CERCADORES JUNY 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: olotina » dj. maig 30, 2019 9:36 pm

Entrem al meravellós i lluminós mes de Juny! El mes del solstici, de l'arribada de la calor i de les nits a les terrasses. El mes de la nit més curta i màgica de l'any. La nit del foc i la música, de la rauxa i de l'amor.
Aquest mes ha de ser el nostre, cercadores! Ompliu-vos de l'energia del mes i recordeu:
Quan vingui el juny
esmoleu ben bé les eines!

Aquest mes les cercadores serem:

Olotina
EDAT DELS DOS: 35
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys
CICLE DE CERCA: 5è
DNW: 27/06
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Anem fent...

Pantera
EDAT DELS DOS: 24 jo i el pantero 48
Nº DE FILLS I EDAT: ell en té 2, jo cap
CICLE DE CERCA: 2n
DNW: 12/6
ALGUNA COSA QUE VOLEU EXPLICAR: Aquest mes hem fet tests d'ovulació i els deures quan tocaven. Pensava que ovulava més aviat pels símptomes i el flux però resulta que ovulo tal i com l'aplicació em marca. Ara toca esperar...

Nuri00
EDAT DELS DOS: 30 i 33
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 4t
DNW: 07/06
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: amb ganes que arrbi el moment de veure un super positiu! al 2n cicle vam descobrir que tinc OP i que ovulo més tard del normal. Al maig he començat a pendre OvusitolD per regular la ovulació. A veure si funciona!

Davire
EDAT DELS DOS: 35 i 37
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 2r
DNW: 07/06
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: començaré el segon cicle de cerca després de tenir un avortament diferit a les 11 setmanes. Aquest mes amb els test d'ovulació he descobert que ovulo un parell de dies abans del que m'indicava la app.

eia31
EDAT DELS DOS: 32 i 35 (jo)
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 3r
DNW: 24-25/06
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Tinc cicles molt regulars de 26-27 dies, però treballo a l'estranger i viatjo sovint. Per tant, les nostres SW es redueixen al què pugui agafar de cap de setmana!

biol
EDAT DELS DOS: 42 i 36
Nº DE FILLS I EDAT: 2 i 4
CICLE DE CERCA: 3r
DNW: 24/06
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: intentem no obsessionar-nos (jo, bàsicament)

Martona-91
EDAT DELS DOS: 35 ell i 28 jo
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 3r
DNW: 05/06
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: ara mateix de desespero total i sense gaires esperances ja que fa dies que tinc dolors de W i fa un parell de dies vaig tacar una mica.... però intentant gaudir d’aquest moment al màxim!!!

AnnaSG
EDAT DELS DOS: ell 38 i jo 41
Nº DE FILLS I EDAT: noia de 14 nen de 9
CICLE DE CERCA: 4t
DNW: 14/06
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: des de fa 2 anys i mig vivim a l'estranger i estem emocionats amb aquesta aventura! Seria el nostre 3r fill, així que ens ho prenem amb calma!

Coaner
EDAT DELS DOS: ell 42 i jo 32
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: "1"
DNW: 17/06
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: El primer cicle de cerca entre grans cometes. La nostra cerca va començar el Setembre del 2015. L'Octubre del 2018, vam aconseguir el nostre somni, desprès d'una segona IA aconseguíem l'embaràs. Tot semblava correcte, però en la eco de les 12set, van trobar-li una malformació que ens impedia continuar endavant. Després d'un temps molt complicat, torno amb ganes, però molt conscient que: "La vida és molt bonica, però complicada"

Mirna
EDAT DELS DOS: jo 33 i ell 34
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 1 any
DNW: 20/06
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Ha estat un any intens d'emocions però com a parella estem més units que mai i no perdem l'esperança d'aconseguir el positiu. Ànims a totes!!

ambjdejan
EDAT DELS DOS: 41 jo i 39 ell
Nº DE FILLS I EDAT: 1 de 2 anys
CICLE DE CERCA: 4t després de tornar a la normalitat
DNW: 08/06
ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: per nadal vaig tenir un avortament diferit (9-10 sg) i em va costar 2 mesos regular-me. Ara anem fent quan podem. Aquest mes hem estat d’obres a casa, vivint a casa els meus pares, estrès infinit a la feina... i ens ho hem jugat tot a un sexy day! Estic tan convençuda que no l’hem enganxat que dissabte vaig tenir un casament i vaig passar de tot.
Pel juny, panxes amunt!

