CERCADORES JULIOL 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Davire
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Davire » dt. jul. 09, 2019 8:06 pm

Enhorabona Pandora :-()) !!

Coaner a veure si ens cantes un altre panxu aquest mes!

Jo segueixo igual... He demanat hora al ginecòleg, la tinc per dilluns que ve, espero que abans aparegui la W. :-o00m
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Martona-91 » dc. jul. 10, 2019 7:27 am

Bon dia noies!

AnnaSG ja he actualitzat les teves dades! Bueno, a veure la setmana vinent, potser no t'ho esperes i et trobes un positiu! I si no, durant les vacances, que s'està més relaxat i sembla que tot flueix més. Molts ànims!!!

Ostres Davire, encara sense rastre de la W!! A veure què et diuen dilluns al ginecòleg, ja ens aniràs informant!!

Apa doncs, molts ànims a totes!!!
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Genis » dc. jul. 10, 2019 10:22 am

Bon dia noies!

Estic en plena SW, i avui el test d'ovulació m'ha donat positiu, aixi q de bon matí fent deures per començar bé el dia, la veritat, es que portem tota la setmana, a un molt bon ritme, tot el que el petit ens deixa, que encara que dormi a la seva cuna, a la nostra habitació, molts dies acaba a la nostra...

Gublin, que bé, anem bastant similar, aixi l'espera la compartirem, a veure si podem cantar positiu, que com diuen a l'estiu, tot es relaxa i flueix...

Anna i Davire, estem pendents de vosaltres!!!

:miko:
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: olotina » dc. jul. 10, 2019 1:31 pm

Hola!
pandora MOLTES FELICITATS!!!!! >.-<: :p-) :b-))) >.-<: :p-) :b-)))
Davire potser no has ovulat encara. El dia 1 vas dir que no havies vist el positiu als TO. Si no hi ha positiu, no hi ha ovulació. Més que TE jo m'aniria fent TO i observant el flux.
mvillpa què vol dir pretemporada de camping? T'ho he llegit diversos cops i no entenc què vols dir.
AnnaSG no infravaloris els sofà. S'hi pot fer molta feina ;-)))
Nuri00 a mi també se m'està fent llarg. El primer va arribar al 2n cicle i per mi a partir del 3r ja és massa. No ho dic gaire alt perquè realment sé que és super poc, que hi ha mooooltes parelles que triguen moltíssim més i que fins i tot al final resulta que no poden i això sí que és una patacada molt forta.
Genis estem igual jeje. Que el ritmo no pare! :***:
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: pandora » dj. jul. 11, 2019 8:53 am

Bon dia a totes!!!

Moltíssimes gràcies per totes les felicitacions.

Perdoneu que hagi estat tant desapareguda, tinc l'aniversari de la gran i els 40 del meu home a prop i vaig de bolit organitzant tot.

De moment em trobo bé, el primer dia van venir totes les pors de cop, ara estic molt més tranquila... sembla mentida que sigui el tercer, jeje!!

Vosaltres com aneu?
Martona, com et trobes?

Davire, al final ha baixat la W?

Genis, molt bé començant la SW molt activa, a per totes!!!

Anna, ja s'acosta la teva DNW, molta sort!!!

Gublin, benvinguda!!! A veure si aviat surt positiu, molts ànims i a gaudir de la cerca.

Coaner, veig que ja has fet la IA, qué bé!! Demà resultats?? Vinga va, a omplir juliol de +. Sort bonica!!!

Torno ràpid a la feina, a les que m'he deixat una abraçada ben forta.
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: pandora » dj. jul. 11, 2019 8:54 am

Ah!!! Nuri, Olotina, és normal que es faci llarg, però intenteu gaudir i que tot fluexi. Ànims!!!!!!!
mar_ia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. set. 26, 2018 8:17 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: mar_ia » dv. jul. 12, 2019 11:10 am

Holaaa!
Moltes felicitats a aquestes primeres panxus de juliol >.-<: >.-<:
Com us trobeu?

