*TROBADORES DE TARDOR!*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dv. nov. 09, 2018 8:36 am

Bon dia noies

Bervic benvinguda!! Espero que tinguis una cerca curteta. :ok:

Rosae novetats?? Al baixat al final?

MArtona i metiarc sap greu al W :-()-) :-()-) A pel npu cicle! A qui comentava lo del mes d'agost, ho entenc perfectament, jo l'any passat vaig retrasar l'inici de la cerca precisament per això, a més com que el meu será un embaras de risc i part ha de ser súper programat, ja em va dir la gine que si podiem evitar agost molt millor.

Coaner reina, com estas??

Noies SÚPER EGO: la W segueix sense fer acte de presencia, que podría ser normal pk la ovulació es va retardar 4 dies, així que podriem dir que estariem dintre de la normalitat, peeeeeeeeeeeeeeeeeeeero, com que avui m'havia agafat hora per fer-me el pre-operatori per la histeroscopia, que inclou placa de tórax, per si de cas m'he fet TE de One Step ahir nit i aquest matí i he vist ombreta en els 2.... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Aix noies, que estic que no sé si creure-m'ho encara, pk era tan fluixeta la ratlla... potser són visions meves però el meu marit tb ha vist ombreta.... total que de moment per precaució he anul.lat les proves d'avui, i esperaré a diumenge per fer un CB si no baixa abans la W. Sincerament no tinc símptomes de res, ni de W ni de panxu, res de res. Estic mooolt nerviosa!!! Cosa que si ha de baixar la W al final encara farà que es retardi més i el patiments será més gran :ufs: No em feliciteu encara que com al final sigui que no la patacada será monumental :-o00m :-o00m Pero necessitava explicar-ho a algú!!! Ja us diré.

Molts pepos a totes!!
Imatge

Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dv. nov. 09, 2018 8:54 am

Arigalma ha escrit:Bon dia noies

Bervic benvinguda!! Espero que tinguis una cerca curteta. :ok:

Rosae novetats?? Al baixat al final?

MArtona i metiarc sap greu al W :-()-) :-()-) A pel npu cicle! A qui comentava lo del mes d'agost, ho entenc perfectament, jo l'any passat vaig retrasar l'inici de la cerca precisament per això, a més com que el meu será un embaras de risc i part ha de ser súper programat, ja em va dir la gine que si podiem evitar agost molt millor.

Coaner reina, com estas??

Noies SÚPER EGO: la W segueix sense fer acte de presencia, que podría ser normal pk la ovulació es va retardar 4 dies, així que podriem dir que estariem dintre de la normalitat, peeeeeeeeeeeeeeeeeeeero, com que avui m'havia agafat hora per fer-me el pre-operatori per la histeroscopia, que inclou placa de tórax, per si de cas m'he fet TE de One Step ahir nit i aquest matí i he vist ombreta en els 2.... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Aix noies, que estic que no sé si creure-m'ho encara, pk era tan fluixeta la ratlla... potser són visions meves però el meu marit tb ha vist ombreta.... total que de moment per precaució he anul.lat les proves d'avui, i esperaré a diumenge per fer un CB si no baixa abans la W. Sincerament no tinc símptomes de res, ni de W ni de panxu, res de res. Estic mooolt nerviosa!!! Cosa que si ha de baixar la W al final encara farà que es retardi més i el patiments será més gran :ufs: No em feliciteu encara que com al final sigui que no la patacada será monumental :-o00m :-o00m Pero necessitava explicar-ho a algú!!! Ja us diré.

Molts pepos a totes!!


jo només diré dues coses: la primera, agost també pot ser un mes molt xulo, el maridin va nèixer a l'agost i sempre estem de vacances per celebrar-ho! i si el meu segon embaràs hagués anat bé també hagués nascut a l'agost i segon... quina ombra sònica més maca tens : lasito :

un peto i canto la teva panxu quan tu vulguis!!

Edito: en aquest cas seria juliol, jeje però també serveix!!
Layi
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. oct. 31, 2018 11:48 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Layi » dv. nov. 09, 2018 10:02 am

Bon dia boniques!!

bervic: benvinguda al grup!! a veure si tens la mateixa sort que amb el primer.

martona: a mi em passa igual que comentaves tu amb lo de l'agost, tots els mesos anteriors a veure si m'hi quedava abans perquè que neixi a l'agost... però ara penso si ha d'anar tot bé i tindre amb nosaltres el bebe a l'agost doncs que sigui a l'agost jejeje

rosae: ha aparegut la w? o tenim esperances encara?

metiarc: anims amb aquesta w, a pel següent cicle!

coaner: gracies!! una abraçada

arigalma: espera fins diumenge a veure que passa...? creuerem els dits per tenir la bona noticia

Modo ego: nosaltres estem acabant la SW i crec que em fet bastant bé els deures, encara que el mes passat també i res... jo no volia que neixes a l'agost per la calor, que no pots banyar-te però ara mateix sincerament es una cosa secundaria, si ha de venir que vingui a l'agost!
Nata32
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 1:20 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Nata32 » dv. nov. 09, 2018 11:15 am