mvillpa
EDAT DELS DOS: tots 2 en tenim 35
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nena de 3 anys
CICLE DE CERCA: esperem que el primer?
DNW: 4/7
ALGUNA COSA QUE VOLEU EXPLICAR: Doncs amb la meva filla vam fer collit i és molt bonic però és tan dependent que ara dorm al seu llit però amb mi i com encara no va a l'escola i va poc cansada acabo adormida jo abans que ella així que amb el meu home poca relació tenim i durant el dia entre treballar i tot...pocs moments tenim per trobar-nos :ufs:

Genis
EDAT DELS DOS: 37 jo i 38 ell
Nº DE FILLS I EDAT: 1 de 1 any
CICLE DE CERCA: 1
DNW: 30/06
ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Ara que el nostre petit té un any, i ja m'ha vingut la regla fa un parell de mesos, tornem amb ganes de buscar un segon. A veure si amb el bon temps, s'anima el tema!

Zenit87
Edats : 30 ell i 32 jo
Fills: 0
Embarassos: avortament diferit 6.6.19

DATES NO W
Martona-91 5/6 :-()-)
Nuri00 7/6 :-()-)
Davire 7/6 :-()-)
ambjdejan 8/6 :-()-)
Pantera 12/6 :-())
AnnaSG 14/6 :-()-)
pandora 16/6 :-()-)
mar_ia 17/6 :-())
Coaner 17/6 :-()-)
Mirna 20/6 :-()-)
biol 24/6 :-())
eia31 24-25/6 :-())
Olotina 27/6 :-()-)
Genis 30/6 :-()-)
mvillpa 4/7
Zenit87 ??

Us deixo l'ARGOT SOCPETITERO:
CD1, CD2... CD28: dia del cicle (el nom ve de les sigles en anglès de cycle day).
Sexy Week (SW): Període que comprèn els dies anteriors a l'ovulació i el de l'ovulació mateix, així com els dies post, en els quals és important fer deures amb objectiu reproductiu.
DPO: dies post-ovulació
Desespero: Dies anteriors al final del cicle, en els quals el temps d'espera a la regla o a la falta de regla es fa etern!
Fase Lútia (FL): Temps que passa entre l'ovulació i el final del cicle. És regular en cada dona. El que no té perquè ser regular són els dies que passen entre l'arribada de la w i l'ovulació. Però un cop ovulem sempre passen el mateix número de dies fins que arriba la w.
Fer deures: ejem... cal explicar-ho?
FF: Fertiliy Friend: app on anotem les temperatures i fem les gràfiques.
TO: test d'ovulació.
TE: test d'embaràs.
W: la regla.
DNW: Data NO Warry, el dia en que NO volem que ens vingui la warry.
CB: el test d'embaràs més bonic, on veiem amb paraules la nostra il·lusió.
olotina l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 02, 2019 5:43 pm, en total s’ha editat 18 vegades.
Pantera
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Pantera » dv. maig 31, 2019 10:54 am

NOM: Pantera
EDAT DELS DOS: 24 jo i el pantero 48
Nº DE FILLS I EDAT: ell en té 2, jo cap
CICLE DE CERCA: 2n
DNW: 12/6
ALGUNA COSA QUE VOLEU EXPLICAR: Aquest mes hem fet tests d'ovulació i els deures quan tocaven. Pensava que ovulava més aviat pels símptomes i el flux però resulta que ovulo tal i com l'aplicació em marca. Ara toca esperar...

Pantera.
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dv. maig 31, 2019 3:57 pm

molt bé olotina!!! jefa de juny!! >.-<:

actualitzo la meva info:

Nuri00
EDAT DELS DOS: 30 i 33
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 4t
DNW: 07/06
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: amb ganes que arrbi el moment de veure un super positiu! al 2n cicle vam descobrir que tinc OP i que ovulo més tard del normal. Al maig he començat a pendre OvusitolD per regular la ovulació. A veure si funciona!
Davire
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Davire » dv. maig 31, 2019 7:38 pm

Hola a totes!
Actualitzo dades.

