CERCADORES MAIG 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Martix86
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. març 20, 2019 10:34 am

CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Martix86 » dc. maig 01, 2019 10:57 am

Hooooola Cercadores!!!!!

Abril > Cerral >.-<:

M'he animat a portar el grup de Maig 2019 >.-<: No tinc idea de si ho sabré fer, ni si ho faré bé... però m'animo!!! Anirem fent sobre la marxa xiques! Som-hi! :ok:

Us espero cercadores!!!!! Benvingudes i ja sabeu: Al Maig, panxus a raig!!!!

Comencem amb l'ARGOT SOCPETITERO:
CD1, CD2... CD28: dia del cicle (el nom ve de les sigles en anglès de cycle day).
Sexy Week (SW): Període que comprèn els dies anteriors a l'ovulació i el de l'ovulació mateix, així com els dies post, en els quals és important fer deures amb objectiu reproductiu.
DPO: dies post-ovulació
Desespero: Dies anteriors al final del cicle, en els quals el temps d'espera a la regla o a la falta de regla es fa etern!
Fase Lútia (FL): Temps que passa entre l'ovulació i el final del cicle.
Fer deures: ejem... cal explicar-ho?
FF: Fertiliy Friend: app on anotem les temperatures i fem les gràfiques.
TO: test d'ovulació.
TE: test d'embaràs.
W: la regla.
DNW: Data NO Warry, el dia en que NO volem que ens vingui la warry.
CB: el test d'embaràs més bonic, on veiem amb paraules la nostra il·lusió.


Seguim amb les nostres DADES i PRESENTACIONS: (si ho podeu editar... vosaltres mateixes! En cas que no, m'aneu posant la vostra informació en futurs posts i aniré editant aquest post inicial).

Nura:
Edats: 38 i 37 (jo)
Fills: Un nen de 4 anys
El primer ens va costar casi 5 anys (ja teníem hora per anar a Sant Pau per fiv.
Aquest segon portem 9 mesos de cerca.
Avui és el dia 40 de cicle, test negatiu, eco negativa (vaig anar al gine per descartar altres coses) i amb tots els símptomes de W, així que seguim esperant.
Sóc super irregular, no sé mai quan ovulo i tampoc la meva fase lutea.


Valerie
EDAT DELS DOS: 39 (jo) 40 (ell)
Nº DE FILLS I EDAT: 7 i 3 anys
CICLE DE CERCA: 8 ó 9è cicle
DNW: 12-13/05
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Continúo donant el pit a demanda (incloses les nits), vaig tenir un ectòpic fa un any i estic començant a desanimar-me i valorant deixar-ho estar. El ginecòleg m'ha demanat analítica per veure hormones, prolactina... M'aconsella que deixi la lactancia però no ho veig clar... El meu segon i tercer embaràs (no a terme), també em trovaba en la mateixa situació i es van donar. Sospita que aquesta inhibeix l'ovulació i fa que tingui cicles irregulars: 25,26,27 (segos l'app que faig servir, tinc un cicle mig de 25 dies, això sí, habitualment encerta el dia de la warry).


martonagc :-())
EDAT DELS DOS: 36 jo I 33 ell
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 3 anys i mig
CICLE DE CERCA: gairebé un any (des del juny de l'any passat vaja)
DNW: 19/05
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: amb moltes ganes que el maig sigui el nostre mes ja!

Miri27 Gràcies per ser la jefa del Cercadores d'Abril!!! :ok:
EDAT DELS DOS: 41 i 42
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 3 anys
CICLE DE CERCA: estem al 5rt cicle que busquem
DNW: 23/05
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Despres del primer embaràs que va ser perfecte i tot va anar be, ens vam embarassar el passat juliol i el vaig perdre a les poques setmanes. al cap de poc em van promocionar a la feina i ens vam relaxar una mica, pero ja portem uns mesos en serio. Els dos tenim una edat i tot i que ens sentim joves, no tenim massa temps per buscar el segon! Doncs fins aqui la meva historia, a veure si no triguem massa en veure el positiu!! :ok:


Martona-91
EDAT DELS DOS: 28 jo 35 ell
NÚM. DE FILLS I EDAT: -
CICLE DE CERCA: segon
DNW: 5/06
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
Tot just vam començar la cerca el mes passat i estem molt molt il·lusionats, tenim moltes ganes de fer créixer la família (ara tenim una gateta que és com una filleta).


ambjdejan
EDAT DELS DOS: 41 (jo) i 40 (ell)
NÚM. DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys
CICLE DE CERCA: tercer
DNW: 15/5
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Vam tenir un avortament retingut al desembre (10 setmanes). Ara ja hem recuperat la normalitat i hi tornem amb ganes! Últimament sembla que tinc els cicles curtets, ovulo sobre el dia 12-14, i 12 dies de FL... en total entre 25-27 dies per cicle.


AnnaSG
EDAT DELS DOS: ell 38 i jo 41
Nº DE FILLS I EDAT: noia de 13 nen de 9
CICLE DE CERCA: 3r
DNW: 13/05
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: des de fa 2 anys i mig vivim a l'estranger i estem emocionats amb aquesta aventura!


biol
EDAT DELS DOS: 36 jo I 42 ell
Nº DE FILLS I EDAT: 1 de 4 anys i 1 de 2 anys
CICLE DE CERCA: és el 2n
DNW: 21/05
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: tenim moltes ganes de tenir un 3r fill (o tercera!)


Olotina
EDAT DELS DOS: 35 ell i jo 35 aquest maig
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys i mig
CICLE DE CERCA: 3r
DNW: 27/5 aprox jo què sé, està tot boig
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: l'últim cicle m'he controlat l'ovulació i he tingut una FL de merda de 9 dies. Em temo que això sigui així. He de demanar hora a la gine. Mentrestant, ànims amunt! tinc un fill preciós, així que em puc quedar embarassada!


Nuri00
EDAT DELS DOS: 30 i 33
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 3r
DNW: entre 01/05 i 07/05
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: aquest mes, al 3r cicle de cerca hem descobert que tinc ovaris poliquistics i al fer servir els TO hem vist que he ovulat una setmana més tard del normal. Per això ara no sé quina és la meva data DNW perque no sé quan duren les meves FL! aixi que ja us imagineu com estic ... desespero del bo!


Davire
EDAT DELS DOS: 35 i 37
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 1r
DNW: 08/06
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: primer cicle de cerca després de tenir un avortament diferit a les 11 setmanes.


EvaMP
EDAT DELS DOS: Jo 30 i ell 36
Nº DE FILLS I EDAT: -
CICLE DE CERCA: 3
DNW: em tenia que venir la W entre el 29 i el 30... i de moment res! Però està al caure!
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: amb moltes ganes de veure el positiu!


Martix86
EDAT DELS DOS:32 jo i 36 ell
Nº DE FILLS I EDAT: -
CICLE DE CERCA:
DNW: 05/06
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Fase lutea curta. Un problema que tot i portar 3 cicles amb medicació, no es soluciona.

_________________________________________________
ESPAI DE NOVETATS:

valerie > DNW: 12-13 MAIG

AnnaSG > DNW: 13 MAIG

ambjdejan > DNW: 15 MAIG

Martonagc > DNW: 19 MAIG

biol > DNW: 21 MAIG

Miri27 > 23 MAIG

Olotina > DNW: 27 MAIG

EvaMP > DNW: 29-30 MAIG

Nuri00 > DNW: 5 JUNY

Martona-91 > DNW: 5 JUNY

Martix86 > DNW: 5 JUNY

Davire > DNW: 8 JUNY

Nura > DNW: ¿?
Martix86 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 21, 2019 7:37 am, en total s’ha editat 27 vegades.
EvaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. abr. 24, 2019 11:34 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: EvaMP » dc. maig 01, 2019 3:28 pm

Hola noies!

