CERCADORES JUNY 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: mvillpa » dt. jul. 02, 2019 12:52 pm

Hola noies,

doncs res moltes felicitats a les que el juny heu cantat el super positiu, que tingueu un gran embaràs. Aneu passant per cercadores de juliol per explicar-nos com esteu.

Jo vaig amb la resta cap al post de juliol, tinc data nw el dia 7 però ja he començat amb les marqeus de que esta apunt d'arribar, veure si ara amb la calor tenim més sort.
mar_ia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. set. 26, 2018 8:17 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: mar_ia » dt. jul. 02, 2019 8:00 pm

hola, maques!!

Moltes felicitats als nous positius.... :)

Jo he tingut un cap de setmana per oblidar... divendres vaig començar amb pèrdues (vam anar a urgències però la doctora deia que era com una ferida... que estiguès tranquil·la) . Dissabte ja era com una regla... Altre cop cap a l'hospital (per sort, un doctor amb cara i ulls) i els mals pressagis es van confirmar, embaràs bioquímic. Em van fer una anàlisi de sang per mirar la beta i la tenia a 1... així que res...
Ahir vaig anar de visita amb el meu gine, i va reconfirmar el que m'havien dit dos dies abans... Em va dir que ja ens hi podíem posar un cop passada aquesta regla, i quan em torni a quedar embarassada, doble dosi de progesterona + adiro.

Així que... ens veiem al fil de juliol amb les cercadores!

Un petonàs a totes!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dc. jul. 03, 2019 9:55 am

mar_ia quin greu bonica.... em sap molt greu. Aqui estem per desfogar-te i compartir tot el que necessitis!!!

ja s'ha obert el post de juliol, et convido a participar-hi!!! :-()-)
Avatar de l’usuari
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: mvillpa » dc. jul. 03, 2019 1:49 pm

mar-ia: Quin greu maca, molts ànims. Que dur. Va amb moltes forçes i energies que segur que ben aviat tornes a tenir el positiu i aquest si que si que anirà bé!! Molts ànims!!
pandora
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: pandora » dc. jul. 03, 2019 7:42 pm

Mar-ia quin greu bonica. Ara molts ànims i a estar molt positiva, segur que el vostre desig es fa realitat ben aviat. Una abraçada molt forta.
Zennit87
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: ds. maig 25, 2019 10:30 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Zennit87 » dc. jul. 03, 2019 8:33 pm

Mar_ia bonica, molts d'ànims.

Jo vinc d'un avortament de fa un mes i puc entendre, una miqueta, com et pots sentir.
Encara que estessis de poquet hauràs de passar el teu dol. No et presionis i quan et sentis preparada, a iniciar la cerca de nou.

Una abraçada
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Martona-91 » dj. jul. 04, 2019 7:42 am

Mar_ia bonica em sap molt greu... Molts ànims i energia, una abraçada ben forta. Ja saps que aquí estem per el que necessitis, per desfogar-te i compartir allò que et rondi pel cap.

Una abraçada ben forta!
Genis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dv. juny 14, 2019 1:03 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Genis » dj. jul. 04, 2019 10:46 am

He entrat de casualitat al post de juny, pq he vist que hi havien entrades, i t'he llegit..

Mar_ia hem sap molt greu, i encara que fos de poquet, com ha dit Zenit, hauràs de pasar el teu dol. Només dir-te que estem aquí per el que necessitis, sobretot per desfogar-te i escoltar-te llegin-te. Aquí ho podràs fer amb tranquilitat i t'entenem.

Una abraçada ben gran, i ànims per als dos.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::