EDAT DELS DOS: 35 i 37
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 2r
DNW: 07/06
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: començaré el segon cicle de cerca després de tenir un avortament diferit a les 11 setmanes. Aquest mes amb els test d'ovulació he descobert que ovulo un parell de dies abans del que m'indicava la app.
eia31
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dj. maig 30, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: eia31 » dv. maig 31, 2019 7:39 pm

Hola noies!
Aquí m'estreno al fòrum. Després de llegir-vos els últims dies (i aprendre un munt de coses), aquí vaig:

EDAT DELS DOS: 32 i 35 (jo)
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 3r
DNW: 24-25/06
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Tinc cicles molt regulars de 26-27 dies, però treballo a l'estranger i viatjo sovint. Per tant, les nostres SW es redueixen al què pugui agafar de cap de setmana!

Molta sort a totes!
biol
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dg. març 10, 2019 8:31 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: biol » ds. juny 01, 2019 8:15 pm

EDAT DELS DOS: 42 i 36
Nº DE FILLS I EDAT: 2 i 4
CICLE DE CERCA: 3r
DNW: 24/06
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: intentem no obsessionar-nos (jo, bàsicament)

Gràcies Olotina per obrir el post!! Amb vosaltres es fa més fàcil tot

Aquest mes sí!!!! :love:
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Martona-91 » dg. juny 02, 2019 4:06 pm

olotina gràcies per obrir el post de juny!!! Ha quedat molt xula la intro!,

Aquí van les meves dates actualitzades:

EDAT DELS DOS: 35 ell i 28 jo
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 3r
DNW: 05/06
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: ara mateix de desespero total i sense gaires esperances ja que fa dies que tinc dolors de W i fa un parell de dies vaig tacar una mica.... però intentant gaudir d’aquest moment al màxim!!!

Apa noies, a per el juny, ens el menjarem amb patates!! :***:
AnnaSG
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 1:56 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: AnnaSG » dl. juny 03, 2019 10:02 am

Bon dia, cercadores! :***:

Gràcids Olotina per obrir el post de juny! Jo aquest més sóc molt escèptica, amb el tema del trasllat no he estat molt al cas de l’ovulació i he estat una mica estressada, així que ja veurem.
Actualitzo les meves dades! :ok:

EDAT DELS DOS: ell 38 i jo 41
Nº DE FILLS I EDAT: noia de 14 nen de 9
CICLE DE CERCA: 4t
DNW: 14/06
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: des de fa 2 anys i mig vivim a l'estranger i estem emocionats amb aquesta aventura! Seria el nostre 3r fill, així que ens ho prenem amb calma!

Molta sort a totes! :-()-)
... i a vegades ens en sortim!
||*||
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Coaner » dl. juny 03, 2019 1:14 pm

Bon migdia reinetes!!!!

Va... m'apunto!!! :content: :content:

NOM: Coaner
EDAT DELS DOS: ell 42 i jo 32
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: "1"
DNW: 17/06
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: El primer cicle de cerca entre grans cometes. La nostra cerca va començar el Setembre del 2015. L'Octubre del 2018, vam aconseguir el nostre somni, desprès d'una segona IA aconseguíem l'embaràs. Tot semblava correcte, però en la eco de les 12set, van trobar-li una malformació que ens impedia continuar endavant. Després d'un temps molt complicat, torno amb ganes, però molt conscient que: "La vida és molt bonica, però complicada"

No sé fins a quin punt participaré, vull agafar-me la cerca amb moooooolta calma!!! I ve un temps de caloret, idoni per la desconnexió. ;)
Us desitjo a totes que tingueu troballes curtetes i moltes alegries!

Petonets
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Coaner » dl. juny 03, 2019 1:40 pm

Aaaaaaaaaaaaaaaah!!!

Per cert, una mica relacionat amb el que algu comentava del tema info de fertilitat. No sé si coneixeu a la Miriam Tirado... està promocionant uns packs de cursos online. Que fan molt bona cara!!! Estic dubtant a agafar-ho. Són 47 cursos per 65€!! (Està valorat en més de 3.000€) Els cursos són de maternitat, lactància, alimentació, etc... I només es podran comprar durant una setmana. M'ho he estat mirant i n'hi han 2 0 3 de fertilitat. Que suposo que els altres t'els pots descarregar tots i ja els tindrem per més endavant.
Si visiteu la seva pagina d'instagram allà ella ho explica millor.