Deixo les meves dades, que crec que al fil de juny no les vaig deixar

Mar_ia
EDAT DELS DOS: 32 i 35
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 1r després del bioquímic i 7è després del legrat
DNW: 24 de juliol???? (aquest mes no tinc gens clar quan hauria d'arribar...)
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Amb moltes ganes que l'embaràs tiri endavant...
Runner185
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dv. jul. 12, 2019 6:06 am

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Runner185 » dv. jul. 12, 2019 12:17 pm

Moltes felicitats als positius?
Algun simptoma?
Crec que igualment al primer cicle efectiu es molt dificil! El test el farieu a dpo10 o massa aviat?
Davire
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Davire » dv. jul. 12, 2019 1:35 pm

Bon dia!

Ahir finalment em va venir la W! ja era hora un clicle de 38 dies!
A veure el pròxim com va... el Soniase sembla que no fa molt d'efecte.. ja porto 4 mesos i de regular res.

Calculo si el cicle es normal que la meva nova DW serà el 8-9/08.

Runner185 jo crec que es massa aviat! sempre és millor esperar al primer dia de falta i no tornar-te boja amb els TE!
Runner185
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dv. jul. 12, 2019 6:06 am

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Runner185 » ds. jul. 13, 2019 6:51 am

Bon dia!
No he pogut aguantar i com avui es dia especial per nosaltres he fet el test clearblue sensible ; el que diu Early. HA SORTIT LINIA,molt tenue pero linia ; estic a 4 dies de la W.. ara bé.. per provocar ovulació em vaig punxar el Ovitrelle fa 13 dies cosa que pot donar falsos positius ( prospecte posa 10 dies..) doncs res tocarà esperar. Teniu alguna experiència?!
Sobre símptomes? Jo poca cosa.. pits lleugerament mes grossos i sensibilitat mugrons només però molt lleugerament. Una mica d’inflor de panxa de seguida la noto pq soc primeta; El canvi mes significatiu el vaig notar els dos dies despres de teorica fecundacio i es que tenia moltes ganes de pipi a la nit ; i des de llavors que molts dies m’he d’aixecar. Dolorets a la part baixa si que vaig tenint però ja nosé si son psicosomatics jeje
Com veieu? Només queda esperar ?-)
Gracies noies! ANIMS!
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Coaner » dl. jul. 15, 2019 10:01 am

Bon dia, noies!
Personalitzo una mica:
Gublin El tema de quedar amb l'amiga embarassada no va ser gens encertat. Però vaig creure que ho havia de fer per compromís. Em va dir que estava embarassada 3 setmanes després de que a mi em fessin el llegrat. I empatitzar, el que s'entén per empatitzar res de res. És taaaaaaaaaan, però tan fava... que bé, prefereixo deixar-ho aquí. Però ens coneixem de tota la vida, i m'hi vaig sentir una mica obligada.
Anna Com estàs???
Davire Que tal amb el gine?
Genis Bona sw!!
Runner El tema símptomes és tot un món. La descripció que facis dels teus, no té perquè ser igual a la de ningú, n'hi de cara qualsevol altre embaràs que puguis tenir. Donem per bo el positiu???

Ego Doncs jo malament. El TE em va sortir negatiu... (finalment el vaig fer ahir) i tinc els ànims sota mínims. Pensava que en no pensar-hi estava més preparada per un no. Però no ha estat així... Ens anem calmant una mica a nivell laboral, i per mi que tots aquests sentiments que em quedaven a l'ombra van sortint a la llum. Quasi farà quatre anys, que per a mi ser mare ha estat i és l'anhel més important... i no arriba. I és duu, llarg... i últimament em sento molt sola davant aquesta situació. El meu home i és, però ho viu d'una altre manera. No puc demanar res a ningú, perquè és una sensació que només jo puc afrontar. Però ara mateix s'em fa un món tenir que tornar a esperar fins al Setembre, i repetir el mateix procés. I tornar a esperar... S'em fa duríssim veure com tothom espera (sense demanar-te res) que estiguis bé, i tenir que aparentar perquè no vols donar explicacions.
Perdoneu el rotllo, però avui ho necessitava una miqueta.
Petons
Imatge
Imatge
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: olotina » dl. jul. 15, 2019 10:55 am

