CERCADORES MAIG 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Nura
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dv. set. 19, 2014 1:38 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Nura » dg. maig 12, 2019 7:12 pm

Nuri00, la pàgina es diu losviajeros.com
Trobaràs fòrums per països.
Gràcies per la benvinguda!
No he mirat mai amb tests quan ovulo, no volia entrar en aquesta dinàmica ja que amb el primer ho vam passar molt malament com a parella (casi acaba amb ella)però ens hem posat de tope fins aquest novembre i potser podria provar uns mesos, alguna recomanació de marca? O qualsevol serveix.

Gràcies!
Imatge

TE+: 9/09
1a visita :19/09 medeix 1.4 cm
2a visita: 13/10, medeix 5.4cm i el seu cor va a 130
Visita SS: 16/10 medeix 5.6 cm i el cor a 150
AnnaSG
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 1:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: AnnaSG » dl. maig 13, 2019 8:00 am

Bon dia, boniques!

Estic en el meu DNW i de moment no ha fet aparició! Estic atacadíssima dels nervis!!!! :-o00m :-o00m
Tinc dolors preW a tope i he passat el cap de setmana veient les estrelles amb mal de ronyons, al baix ventre i als pits. Tot i així, m’esperaré a fer- me el test, al març em va venir el dia 16 i a l’abril se’m va avançar tres dies, així que allargaré una mica més la tortura!!!
Que tingueu un bon dia!! :-()-)
... i a vegades ens en sortim!
||*||
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Mum2b » dl. maig 13, 2019 10:07 am

AnnaSG. Mooolts ànims i creuo els dits per tu :p-) Tan debò sigui :-()) hehe
zz:-) </;-)
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dl. maig 13, 2019 1:58 pm

AnnaSG quina emocio!!! ens tens aqui a l'espera a veure com acaba jajaja ves informant! creuem els dits!! :-())

Nura miraré aquesta web que dius doncs,merci! jo he fet servir el clearblue. És més car però a mi m'ha agradat perquè és molt clar d interpretar. No em volia atabalar amb les ralletes més o menys fortes...que segur que també és fàcil, però mira... vaig preferir el clearblue que és si o no i ja està. Això és molt personal, i el primer està clar que és la parella i si no ho viviu bé millor deixar fluir :***: :-o00m

pantera quin greu la teva W....ànims pel maig vaa!!! que tinc un bon pressentiment per aquest mes de maig que tinguem moltes panxus!!! :-()) >.-<:

bona setmana guapes! :-()-)
Davire
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Davire » dl. maig 13, 2019 6:27 pm

Gràcies al totes pels ànims.
M'he marcat com a objectiu aconseguir l'embaràs jajaja com si fos jo qui ho tries ;-)))
Jo també m'he animat, a veure si m'aclaro, amb les tires d'ovulació!!
Ànims pels desesperos!!
Vinga que el maig és el nostre mes!
Martix86
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. març 20, 2019 10:34 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Martix86 » dl. maig 13, 2019 8:58 pm

Em sap greu pantera. A per una nova oportunitat. Som-hi!!! Positives!!! >.-<:

AnnaSG eiiii!!!! Quins nervis! Desitjo que en unes hores/dies ens deixis el post més esperat! Estarem pendents :ok:

Ànims a totes les altres! Si veieu alguna dada que no quadra em dieu :ok:

Gràcies a les noves que us heu passat i ens heu explicat i exposat coses interessants i a una de vosaltres (perdoneu no en recordo el nom) l’enhorabona per aquesta panxu!!! Gaudeix de l’experiència i que surti tot genial :-()) >.-<:
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Mum2b » dl. maig 13, 2019 11:47 pm

Martix, no t'amoïnis. Dec ser jo, que ja ni em vaig presentar i directa a la notícia. Quan vaig pensar que les 'senyals' de W igual eren de panxa, vaig començar a entrar aquí i ja de seguida ho vaig saber. Així que jo una mica 'mal educada' vaig tirar pel dret. Tinc 33 anys i el meu marit 36, cap nen o nena anterior. I mil ganes de visita que farem a les 8 setmanes i que vagi tot rebé.

Moooltisssima sort i vinga, que creixin panxetes! I aviat em pogueu parlar de l'insomni i de la son a tota hora.. Ja els he patit els dos, junt amb nausees, pits dolorosos, etc.

Bona sort i bons intents, hehe ..::··
zz:-) </;-)
AnnaSG
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 1:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: AnnaSG » dt. maig 14, 2019 12:26 pm

Bon dia, boniques!
Avui m’ha visitat la sra. W :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: ... Què hi farem, anem cap al juny, panxes a punt!