Bye bye
Imatge
Imatge
Mirna
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. maig 23, 2019 1:26 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Mirna » dt. juny 04, 2019 11:26 am

Bon dia noies!

Al final la W va arribar, així que comencem un altre mes. Ahir vaig anar a fer la histerosalpingografia i força bé, lleugera molèstia de regla quan et posen el contrast però molt suportable i va anar ràpid. Els resultats estaran en 8-10 dies, a veure que tal.

Molta sort en les que esteu en la SW! Jo la començo ara també, així que a donar-ho tot! :p-) :love: A mi també m'han recomanat dia si dia no.
Actualitzo dades:

EDAT DELS DOS: jo 33 i ell 34
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 1 any
DNW: 20/06
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Ha estat un any intens d'emocions però com a parella estem més units que mai i no perdem l'esperança d'aconseguir el positiu. Ànims a totes!! :b-)))
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dt. juny 04, 2019 1:47 pm

EDAT DELS DOS: 41 jo i 39 ell
Nº DE FILLS I EDAT: 1 de 2 anys
CICLE DE CERCA: 4t després de tornar a la normalitat
DNW: 08/06
ALGUNA COSA QUE VULGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: per nadal vaig tenir un avortament diferit (9-10 sg) i em va costar 2 mesos regular-me. Ara anem fent quan podem. Aquest mes hem estat d’obres a casa, vivint a casa els meus pares, estrès infinit a la feina... i ens ho hem jugat tot a un sexy day! Estic tan convençuda que no l’hem enganxat que dissabte vaig tenir un casament i vaig passar de tot.
Pel juny, panxes amunt!
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dt. juny 04, 2019 1:48 pm

Olotina, super jefa!!
Mirna: que bé que no fos dolorós! A veure si es compleix el que diuen de les HSG i en res feu diana!!
Coaner que bé que t’apuntis!! Ni que sigui per treure el cap de tant en tant :) :) Jo no conec la Miriam Tirado. Si ho agafes ja ens diràs que tal!
Davire
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Davire » dc. juny 05, 2019 12:53 pm

Bon dia,

Avui ha fet acte de presència la W. Sembla que el soniase supra d ja fa afecte i després de dos mesos m'ha regulat la regla amb cicles de 28 dies, no és que la tingués molt irregular però però sí que els cicles em variaven més entre els 30-35 dies.. suposo que per això també vaig ovulat abans.

Actualitzo dades:
EDAT DELS DOS: 35 i 37
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 3r
DNW: 01/07
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: començaré el tercer cicle de cerca després de tenir un avortament diferit a les 11 setmanes. Aquest mes amb els test d'ovulació he descobert que ovulo un parell de dies abans del que m'indicava la app. El soniase m'ha regulat els cicles.
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Coaner » dc. juny 05, 2019 8:27 pm

Hola boniquessss!!

Estic taaaaaaaaaaaaaaaaaan requetè feliç!!!! :content: :content:
Avui em tingut visita a St.Pau per reprendre les IA. I anava molt nerviosa pensant que tindríem que continuar esperant i repetir proves i no ha estat així.
Ens ha visitat un doctor molt jove, empàtic i super dolç... ens ha dit que ho em d'aconseguir si o si, i que si ens sentim preparats reprenem les IA Ja!!! Amb tots els intents!!!
Que si aconsegueixo l'embaràs em mimaran moltíssim i podré fer el seguiment amb ells, amb controls cada setmana!! Un amor!!!
Així que espero la w per el 17... doncs el mateix dia començo amb el tractament.

Olotina Per tant no em sento cercadora al vostre nivell. (He passat a 2n grau... hahahhahaha) Però si em permeteu si m'agradaria seguir comentant.
He visitat algun post de reproducció assistida i amb tots els meus respectes, perden l'essència de la troballa... Parlar de proves i més proves és complicat i t'acabes fent un lio mental perquè cada una de nosaltres som diferents.

Ambjdejan Al final m'he tornat fan de la Marta León!!! :love: Té unes receptes d'aigua aromatitzada boníssimes!!!

