CERCADORES AGOST 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: mvillpa » dg. ago. 04, 2019 11:15 am

Hola, doncs la meva data és avui i d moment res. Segueixo sense símptomes d res. Aixo si estic molt dels nervis!! Primer per aixo i segon pq dimarts li donaran els resultats al meu pare d’una biòpsia i se m’ajunta tot. També penso q igual degut als nervis d’aixo Del meu pare la w se m’endarrereix... demà aniré comprar un TE pero he pensat q no el podré fer fins dimarts q diuen q ha d ser amb l’orina de primera hora. Aixo si la tempe segueix alta pero tp es fiabilitat d’embaras. I el dimarts no se si podré tenir tantes notícies i potser no bones totes. Si ara estigues embarassada i tot va b naixeria casi la mateixa data q la meva filla i aixo tb hem fa coseta. I pq penso tot aixo si el primer es fer el te? Ja veieu he volgut aguantar pero ara ja estic ben angoixada. amb el meu home tp li he dit res d moment. Estic feta un bon lio... ?-) ?-)

Com aneu la resta?
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dg. ago. 04, 2019 11:59 am

mvillpa ostres espero que al final no sigui res lo del teu pare bonica...és normal que tinguis nervis, i pot ser si que s'estigui retardant per això, però si no tens cap símptoma i encara no tens W pot ser un positiu!! >.-<: i si compres el TE avui a una farmacia d guardia? aixi el tindras per demà al mati, si no vols que s'ajunti tot el dimarts... jo no em podria pas aguantar! jajaja

I pel tema de la data, les meves cosines es porten 4 dies d diferència i sempre ho han viscut bé.

Ja ens aniras informant d tot plegat! :-()-) ànims!!!

ego :jo segueixo igual...amb dolorets però sense rastre de la W.... a veure com acaba. Avui és el dia 31 del cicle, però crec que vaig ovular 2 dies tard i per tan és normal...i amb el TE negatiu d'ahir... tinc tan assumit que baixara en qualsevol moment que estic ben tranquila! jajajajaja com som eee... sort que em puc desfogar amb vosaltres! jajaja
nenita87
Entrades: 1
Membre des de: dt. oct. 30, 2012 11:35 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: nenita87 » dg. ago. 04, 2019 10:17 pm

Hola! Doncs jo sóc nova i he entrat a cercadores d’agost tot i que estic pendent de visita amb gine a veure si ens confirma o no embaraç.
Vaig tenir un avortament diferit a la setmana 10 al maig i al juliol he tingut un bioquimic... el gine ens va donar llum verda per seguir buscant, així que hem seguit amb lo nostre el juliol. M’havia de venir la warri el 26-27 de juliol, tot i que m’han dit en diverses ocasions que tinc OP els meus cicles son molt regulars de 25-26 dies. I a dia d’avui segueixo esperant-la, ja amb 8-9 dies de retard. Obviament m’he fet TE i m’han sortit positius fluixet, però dubto si és un nou embaraç o es que s’està tornant a ajustar tot el cicle i encara hi ha hormona de l’anterior embaraç, que opineu?

Us deixo les meves dades:
Nenita87
EDAT DELS DOS: Ell 30 i jo 31
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 1r
DNW: 26/07/2019
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: cercant novament després d’un avort diferit al maig (10 setmanes) i un bioquimic al juliol. Ho portem com podem, perque fins ara m’hi he quedat ràpid però no ha sortit bé i per un tema mèdic (no ginecologic) només puc estar uns mesos limitats de cerca
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Bervic » dl. ago. 05, 2019 8:03 am

Mvillpa bonica espero q lo del teu pare quedi en un ensurt. Els nervis poden fer-te endarrerir la W però ja t'has fet TE?

Nuri00 tu com vas?

Ego: a mi aquesta nit ja m'ha vingut la W, així que a esperar un altre cicle. Ara estic de vacances, em relaxaré i gaudiré de la família, aquestes esperes em maten els nervis i necessito calma.