Arigalma.... Això no es fa!!!!!!!!!! Ens has deixat amb la mel als llavis... jejejejeje Ostres ara esperar fins diumenge ¿? jejejejeje :-o00m Vols dir que podràs aguantar ¿? Desitjo de tot cor que sigui un GRAN POSITIU!!!!! >.-<: Mooooltissimaaaa sooooooort :-()-) I haig de dir que tinc molt bones "vibres" per aquest mes de Novembre :b-)))

Per cert Rosae, no he pogut evitar escriure... jejejejeje Vaig anar a veure Bohemian Rapsody l'altre dia i BUAAAAAAAA... BRUTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL >.-<: >.-<: >.-<: La tornaria a veure mil vegades més en pantalla gran (si l'entrada no fós tant cara... jejejeje) Ja explicaràs però estic segura que t'encantarà!!

Molts Pepos per totes!!!! :-()-)
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dv. nov. 09, 2018 11:25 am

Per les que pregunteu, encara no ha vingut la W xof, no mullo compresa, només al eixugar-me, però vaja baixarà, potser cau fort demà envers d'avui però no, no hi ha esperança, jeje.
aquest matí pensava que el destí de vegades és capritxos... resulta que l'any passat amb l'embaraç anembrionari la última regla era l'11 de novembre i just aquest mes es retrasa potser per fer-la coincidir... aixxxx
Ostres Nata que guay, doncs així m'emociono més d'anar al cine!!
Petonets guapes!!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dv. nov. 09, 2018 12:11 pm

Noies, m'estic ratllant molt, començo a notar molt poc doloret a la panxa de W i mal als pits!!!! Al final ja veig que baixarà i haurà quedat en un no res... :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
Imatge

Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dv. nov. 09, 2018 12:17 pm

Arigalma ha escrit:Noies, m'estic ratllant molt, començo a notar molt poc doloret a la panxa de W i mal als pits!!!! Al final ja veig que baixarà i haurà quedat en un no res... :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m


Arigalma, aixo pot ser símptomes d'embaras, si vols prova dema al mati de fer un clearblue i et quedes mes tranquil.la.
Layi
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dc. oct. 31, 2018 11:48 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Layi » dv. nov. 09, 2018 12:39 pm

Arigalma jo també em faria el test clearblue dema al mati, sino fins diumenge pots esta amb una rallada....
martonagc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dj. gen. 22, 2015 11:23 am

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: martonagc » dv. nov. 09, 2018 12:57 pm

Arigalma jo sempre he sentit que amb els TE si hi ha ratlleta hi ha panxeta, jo me'l faria ja demà el Clearblue per sortir de dubtes, i espero de tot cor que sigui que si! Ja ens diràs!!
rosae7 això de que s'atrassi és un rollo, si ha de baixar que baixi ja però fer patir la gent d'aquesta manera, home... jejeje! Disfruta del cine aquest finde!
Layi a acabar de rematar la SW aquest finde i ànims amb el desespero, i oi tant si ha de nèixer a l'agost serà benvingut igual però és més rollo...
bervic benvinguda!! Aviam si ara a la tercera també va la vençuda!

Jo no tinc ego avui, esperant que marxi la W i poder començar la SW >.-<:
Bon cap de setmana a totes!!!
Imatge
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: airuni » dv. nov. 09, 2018 11:07 pm

Arigalma ho sento molt però no puc aguantar, tots els positius fan ilusió pero el teu em fa molta ilusió i si hi ha ombreta hi ha panxeta, així que m'atreveixo a felicitar-te perqué estic segura que diumenge sortirà un positiu :-())
El mal de warry va ser l'unic simptoma que vaig tenir en l'altre embaràs
Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: nostreta » ds. nov. 10, 2018 8:26 am

Bon dia boniques!

Arigalma quins nervis!!! Jo estaría anant a comprar un clear blue pintant!! Desitjo de tot cor que sigui un super positiu :-())

Rosae, això sí que és un bon desespero... Ojalà no arribi la maleïda i ser jefa et porti sort!

Layi, estem igual, a veure si cantem positiu juntes! Jo fa un any enrere tampoc volia X mesos per raons absurdes, ara vist el que costa tot plegat quan vingui serà benvingut :content:

Ego: ja tinc els resultats de les proves genètiques, m'han sortit alterades dues mutacions genètiques relacionades amb trombofilies, una d'elles indica que sóc propença a patir trombosis a la placenta, morts fetals i que afecta al creixement intrauterí. Així que segurament tenim una respost... Hauré d'esperar a la visita amb l'hematologa per iniciar tractament i resar perquè aquest cop tot funcioni com ha de funcionar.