PEPOS a totes!!!!
Imatge
Imatge
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Martona-91 » dj. juny 06, 2019 11:21 am

Bon dia noies!!

Coanee moltes felicitats per aquesta bona notícia!!!! Quina sort haver trobat un professional com ell, que us faci sentir còmodes, acompanyats i que us doni tota aquesta seguretat i tranquil.litat! Ja ens aniràs informant de com va tot quan comencis! >.-<:

Finalment avui al matí ha aparegut pa W... ahir al matí em vaig emocionar tant de no tenir-la (era la meva DNW) que vaig anar a comprar un TE per fer-me’l avui, però al final no ha fet falta i l’he guardat per la pròxima vegada.

Apa doncs! A per totes amb el juny amb moooolta il.lusió!
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: olotina » dj. juny 06, 2019 2:06 pm

Martona-91 i Davire quin greu aquestes warris :ufs: però bona noticia que trobis millora en la regulació del cicle! és un gran primer pas :ok: :-()-)
ambjdejan i Nuri00 com esteu? sou les properes DNW! encara que pensis que és poc probable un sexy day pot fer panxu!
Coaner tonteries en aquest grup, no gràcies. Aquí no hi ha nivells de cercadora i tu ets tan cercadora com la resta. O no estàs cercant el teu somni de ser mare? Jo sóc molt ignorant de la reproducció assistida i m'interessa moltíssim tot el que ens puguis explicar. Així que a entrar i comentar, que aquí som tribu i hi som per a TOT.

Jo aquest mes he decidit que passo de temperatures i gràfiques. Si pugués passar de mirar-me el flux també ho faria, però clar està allà i és inevitable ;-)))
petons reines!
Mirna
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dj. maig 23, 2019 1:26 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Mirna » dj. juny 06, 2019 2:12 pm

Hola a totes!

Primer de tot felicitats Coaner per trobar a un professional així, em sembla que hi ha molt pocs!
Martona-91 espero que puguis fer servir el test en breu i que surti un super positiu!

Per altra banda he rebut un e-mail sobre unes xerrades d'alimentació que es fan en el ,"cómo como festival", el 26 d'octubre a Barcelona i una de les xerrades la dona la Míriam Tirado.
Per qui estigui interessada, ja que Coaner ha parlat sobre ella, podeu trobar més info a comocomofestival.com
Jo no conec aquesta professional més del que heu parlat aquí però ara estaré més al cas.

Abraçades!! :--/)
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dj. juny 06, 2019 2:30 pm

Hola guapes!!

doncs jo també he començat a tacar aquest mati. De moment molt poquet però ja fa un parell de dies que em noto que està al caure... o sigui que entre avui i demà imagino que acabarà baixant. Quin pal! aquest mes haviem fet deures molt ben fets!

Olotina estic com tu, si pogués aquest mes no voldria ni notar la ovulació! acid folic i ovusitol per regular la ovulació i punt :love: . He de dir que amb l'ovusitol he començat aquest ultim cicle i estic contenta perquè m'ha anat molt millor i he ovulat una mica tard però no tan.

Davire que bé que també se't vagin regulant els cicles!

Coaner aqui totes som cercadores per igual sigui com sigui! i ens encantarà que ens expliquis tot el què et vingui de gust!! :ok: t'havia anat llegint de posts antics de quan encara no havia entrat a SP i t'he de dir que estic contentissima per tu de veure't amb aquesta energia positiva i empenta! me n'alegro molt totes les bones noticies que us ha dit aquest metge!!! >.-<:

ambjdejan com vas tu? algun simptoma?

i jo doncs ara una època molt enfeinada i per sort no tinc temps de pensar-hi gaire...però si... si finalment acaba baixant la W ja anirem a pel 5è cicle. Diuen que fins que no portes mínim 1 any no pots dir res, però que llarg que es fa!

sort que ara ve l'estiuet i el bon temps és fantàstic per seguir buscant :-()) !

a pel juny!!! :***: :b-)))
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES JUNY 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dv. juny 07, 2019 6:00 pm

hola a totes!

només entro un moment per dir-vos que finalment avui ha fet acte de presència la W definitivament...ooohh.. :-:)

esperem que el juny em porti més sort!!! : lasito :

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::