CERCADORES MARÇ 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dj. març 07, 2019 2:18 pm

hola noies!
purple12 jo tampoc et puc ajudar perquè tampoc he tingut mai sagnat d'implantació, però tinc entès que pot passar al cap d'uns dies d'oculació..
jo avui he tingut una mica de tacat...però molt fluixet... jajaja ja no sé què pensar jaja em relaxaré i mira, que sigui el que hagi de ser!
perquè aquests dies entre una cosa i l'altra he passat una mica de nervis i pot ser m"ho estic provocant jo mateixa... aixi que... mode relax :-o00m :-o00m

i les altres com esteu???
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dj. març 07, 2019 2:23 pm

>.-<:
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dj. març 07, 2019 2:27 pm

ui perdoneu.. estic amb el mobil i aquest missatge sol amb l'emoticono se m'ha colat
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dj. març 07, 2019 4:01 pm

No em fotis aquests sustos nuri00 !! que he vist només el missatge de l'emoticono aplaudint >.-<: i ja estava cantant panxu! Et vas prenent temperatura? Ens tens enganxades a la pantalla! és pitjor que Juego de tronos això!

Jo tampoc vaig tenir sagnat d'implantació. Ni idea de com i quan és.

Petons!!
Purple12
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. gen. 03, 2019 1:39 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Purple12 » dj. març 07, 2019 4:43 pm

Oh quina ràbia! Ho tenia tot escrit i s’ha esborrat tota la parrafada! En fi! Intentaré resumir...

Deia que no sabia que això d’unir-se al fòrum fos tan emocionant! Jeje I que nuri00 paciència i calma, que segur que tot anirà millor :-o00m

Pel que fa a la implantació, ja havia vist que internet en va ple i que el més normal és no tenir-ne! Però potser alguna de vosaltres havia passat per l’experiència i em podia dir alguna cosa nova :P Gràcies de totes maneres! :ok:

Jo aquests dies em noto força cansada i noto que a la feina tinc molta menys paciència i tot em requereix el doble d’energia. Però també pot ser cosa del síndrime premenstrual, així que no sé...

La veritat és que aquest mes estic com més emocionada! Març és un mes especial per la meva parella i per mi :-)love(-: iem fa com certa il·lusió pensar que “el vam fer” en aquestes dates especials. És una tonteria?

Petonets noies! :--/)
Ell 33 i ella 30
2018 Comencem!
2019 Diagnòstic oligoastenozoospèrmia severa
7/ 20 FIV - 4 blastòcits x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x
8/ 20 1a transfer x*x*x ~ bioquímic
9 /20 2a transfer x*x*x ~ bioquímic
12/20 Histeroscòpia diagnòstica + tractament
10/21 3a transfer x*x*x x*x*x POSITIU :-())
11/21 2021El veiem i li escoltem el cor :love:
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Miri27 » dj. març 07, 2019 11:08 pm

hola! Avui m'h vingut a visitar la W!!!
ooooohhhh! un mes més de cerca!!!
En fi... amb alegria! I vosaltres que? Nuri00, alguna novetat?
Vinga, a veure si aquest mes cantem alguna panxulina!
bonanit i feliç dia de la dona!
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dv. març 08, 2019 8:49 am

Miri27 em sap greu :(( toca tornar a començar. Va, que és divendres i fa bon dia. Feu alguna cosa xula amb el maromo aquest finde per carregar piles

nuri00 tu com vas? w? temperatura? TE?

purple12 quin desespero tu! tan de bo març sigui molt especial! aquests símptomes els tens normalment amb la w?

Molts petons i espero haver de tornar a entrar avui per cantar la panxu de la nuri00!
Feliç dia de la dona!
Nuri00
:: granota
:: granota
Entrades: 243
Membre des de: dj. gen. 31, 2019 7:56 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Nuri00 » dv. març 08, 2019 12:39 pm

Bon dia boniques!!! doncs avui ja m'ha baixat la W, amb retard de 4 dies però finalment ha arribat. Ha estat pels nervis suposo perquè m'he relaxat i ja la tenim aqui. Haurem d'esperar també al proper més també, però estic tranquila perquè ja m'ho imaginava, i tants dies de retard em començava a trobar físicament bastant malament ja...

Miri27 em sap greu que veig que també has tingut W... Sembla que les DNW de principi de mes no hem tingut sort aquesta vegada! però tinc molta energia positiva, ja ho diuen que lo bo es fa esperar oi? :ok: i amb aquests dies de bon temps que ens està fent aquesta primavera segur que ens animarà a tenir una cerca ben bonica!

per cert...un tema que no tinc clar és com es calcula la data aprox. d naixement? les panxulines que puguem aconseguir al març representa que seran nens i nenes de novembre o de desembre??
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: martonagc » dv. març 08, 2019 1:15 pm

Hola noies!! Feliç dia a totes!

