, mútua general de catalunya i ja no recordo més. Aquella que no estava gens content era amb dkw, però bé... Cadascú contracta la què li surt millor. Jo, per ara, amb adeslas estic contenta. I ja m'he fet més d'una prova. Que tinc migranya i només començar estava fent escaner pk vaig tenir dolors horrorosos de cop...

Això si. Cap tractament de fertilitat entra. A pagar! :P

Espero haver-te orientat. Quin rotllo he escrit.... Bufffff..... Jajajajaj!!!

Ego: vaig adonar-me que la meva SW culmina en diumenge. >.-<: >.-<: Millor!!! Ovulo dissabte. Però ho controlaré. Ara bé, sense estrès... Amb amor i il.lusió quan es pugui. :b-))) ja vam començar... Jajja! No servirà, però que nos quiten lo bailao! ;-))) ;-)))

Bon diumenge!!! :-()-)
Una abraçada!! :--/)
Avellana18
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dv. ago. 16, 2019 3:14 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Avellana18 » dl. set. 23, 2019 6:07 am

Bon dia boniques!
He estat una mica desapareguda aquests dies amb mooooolta feina fora i dintre de casa! Com esteu? Jo així així...estic una mica ratllada pels meus 0 símptomes d'embaras....tenia els pits adolorits només i ja res....així que no sé si la cosa tira endavant ... El que hagi de ser serà però estic força nerviosa i amb por....

Ninadina, ànims i fas bé de desconnectar una mica si ho necessites! Capficar-nos no ajuda, i no és fàcil no fer-ho....així que mira de descansar i tornar amb forces renovades.un petonàs!

Naneta, ull amb la vit D perquè jo no en tenia ni idea i sembla que és força important tenir-la bé pel tema embaràç! La meva gine me la va receptar ja per començar la cerca juntament amb àcid fòlic i em va donar llum verda quan els valors van estar bé...no està de més...

Que tingueu totes una bona setmana! Una abraçada!
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: CERCADORES SETEMBRE 2019

EntradaAutor: Naneta » dl. set. 23, 2019 1:31 pm

Hola!!!
Avellana18, estigues tranquil.la. Tot anirà genial!!! No tothom té símptomes. Positivisme al poder!!! Ja veuràs que d’aquí res et veus la panxa i tots aquests nervis passen. >.-<:

I és molt demanar-te com es deia aquest suplement de vitamina D? Crec recordar que la tinc a 1,5 puntets per baix sobre el valor que posa. Que no és massa baix, però si em puc prendre suplement ho faig.

Sinó sempre puc preguntar al metge de capçalera quan hi vagi...

Merciiii!!!
Una abraçada!! :--/)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::