CERCADORES JULIOL 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Martona-91
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

CERCADORES JULIOL 2019

dl. jul. 01, 2019 8:23 am

Comencem el juliol amb ganes i il·lusió, després d'un juny que ha estat tot un èxit amb unes quantes panxus, esperem que aquest nou mes torni a ser igual o més profitós!

A pert totes cercadores!! >.-<: >.-<:

Aquest mes les cercadores serem:

Olotina
EDAT DELS DOS: 35
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys
CICLE DE CERCA: 6è
DNW: 30/07
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Anem fent...

Nuri00
EDAT DELS DOS: 30 i 33
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 5è
DNW: entre el 05/07 i el 10/07 (aquest mes no sé quan he ovulat però compto que anirà per aquestes dates)
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: amb ganes que arrbi el moment de veure un super positiu! al 2n cicle vam descobrir que tinc OP i que ovulo més tard del normal. Al maig he començat a pendre OvusitolD per regular la ovulació. A veure si funciona!

Davire
EDAT DELS DOS: 35 i 37
CICLE DE CERCA: 4r
DNW: 8-9/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: un avortament diferit a les 11 setmanes. Intentant regular els cicles amb soniase.

AnnaSG
EDAT DELS DOS: ell 38 i jo 41
Nº DE FILLS I EDAT: noia de 14 nen de 9
DNW: 13/07
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: des de fa 2 anys i mig vivim a l'estranger i estem emocionats amb aquesta aventura! Seria el nostre 3r fill, així que ens ho prenem amb calma!

Martona-91
EDAT DELS DOS: 35 ell i 28 jo
DNW: 03/07
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Amb molta il·lusió i ganes buscant ampliar la família!

Coaner
EDAT DELS DOS: ell 42 i jo 32
CICLE DE CERCA: 2n
DNW: 17/06
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: El primer cicle de cerca entre grans cometes. La nostra cerca va començar el Setembre del 2015. L'Octubre del 2018, vam aconseguir el nostre somni, desprès d'una segona IA aconseguíem l'embaràs. Tot semblava correcte, però en la eco de les 12set, van trobar-li una malformació que ens impedia continuar endavant. Després d'un temps molt complicat, torno amb ganes, però molt conscient que: "La vida és molt bonica, però complicada"

Mirna
EDAT DELS DOS: jo 33 i ell 34
CICLE DE CERCA: 1 any
DNW: 20/06
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Ha estat un any intens d'emocions però com a parella estem més units que mai i no perdem l'esperança d'aconseguir el positiu. Ànims a totes!!

ambjdejan
EDAT DELS DOS: 41 jo i 39 ell
Nº DE FILLS I EDAT: 1 de 2 anys
CICLE DE CERCA: 5è després de tornar a la normalitat
DNW: 08/06
ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: per nadal vaig tenir un avortament diferit (9-10 sg) i em va costar 2 mesos regular-me. Ara anem fent quan podem. Aquest mes hem estat d’obres a casa, vivint a casa els meus pares, estrès infinit a la feina... i ens ho hem jugat tot a un sexy day! Estic tan convençuda que no l’hem enganxat que dissabte vaig tenir un casament i vaig passar de tot.
Pel juny, panxes amunt!

mvillpa
EDAT DELS DOS: tots 2 en tenim 35
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nena de 3 anys
CICLE DE CERCA: esperem que el primer?
DNW: 4/7
ALGUNA COSA QUE VOLEU EXPLICAR: Doncs amb la meva filla vam fer collit i és molt bonic però és tan dependent que ara dorm al seu llit però amb mi i com encara no va a l'escola i va poc cansada acabo adormida jo abans que ella així que amb el meu home poca relació tenim i durant el dia entre treballar i tot...pocs moments tenim per trobar-nos :ufs:

Genis
EDAT DELS DOS: 37 jo i 38 ell
Nº DE FILLS I EDAT: 1 de 1 any
CICLE DE CERCA: 2
DNW: 19/08
ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Ara que el nostre petit té un any, i ja m'ha vingut la regla fa un parell de mesos, tornem amb ganes de buscar un segon. A veure si amb el bon temps, s'anima el tema!