Em sap greu aquestes warrys que han arribat! Però que no decaigui l'ànim i a pel pròxim cicle!!
Nosaltres com us vaig dir estem en SW però no està anant molt bé pq el meu home està amb febre de fa un parell de dies... i no hem pogut fer massa feina.

Nuri00 el que dius de calcular la data prevista de part si ho busques al google hi ha pàgines que posant la teva data de la última regla et calculen la data probable de part, però si, els embarassasos d'ara del març serien pel novembre-desembre.

Aviam si cantem alguna panxu aviat!!
Bon cap de setmana!!!
Imatge
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dv. març 08, 2019 1:56 pm

Hola!!
jolines aquestes w... quin rotllo!
Nosaltres estem també a la SW però igual... el meu home amb febre... que fort, eh!! tot el mes esperant i va i es posen malalts el dia clau!
jo dic que estem en SW però com que no sé si no tinc les hormones descontrolades, encara, crec que no estic ovulant... potser em faig un test aquesta tarda a veure què! si es comença a veure segona línia, encara que sigui negatiu encara...

l'altra cosa és que vull fer-me unes bones anàlisis, però no sé a qui anar... Si vaig a la de capçalera i li dic mira'm tiroides, transaminases, vitamina D, ferro i tal, m'ho farà? és que últimament estic molt, molt, cansada, esgotada, i m'han dit que podria ser la tiroides, però igual si vaig al cap i li dic que m'ho miri, em dirà que no... Com que he tingut dues regles super abundants amb menys de 15 dies de diferència...
les gines poden demanar anàlisi d'aquestes coses, també? (per si anés pel privat)

vosaltres us ho heu mirat?
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dv. març 08, 2019 2:00 pm

Sobre la data probable de part jo així ràpid calculo 9 mesos i 7 dies des de la última regla, aprox...
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dv. març 08, 2019 2:08 pm

Nooooo!! quin greu nuri00 :(( doncs res, tu també, a relxar-te el cap de semana i tornar a començar amb energia. Sobre la DPP, agafes el primer dia de la última regla i comptes 40 setmanes. Així és com ho fan els gines, perquè diuen que no es pot saber del cert quin dia és la fecundació (no ho sabran ells, però nosaltres sabem, no el dia, sinó el moment exacte en que fabriquem el nen :love: ). Té fallos, perquè ells compten amb cicles perfecte d'ovulació el dia 15 i w el 28, però no té per què ser així. Però bueno, es dóna per bo. En tot cas, un cop estàs embarassada amb les ecos agafen la mida del nen i poden veure si van gaire desencaminats. Mira, el primer resultat de google. Si al proper cicle et quedes tindràs una boleta de nadal pel 13 de desembre neukiss-)
https://espanol.babycenter.com/calculad ... a-de-parto

martonagc i ambjdejan paracetamol i al ataque! ..::·· quins pupes están fets els homes

sobre les análisis, jo crec que està molt bé que demanis un complet. Si li expliques a la gine, sigui públic o privat, que busques embaràs (ja deu saber-ho de fet) no hi posarà cap problema.
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Miri27 » dv. març 08, 2019 7:23 pm

Hola a tothom!!

Oh Nuri00... joooo! bueeeenoooo, que hi farem. Així haurem de practicar més. Aixxxx! Vinga, a per l'abril! A veure si tenim més sort! Jo em començaré a prendre la temperatura, a veure si afinem més la punteria!

Amjdejan, jo demanaria anàlisis, sense dubtar-ho, k depèn de que pot haver-hi risc d'avortament, i no cal si ho pots evitar. Un anàlisi complet i llestos!

Guapes, seguim! feliç dia de la dona!
Purple12
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. gen. 03, 2019 1:39 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Purple12 » ds. març 09, 2019 9:46 am

Bon dia a totes!

Ostres! Dues warrys de cop, em sap greu noies! Però no passa res! Un mes més amb il·lusió, que tot arriba!! :-()-)

Amjdejan, jo ho demanaria, i si t'has de quedar més tranquil·la, encara amb més raó.
I sí, les gines les demanen. La meva, de fet, me'n demana una d'any en any abans de les revisions, i és privada. A vegades m'ha mirat hormones, serologiques, etc. Jo directament mai li he demanat que m'ho mirés tot, però sí que tenia pensat dir-li a la propera revisió, perquè també em sento molt cansada i tinc antecedents de hipotiroidisme a la familia. Tu demana, demana. :ok:

Ah! i martonagc i ambjdejan, a tenir-ne cura i en quant els baixi la febrada a fer punteria! ..::··

Jo tinc la sensació que aquest mes també tindré visita de la w, però intentaré estar positiva.