EvaMP

EDAT DELS DOS: Jo 30 i ell 36
Nº DE FILLS I EDAT: -
CICLE DE CERCA: 3
DNW: em tenia que venir la W entre el 29 i el 30... i de moment res! Però està al caure!
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: amb moltes ganes de veure el positiu!

Som-hi pel maig !! Ahir al veure que no em baixava la W vaig fer un TE i va sortir negatiu, ho tenia bastant clar ,ja que em noto que en qualsevol moment em te que venir la w... però com que mai se m'ha atrassat més de 28 dies ( sempre abans , com a molt 28) me'l vaig fer per quedar tranquila. En fiii... aquest mes comprare els TO que em vau recomenar i a per totes!!

vosaltres que tal?
Davire
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Davire » dc. maig 01, 2019 5:19 pm

Hola noies!!

EDAT DELS DOS: 35 i 37
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 1r
DNW: 08/05
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: primer cicles de cerca després de tenir un avortament diferit a les 11 setmanes.

Em falten 8 dies per la DNW i ja començo amb el desespero jajaja tot i que crec que aconseguir un positiu a la primera es complicat ja que amb l'anterior embaràs ens va costar més d'un any... Creuem dits!

Som-hi que el maig serà el nostre mes!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dc. maig 01, 2019 6:08 pm

hola!!! molt bé Martix86 per animar-te a ser jefa de maig!!! segur que ho faras super bé!!!

EDAT DELS DOS: 30 i 33
Nº DE FILLS I EDAT: 0
CICLE DE CERCA: 3r
DNW: entre 01/05 i 07/05
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: aquest mes, al 3r cicle de cerca hem descobert que tinc ovaris poliquistics i al fer servir els TO hem vist que he ovulat una setmana més tard del normal. Per això ara no sé quina és la meva data DNW perque no sé quan duren les meves FL! aixi que ja us imagineu com estic ... desespero del bo!


Davire, aixo mai se sap, pot ser aquest cop a la primera ja ho trobeu!! >.-<:

EvaMP ànims! a vegades tarda uns dies a veure's el positiu... si en uns dies encara no tens W jo me'n faria un altre. I sino, bona idea lo dels TO, t'animo a fer-ho, a mi m'ha anat de conya


vinga vaaa!! estrenem nou mes, noves DNW, noves il.lusions!!! seguint amb el nostre lema...ànims amunt i calces avall!!! :b-)))
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: olotina » dc. maig 01, 2019 7:51 pm

Molt bé Martix! gràcies per obrir el post! si et sembla bé, a part de la llista amb les dades de totes, pots afegir una altra llista només amb els nicks de totes i les dates de DNW, ordenades de més aviat a més tard. A vegades entro a la primera entrada per veure quines DNW s'acosten i tal com ho fem ara costa una mica de veure. I a mida que van arribant les w o els estimats TE+ afegeixes els dibuixets :-()-) :-()) . M'explico?

EDAT DELS DOS: 35 ell i jo 35 aquest maig
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys i mig
CICLE DE CERCA: 3r
DNW: 27/5 aprox jo què sé, està tot boig
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: l'últim cicle m'he controlat l'ovulació i he tingut una FL de merda de 9 dies. Em temo que això sigui així. He de demanar hora a la gine. Mentrestant, ànims amunt! tinc un fill preciós, així que em puc quedar embarassada!

Al maig, cada dia un raig! ;-)))
Al maig, panxus a raig!! >.-<: >.-<: >.-<:
Martix86
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. març 20, 2019 10:34 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Martix86 » dc. maig 01, 2019 9:21 pm

Merci pels consells Olotina!!! Ja ho he afegit :ok: Seria aquesta la idea oi? Qualsevol cosa em dieu!