Zenit87
Edats : 30 ell i 32 jo
Fills: 0
DNW: 4/8
Embarassos: avortament diferit 6.6.19

Pandora
EDAT: 40 farà ell aques mes i 38 jo
NUMERO DE FILLS: una nena de 7 i un de 5
CICLE DE CERCA: 6è, la veritat que fins ara sense mirar calendari.
DNW: 8 juliol
ALGUNA COSA A EXPLICAR: jo sempre he volgut anar a pel tercer, per temes de feina ho veia inviable, però ara estem els dos amb molta il.lusió, tot i que ens ho prenem amb calma.

Gublin
EDAT DELS DOS: 30
CICLE DE CERCA: 1r
DNW: 24/07
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Després d'uns mesos d'espera per temes mèdics... ens hi posem més il·lusionats que mai. He estat molts anys amb anticonceptius i fa cosa d'un any que ho vaig deixar.. he anat controlant el cicle i sóc força irregular, tot i que de fa 3 mesos que em prenc l'Inofolic Fert i se m'ha quedat entre 30-32 dies. Que el solet, la platja, les terrasses (i algun que altre mojito) facin el seu efecte el més aviat possible. :content: :content:

Mar_ia
EDAT DELS DOS: 32 i 35
CICLE DE CERCA: 1r després del bioquímic i 7è després del legrat
DNW: 24 de juliol???? (aquest mes no tinc gens clar quan hauria d'arribar...)
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Amb moltes ganes que l'embaràs tiri endavant...

Runner182
EDAT DELS DOS: Els 33 anys
Nº DE FILLS I EDAT:
CICLE DE CERCA: segon cicle
DNW: 17/07
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Tractament amb estimulació ovarica per anovulacio. Primer cicler cancelat per alta resposta. Cicle actual amb dos possibles foliculs.

Us deixo l'ARGOT SOCPETITERO:
CD1, CD2... CD28: dia del cicle (el nom ve de les sigles en anglès de cycle day).
Sexy Week (SW): Període que comprèn els dies anteriors a l'ovulació i el de l'ovulació mateix, així com els dies post, en els quals és important fer deures amb objectiu reproductiu.
DPO: dies post-ovulació
Desespero: Dies anteriors al final del cicle, en els quals el temps d'espera a la regla o a la falta de regla es fa etern!
Fase Lútia (FL): Temps que passa entre l'ovulació i el final del cicle. És regular en cada dona. El que no té perquè ser regular són els dies que passen entre l'arribada de la w i l'ovulació. Però un cop ovulem sempre passen el mateix número de dies fins que arriba la w.
Fer deures: ejem... cal explicar-ho?
FF: Fertiliy Friend: app on anotem les temperatures i fem les gràfiques.
TO: test d'ovulació.
TE: test d'embaràs.
W: la regla.
DNW: Data NO Warry, el dia en que NO volem que ens vingui la warry.
CB: el test d'embaràs més bonic, on veiem amb paraules la nostra il·lusió.

DNW

Davire 02/07 :-()-)
Martona-91 03/07 :-())
Mvillpa 04/07 :-()-)
Nuri00 05-10/07 :-()-)
Pandora 08/07 :-())
AnnaSG 13/07 :-())
Runner182 17/07 :-()-)
Gublin 24/07 :-()-)
Mar_ia 24/07
Genis 26/07 :-()-)
Olotina 30/07
Zennit87 ?? :-()-)
Martona-91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 25, 2019 8:06 am, en total s’ha editat 16 vegades.
Martona-91

Re: CERCADORES JULIOL 2019

dl. jul. 01, 2019 8:25 am

Bon dia noies!

Finalment m'he decidit a fer de jefa de juliol!

No sé si m'he deixat o se m'ha colat algú, així que feu-li un cop d'ull per si les mosques...

I si m'aneu donant les noves DNW les actualitzo >.-<: .

He anat canviant el cicle de cerca, però d'alguna crec que no l'he canviat, així que si no us sap greu, feu-li també un cop d'ull.

Apa doncs, força i molta sort a totes aquest nou mes de cerca!! :b-))) :p-)
pandora
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

dl. jul. 01, 2019 8:50 am

Hola a totes,

La meva SW ha passat i no hem fet gaire feina... però bueno no perdre l'esperança, la meva DNW és el proper dilluns.