Ara ja no tindré cap excusa per no aixecar caixes i mobles durant el trasllat... Jo que tenia l’excusa perfecta!!!! :-D

Apa noies, que no decaiguin els ànims!!!! :p-)

Cuideu-vos molt!!! :-()-)

Per cert, la meva propera DNW és pel 13/14 de juny. :ok:
... i a vegades ens en sortim!
||*||
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: martonagc » dt. maig 14, 2019 1:08 pm

Hola boniques!
AnnaSG, Davire i Pantera em sap greu aquestes W... Molts ànims i a pel pròxim cicle!!
Nura benvinguda! Espero que estiguis poc temps per aquí!
Mum2b enhorabona per la panxu! M'alegro d'aquesta estada tan curta que has tingut a cercadores jajaja! Q vagi tot molt bé!
Martix86 jo no he parlat del tema amb ningú més que el meu home però si que als amics quan pregunten per quan el segon els hi diem que quan vulgui venir, o sigui que suposo que deuen intuir que estem buscant.
Coaner m'alegra molt veure't per aquí encara que de moment només sigui per treure el cap!

Jo no sé què dir-vos, hi ha dies que tinc psicosímptomes i dies com avui que estic segura que baixarà (avui estic una mica xof) o sigui que de moment a esperar fins el 19 a veure què passa.
Imatge
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dt. maig 14, 2019 2:58 pm

Bones!!! Una mica de diversió.... jajaja
A veure, sabeu la teoria que els test d'ovulació poden predir un embaràs ? Per allò que l'estructura química de la hormona d'ovulació s'assembla a la de l'embaràs, però no al revés? O sigui, un TO pot marcar panxu però un TE no marca ovulació...
Demà és el dia de NW. Com que tinc molts TO a casa, m'acabo de fer un test i la segona ratlla es marca!! O.O
I no se m'havia marcat mai abans quan ho havia provat...
Ara direu: fes un TE! Però com que acabo de pixar i he llençat el sobrant, si bec per tornar a fer pipi no estarà concentrat i serà llençar un TE...
Apa,desespero mínim fins demà!!!
Que segur que surt que no, però vaja.... a veure!!
Prometo entrar i actualitzar quan sàpiga alguna cosa :)
Davire
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Davire » dt. maig 14, 2019 4:24 pm

Jajaja no en tenia ni idea ambjdejan!
Vinga a veure si es un positiu!!
Martix86
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. març 20, 2019 10:34 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Martix86 » dt. maig 14, 2019 4:38 pm

AnnaSG em sap greu l’arribada de la W... molts ànims!!!! Ens toca seguir!!!

Amjdejan quina animació i quina emoció! Te’l faràs demà el TE? O sent demà la DNW esperaràs a dijous? Bé, en tot cas ja ens has promès feedback casibé immediat si hi ha notícies :ok: que així sigui!!!
Martix86
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. març 20, 2019 10:34 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Martix86 » dt. maig 14, 2019 4:41 pm

Perdoneu! Algú demanava informació sobre els TO. Jo vaig començar amb els de clearblue però m’he passat (i n’estic encantada amb funcionament i preu) als de onestep. Els compro a Amazon i els vaig enganxant a un paper amb celo posant dia i hora a l’esquerra i dia del cicle a la dreta. Em permet veure clarament la pujada i la baixada de l’hormona. Van molt bé!
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Mum2b » dt. maig 14, 2019 4:45 pm

AnnaSG, a la següent segur que va la vençuda! I ànims amb el trasllat, que són un horror! Després ve la recompensa un cop tot està ja a lloc. :ok:

Martonagc, moltes gràcies i ja no queda gaire pel teu dia DNW. :-o00m

Amjdejan, mai ho havia sentit això dels TO marcant ratlleta, però què guai. I ara a l'expectativa que ens ho confirmis! Vinga vaaa, creuem dits! >.-<: z2:-)

Petons i una abraçada a totes les cercadores!
zz:-) </;-)
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: airuni » dt. maig 14, 2019 7:57 pm

Hola!!!
M'infiltro com antiga cercadora pel tema de predir embaras amb to, ambjdejan, jo ho vaig fer i va funcionar, no tenia te i tenia alguna sensació diferent a altres mesos, m'havia de venir la warry dilluns i me'l vaig fer dissabte i van sortir les 2 ratlles molt marcades, vaig repetir diumenge i va sortir la segona mes marcada, a la nit vaig fer te i positiu. Tambe he de dir que no crec que sigui gaire fiable pero el desespero es fa molt llarg i mes sense te, jo repetiria to demà o faria directament te. Molta sort espero que sigui un super positiu!
Ànims a totes!!!
Imatge
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dc. maig 15, 2019 8:15 am