EvaMP, estic d'acord amb el que et diuen per aquí! espera i si no ve la W, repeteix test que jo també he sentit dir i he llegit que a vegades triga una mica a deixar-se veure el positiu.
biol
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dg. març 10, 2019 8:31 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: biol » dj. maig 02, 2019 6:32 am

Martix86 gràcies per obrir el post!!!

biol
EDAT DELS DOS: 36 jo I 42 ell
Nº DE FILLS I EDAT: 1 de 4 anys i 1 de 2 anys
CICLE DE CERCA: és el 2n
DNW: 21/05
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: tenim moltes ganes de tenir un 3r fill (o tercera!)

Nosaltres estem en SW a veure si l'encertem. També faig TO i de moment molt bé!

Com aneu les altres?
AnnaSG
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 1:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: AnnaSG » dj. maig 02, 2019 7:13 am

AnnaSG

EDAT DELS DOS: ell 38 i jo 41
Nº DE FILLS I EDAT: noia de 13 nen de 9
CICLE DE CERCA: 3r
DNW: 13/05
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: des de fa 2 anys i mig vivim a l'estranger i estem emocionats amb aquesta aventura!
... i a vegades ens en sortim!
||*||
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dj. maig 02, 2019 10:55 am

ambjdejan
EDAT DELS DOS: 41 (jo) i 40 (ell)
NÚM. DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys
CICLE DE CERCA: tercer
DNW: 15/5
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
Vam tenir un avortament retingut al desembre (10 setmanes). Ara ja hem recuperat la normalitat i hi tornem amb ganes! Últimament sembla que tinc els cicles curtets, ovulo sobre el dia 12-14, i 12 dies de FL... en total entre 25-27 dies per cicle.
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Martona-91 » dj. maig 02, 2019 12:56 pm

Hola boniques! Poso les meves dades:

Martona-91
EDAT DELS DOS: 28 jo 35 ell
NÚM. DE FILLS I EDAT: -
CICLE DE CERCA: segon
DNW: 11/05
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
Tot just vam començar la cerca el mes passat i estem molt molt il·lusionats, tenim moltes ganes de fer créixer la família (ara tenim una gateta que és com una filleta).
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dv. maig 03, 2019 8:12 pm

entro un moment només per dir-vos que estic atacada dels nervis... jajaja encara no m'ha vingut la regla i el què és més curiós en mi és es que em trobo la mar de be... quan sempre estic amb uns dolors insuportables. Només ara al vespre he vist una miqueta de sang però molt poc al paper quan he get pipi, però res més...
demà estaré al dia 31 del cicle.... però només 11 dies de ovulació i clar, no sé si té sentit fer un TE...per favooor quin desespero que porto aquest mes jajaja :()()::::
Pantera
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Pantera » dv. maig 03, 2019 11:38 pm

Nuri nena!! Quina emoció! Jo crec que avui al matí o demà al matí et podries fer un test que si fos positiu es veuria una ombra molt molt fineta però crec que es veuria. Jo me'l faré 4 dies abans de que em baixi la regla perquè vaig comprar uns tests molt barats per Internet. El 12/5 és la meva DNW i me'l faré el 8.

De símptomes, què dir-te, jo no noto res especial però sí que li poso més atenció al cos. Per exemple, tinc punxades a l'ovari dret que mai havia notat i també faig pipí més sovint que podria ser per la baixada de temperatures...

P.D. Encara no m'he unit a cercadores de Maig perquè tinc l'esperança de fer diana a la primera (que ilusa) :content:

Pantera.
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Miri27 » ds. maig 04, 2019 6:27 pm

Hola!

Guay Martix 86 que hagis volgut ser la jefa del Maig!
Veig que heu anat fent feina i que ja estem en desespero algunes! A veure si ens donem una alegria!
Jo crec que aquest mes de maig em quedo a la banqueta.... M'he de fer algunes proves de raigs X i potser medicació i clar, incompatible amb embaràs, què hi farem... un mes perdut, però bé, l'important és la salut, per tant, no hi donaré més voltes, però evidentment seguiré per aquí per veure si cantem alguna panxu! Faré els TO per agafar pràctica i us seguiré per compartir amb vosaltres les paranoies, psicosimptomes i el que calgui!