Feliç cap de setmana a totes, que fa un :***: espatarrant per relaxar-se, cercar i esperar! :--/) Remuaks!
Ell 33 i ella 30
2018 Comencem!
2019 Diagnòstic oligoastenozoospèrmia severa
7/ 20 FIV - 4 blastòcits x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x
8/ 20 1a transfer x*x*x ~ bioquímic
9 /20 2a transfer x*x*x ~ bioquímic
12/20 Histeroscòpia diagnòstica + tractament
10/21 3a transfer x*x*x x*x*x POSITIU :-())
11/21 2021El veiem i li escoltem el cor :love:
biol
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dg. març 10, 2019 8:31 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: biol » dg. març 10, 2019 8:40 pm

Hola noies!
Us havia seguit en els meus altres embarassos i ara m'he decidit a afegir-me al grup. Crec que entre totes ens podem donar suport i ajudar-nos a no obsessionar-nos (jo ho estic molt :ufs: )

EDAT DELS DOS: 36 jo I 42 ell
Nº DE FILLS I EDAT: 1 de 4 anys i 1 de 2 anys
CICLE DE CERCA: és el 1r
DNW: no ho sé, 11/2 em vaig treure DIU
ALGUNA COSA QUE VOLGUEU EXPLICAR DE VOSALTRES: al febrer em vaig treure el diu, de moment no hi ha W...

Us vaig llegint :***:
Purple12
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. gen. 03, 2019 1:39 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Purple12 » dt. març 12, 2019 6:12 am

Benvinguda biol!! >.-<:
Ell 33 i ella 30
2018 Comencem!
2019 Diagnòstic oligoastenozoospèrmia severa
7/ 20 FIV - 4 blastòcits x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x
8/ 20 1a transfer x*x*x ~ bioquímic
9 /20 2a transfer x*x*x ~ bioquímic
12/20 Histeroscòpia diagnòstica + tractament
10/21 3a transfer x*x*x x*x*x POSITIU :-())
11/21 2021El veiem i li escoltem el cor :love:
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dt. març 12, 2019 8:54 am

Benvinguda biol ! ja et vaig afegir a la llista de cercadores. Has provat de fer servir TO per saber si ovules?

purple12 la propera DNW ets tu, el dia 15. Com et sents?

Jo ara començo sexy week. M'estic fotent fins el cul de iogurts, llet, formatge i un complement de calci i magnesi ;-))) ara falta que no ens adormim abans que el nen i fer deures algun dia xDD zz:-)
Purple12
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. gen. 03, 2019 1:39 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Purple12 » dt. març 12, 2019 10:14 am

Hola! Doncs olotina la veritat és que estic força cansada i des d’ahir noto punxades intermitents a la part baixa de la panxa, per sota els ovaris. És estrany perquè normalment els mals abans de la w em venen més cap al dia 30 del cicle i no abans (ara estic al 28) a més, els dos últims cicles van ser de 39 i 36, així que no sé... estic feta un embolic! M’ho intento prendre amb calma i no capficar-me gaire, però és molt difícil! Ja us explicaré novetats si n’hi ha >.-<:

Prendre’m la temperatura aquests dies no tindria sentit oi? Hauria de tenir un registre més complet?

Per cert, tot això del calci per què? M’has deixat súper intrigada!

Muaks a totes! :***:
Ell 33 i ella 30
2018 Comencem!
2019 Diagnòstic oligoastenozoospèrmia severa
7/ 20 FIV - 4 blastòcits x*x*x x*x*x x*x*x x*x*x
8/ 20 1a transfer x*x*x ~ bioquímic
9 /20 2a transfer x*x*x ~ bioquímic
12/20 Histeroscòpia diagnòstica + tractament
10/21 3a transfer x*x*x x*x*x POSITIU :-())
11/21 2021El veiem i li escoltem el cor :love:
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dt. març 12, 2019 10:31 am

Purple12 ai aiiii símptomes diferents! quina emoció! :love:
Prendre temperaturas ara no és gaire útil perquè no tens registres amb què comparar. Però mira, pots fer-ho. Si demà et surt 36, demà passat 36.3 i l'altre 36.5 o 35 seria bastant clar. Prova-ho, per què no? Jo és que ho provo tot ;-)))

El calci i el magnesi és perquè hi ha una teoria d'una nutricionista que diu que es pot afavorir tenir nen o nena segons el tipus de dieta de la mare. I dietes riques en calci i magnesi afavoreixen els bitxitus nena. Et passo link de la viquipedia però internet n'està ple. Ens agradaria tenir una nena, però si tinguéssim un altre nen seríem igual de feliços.

https://es.wikipedia.org/wiki/M%C3%A9todo_Baretta
biol
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dg. març 10, 2019 8:31 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: biol » dt. març 12, 2019 12:58 pm

Olotina em sumo a la dieta del calci, a nosaltres també ens agradaria una nena! :cnena:
I els TO no els he provat, una bona idea! N'acabo de comprar un pack per Amazon.
També faré temperatura, a veure...

Purple12 ànims! Que això fa bona pinta

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::