Us desitjo molta sort a totes!!
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Genis » dl. ago. 05, 2019 8:11 am

Bon dilluns :***:

Benvinguda Nenita , sembla que tens un TE que et marca positiu, no crec que sigui de l'anterior, la hormona no aguanta tant d'un cicle a altre, (crec..) t'hauries de fer una beta per estar segura del tot. Quan tens visita amb el metge? Espero que sigui ben aviat, que amb 8 dies de retard, no sé com pots aguantar-ho. Esperem que sigui positiu comfirmat

Mvill et vas poder comprar TE per fer-te'l avui, o fins dimarts no pordràs? Espero que no t'hagi vingut la W, i espero que els resultats del teu pare vagin bé.

Nuri com vas? espero que no t'hagi vingut la W..


Bervico i Aspi anue molt seguidetes, espero que tb siguin positius seguidets

Gublin Gaudeix molt de les vacances, i a tope amb la SW, no et deixis ni un pinxito.
Jo tb he sentit q es millor dia si i dia no pq aixi els bitxets es regeneren, però clar, quan et surt positiu el TO, es allò que corren les presses, i quan el veig, ho faig seguidet.

Ego: Doncs a mi hem va sortir el to positiu dissabte , aixi que el finde l'hem aprofitat bé. Avui tb l'aprofitarem per si acàs... >.-<:
Tinc moltes ganes d'agafar vacances, a partir del 15 quines Ganes!!!!!!!
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Genis » dl. ago. 05, 2019 8:23 am

Bervic mentre estaba escrivint el missatge, no havia vist que havies contestat aquest matí. Bueno , ha vingut la W puntual, i ara com dius, una mica de relax i tranquilitat, i q tot flueixi per al proper cicle, ens queda menys! :-o00m Molts ànims i a gaudir de l'estiu!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Miri27 » dl. ago. 05, 2019 10:53 am

Bon dia noies!

Encara no estic familiaritzada amb els vostres noms! Soc de vacances de relax, tot i que aquesta setmana ja és compte enrere, ja que el 10/08 es la DNW... tinc una mica de mal de pits i ovaris, però clar, simptomes que poden ser de W o embaràs, així que no m'obsessiono. Tot i que una part de mi pensa que seria molt guay que fos un positiu ja que l'unic dia que ho vam fer era el nostre aniversari de quan ens vam coneixer i al dia següent super positiu de TO... aixi que seria un gran regal! Fins aqui modo ego!

nenita! jo crec que és un positiu! millor que tho confirmin, clar, però diria que no hi ha lloc a dubtes! animssss!

A la resta... gaudiu de lea vacances, de les SW i dels desesperos, per que no? Tot son camins que ens porten al desitjat positiu!!

petonassos!
Avatar de l’usuari
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: mvillpa » dl. ago. 05, 2019 11:09 am

Bon dia!!

Benvinguda nenita87! Jo com diuen les companyes crec q és un positiu q no potser q duri d l’anterior. Veure si aviat pots anar al ginecòleg i sortir d dubtes.

Bervic, ostres sap greu l’arribada de la w pero també es un mes menys per l’objectiu. A disfrutar d l’estiu.

Genís, a veure aquest SW a tope q heu fet, ara tocarà fase desespero per sortir d dubtes.

Moment ego: gràcies pels vostres comentaris d’ànims Referent al meu pare. Doncs ahir vam tenir un dia a tope d familiar i res d temps per buscar la farmàcia d guàrdia pero aquest mati només aixecar-me hi he anat i noies... ha sortit positiu!! He passat super mala nit d nervis, mal d coll i no he fet res d bo d dormir i ara q ja m’han passat una mica els nervis estic ben aplatanada. Estic contenta pero tp m’acabo d fer a la idea. Dimecres marxem 15 dies d vacances i a la tornada demanaré hora a la llevadora. Ai espero q vagi tot b. No se si alguna d vosaltres ho recordarà pero hem plantejava no buscar el juliol pq néixer ja el mateix mes q la meva filla gran i hem sabia greu q perdés el seu aniversari doncs mira al final si tot va b serà aproximadament aixi pq es com q la història es repeteix exactament x dates igual q fa 4 anys >.-<:

Gràcies per la vostra paciència per llegir-me us aniré seguint q hem d celebrar molts positius més.
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Miri27 » dl. ago. 05, 2019 11:49 am

Ostres Mvillpa! super positiuuuu! felicitats! Doncs aprofita aquestes vacances per relaxar-te i a la tornada ja amb la llevadora i a tirar endavant amb l'embaràs! que bé! quin regalet!

A veure quina és la següent!!

muak
Mirinda_Taronja
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dl. nov. 23, 2015 2:15 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Mirinda_Taronja » dl. ago. 05, 2019 12:04 pm

Hola noies!

Quin greu les que ja us ha vingut la w... és un rollo però vaja, potser el mes vinent! Jo sempre m'animo pensant en quan seria el seu aniversari i a totes les dates i mesos els hi trobo avantatges... intento fer-ho amb positivisme!

Mvillpa de moment pinta molt, molt bé!!! Quina alegria!
Nenita lo teu també té molt bona pinta!

Això de la Nenita m'ha fet pensar que al maig vaig tenir un retard de 2 setmanes però com que no estavem buscant ni res, vaig resistir-me a fer-me cap test. Al final ja amb la mosca al nas me'l vaig fer i va sortir un negatiu i al dia següent em va baixar la w. Aquí vaig preguntar-me si podia ser que no fos un retard, sino que hagués perdut l'embaraç molt ràpid. Però, com saber-ho? Fins quan marca positiu un cop tens una pèrdua tan temprana? Ho sabeu?
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Miri27 » dl. ago. 05, 2019 1:18 pm

Ostres mirinda! Quina bona pregunta!
Doncs no sé en quin moment desapareix la hormona que detecta el TE... jo vaig tenir una perdua a les 8 setmanes, i en teoria desde les 6 que s'havia parat, però clar, no sé si mhagues fet test, hagués sortit negatiu... algú ens dona llum??
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dl. ago. 05, 2019 2:48 pm

Mvillpa ENHORABONAAA!!!!! La primera en cantar panxu d'agost!!!! moltes felicitats!! >.-<:
i que ràpida ja al segon més de buscar, quina sort!!! :ok:

Això que dieu del TE amb les pèrdues ni idea noies.... ho desconec...

Mirinda quina gràcia això de pensar en les avantatges del mes següent quan et ve la W jajajaja jo també quan em baixa ja miro el mes següent a veure com cauria, i ja em torno a il.lusionar! jajaja millor agafar-ho aixi oi?

ego: a mi aquest mati ja m'ha baixat la W....ooohhh.... ja us vaig explicar que tal com ho veia ja m'ho imaginava...aquest mati s'ha confirmat. Bervic, m'afegeixo amb tu a pel següent!!! a fer bons deures durant les vacances que estarem més relaxats, i a veure si tenim sort!!! jo ja aniré pel 7è mes de cerca....des del febrer! deunido...! suposo que quan el positiu arriba aquest temps que ara sembla llarguissim després és insignificant. Demà ens han donat hora per fer semniograma a la meva parella, a veure que no sigui alguna cosa d'ell. El ginecoleg ens va recomanar que ho miressim. A veure què tal!

molta sort a les següents!!!
aspi
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. abr. 07, 2016 8:14 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: aspi » dl. ago. 05, 2019 3:17 pm

Bon dia noies!!! Enhorabona Mvillpa :b-))) :b-))) :b-))) !!! A gaudir d'aquest positiu, ja ho assimilaràs!!!!

