CERCADORES MARÇ 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » ds. març 02, 2019 1:43 pm

Hola! Obrim el Cercadores de Març! Us agafo les dades del post anterior, després de la meva parra de pensar-me que estàvem a gener.
Març marçot, porta'ns un panxot!

martonagc :-()-)
EDAT DELS DOS: 36 jo I 33 ell
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 3 anys i picu
CICLE DE CERCA: és el 8 o 9, ja m'he descomptat (des del juny vaja)
DNW: 22/03
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: el que he explicat abans, ah i afegir que si ens hi quedessim aquest mes seria novembrero com el peque, aquest finde comencem la SW aviam si hi ha sort...

Olotina
EDAT DELS DOS: 35 I 34
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys
CICLE DE CERCA: 1r
DNW: 29/3 aprox
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: al proper cicle comencem la cerca del segon! el primer va ser ràpid. 2 cicles sense comptar dies i viure en la foscor de la ignorància de l'existència del sp i 2 cicles sota la llum del sp xD Ens agradaria tenir una nena i he començat la dieta Baretta. Però si tinguéssim un altre nen seria meravellós igualment.

Nuri00 :-()-)
EDAT DELS DOS: 31 I 33
Nº DE FILLS I EDAT: cap
CICLE DE CERCA: estem al 2n cicle que busquem
DNW: 05/03
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: estem molt emocionats per haver començat la cerca!!!

Miri27 :-()-)
EDAT DELS DOS: 41 i 42
Nº DE FILLS I EDAT: 1 nen de 3 anys
CICLE DE CERCA: estem al tercer cicle que busquem
DNW: 09/03
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: Despres del primer embaràs que va ser perfecte i tot va anar be, ens vam embarassar el passat juliol i el vaig perdre a les poques setmanes. al cap de poc em van promocinar a la feina i ens vam relaxar una mica, pero ja portem 2 mesos en serio. Els dos tenim una edat i tot i que ens sentim joves, no tenim massa temps per buscar el segon! Doncs fins aqui la meva historia, a veure si no triguem massa en veure el positiu!! :ok:

ambjdejan :-()-)
EDAT DELS DOS: 41 (jo) i 40 (ell)
NÚM. DE FILLS I EDAT: 1 nen de 2 anys
CICLE DE CERCA: el primer (entre cometes)
DNW: 25/3 ?
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
A l’octubre em vaig quedar embarassada però el vam perdre al desembre, de 10 setmanes. Vam fer raspat i després encara va tardar 2 mesos a venir-me la regla. La vam provocar amb progesterona (va venir el 12/2) i ara m’ha tornat a venir, menys de 2 setmanes després (25/2).
Ens van dir que esperéssim la primera regla i ens hi podíem tornar a posar, o sigui que suposo que comencem de 0... i amb ganes! :)

purple12 :-()-)
EDAT DELS DOS: 28 (jo) i 30 (ell)
NÚM. DE FILLS I EDAT: cap
CICLE DE CERCA: 8
DNW: 15/03
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
Estem contents amb l’aventura, però tampoc hem volgut capficar-nos massa. De moment res de temperatures ni TO, només controlo el meu cicle amb una app. Els últims mesos, però, he començat a tenir cicles més irregulars, amb retads de fins a 9 dies, i crec que és per l’obsesió amb la cerca.

biol :-()-)
EDAT DELS DOS: 36 jo I 42 ell
Nº DE FILLS I EDAT: 1 de 4 anys i 1 de 2 anys
CICLE DE CERCA: és el 1r
DNW: no ho sé, 11/2 em vaig treure DIU
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: al febrer em vaig treure el diu, de moment no hi ha W...

techary :-())

Martix86
olotina l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 28, 2019 1:34 pm, en total s’ha editat 8 vegades.
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Miri27 » ds. març 02, 2019 7:58 pm

Perfecteeee! Som-hi! A pel març!!!
Petonets a totes!
Aquesta setmana anem parlant les que esperem la W!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Nuri00 » ds. març 02, 2019 9:30 pm

em sembla genial que ho hagis passat a març Olotina! >.-<: >.-<:
a veure si és veritat el que dius de març marçot que ens porti un panxot!!! :b-))) de moment el febrer l'atuchi va ser arribar i cantar panxu!

Miri27 ja ens queda poquet per sortir de dubtes! :b-)))

Martonagc i ambjdejan benvingudes!!!

Olotina sí que és ben curiós aquests tacats que tens sense regla!! no t'has fet un TE per sortir de dubtes???

Martonagc a aprofitar la SW doncs!!!! :love:

Tema temperatures jo ho faig amb un de digital normal, a la boca cada mati. El tinc guardat a sobre la tauleta de nit i ja és un ritual! jajaja avui m'ha pujat una mica la temperatura i al estar a pocs dies de W que normalment diuen que baixa unes dècimes és inevitable il.lusionar-te jajaja a veure com segueix. :-:)
Avatar de l’usuari
19m2
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dc. set. 30, 2015 8:17 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: 19m2 » dg. març 03, 2019 8:03 am

Bon diaaa!!!

