CERCADORES ABRIL 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
olotina
:: peixet
:: peixet
Ubicació: Olot
Entrades: 258
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm

Re: CERCADORES ABRIL 2019

dj. abr. 04, 2019 3:47 pm

biol pots tacar en ovulació però és una cosa mooooolt rara.
ambjdejan no la faig super estricta. A mi també m'encanta aquesta amanida que dius, i sí, tot prohibit xDD pots canviar la mozzarella per un Burgo sense sal (ja ho sé, no és el mateix) i la tomata...doncs no, no se m'acut com substituir-la. Jo evito les coses molt salades i els processats i faig un iogurt cada dia, formatge fresc i llet. Ara m'hi tornaré a posar, perquè amb l'emoció de pensar que estava prenyi l'he abandonat.
Miri27 que bona, pensava que eren decoratius diu xDD no t'ho vaig explicar gens bé.

A mi m'ha baixat del tot avui. Super forta, molt dolorosa i com amb grumolls. Estic gairebé segura que ha passat alguna cosa :( potser hi va haver fecundació però no es va implantar bé. No ho sé.
Abril serà nostre.
Nuri00
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

dj. abr. 04, 2019 5:03 pm

Hola noies!!! doncs m'afegeixo al carro de les que hem rebut la visita tan encantadora de la W.... portava uns 4 dies tacant una mica i avui finalment....taaaxaaaaan! ja la tenim aqui de ple la molt bonica. Almenys aquest mes no he tingut el desespero del retard perquè se m'ha avançat 1 dia.
Aixi que...esperem que l'abril hi hagi baby boom mil! jajaja

la meva nova DNW es confirma pel 02/05 si ho vols actualitzar Miri27. Aquest mes ja serà el 3r cicle d cerca i hem decidit que provarem els TO a veure què tal. Quina marca em recomaneu? els one step de amazon?

ambjdejan, a veure què et diu el metge d'aquest tacat que has tingut... ja ens informaràs!

Biol ostres ni idea... no ho he sentit mai...i si ho comentes al ginecoleg?

martona91 a veure si teniu una cerca ben curteta!! >.-<:

i benvingudes les que us heu afegit de nou!!! com més serem més riurem i més panxus cantarem!!! >.-<: >.-<: :-()) :-())
AnnaSG
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 1:56 pm

dj. abr. 04, 2019 5:48 pm

Avui m'ha tocat anar al metge. Tant el meu marit com jo tenim fongs a les parts nobles! :-D M'he de posar òvuls durant tres dies i el meu marit crema... I uns dies d'abstinència! :-D Sort que ja he acabat l'ovulació!
Li he dit al metge que estàvem buscant panxu i si el medicament podia ser perjudicial, però m'ha dit que no, però mentre li explicava el pobre home no podia evitar somriure... Es veu que hem fet deures per sobre de les nostres possibilitats!!!
Toca una mica de repòs...
Una abraçada a les que ja us ha visitat la W!
... i a vegades ens en sortim!
||*||
Miri27
Entrades: 68
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

dj. abr. 04, 2019 9:54 pm

Hola guapesss!
Crec que només em falta actualitzar les icones "decoratives" :miko: jajjajja
A veure, aquest mes han passat coses rares oi? jo 2 dies abans vaig tacar molt molt lleu , però no m'havia passat mai! Deu ser l'stress de cercar que ens trasbalsa a totes!
Nuri00 i Olotina, ànims! cercar cansa molt, però va, ara abril!!! Potser m'afegeixo als tests d'ovulació... per assegurar més...potser no ovulo quan em penso. A vegades el fluxe que ha d'haver en ovulació el tinc més tard, quan en principi ja he ovulat... ai no sé si deixar de pensar i anar fent...
Ambjdejan... a veure que et diu el metge, no recordo quan hi anaves.

AnnaSG que bo! de tant fer deures!! bueno, repòs i a pel següent mes!