A mi també m'ha baixat avui, com a la Bervic i a la Nuri, quina caca!!! Jo tb ho veia venir però igualment queda esperança fins que baixa... El que no sé és si dec ovular el mateix dia del positiu de TO pq ja es el 3r cicle que me ve un dia abans del que jo compto per TO, no sé!!! pero bueno porto 3 mesos de 28 dies de manual, estic flipant, pq jo mai a la vida, jaja!!!
A veure com va el següent i si obriu el de Setembre jajaj, jo he canviat Ovoforte per Infolic fert no per res, per probar, aquest te Acid Fólic, Mio Inositol y Melatonina... M'han recomanat un lubricant que es diu Conceive Plus en monodosis pels dies fértils
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: RedBerry » dl. ago. 05, 2019 11:35 pm

Bon dia boniques:-()-)

Com van aquest SW i els desespero???
Que bé sou súper actives al fòrum, no sé si ús podré seguir el ritme però ho intentarem. :camio:

mvillpa ENHORABONA PER AQUEST SUPER POSITIU :-()) :-()) :-()) :-()) :-())
Espero que els resultats del teu pare siguin bones noticies. En quan a fer TE, els dos ultims de les últimes panxus mels vaig fer a mitg dia i va marcar super positiu, recomanen el primer pipi per què està més concentrat. Per al tema dates d'aniversari, pensa que la DPP es una data aproximada, i el mini es pot adelantar o retardar i al final no podem escollir quan surten. Enhorabona un altre cop! >;.-.-.-<:

Gublin Vacances i SW anem igual!!

Mirinda_taronja Lo dels deures, sempre he sentit que esta bé fer-ho dia si dia no, però sóc mes de les que pensa que quan més soldadets hi hagin al ataque millor ..::·· . Has provat de fer TO per saber mes o menús segur quan ovules?? Si no sempre es poden fer 2 setmanes de SW i així la pillaràs segur.

Aspi Com va la contractura, espero que millor :ok: i sento la w.

Nuri Sento aquesta w, però bé si la sw us cau de vacances ja anirà be :content: Aquí una altre que anava mirant quan cauen las DPP

Little_mofin Uau 4 anys! Espero que aviat pugueu tornar a l'altra banda del fòrum i el soc petit et doni molta sort, i com algú deia a vegades sembla que els + es contagien.

Nenita87 No sóc cap experta, però ja havia vingut la W després de l'avortament? Perquè si es així es positiu no? SI encare es la primera després de l'avortament a el millor és que el cos es va regulant. El que no em queda molt clar es que deprès de vint i pico dies poguis tenir restes de l'hormona. Sempre pots fer una beta no? Ja ens diràs i benvinguda!!!

Bervic Sento aquesta w, digues que si a descansar i a gaudir de les vacances i relax :***:

Genis Al ataquee :: orrr:: a gaudir a tope de la sw, ja no et queda res per les vacances.

EGO: Doncs jo estic a tope amb la SW, ahir em vaig veure la clara de huev a tope, i mira van caure dos pinxitos, El miniberry ens va donar treva i la vam aprofitar : lasito : Avui intentarem repetir encare que les hores que son no ho veig molt factible, pero mai se sap. Es nota que son vacances i ho em agafat en ganes, no tenia jo molt clar que superariem el del mes :content: :content:

Ens anem llegint. Molts PEPOS!!! :-()-)
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Genis » dt. ago. 06, 2019 7:44 am

Quines ganes tenia de llegir un positiu, enhorabona Mvill!!! quina bona noticia, i espero que els resultats del teu pare, tb vagin en aquest sentit. Ara vacances i a relaxar-te. La veritat es em passa el mateix q a tu, si hem quedes aquest mes, seria de les mateixes dates que el meu fill, i es portaries dos anys clavats, jejejje, però no m'importa, pq és una molt bona época per quedar-se, viure l'embaraç sense calor, i tenir al peque a la primavera, es genial, !!! Disfruta de les vacancetes :-())

Miri ultima setmana de desespero, ja queda menys per sortir de dubtes,.... estarem pendents!