Deixo les meves dades que mai les he posat:

Pandora
EDAT: 40 farà ell aques mes i 38 jo
NUMERO DE FILLS: una nena de 7 i un de 5
CICLE DE CERCA: 6è, la veritat que fins ara sense mirar calendari.
DNW: 8 juliol
ALGUNA COSA A EXPLICAR: jo sempre he volgut anar a pel tercer, per temes de feina ho veia inviable, però ara estem els dos amb molta il.lusió, tot i que ens ho prenem amb calma.
Genis
:: formigueta
Entrades: 65
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

CERCADORES JULIOL 2019

dl. jul. 01, 2019 12:25 pm

Molt bé Martona, bona iniciativa!!!! Ho faràs rebé!!!!

la meva DNW: 26/07
la resta de dades están correctes.

A veure si et senta bé això de jefa, i el dia 3/07 ens cantes positiu, queda molt poquet...
Nuri00
Entrades: 95
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

dl. jul. 01, 2019 2:05 pm

molt bé martona91!!! seras una super jefaa de juliol! >.-<: a veure si és veritat i seguim amb la bona ratxa del juny!

actualitzo les meves dades

Nuri00
EDAT DELS DOS: 30 i 33
DNW: entre el 05/07 i el 10/07 (aquest mes no sé quan he ovulat però compto que anirà per aquestes dates)
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: amb ganes que arrbi el moment de veure un super positiu! al 2n cicle vam descobrir que tinc OP i que ovulo més tard del normal. Al maig he començat a pendre OvusitolD per regular la ovulació. A veure si funciona!
Davire
Entrades: 32
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

dl. jul. 01, 2019 5:09 pm

Hola!
Molt bé aquesta jefa de juliol! A seguir amb la ratxa de panxus!!

M'apunto al mes de juliol, estic pendent de la W. En principi m'hauria de venir demà però de moment res. Estic molt inflada però apart d'això tinc zero símptomes de res..
Aquest mes no sé quan vaig ovular ja que amb les tires no vaig veure el positiu... Durant varis dies es marcava la línia però no arribava a ser positiu..
Esperaré un parell de dies més a veure que passa..
Martona-91

dl. jul. 01, 2019 5:48 pm

Ostres Davire cap símptome! Això sona bé!!! Ja ens aniràs com vas els pròxims dies!!!! >.-<: A veure si ens cantes la primera panxu!
Martona-91

dt. jul. 02, 2019 8:03 am

Bon dia noies!

Aquest matí, amb el desespero total i sense paciència per esperar-me a demà, m'he fet un TE i..... positiu!!!! La ratlleta es marcava perfectament, en pocs segons ja es veia el positiu tan esperat!! >.-<: :b-)))

Davire tu com vas? Alguna novetat??
Genis

dt. jul. 02, 2019 8:12 am

OOOhhhhhhh Martona, moltes felicitats!!!! Si ja t'he dit que això de jefa et sentaría rebé!!!!! quina bona manera de començar el mes de juliol!!!! Molt bona noticia!!!!

:cnena:
Genis

dt. jul. 02, 2019 8:14 am

Martona, i com et troves, algún símptoma en especial?

Davire, que tal tu? com vas?
pandora
Entrades: 134
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

dt. jul. 02, 2019 8:17 am

Ostres Martona quina inauguració del post fe juliol, felicitats bonica!!!!!!!!!!

Davire, i tu qué tal??

Vinga va, que comencem el mes super bé.
Martona-91

dt. jul. 02, 2019 9:32 am

Ai si! EStic encara que no m'ho crec, em tremolava tot el cos... Doncs de símptomes encara estic amb la sensació de què m'ha de baixar la W perquè em fan mal els ovaris... A part d'això només tinc els pits inflats i una mica sensibles.

Vinga va, que això sembla que s'encomana!!!!

A veure si tenim bones notícies de la Davire!!!
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

dt. jul. 02, 2019 1:09 pm

Hola noies,

jo també m'apunto, les meves dades estan perfectes, però les torno deixar:

EDAT DELS DOS: tots 2 en tenim 35
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nena de 3 anys
CICLE DE CERCA: esperem que el primer?
DNW: 4/7
ALGUNA COSA QUE VOLEU EXPLICAR: Doncs amb la meva filla vam fer collit i és molt bonic però és tan dependent que ara dorm al seu llit però amb mi i com encara no va a l'escola i va poc cansada acabo adormida jo abans que ella així que amb el meu home poca relació tenim i durant el dia entre treballar i tot...pocs moments tenim per trobar-nos :ufs:

Martona-91 - Moltes felicitats jefa i el primer positiu!! que segueixi la ratxa!! >.-<:

Davire - tu com vas? alguna novetat?