Coaner bonica i més que bonica, m'has fet plorar una mica. Estava molt segura que veuries el + i si ha sigut un gerro d'aigua freda per mi no em puc imaginar el teu sentiment.
Sobre la teva amiga, si et fa mal, o sents que és una bleda assolellada allunya-te'n. Els amics van i venen i és guai compartir coses quan esteu al mateix punt, però si t'ha de fer mal ho haurà d'entendre. Dona't un temps per tornar a estar forta.
I ens pots parlar d'ella jeje. Aquí estem per desfogar-nos.

Runner i tu??? és un +, no? no hi ha falsos positius! :p-) >.-<: :b-)))

ego estem de sw. Falta el remate final ;-)))
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Gublin » dl. jul. 15, 2019 11:37 am

Hola boniques,

Coaner Ostres, quina merda. No puc ni imaginar-me el què estàs sentint però tot i no poder ajudar-te com voldríem, espero que estar aquí et serveixi perquè et sentis més acompanyada, et desfoguis i puguis expressar tot el què sents en aquests moments. Aquí estem. :-()-) Fareu alguna altra IA o anireu a FIV?

Runner, ai ai ai... la veritat és que no sé com pot afectar la medicació però té moooolt bona pinta.

Mar_ia, hola!!! >.-<:

Olotina, doncs avui toca fer el “gol” ..::·· ..::··


Ego
: SW superada!! :***: :***:

:mu:: Gublin
Runner185
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dv. jul. 12, 2019 6:06 am

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Runner185 » dt. jul. 16, 2019 4:22 pm

Bones!
Enhorabona a les panxus, us trobeu bé?

AnnaSG alguna novetat..? som companyes de DNW..
Coaner em sap molt greu.. aquí pots expressar-te.. però no defalleixis.. acabarà sortint.
Davire t'has plantejat estimulació ovàrica? És en el punt on estic jo. és una tècnica més senzilla.

Ego: estic en desespero total.. demà és DNW.. és que el test era molt molt tènue.. i he mirat i remirat sobre aquestes línies d'evaporació :S ja no sé què em fa mal i què no.. la medicació també influeix. El medicament que t'administren per ovular pot durar uns 10-12 dies.. i pot fer falsos positius. Ahir matí.. línia súper tènue... en fi...
Si em ve la W almenys haurà estat un èxit ja que he reaccionat a la medicació i després de molt de temps m'arriba la W.
Runner185
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dv. jul. 12, 2019 6:06 am

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Runner185 » dc. jul. 17, 2019 6:11 am

Ja tinc aquí la W, a per l’agost!
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Genis » dc. jul. 17, 2019 10:31 am

Bon dia noies,

He estat uns dies desapareguda que per feina, no he tingut temps ni a conectar-me una estoneta.

Coaner Llegin-te m'he sentit molt aprop teu, de veritat que hem sap greu, que la IA no funciones, però també es veritat que diuen que es normal que no sigui a la primera, i que augmenta les possibilitats a mesura que en vas fent. La vas fer per privat o per seg. social? no se si ho vas explicar,.. Els tractaments comporten una serie de passos i es el que fa més peresa, però val la pena, pq al final totes aconseguirem un positiu, i ni ens enrecordarem de tot el que hem hagut de pasar per aconseguir-ho. Respecte a "l'amiga " embarassada, no hi quedaría més, ja es prou difícil tot, com per no poder tenir la confiança d'explicar com ens sentim, i a més fer el paper davant d'algú amb tant poca empatía. ara per ara, ben lluny i desitjant-li lo millor.