PETONASSOS!

Aqui recordo les meves dades, que no puc editar!

Miri27
EDAT DELS DOS: 41 i 42
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 3 anys
CICLE DE CERCA: estem al 5rt cicle que busquem
DNW: 23/05
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Despres del primer embaràs que va ser perfecte i tot va anar be, ens vam embarassar el passat juliol i el vaig perdre a les poques setmanes. al cap de poc em van promocionar a la feina i ens vam relaxar una mica, pero ja portem uns mesos en serio. Els dos tenim una edat i tot i que ens sentim joves, no tenim massa temps per buscar el segon! Doncs fins aqui la meva historia, a veure si no triguem massa en veure el positiu!! :ok:
Martix86
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. març 20, 2019 10:34 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Martix86 » dg. maig 05, 2019 10:32 am

Bon dia a totes!!!

EvaMP i Nuri00, estem a l'espera de tenir notícies vostres. Espere que seguim sense W novetats :ok:
Ja ens direu!!!!!

Pantera, molta sort!!! A veure si va bé a la primera, clar que sí. MAI se sap això!!!

Molts ànims Miri27 recupera't aviat. Gràcies per portar tan bé el grup d'abril :ok:

Avui dia de la mare xiques. Espere que l'any que ve ho poguem celebrar amb una nova personeta entre els nostres braços >.-<:

Si no m'he deixat ningú, ja estan posades les dades de totes :ok:

Ens parlem!!!!!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dg. maig 05, 2019 6:03 pm

Pantera molta sort!!! a vegades hi ha gent que a la primera ja fa diana! ja ens informaràs quan arribi el dia! >.-<:

EvaMP com vas tu??? tens W o has fet algun altre test?

Miri27 quina alegria tornar a tenir noticies teves, espero que això de la salut estigui tot bé i pogueu seguir provant ben aviat. La salut és el més important!

Martix86 aiii siii avui dia de la mare...mira que si aquest mati m'arriba a sortir el TE positiu hauria sigut un bon regal!

aquest mati he fet un TE perquè ja estic al dia 32cicle i encara ni rastre.... i ha sortit negatiu. Estic ben despistada amb tot això... tinc una mica de dolorets i pel dia que estem ja hauria d'haver vingut...mai havia tingut un cicle tan llarg..però ha sortit negatiu! paciencia uns dies més i sino tornarem a fer un altre dimarts o dimecres vinent... o sigui que ja us podeu imaginar com estic....atacadiiisssimaaaa jajajaja
EvaMP
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. abr. 24, 2019 11:34 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: EvaMP » dl. maig 06, 2019 6:58 am

Bon dia noies!!!

Finalment em va venir la W el dia 2 !! Aixi que el meu DNW pel 29-30/ 05 ....! Que i farem! A pel Maig sha dit! Ja anem pel 3er mes.
Com aneu per aqui?? Les del desespero ?? Jejeje
Vaa que ara amb el bon temps aixo segur que s'anima! :b-)))
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Martona-91 » dl. maig 06, 2019 8:00 am

Bon dia noies!!!!

Ostres pantera, a veure si hi ha sort i heu fet diana! Ja ens aniràs informant de com va tot i de què diu el esperat TE!!! >.-<:

Miri27, com dius, el primer és la salut, sempre val més esperar un mes i saber que tot està bé! I quan hagi passat, a tope amb la cerca :b-)))

EvaMP, aquest pròxim cicle anirà millor, tinc el pressentiment de què maig serà un mes guay i que donarà unes quantes panxus!

I Nuri00, veig que al final vas tirar pel dret i vas fer el TE. Tot i el negatiu, com que no fa acte de presència la W, potser encara donarà positiu en uns dies! Ja ens aniràs informant!!

