CERCADORES MARÇ 2019

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dt. abr. 02, 2019 9:43 am

jajajaja és que el primer va tardar un any a arribar, i en aquella època encara ens pensàvem que això de quedar-se embarassada era fer un kiki i quedar-t'hi!
fins que no coneixes el cos i tot això.... passes moltes frustracions! però tot arriba :) :) :)
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: martonagc » dt. abr. 02, 2019 1:34 pm

Benvingudes a les noves Martes!
Espero que tingueu sort i passeu ràpidament a l'altra banda!
Recordeu que el mes passat el meu home va agafar febre durant la SW? Doncs a que no sabeu qui està amb un trancazo que no vegis i estem en SW? Aquí, la menda lerenda! Estem gafats o q? Així no hi ha manera! Aviam si amb una mica de sort em recupero aviat i no la pilla ell i podem aprofitar si encara no he ovulat, q no ho sé, jo diria q encara no...
Espero que les q esteu en SW l'esteu aprofitant més que jo, i les que esteu en desespero molts ànims!
Imatge
AnnaSG
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. abr. 02, 2019 1:56 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: AnnaSG » dc. abr. 03, 2019 11:30 am

Hola futures mares!

Em presento! Em dic Anna i tinc 41 anys. Ja tinc dos fills de 9 i 13 anys i ara estem buscant el tercer. No tenim pressa, així que no estic gaire pendent de l’ovulació. Em principi, la W hauria d’arribar per Setmana Santa, però espero que se n’hagi anat de processó i no arribi.
Ja havia estat al SP durant l’embaràs del meu segon fill i m’encanta l’ambient i el bon rotllo del fòrum. Us desitjo molta sort a totes!
:-()-)
... i a vegades ens en sortim!
||*||
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dc. abr. 03, 2019 12:48 pm

Hola Anna!
Ens hem traslladat al post d'abril! Si de cas, torna a escriure-ho allà que aquest es tanca i continuen les actualitzacions allà, ok?
és que el març marçot només va portar un panxot (tècnicament, un al principi i un al final) i ens agrada més a l'abril panxes mil! :()():::: :()()::::
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: olotina » dc. abr. 03, 2019 2:49 pm

Cercadores boniques, donem el mes de març per tancat amb la meravellosa panxu de la techary :-())
He estat la pitjor jefa de la història del socpetit. Maleït el dia que vaig fer la rima del març marçot... :ufs:
Dono el relleu a la fabulosa Miri27 Estic segura que ella ens portarà panxes mil!!!
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: ambjdejan » dc. abr. 03, 2019 5:09 pm

Olotina no diguis això!!! i lo bonic que ha estat? al menys jo he rigut bastant, encara que només haguem tingut dos panxots. A més, mira, això estava parat i gràcies a tu s'ha animat el tema!
apa, ens veiem a l'abril
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: CERCADORES MARÇ 2019

EntradaAutor: Miri27 » dc. abr. 03, 2019 6:03 pm

jajjajja! olotina, faré tot el que pugui! feu-me molts deures i en parlem! jajjajaj.
Has estat una superjefaaaa!!

muak

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::