Jo amb la dnw a dia 4 crec que ja puc donar per asegurat que farà la seva aparició, l'únic dia de feina no ha fet fruit :ufs: ahir ja vaig començar tacar una mica i tinc molt mal d'obaris així que res esperar que passi i veure si aquest mes de juliol podem fer més feina i que sigui profitos :r)
olotina
:: peixet
:: peixet
Ubicació: Olot
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm

dt. jul. 02, 2019 1:14 pm

Martona!!!!!! flipo!!! entrava per dir-vos que algú obrís post, que no em dona la vida, i em trobo post obert i la teva panxu!!! >.-<: :p-) :b-))) :b-))) :b-))) >.-<: :p-) :b-))) :b-))) :b-))) !!! moltes felicitats!!!! Quina alegria!! ara no ens deixis abandonades eh? Seràs la millor jefa de la història!
Per part meva, aquest mes estic mega motivada. Faré tot el possible perquè cantis la meva panxu!
La meva nova DNW és 30/7.
Martona-91

dt. jul. 02, 2019 1:30 pm

Mvillpa i Olotina, moltes gràcies!!!

Vinga, que aquest mes estic segura de què seràs mooolt profitós!! Olotina, m'encanta la energia que desprens, quina força, clar que si!!!!

Aquí que no desesperi ningú, que queden moltes panxus per cantar :b-))) >.-<: .

Quien la sigue la consigue!!!
Davire

dt. jul. 02, 2019 3:00 pm

Martona-91 felicitats!!! Ajajaja obrir post i cantar ara totes voldrem ser jefes ;-)))

Jo segueixo igual sense rastre de la W, avui tinc una mica de dolor d'ovaris però només a estones.. una sensació molt rara. En l'anterior embaràs com estava tant cansada de buscar quan m'hi vaig quedar no me'n vaig enterar fins passada una setmana i no vaig tenir cap símptoma, el contrari estava super bé.
Demà al matí em faré un TE per sortir de dubtes!
Nuri00
Entrades: 95
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

dt. jul. 02, 2019 6:42 pm

ualaaaa!!!!! mooooltes felicitats Martona91!!! :-()) :-()) :-()) :b-))) :b-))) >.-<: >.-<:

això si que és començar bé el juliol!!!! obrir post i la nostra jefa canta el primer i a més el seu!!!! >.-<: enhorabona guapa, me n'alegro molt!!!

Davire a veure demà el test!!! ja ens informaràs!!!

jo de moment he començat a notar una mica d dolor, però encara queden uns dies imagino...com a minim fins el dia 5. El què m'ha deixat una mica aixi és que he fet pipí i en el paper ha sortit un tacat molt suau de color rosat... i clar...tan tranquila que estava ara el meu cap ja em va a mil! jajajajajajaja serà implantació??
Davire

dc. jul. 03, 2019 5:35 am

Bon dia!
Aquest matí ja me despertat amb mal d'ovaris. Així que m'estalvio el TE perquè sembla que la W farà acte de presència en breus..

Actualitzo dades i som-hi a pel juliol!

Davire
EDAT DELS DOS: 35 i 37
DNW: 01-02/08
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: un avortament diferit a les 11 setmanes. Intentant regular els cicles amb soniase.
Genis

dc. jul. 03, 2019 8:57 am

Bon diaaaaa,

Davire i mvill aquest mes a fer platjeta i a disfrutar una mica de l'estiu i les vacances, i a tornar amb ganes per l'agost a fer molts i molts deures!!!! Encara que estigui a punt d'apareixer la W, no hem de perdre les ganes!!!!
Ànims a totes!!!!
Zennit87
Entrades: 25
Membre des de: ds. maig 25, 2019 10:30 pm

dc. jul. 03, 2019 8:29 pm

Moltes felicitats Martona-91!!!!

Jo encara segueixo sense W des de l'avortament així que no sé encara quant podré començar a buscar. Tan de bo em vingui aviat i sigui una regla normal!

Torna a “Buscant un embaràs”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::