Nuri aquest mes no ha pogut ser, però lo bò es que la sw ve en ple agost i de vacances, això sempre va bé!

aspi sap greu que hagi vingut, però com diuen, un mes menys per quedar-s'hi! Això del lubricant aquest que dius, per a que és?

RedBerry que bé, quins pintxitos més bén aprofitats, a veure si avui tb em pots fer, que has d'estar al punt clau de la sw. A veure si el miniberry us deixa... jejeje :p-)

Nenita vas poder parlar amb el gine?

Ego: Doncs ja tinc clar que vaig ovular el cap de setmana, no se si dissabte o diumenge, ahir per si acàs tb vam fer deures. Jo a la que veig el positiu al to, sóc de les que fitxo cada dia, sort que ens va agafar al finde i no anàvem tant cansats.

Vinga que ja hem cantat la primera panxu! >.-<:
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Genis » dt. ago. 06, 2019 7:55 am

Davire i Miri, sou les seguents, molts ànims!!!!! :p-)
Bervic
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 3:58 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Bervic » dt. ago. 06, 2019 8:17 am

Mvillpa ENHORABONA!!!
Mirinda_Taronja
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dl. nov. 23, 2015 2:15 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Mirinda_Taronja » dt. ago. 06, 2019 11:14 am

AAaaaaaish... noies... fase desespero total... sort que ja la setmana vinent estarem de vacances i no hi pensaré, però aquesta sóc a la oficina, i només que vaig entrant per aquí per alleugerar l'espera... A més el finde estava xafada i pensava , qui sap? potser tinc símptomes des del primer dia! jajajajajaa... el que fa l'espera!
Però avui em trobo esplèndidament!

Bervic, nuri, aspi... forces renovades i torne-m'hi!

davire, miri... crec que esteu com jo, en uns dies veurem què passa... jo a sobre estaré de vacances amb una amiga que està de 3 mesos i que m'encantaria poder passar juntes el procés ja que el seu fill i el meu són molt amics i seria divertit que els segons també es portessin poca diferència... Però en fi... no sé si vam fer bé els deures... jo volia allargar la SW però per problemes d'agenda no va poder ser i ja veurem al final com ha anat...
cristina1304
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. juny 26, 2017 6:54 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: cristina1304 » dt. ago. 06, 2019 2:18 pm

Hola a totes!

Em presento... em dic Cristina i tinc un peque de 13 mesos
Hem decidit tornar a la cerca... i de fet al juliol va ser el primer més que ho vam intentar i vam fer diana...però no ha anat bé ja que hem tingut un embaràs bioquímic :ufs: .... avui m'ha començat a baixar la "regla" així que d'aquí uns dies preparats per tornar-hi!

A veure si després em poso al dia i puc personalitzar una mica!!
Us deixo les meves dades


EDAT DELS DOS: 36 i 35
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 13 mesos
CICLE DE CERCA: 2on
DNW: en principi 31d'agost
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: abans de tenir el nostre primer fill vam tenir un embaràs bioquímic i dos avorts les primeres setmanes d'embaràs....tot això en 6 mesos! Ens van fer un munt de proves i tot estava bé!
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES AGOST 2019

EntradaAutor: Genis » dc. ago. 07, 2019 7:45 am

Benvinguda Cristina un altre cercadora d'agost, per la part de poder tornar a cercar, que bé que hagi vingut la regla, però hem sap greu la teva pèrdua. Espero que la cerca sigui ben curteta. Jo tinc un nadò de 15 mesos, i tb ens hi hem posat ara a l'estiu a buscar el germanet@, a veure si aviat ho aconseguim!!! de moment ja tenim un positiu al grup >.-<:
Ara mateix t'apunto a la llista!

Mirinda notes simptomes de fa dies??

Ego: A mi hem queda just una setmana per fer vacances, estic comptant el dies :p-) almenys els ultims dies de desespero els passaré de relax sense treballar, q ja és molt.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::