Aconseguir embaràs amb una sola trompa permeable?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Tina84
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dt. maig 16, 2017 8:59 am

Aconseguir embaràs amb una sola trompa permeable?

dc. feb. 06, 2019 7:10 am

Bon dia
M'han fet una histerosalpingografia després d'un any d'haver patit un avortament ectòpic a la trompa esquerre... El resultat ha estat que la trompa esquerre ( on va ser l'ectòpic) està obstruida, i la dreta és permeable.
M'agradaria sentir experiències, per animar-me, de mares que han aconseguit embaràs amb una sola trompa. La gine m'ha dit, que es una mica més difícil, però no imposible, ens anima a continuar provant de manera natural uns mesos més, si no, anar a reproducció asistida. Em va comentar que amb una sola trompa es possible, ja que el cos es savi i la trompa permeable pot moure's per buscar l'òvul fins i tot del costat contrari, jo la veritat que no sé com això pot arribar a ser possible,però si que es cert que la natura pot fer meravelles. Aquest mes ha estat el primer després de la histero, he ovulat pel costat de l'obstrucció i no ha hagut sort... a veure si el mes vinent enganxem el costat bo i ho aconseguim. Moltes gràcies
papallonasomiadora
Entrades: 3
Membre des de: dj. març 07, 2019 11:10 am

Re: Aconseguir embaràs amb una sola trompa permeable?

dc. març 13, 2019 2:30 pm

Hola!
Jo també tinc una trompa obstruida i de moment la meva experiència és que després de més d'un any buscant, em vaig aconseguir quedar embarassada de manera natural però el vaig perdre tot i que el motiu no va ser per la trompa obstruïda, a les clíniques de fertilitat em van comentar que ho complica una mica però no és impossible, així que molts ànims!
Nosaltres de moment tenim mirades les clíniques perquè jo fa poc he fet els 38 i si seguim sense èxit de manera natural anirem a fer la FIV.
Un petonet!
Tina84
Entrades: 23
Membre des de: dt. maig 16, 2017 8:59 am

Re: Aconseguir embaràs amb una sola trompa permeable?

dj. març 14, 2019 6:59 am

Moltes gràcies papallonasomiadora per explicar la teva experiència.
Nosaltres volem donar una oportunitat més a la natura de fer el procés natural, però si no ho aconseguim, de cara a l'estiu, també farem consulta a clíniques de fertilitat...
Espero que aconseguiu aviat el vostre embaràs. Si tens alguna experiència positiva d'alguna clínica, si ho vols comentar t'ho agrairé, per anar recollint opinions i experiències.
Gràcies i sort.

Torna a “Buscant un embaràs”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::