Homeee quina sorpresa i alegria veure cares conegudes per aquí!! :--/) olotina!!! Compi octubrera! Menys mal que t’has posat a dinamitzar una mica el foro que feia setmanes que aquesta banda estava a semicrítics... :-D >.-<: t’aniré seguint per aquí i t’espero a l’altre costat!!! :love:

Sort a totes noies! Espero que la primavera us porti panxetes a totes!! :-())
Imatge

Imatge
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dg. març 03, 2019 3:21 pm

Nuri00 pujada de dècimes a 2 dies de DNW?? uo uooo! És aviat però tens dret a il·lusionar-te. Seguirem amb atenció :love:

Miri27 tu quin feeling tens?

19m2 quina alegria veure't aquí! ja veus, al final estem en cerca activa. A veure si et puc acompanyar amb una panxu de 2019.

Doncs jo em vaig fer TE i va sortir negatiu (normal, no m'esperava gens trobar un +) i l'endemà em va venir alguna cosa semblant a la regla. Una cosa molt rara. Porto 1 setmana fent tacats intermitents. No sé què ha passat ni tampoc sé quin dia comptar com a primer dia de cicle. Així que serà qüestió d'estar molt pendent de la temperatura i el moc perquè serà imprevisible.

Ale, bon diumenge boniques! Que tingueu una bona setmana de la dona i que l'acabem amb dos TE+ com dos sols! :--/)
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Miri27 » dg. març 03, 2019 3:48 pm

Hola!

Doncs és estrany olotina! que has deixat de pendre pastilles o alguna cosa que hagis canviat?

Doncs jo la veritat no tinc cap feeling... em noto amb signes que tan poden ser d'embaràs com premenstruals (inflor de panxa, pits...), així que no en faré massa cas! Que després em faig il·lusions! Hem fet deures, però és dificil fer diana!

Una pregunta: crec que alguna de vosaltres va dir que prenia SEIDIVID, us dona molta son? Perqué jo m'adormo cada nit al sofà, caic, no puc ni mirar una peli! I l'únic que poden ser son aquests sobres que porten melatonina. La veritat em va molt bé perquè dormo molt profundament!

Bé doncs, que tingueu un feliç tarda de diumenge! >.-<:
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dl. març 04, 2019 3:26 pm

Jo també moro de son, però tan pot ser el seidivid com q tinc un incòrdiu que a les 6:30 toca diana! :))
I també és veritat que dormo de conya!
Purple12
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. gen. 03, 2019 1:39 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Purple12 » dl. març 04, 2019 5:18 pm

Hola!
Sóc nova per aquí, mai havia escrit però us he llegit molt! Fa uns mesos ja que busquem amb la meva parella i em dona la sensació que m’estic començant a obsesionar i he pensat que potser compartint experiències amb altres cercadores la cosa es farà més fàcil! >.-<:

Em presento una mica doncs:
EDAT DELS DOS: 28 (jo) i 30 (ell)
NÚM. DE FILLS I EDAT: cap
CICLE DE CERCA: 8
DNW: 15/03
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES:
Estem contents amb l’aventura, però tampoc hem volgut capficar-nos massa. De moment res de temperatures ni TO, només controlo el meu cicle amb una app. Els últims mesos, però, he començat a tenir cicles més irregulars, amb retads de fins a 9 dies, i crec que és per l’obsesió amb la cerca.

En fi, estic contenta de conèixer-vos i de compartir això amb vosaltres! Ens veiem per aquí :--/)
Ell 33 i ella 30
2018 Comencem!
2019 Diagnòstic oligoastenozoospèrmia severa
7/ 20 FIV - 4 blastòcits x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x
8/ 20 1a transfer x*x*x ~ bioquímic
9 /20 2a transfer x*x*x ~ bioquímic
12/20 Histeroscòpia diagnòstica + tractament
10/21 3a transfer x*x*x x*x*x POSITIU :-())
11/21 2021El veiem i li escoltem el cor :love:
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Náyade » dl. març 04, 2019 7:16 pm

Només em passo per desitjar-vos moltíssima sort a totes!!!!!!!!!! :cnen: :cnena: :cnen: :cnena: :cnen:
Imatge Imatge
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dl. març 04, 2019 8:14 pm

gràcies Náyade!!! de moment demà és la meva DNW i segueixo amb la temperatura ben alta :-:) :love: no hi vull pensar, però almenys és emocionant jajaja quants dies us espereu vosaltres a fer el TE si no us ve la W?

Benvinguda purple12! ja en som dues que ens estrenem amb això de la maternitat, quina ilu! :b-))) :b-)))
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dl. març 04, 2019 8:49 pm

Entro ràpid des del mòbil per donar la benvinguda a la purple :--/) i per dir-li a la nuri000 que als 15 dies del sexy moment ja pot sortir positiu. Així que si demà no tens senyals de w i temperatura alta ja pots fer-te’l immediatament! Quina emoció!!!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Miri27 » dl. març 04, 2019 9:04 pm

Benvinguda Purple!!!
Aquí estem pel que necessitis! Algunes no és el primer cop, tot i que la sensació de buscar i l'emoció és la mateixa!
Nuri00... això pinta beee!!! ens has de mantenir informades eh? quins nervis!!! Tens símptomes clars o que?
Petons a totes!! :p-)
Purple12
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. gen. 03, 2019 1:39 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Purple12 » dt. març 05, 2019 1:42 pm

Hola!
Gràcies Nuri00, Olotina i Miri27 per la benvinguda!