Hola boniques! Doncs al final res, tu! Aquest matí havia baixat la tempe i després ja he començat a tacar.
Llàstima!
Però aquí no defalleix ningú!
Tot i que aquest matí m'he quedat bastant xof, la veritat, perquè tenim una edat i cada mes que passa som un mes més grans...
Allí, seguim!!! :)
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dc. maig 15, 2019 1:52 pm

Ambjdejan quins nervis!!! he entat ara a fer un cop d'ull i he vist el teu comentari d'ahir i he anat directe a buscar la ultima publicacio teva jajajaja quin greu que hagi acabat aixi... ànims guapa! creuo els dits per tu perquè el juny sigui el bo!!! :-()-)

martona i biol vosaltres sou les seguents DNW no???
Avatar de l’usuari
Coaner
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dj. gen. 04, 2018 5:07 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Coaner » dc. maig 15, 2019 2:58 pm

Holaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! :content: :content:

Si em permeteu jo també aniré entrant de tan en tan a comentar. :)
No em sento preparada per tornar a cercar. Vaig dedicar-m'hi amb cós i ànima durant molt de temps... i ara la por encara em continua rondant... però "estoy en ello" hahahahhaa
Martix86 Bon apunt!! Els one step és el millor que hi ha "modo baratillu" van super bé!!! Amb els CB pagues la marca!
Ambjdejan Ànims preciosa!!! Ets una valenta!!! Estic convençuda que ben aviat veure el teu positiu!! Una abraçada!! :-()-)

Ànims a totes!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Martona-91 » dj. maig 16, 2019 12:32 pm

Bon dia totes!!

He estat uns dies desconnectada, vaig haver de marxar al poble a veure el meu avi que està fotut, i quan he arribat m'he trobat una pila de missatges i gent nova!!!

Pel que fa a les vacances crec que per assegurar, com heu dit totes, buscaria un lloc que no tingués perill del zika, per aquí a la vora hi ha lloc molts xulos i sense tant perill, i sobretot, agafar assegurança, per depèn de quin lloc vagis. Nosaltres marxem a Formentera una setmana al juny, i al setembre marxarem cap a Andalusia amb la furgo.

Sobre explicar-ho o no, també crec que és molt personal. El meu company no li fa gaire gràcia explicar que estem buscant, diu que si ens acaba costant molt, no vol tenir a tothom preguntant a totes hores. Jo ho he explicat als amics més propers, perquè necessito compartir aquesta experiència amb ells a més de amb la meva parella. I quan estiguem embarassats doncs ja veurem, però suposo que se sabrà de seguida que em vegin sense beure cervesa, així que no ho podrem amagar gaire temps...

Martix86 a veure què tal amb la nova medicació, espero que et vagi millor que l'anterior!!
Mum2b Felicitats per la panxu, quina rapidesa :-()) !!! A veure si ens ho encomanes :-:)
Coaner A veure si aviat ens trobem per aquí i compartim la cerca, ha de ser difícil i entenc que encara no et sentis preparada per fer el pas, molts ànims bonica!!
Nura benvinguda! i gràcies per la recomenació de la web per planificar els viatges, segur que ens anirà genial! :b-)))
Davire, Pantera i AnnaSG aix la W... Quin greu! Però que no decaiguin els ànims, a seguir fent feina i tard o d'hora TOT arriba, aviat cantarem panxu! I ara amb el bon temps encara farem més feina hehehehe
Ambjdejan no sabia això dels TO! què guay! Llàstima que al final res...
Martonagc ja et queda ben poquet per la DNW, a veure si ens cantes una panxu com una casa! Com vas de psicosímptomes??? Notes alguna cosa estranya??

Nosaltres a partir de divendres comencem la SW, que em coincideix amb els exàmens, així que espero no anar gaire cansada i poder fer moooolta feina. El que estic una mica preocupada perquè arrel del viatge al poble, la calor que feia, els nervis, etc., vaig agafar fongs i encara no estic del tot bé.. A veure si pel finde o primers de la setmana vinent ja estic a tope!

Apa doncs, salut, força i ànims a totes!!!
Mum2b
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dt. maig 07, 2019 11:18 pm

Re: CERCADORES MAIG 2019

EntradaAutor: Mum2b » dj. maig 16, 2019 10:37 pm

Martona, gràcies i tan debò que vagin havent-hi més panxus aviadet. Hehe

Quin rotllo que són els fongs, però amb allò dels ovuls, recordo d'un cop que en vaig tenir i es cura ràpid, crec. Espero que no sigui res lo de l'avi.

Molta sort amb els exàmens i amb la cerca!
zz:-) </;-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::