Jo estic de desespero, i he de dir que porto uns dies estranya. Em passo quasi tot el matí amb l'estómac com regirat i fent fàstics, tinc els mugrons sensibles i dissabte i ahir vaig tenir una mica de sangrat, i no sé si és la W que s'ha avançat una setmana o què... Bueno, no crec que aquest primer mes haguem fet diana, i associo tot això a què el cos s'està regulant, ja que és el primer mes que vaig sense anticonceptius.

Apa doncs, salut i que tingueu totes molt bon dia!!!!
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: martonagc » dl. maig 06, 2019 1:21 pm

Hola noies!
Fa dies que us llegeixo però no trobo mai el moment d'escriure...
Deixo les meves dades actualitzades:

martonagc
EDAT DELS DOS: 36 jo I 33 ell
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 3 anys i mig
CICLE DE CERCA: gairebé un any (des del juny de l'any passat vaja)
DNW: 19/05
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: amb moltes ganes que el maig sigui el nostre mes ja!

Pantera tan de bo tingueu sort i feu diana a la primera! A nosaltres amb el primer ens va passar! Ara ens està costant una mica...
Miri27 espero que surtin totes les proves bé i aviat tornis a estar per aquí (per poc temps per això jejeje)
Nuri00 com vas? segueixes sense rastre? Espero que si i q el pròxim TE sigui un positiu! :ok:
EvaMP em sap greu q t'hagi baixat, molts ànims i a pel pròxim cicle!
Martona-91 bfff això del desespero és lo pitjor, tan de bo el sagnat sigui implantació! Ara a esperar el millor que puguis que passi aquesta setmaneta :-o00m

Jo no tinc massa a explicar, tot just comença la meva fase de desespero, aquest mes hem fet força deures i espero que per fi tinguin els seus fruits! Ja us aniré rallant amb els meus psicosímptomes a mida que vagin apareixent... :-o00m
Imatge
Avatar de l’usuari
valerie
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: ds. set. 22, 2012 10:24 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: valerie » dl. maig 06, 2019 2:59 pm

Bona tarda noies cercadores :--/)

Valerie
EDAT DELS DOS: 39 (jo) 40 (ell)
Nº DE FILLS I EDAT: 7 i 3 anys
CICLE DE CERCA: 8 ó 9è cicle
DNW: 12-13/05
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Continúo donant el pit a demanda (incloses les nits), vaig tenir un ectòpic fa un any i estic començant a desanimar-me i valorant deixar-ho estar. El ginecòleg m'ha demanat analítica per veure hormones, prolactina... M'aconsella que deixi la lactancia però no ho veig clar... El meu segon i tercer embaràs (no a terme), també em trovaba en la mateixa situació i es van donar. Sospita que aquesta inhibeix l'ovulació i fa que tingui cicles irregulars: 25,26,27 (segos l'app que faig servir, tinc un cicle mig de 25 dies, això sí, habitualment encerta el dia de la warry).
Desde ahir que estic amb els mateixos simptomes de cada mes: flux cremòs-blanc, picor als genitals...la qual cosa em fa desanimar-me encara més perquè sospito que aquest mes tampoc :ufs:
Aguna que es trobi en la meva mateixa situación o similar? Confirmeu, per la vostra experiencia que les simptomes d'embaràs poden ser exactament els mateixos i donar-se el positiu?

Sort a totes, tan debò aquest sigui el nostre cicle :b-)))

Gràcies.
AnnaSG
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 1:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: AnnaSG » dt. maig 07, 2019 1:15 pm

Bon dia! :***:

Com aneu? Jo en fase de desesperació total! :-o00m Tinc DNW pel 12/13 de maig, tot i que el mes passat se’m va avançar tres dies... :-((
No em noto res, potser una mica de símptomes premenstruals i cansament, però tenint en compte la feina, dos fills i les seves activitats, preparar un trasllat i estudiar, no és símptoma d’embaràs, més aviat de necessitat de vacances! :-D
Espero veure positius ben aviat! :ok:
Cuideu-vos!!! ::upi:
:-()-)
... i a vegades ens en sortim!
||*||

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::