Runner finalment ha vingut la W, hem sap greu. T'he estat llegint, que et va sortir un te positiu, potser en aquest cas, era ´massa aviat, i encara es detectaven restes de la medicació. Et dic el mateix que a la Coaner, les possibilitats augmenten en les succesives estimulacións ováriques.

Ara després d'aquest cicle, intentar descansar i disfrutar una mica de l'estiu, que el nostre cap ens juga males passades, i tornar a la cerca amb energía renovada.

Olotina m'agrada això del remate final, jajajjaja naltrus deunidó la sw que hem tingut, a l'estiu tota cuca viu :***:

Davire a veure si et poden canviar la medicació per regular els cicles, i buscar-te'n alguna que et vagi millor, però no està tant malament el cicle de 38d, a veure el pròxim si s'allarga 9 mesos

Ego: Doncs jo estic segura que vaig ovular el dijous 11/07, que vaig tenir to + el dia anterior, i hem vaig notar els dolorets d'ovulació, i estic força satisfeta de la sw, no hem parat,!! jijij ara hem toca esperar 10 dies a veure si l'hem encertat.
Menys mal que en res és el meu aniversari, i estaré distreta entre festes, i la feinada q tinc al treball, així que l'espera se'm farà curta, si més no, estaré distreta.

Martona q tal vas?

Qui és la propera DNW?
AnnaSG
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 1:56 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: AnnaSG » dc. jul. 17, 2019 10:54 am

Bon dia, boniques! :***:

Avui és la meva DNW i aquí estic, sense cap notícia... Esperaré a passar el dia i ja veurem quan em faig el TE, que últimament he tingut uns períodes una mica irregulars.

Que passeu un bon dia!!! :-()-)
... i a vegades ens en sortim!
||*||
Gublin
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: ds. jul. 06, 2019 12:32 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Gublin » dj. jul. 18, 2019 9:04 am

Bon dia maques,

Runner, aix aquesta regla!! Pero bé, si té una part positiva aquesta vegada doncs endavant i a per l'agost :ok:

Anna, mooooooooolta sort!!

Genis, en teoria la meva DNW és el dia 24 però he tingut cicles força irregulars i no estem fent TO... així que aquí estem juntes amb el desespero

Que tingueu un molt bon dia :***:

:mu:: Gublin
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: Genis » dv. jul. 19, 2019 11:46 am

Anna fa dos dies que t'havia d'haver vingut, alguna noticia, notes alguna cosa?

Gublin anem bastant igual, jo en teoría si em fixo amb l'anterior cicle, la meva dnw és el 25/07, pero des q vaig deixar el pit, estic tenint cicles de 25 a 28, cada mes diferents, i intento fer deures tot el que podem, pq tampoc prenc temperaturas, etc. Aixi que ens queda una mica menys d'una semana de desespero :p-)

La resta que tal esteu?

Bon cap de setmana a totes!!!
Avatar de l’usuari
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Re: CERCADORES JULIOL 2019

EntradaAutor: mvillpa » dv. jul. 19, 2019 1:51 pm

Hola!!

Perdoneu però estic una mica desconnectada, estic colapsada de feina però si que hi penso amb vosaltres. He llegit molt per sobre veure si trobo un moment i personalitzo més.

Benvingudes les noves!!

Runner, ànims a per l'agost amb la caloreta.

Genis, veure aquesta sw tan a tope si ha creat fruit i ens pots donar la noticia

Coaner, bonica aquí estem per desfogar-nos de tot el que necessitem. Quin greu, jo no he passat per una cosa així però hem puc imaginar que els anims baixen, segur que no et fa bé però és normalissim. Fes tot el que creguis que necessites per estar bé i recuperar les foces per encaminar el projecte de nou. Un desig tan buscadissim és un tresor!! Ànims i aquí estem pel que necessitis.

Jo entro en la sw però no sé si tindrem un moment per fer deures, creuarem els dits veure si hi ha sort ejejeje.

Bon cap de setmana a totes!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::