CERCADORES MAIG 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: martonagc » dv. maig 17, 2019 1:13 pm

Bondia!
Entro una mica en plan ràpid per explicar-vos com estic a 2 dies de la DNW. Doncs mireu, ahir vaig anar a dormir que tenia tota la impressió que aquesta nit em baixaria la regla, però de moment res de res i la sensació que m'ha de baixar ara m'ha marxat una mica, tinc mal als pits però tampoc tinc cap altre psicosímptoma que em doni la impressió que estic embarassada, cansada hi vaig sempre o sigui que aquest no compta. Amb l'altre embaràs si que abans de fer el TE ja notava jo algo, no us sé explicar exactament el què però ho intuïa i aquesta vegada no.
O sigui que ja veurem, potser demà al matí si no m'ha baixat em faig un TE que tinc d'aquests de tira baratets, més q res per ja quedar-me tranquil·la i no tenir aquest neguit.
Ja us explicaré.
Bon cap de setmana! A les que esteu en SW a tope!! I a les que esteu com jo en el desespero molts ànims!
Imatge
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: olotina » dl. maig 20, 2019 6:13 pm

martonagc com vas? vas fer TE o ja ha baixat?
Coaner benvinguda i aquí tens la tribu pel que necessitis
ambjdejan espero que estiguis més animada. Cada cicle perdut és una patacada :( però ho aconseguirem!
Mum2b benvinguda i felicitats!! quina entrada triomfal tu! ja pots anar passant i explicant-nos com et va!

Feia mil que no entrava i vaig perduda.
Estic a DPO 5. De moment desespero light. No tinc gaires esperances aquest mes. :-o00m
Petonets a totes boniques
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: martonagc » dl. maig 20, 2019 7:49 pm

Noies!! Si!! Positiu!! Estic q no m'ho crec!
Jo convençuda q em baixaria la regla! Dissabte vaig fer un test de tira i va sortir ratlleta, vam anar a comprar un clearblue dels q diu les setmanes i ahir me'l vaig fer i sisi embarassada!
Estem molt contents!
Ànims a totes, ja ho veieu, tard o d'hora tot arriba!
Imatge
Davire
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Davire » dl. maig 20, 2019 8:01 pm

Enhorabona!!!
Quina il·lusió!!! Felicitats!
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Mum2b » dl. maig 20, 2019 8:37 pm

Olotina, ni idea de què és DPO5? jajaja sóc molt patata. Però miiil ànims amb la cerca i gràcies. Jo amb ganes que sigui dijous 30 per anar a la visita i estar ja segura que tot bé.

Martona, moltíssiiiiimes felicitats! Això de notar similar a preregla també em va passar a mi. A gaudir i a esperar també la visita.
zz:-) </;-)
Martix86
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. març 20, 2019 10:34 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Martix86 » dt. maig 21, 2019 7:39 am

Enhorabona martonagc!!!! Quina bona notícia!!! Gaudeix al màxim de l’embaràs!!!!
Ja t’he posat l’emoticono corresponent :-())
Ves passant per dir-nos com et trobes!!!!

Felicitats!!!!!!
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: olotina » dt. maig 21, 2019 9:52 am

martonagc MOLTES FELICITAAAAATS!!! :b-))) >.-<: :p-) >.-<: :p-)
per fi una bona noticia!! a gaudir-ho guapa, us ho mereixeu
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: olotina » dt. maig 21, 2019 9:57 am

Mum2b DPO 5 vol dir que han passat 5 dies després de l'ovulació (Dia Post Ovulació 5). Els dies que passen entre l'ovulació i la baixada de la w són la FL (Fase Lútea) i sol ser d'entre 13 i 15 dies.
He detectat que la meva és d'uns 9-10 dies i això és massa curt i no és gaire favorable per aconseguir embaràs, perquè no hi ha prou temps perquè s'implanti. De fet fa dos mesos estic segura que es va fecundar però no es va implantar.
Estic una mica rallada amb aìxò.
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Mum2b » dt. maig 21, 2019 10:19 am

Olotina, ostres no en tenia ni idea. Però suposo que deu influir bastant. Igual et pots assessorar amb gine o llevadora. I sobretot, suposo, intents i paciència. Moooolta sort amb la cerca!
zz:-) </;-)
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Martona-91 » dt. maig 21, 2019 12:27 pm

Felicitats martonagc!!!!! Que bé, quina il.lusió!!!! Ja ens aniràs informant de com va tot, com et vas sentint!!! Visca!!! :b-)))
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dt. maig 21, 2019 3:40 pm

ualaaaa!!!!! quina bona noticia martonagc!!!! :b-))) :b-))) :-()) :-()) :-()) >.-<: >.-<: :***: :cnena: :cnen: :content: com me n'alegro per tu!!!
enhorabona!!!!! ja era hora alguna alegria que portavem una ratxa.... a veure si ens ho ecomanes i en cau alguna altra!!!
biol tu ets la propera, com vas????