Nuri00, jo cada cop m’espero més a fer-me els TE... (no fos cas que fos el meu cap qui provoqués el retard... :dimoni: ) l’últim cop em vaig esperar 10 dies! I com tampoc tenia cap símptoma... en fi, tots van ser negatius, m’esperés el temps que m’esperés. :-o00m

Però, és clar, jo no em prenc la temperatura ni res... I pel que expliques, fa molt bona pinta! >.-<: Ja diràs! Què bé!! :b-)))
I sí! A veure si, ja que hi som, aconseguim estrenar-nos el mateix mes! :-()) :-())

Petons!
Ell 33 i ella 30
2018 Comencem!
2019 Diagnòstic oligoastenozoospèrmia severa
7/ 20 FIV - 4 blastòcits x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x
8/ 20 1a transfer x*x*x ~ bioquímic
9 /20 2a transfer x*x*x ~ bioquímic
12/20 Histeroscòpia diagnòstica + tractament
10/21 3a transfer x*x*x x*x*x POSITIU :-())
11/21 2021El veiem i li escoltem el cor :love:
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dc. març 06, 2019 7:29 am

Hola! només entro un moment per dir-vos que ahir ens vam fer un TE i va sortir negatiu... només 1 ralleta... suposo que vindrà W un dia d'aquests, però mai havia tardat tan a venir. Quina pena!!! ja ens ho imaginavem que no sortiria, hauria estat massa casualitat que fos a la primera! però vaja, amb els ànims bé i moltes ganes de començar el proper cicle!

Miri27 ara vas tu DNW!!! molta sort i energia positiva!! >.-<:
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dc. març 06, 2019 7:33 am

això si, el moment aquell d'estar tots dos davant del TE mirant a veure si surt 2 ralletes és súper bonic i indescriptible!!! per nosaltres era la primera vegada, i és un moment preciós. Ja ni m'imagino com deu ser si acaba en positiu! jajajaja
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dc. març 06, 2019 11:42 am

Nuri00 per què dones per fet que et vindrà la w?
De moment no hi ha ni w ni positiu.
Com va la temperatura?
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dc. març 06, 2019 2:04 pm

que pot ser que surti negatiu per error? seria estrany no..? la temperatura avui 2 dècimes més baixa que els últims dies...
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dc. març 06, 2019 2:39 pm

No hi ha falsos positius, però sí falsos negatius. I pot ser que sigui positiu però encara no tinguis prou quantitat d'hormona a l'orina perquè el test la detecti. Potser és massa aviat encara. Si demà segueixes sense w i temperatura igual, torna-ho a provar. És millor amb el primer del matí, perquè està més concentrat.
Paciencia! :-o00m :ok:
Purple12
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. gen. 03, 2019 1:39 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Purple12 » dc. març 06, 2019 8:03 pm

Jo també et recomano esperar uns dies! ;) fins que no hi hagi w no hi ha res escrit! ;-)))

Per cert, una pregunta noies! Avui m’he trobat una taca a la calceta... el que passa és que la roba era fosca i no sé dir si la taca també ho era! En ppi han passat 5 dies des de l’ovulació (per símptomes i per la app n’estic força segura...), alguna va tenir sagnat d’implantació i sap dir-me com i quan? És un tema que em té força perduda de fa temps! :gat:

Moltes gràcies boniques :--/)
Ell 33 i ella 30
2018 Comencem!
2019 Diagnòstic oligoastenozoospèrmia severa
7/ 20 FIV - 4 blastòcits x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x
8/ 20 1a transfer x*x*x ~ bioquímic
9 /20 2a transfer x*x*x ~ bioquímic
12/20 Histeroscòpia diagnòstica + tractament
10/21 3a transfer x*x*x x*x*x POSITIU :-())
11/21 2021El veiem i li escoltem el cor :love:
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Miri27 » dc. març 06, 2019 10:56 pm

Nuri00!!!! aix quins nervis! no donis res per fet, jo les 2 vegades el TE el vaig fer al cap de 7 dies de retard, primer pipi del matí i surt claríssim! pero tranqui si no ara, la.propera, pero. o descartis res!
jo crec que tindré la W... tinc aquest feeling! avui molt mal de cap,sempre en tinc abans! En fi! esperem abans de donar per fet res!

purple 12! no et puc ajudar, mai he tingut sagnat d'implantció!

Bé guapes! Seguim esperant, a veure quines sorpreses ens deparen els propers mesos.
Jo crec que ara m'està costant per l'stress laboral! aquest més és infernal... però seguim amb il.lusió!

petonets i bona nit!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::