Biol, desconec el tema que dius de tacar...

Bé noies, contenta de llegir-vos tant! Som un grupet guay! Vinga, que l'abril ha de ser especial!

petonets
ambjdejan
Entrades: 86
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

dv. abr. 05, 2019 2:29 pm

Tinc metge a finals de mes... queda molt! potser amb una mica de sort hi vaig amb el positiu jeje de moment crec que no he ovulat, no sé què deuria ser.
Olotina, veig que fem igual, menjar sense sal, burgos sense sal, i llet... jo tb menjo kèfir, a més de iogurts. Intento no posar sucre enlloc i el kèfir és més suau... No per l'embaràs sinó en general, perquè vaigtenir diabetis durant l'embaràs i no voldria tenir-ne de gran...
Anna, quin pal, això dels fongs! i el pobre metge jajajaja doncs a veure si ho heu deixat tot enllestit!

Nuri, jo tinc els OneStep i els Liberty test, tots dos van bé, i és el mateix. OneStep, potser una mica més barats

Bon cap de setmana a totes! descanseu les de la W, i sexe a tope les de la SW!! :)
Imatge
Martix86
Entrades: 29
Membre des de: dc. març 20, 2019 10:34 am

dv. abr. 05, 2019 7:29 pm

Hooooola!!!

AnnaSG em peto de riure amb la forma còmica d’explicar el problemet dels fongs hehehhe Val més posar-hi bon humor! Moltsss ànims i a solventar-ho aviat :ok:

Sobre recomanacions de TO. Jo vaig començar amb els cars, els de clearblue. Em van servir de molt perquè així doncs un parell de mesos que vaig tenir força clar quan era el moment. Després m’he passat als OneStep i la veritat... baratus i la mar de bé. Truquito que us pot anar bé! Els vaig enganxant a un full amb celo posant a l’esquerra dia i hora i a la dreta del test el dia del cicle. Quan veig que s’acosta l’ombra hehhe igual me’n faig dos (matí i nit) durant un parell de dies i fins veure’l blanc volent dir “que viene” “que viene” >.-<:
Els vaig comprar a AMAZON! Te’la recomano perquè s’interpreten clarament la veritat. Aquesta era la cosa per la que no els vaig comprar d’entrada pensant en si el resultat no seria clar però que va. Al enganxar-los s’observa clarament progressio blanc, ombra, marcat, ombra, blanc.
També et recomano que et facis TO. Per mi han esset indispensables per adonar-me d’un problema del que mai hagués estat conscient!! Oco!

Petons a totes! Xerrem!!!
M’està agradant molt això de llegir-vos i a méa compartir!
atrapasomnis
Entrades: 37
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

dg. abr. 07, 2019 12:07 pm

Hola boniques !!! Tot i que no sé si és aquest el grup de cercadores que em tocaria jo m’apunto ! Jijiji us explico... la propera W es el 13/04, nosaltres començarem la cerca la propera ovulació ( finals dAbril ). Aixi que la data NW es del maig !

Us deixo la “presentació” !

EDAT DELS DOS: 29 jo i 31 ell
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de gairebé 2 anys
CICLE DE CERCA: 1r
DNW: 8/05
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: comencem la cerca mooolt ilusionats !!!

Espero poder anar-vos seguint !!
A L’ABRIL PANXUS MIL !!!
Miri27

dg. abr. 07, 2019 3:21 pm

Benvinguda Atrapasomnis!
I tant que és aquí! ja t'he afegit a dalt de tot!
Anirem compartint les nostres coses, paranoies, vivències,....
Ja en som unes quantes cercant! A veure si l'abril ens porta panxulines i, si no, seguirem buscant!
petonetd
Purple12
Entrades: 18
Membre des de: dj. gen. 03, 2019 1:39 pm

dg. abr. 07, 2019 3:38 pm

Bon dia guapes! Entro en plan ego a resoldre un dubte (estem de viatge, aquesta nit quan arribi us llegeixo a totes en condicions!).
M'he endut els TO el finde (em van arribar divendres). I tinc dubtes!
Divendres = segona linia fluixeta
Dissabte = segona linia encara mes fluixeta
Diumenge = blanc blanc

Això és que ja he ovulat i he fet tard? O és que avui és el dia? (En 3 dies impossible fer deures =( )

Segons la app el dia era divendres... I dv i dss he tingut fluxe espès... Se'ns ha passat l'ovulació aquest mes? Què opineu??