Una abraçada a totes
Imatge

Imatge
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » ds. nov. 10, 2018 10:55 am

Arigalma, alguna novetat? Em fa tanta ilu cantar la teva panxulina... Ja ens dius bonica.
Nata, la peli brutal, jo que sempre he sigut i sóc rockera, em vaig integrar totalment a la història.
Nostreta, no és la primera vegada que ho sento i sino m'equivoco pel fòrum he llegit alguna història on prenen una medicacio es pot solucionar.
Jo ja tinc w, però segueixo amb esperança. I aixo que avui a la piscina dues mamis estan embarassades, i de vegades és, jo també vull. Dilluns maridin té uròleg i ja comencem tractament.
Bon finde boniques
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » ds. nov. 10, 2018 4:20 pm

Hola noies!!

De moment aquí estic aguantant sense fer el CB!! demà matí ja el faré i us dic!! Però weno, de moment ni rastre de W. >.-<:

Rosae sap greu la W :-()-) :-()-) I ben fet, no perdis l'esperança, i segur que amb el tractament del teu marit la cosa millora i ho aconseguireu ràpid!!

NOstreta, a veure què et diuen. Almenys ara ja teniu alguna resposta. Potser et faran punxar heparina (com ma germana que ja està de unes 30 setamnes, després de 4 aborts seguits).

Noies demà us confirmo, ara me'n vaig a fer una volteta per no donar-hi més voltes, jajajajajaja.

Molts pepos!
Imatge

Imatge
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Mminil » ds. nov. 10, 2018 5:18 pm

Bona tarda noies!!!!

Aishhhh Arigalma, que estem totes preparant les goles!!!!! Quina ilusió demà poder cantar el teu positiu!!!!! >.-<: >.-<:

Esperarem com ens demanes.... :-()-) :-()-)

A gaudir d'aquesta volteta!!!

Nostreta, crec q aquests resultats preliminars poden ser molt positius per saber la solució! Ja veuràs que si!!!! :-()-) :-()-)

Una abraçada a totes!!!!
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Arigalma » dg. nov. 11, 2018 8:29 am

Noies!! CB positiu!!! Embarassada 2-3 :-()) :-()) :-()) :-()) :-())

Deu meu no m'ho puc creure... jo que ja em veia a RA!! Suposo que el pensarq ue era impossible + la prova de trompes que te les deixen netes netes han fet el seu efecte!! Estic que no sé com estic ara mateix.... sense cap símptoma ni res... i ara a esperar que vagi tot bé!!

Gràcies per aguantar els meus rotllos pessimistes!! Sou uns :***: :***:

Aquí seguiré esperant cantar la resta de positius que arribaran!
Imatge

Imatge
Mminil
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. des. 03, 2017 9:10 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: Mminil » dg. nov. 11, 2018 9:48 am

Preparada, llesta i.....

MIL ENHORABONES I MOLTISSIMES FELICITATS PER AQUESTA PANXU!!!!!!! :-()) :-())

Uauuuuuuuu!!!! Quins nervis i patiment!! Aquest és un dels positius més esperats i més sentits!!! Deus estar... Uffff, imagino q ni US ho creieu!!! Jajajajjajaj!!!! Ara a respirar Ben fort i a ser super feliços!!!!

Nenes, quina tardor més maca!! Quan bolets i castanyes!!! Què no pari!!!!

Una super abraçada boniques!!!!!!
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: rosae7 » dg. nov. 11, 2018 9:51 am

Arigalma ha escrit:Noies!! CB positiu!!! Embarassada 2-3 :-()) :-()) :-()) :-()) :-())

Deu meu no m'ho puc creure... jo que ja em veia a RA!! Suposo que el pensarq ue era impossible + la prova de trompes que te les deixen netes netes han fet el seu efecte!! Estic que no sé com estic ara mateix.... sense cap símptoma ni res... i ara a esperar que vagi tot bé!!

Gràcies per aguantar els meus rotllos pessimistes!! Sou uns :***: :***:

Aquí seguiré esperant cantar la resta de positius que arribaran!


Felicitats guapisima!!! No saps quina ilu veure i sentir aquestes paraules... Ja saps que tenim coses en comu i vulguis o no, em fa una especial emoció.
Ara a gaudir del tot i ja ens explicaràs bonica.
Una abraçada gegant i un super petó.
Avatar de l’usuari
metiarc
:: pantera
:: pantera
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: metiarc » dg. nov. 11, 2018 9:52 am

Ostres Arigalma!!!! MOLTÍSSIMES FELICITAAAAAAAAATS!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Me n'alegro moltíssim!!!!!! Ara a cuidar-se i a disfrutar molt d'aquesta merescudíssima panxu!!!! :-())

Més tard entro a comentar a les altres. Que tingueu un bon diumenge!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!


02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: airuni » dg. nov. 11, 2018 9:55 am

Moltes felicitats!!! Estava clar,m'alegro moltissim a gaudir de la panxu!!!! :-())
Imatge
Avatar de l’usuari
nostreta
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dj. maig 02, 2013 3:52 pm

Re: *TROBADORES DE TARDOR!*

EntradaAutor: nostreta » dg. nov. 11, 2018 12:16 pm

Arigalma preciosa enhorabona :-()) :-()) >.-<: >.-<:

Aquest mes està sent molt productiu, me n'alegro moltíssim! Aiiiish quina emoció!!!
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::