el que està clar és que tard o d'hora tot arriba com dius tu martonagc...m'ha anat molt bé rebre aquesta bona noticia teva just avui perquè porto uns dies una mica de bajon amb tot això. Ja ens aniras informant a veure con et trobes!!! >.-<:
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Martona-91 » dt. maig 21, 2019 7:18 pm

Bona tarda noies¡¡

A veure si em podeu il.luminar una mica... aquesta setmana estic de SW i avui, segons la app, és el dia clau d’ovulació, però la sensació que tinc és com de regla, com si en dos dies M’hagués de baixar la regla, amb mal d’ovari.

Amb els anticonceptius no tenia aquesta sensació, pot ser que sigui la ovulació?? En teoria fins el dia 3 o 4 no hauria de baixar-me la regla...

Aix, Disculpeu però avui no però de donar-li voltes a això!

I martonagc, felicitats una altra vegada!, a veure si se’ns encomana i aviat fem més panxus!
biol
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dg. març 10, 2019 8:31 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: biol » dt. maig 21, 2019 7:35 pm

Martonagc enhorabona!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: quina il·lusió per fi una :-())

Doncs jo ni idea, ni símptomes de W ni psicosímptomes... La veritat que no sé que pensar.

Olotina has demanat al gine això de la FL?

Ànims amb els desesperos i les SW >.-<:
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: martonagc » dt. maig 21, 2019 8:08 pm

Moltíssimes gràcies a totes!!
Ja us aniré explicant i entrant per cantar les pròximes panxus!
De moment vaig bé, potser sí q estic una mica més cansada i començo a tenir més gana però wenu em trobo bé, espero seguir així!
Molts ànims a totes amb la SW i els desesperos!!
Imatge
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dc. maig 22, 2019 1:48 pm

martona91 si que pot ser que sigui perquè estas ovulant, a mi em passa el mateix i normalment coincideix amb ovulació.

Biol a veure com acaba tot doncs! quina emoció!!! :b-)))

jo estic en plena SW segons la app, però els TO segueixen en blanc total...ja veig que els meus estimadissims ovaris poliquistics tornen a anar tard aquest mes... :-:) a veure quan es decideixen a ovular!
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: olotina » dc. maig 22, 2019 8:50 pm

Nuri00 tu ves fent deures cada 2 dies. Us divertireu i a més pot ser que el cacis sense saber-ho xD entenc que estiguis de baixon. La cerca pot ser llarga i hi ha moments de tot, també de desànim. Jo també estic en aquest punt ara. Penso en tot el que està a les meves mans per aconseguir-ho i pensar en positiu. Tard o d'hora arribarà.
martonagc jo també tenia molta gana els primers dies!
biol m'han de trucar per donar-me hora al gine. A veure si no triguen. I tu? espero que ens donis bones notícies!
Martona-91 jo mai m'havia notat l'ovulació, però després de tenir el meu fill ara me la noto moltíssim. Em pot arribar a fer tant de mal com la w. És una merda perquè és com tenir dues regles en un mes
biol
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dg. març 10, 2019 8:31 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: biol » dc. maig 22, 2019 9:32 pm

Doncs res, ja la tenim aquí W :ufs:
Pantera
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Pantera » dc. maig 22, 2019 10:58 pm

Felicitats martonagc!!!

Això ja comença a arrencar, és un pressentiment!

Jo estic en el meu 12 dia de cicle i he començat a fer tests d'ovulació més que res per veure si les sensacions del meu propi cos són les correctes.

Anem parlant noies!

Pantera.
Davire
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Davire » dj. maig 23, 2019 6:33 am

Bon dia!

Una pregunta sobre els test d'ovulació.
Fa 6 dies vaig començar a fer-los per anar veient com funcionen, i el dimarts em va sortir el positiu però el dimecres em va tornar a sortir positiu.. així que no tinc molt clar quan se suposa que ovulo.. és normal?
Al migdia en faré un altre a veure que surt.
Igualment jo he fet deures.
Amb els test he vist que he ovulat 2-3 dies abans del esperat... Així que a veure si fem més puntaria jajaja
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: olotina » dj. maig 23, 2019 1:18 pm

Davire a mi també em surt el màxim pic durant 24h, o sigui dos dies seguits em surt la segona ratlla més marcada. Ni idea. Tu fes deures el dia que la vegis i al cap de dos dies ;-)))

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::