Ja em direu!!! Gràcies boniques!
ambjdejan

dg. abr. 07, 2019 6:29 pm

Si divendres la segona linia era fluixeta, potser va ser positiu dijous? I aleshores l'ovulació hauria estat divendres o dissabte (coincideix amb el fluxe)
El fluxe era espès però elàstic? I transparent?
Tu per si de cas fes feina avui ;)
I a veure si pugen les temperatures!
Imatge
Davire
Entrades: 32
Membre des de: dt. gen. 22, 2019 6:09 pm

dl. abr. 08, 2019 6:28 am

Bon dia noies,
Avui m'ha visitat la W! Així que tal com va dir la ginecòloga ja ens hi podrem posar.
La meva data de DNW seria el 08/05 si els meus cicles segueixen igual que abans. Al prendrem el supraD potser que variïn una mica ja que ajuda a regular.
ambjdejan

dl. abr. 08, 2019 8:25 am

Molt bé, Davire!!
Dóna tranquil·litat, no? Veure que es va posant a lloc?
Ara a fer feina i a veure si ben aviat l'encerteu!! tan de bo!!
:) :)
Imatge
Davire

dl. abr. 08, 2019 12:19 pm

Doncs si, ambjdejan, ara ja estic més tranquil·la, patia pel temps que hauria d'esperar però ara ja sí que puc donar per acabada l'etapa i començar de nou!
Nuri00

dl. abr. 08, 2019 12:51 pm

Benvinguda atrapasomnis!
Purple jo també penso que deuries ovular abans... si et coincideix les ratlletes més fluixes i el fluxe també el veus diferent tot pinta que pot ser se t'ha avançat...
Davire que bé que ja estigui tot més regulat, ja us hi podeu tornar a posar! >.-<:
Modo ego: he demanat hora al ginecoleg perquè porto ja 1 setmana anar fent tacats... algun dia més i algun dia menys, i algun dia marronós i algun dia més vermell, però no he tingut cap dia de plena W i em fa bastant mal l'ovari esquerre... segur que no és res però aixi ho miren bé i em quedo tranquila

bona setmana a totes!! :ok: :ok:
Miri27

dl. abr. 08, 2019 6:07 pm

Hello!
Bueno, Davire, actualitzada data de la DNW! Guay, perque el comptador es posa a zero i a fe4 vida normal! Espero que ben aviat tornis tenir positiu i tot vagi a la perfecció !

Nuri00, millor anar al gine i et quedes ben tranquila! Pero la W et va venir? O son aquestes perdues? A veure que et diu! Anims bonica!

Purple12... jo no et puc ajudar... a veure si me'ls compro! Que segons l'app ovulo dilluns! Tot i que tinc la sospita que ovulo més tard...

Be noies, ens anem parlant!!

petonets!
AnnaSG
Entrades: 28
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 1:56 pm

dt. abr. 09, 2019 11:37 am

EU buscadores! :***:

Com va? Els meus xampinyons sembla que ja han remès, ara només em queda desesperar fins el 15/16 d’abril, DNW. Començo a estar nervióseta i a buscar senyals allà on no hi ha... :-o00m Em fan mal els pits i tinc els mugrons de punta tot el dia,q però bé, també pot ser un símptoma premenstrual. La son no compta, sempre en tinc... Aix, quins nervis!!!
Apa, boniques, que tingueu un bon dia!!! :--/)
... i a vegades ens en sortim!
||*||
Nuri00

dt. abr. 09, 2019 1:50 pm

hola noies. Entro un moment en plan ego per explixar-vos el que m'ha dit el gine... he sortit força atabalada perquè m'ha dit que tinc ovaris poliquistics... i també unes varius a la matriu que per això em fa molt dolor la W i li costa expulsar la W...per fi les explicacions a tan dolor!
ara estic més tranquila però he sortit bastant atabalada pk ovaris poliquistics vol dir que pot ser algun més no ovulo o que no ovulo quan toca... sort que ja havia encarregat uns TO per internet i just m'han arribat avui! ara si qur els haurem de fer servir...

coneixeu algun cas de ovaris poliquistics i varius a la matriu?? quina combinacio ee... mare meva!!! m'ha dit que no em preocupi pk som molt joves però clar....dic jo, la il.lusio és la mateixa!

ja sé que no és greu i que només serà un plus de paciencia, però ja m'ha deixat el dia una mica torçat...
Martix86
Entrades: 29
Membre des de: dc. març 20, 2019 10:34 am

dt. abr. 09, 2019 4:39 pm

Feia dies que no escrivia!!!! Però....... us llegeixu!!!!! >.-<:

AnnaSG Xampinyons!!!!! hahhahahha Em tronxo i me n’alegro moltíssim. Em pareix que és una problemàtica ben comú i relativament fàcil de solventar.

Nuri00 que no decaiguin els ànims! Comprenc l’atabalament..... T’han comentat si s’ha de fer algun tractament? Hi ha moltíssima gent amb SOP (crec que se’n diu així dels ovaris poliquístics) amb aquest problema). La única persona que jo conec (una coneguda) recordo que en el seu moment em va dir que els gines li havien dit que com a inconvenient podia trigar en concebre però ho va aconseguir abans de mig any i de fet té 3 criatures. Si t’han comentat de no preocupar-se en excés fes cas! I un altre consell que et dono és que si t’has quedat amb dubtes hi tornis a preguntar. Per experiència jo també em vaig atabalar amb lo del defecte de fase lútea i passats uns dies vaig haver de preguntar dubtes. Al primer moment un es queda en xoc.....

Ànims!!

I bueno... jo també estic en fase d’alguna que altre paranoia... és irremediable!
Aprofito per preguntar si alguna heu pres progesterona...... quin nombre de cicles us ha trigat en fer l’efecte????

Besets!!!!
Davire

dt. abr. 09, 2019 5:32 pm

Nuri00 no tinc coneixements de SOP però la meva ginecòloga després del avortament em va recomanar pendre el soniase supra d i pel que vaig veure és utilitzat per a dones amb SOP o que volen fer FIV, bàsicament regula els cicles i fa que l'òvul sigui de més "qualitat", porta àcid fòlic i altres vitamines. Poder li podries preguntar si això et pot anar bé.
Miri27

dc. abr. 10, 2019 7:50 am

Bon dia!

Nuri00, almenys saps que hi havia alguna cosa i ara saps que es i no és greu! ànims! Tard o d'hora hi haurà panxu i la cantarem aquí!

Jo he fet el pas, i ja m'he comprat els tests d'ovulació, a veure si ho aconseguim ràpid! és que entre l'stress laboral i que passo del 40...m'emparanoio en que ja em queden pocs ovuls i que el de l'avortament que vaig tenir era dels últims... i per això ara em costa. Va bé aquest grup per compartir aquestes coses , tampoc vull atabalar al meu home, perquè també es ratlla i amb un ja nhi ha prou!

Bé, després d'aquest ego-moment, us desitjo que vinguin W, que feu deures a les que us toqui (jo aquest finde) i les que teniu psico-simptom3s que no ho siguin!

Petonetssss

Torna a “Buscant un embaràs”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::