JO VULL SER MARE I ELL NO VOL FILLS

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Seta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dv. set. 01, 2017 8:36 am

JO VULL SER MARE I ELL NO VOL FILLS

EntradaAutor: Seta » dv. set. 01, 2017 8:53 am

Bon dia a totes,
M'agradaria compartir amb vosaltres el probleme amb el que actualment em trobo i sobretot poder compatir amb alguna que estigui en la meva situació.
Jo vull ser mare de tota la vida, la meva parella actual no, esta tancada en banda.
Absteniu-vos si us plau comentaris com "dons deixa la parella", "dons busca't un altre home". Aquets comentaris no calen.. fan mal.... partim de la base que estimo a la meva parella però ella te una opinió i jo un altre.
Tinc pensaments al cap... i són pensaments no lícits i mal vistos però quan una vol ser mare ho pensa tot. I m'agradaria poder parlar amb les que us passa igual que a mi.... i no podem dir segons que perque ens critiquen... m'agradaria trobar alguna noia/dona que estigui en la mateixa situació que jo actualment: desesperada per ser mare, estimant a la seva parella que no vol i no saber per on tirar...

Gracies a totes.
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: JO VULL SER MARE I ELL NO VOL FILLS

EntradaAutor: Bea » dv. set. 01, 2017 9:08 am

Hola Seta,

Jo mai m'he trobat en la teva situació, més aviat al revés, el meu home sempre m'ha apretat amb tenir més fills i jo he trigat un temps en acceptar. Ara que estem buscant el tercer, m'ho he estat pensant prop d'un any amb el meu home insistint no a diari però sí cada setmana.

El que jo et diria des de la meva experiència és que miris d'aprofundir en els motius que et dona ell per no voler tenir fills, i miris de proposar-li solucions. Que li plantegis escenaris de com seria la vida amb un fill sense que ell renuncii a les coses a les que no vol renunciar.

També hi ha una cosa que a mi m'ha fet decidir finalment i que pots provar amb ell, i és que ningú s'en pendeix de tenir un fill, però potser sí de no tenir-lo. Si ell té el més mínim dubte respecte a tenir-lo, això li farà pensar. Potser d'aquí 10 anys s'adona que sí que en vol i ja és massa tard.

Bea.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Seta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dv. set. 01, 2017 8:36 am

Re: JO VULL SER MARE I ELL NO VOL FILLS

EntradaAutor: Seta » dv. set. 01, 2017 11:58 am

Bea,
Moltissimes gràcies... de veritat.
Molt bona reflexió de: NINGU S'ARREPENTEIX DE TENIR UN FILL PERO SI DE NO TERNI-LO...
Mil gràcies.
Avatar de l’usuari
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

Re: JO VULL SER MARE I ELL NO VOL FILLS

EntradaAutor: Bea » dv. set. 01, 2017 12:54 pm

M'alegra haver-te ajudat Seta. Ojalà et serveixi. T'esperem aviat al fil de cercadores si és així :-)

Petons,

Bea.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: JO VULL SER MARE I ELL NO VOL FILLS

EntradaAutor: garota » dv. set. 01, 2017 8:30 pm

Jo tb sóc d'aquesta reflexió, tot i que sí que hi ha gent queamb se'n pendeix, hi ha bibliografia i algun documental sobre aquestes situacions..... És difícil. Jo tb aprofundiria en les raons de pq no, vol. El meu marit no volia un segon per por a patirla més. Finalment va veure que sí que en volia un altre i evidentment no se n'arrepnenteix gens!! Ha sigut una decisió encertadíssima.
Si.la teva parella no.vol per no perdre llobertat, o no.poder fer coses,... et podem donar molts arguments per convençe'l jijiji.
Espero que te'n surtis!!!
Avatar de l’usuari
Enla
:: poltre
:: poltre
Entrades: 668
Membre des de: dt. gen. 18, 2011 1:59 pm

Re: JO VULL SER MARE I ELL NO VOL FILLS

EntradaAutor: Enla » dg. set. 03, 2017 5:52 am

Hola Seta, jo estic més o menys en la teva situació... T'ho resumeixo una mica.

Al febrer del 2011 vam començar a buscar un embaràs però no arribava i entre finals de 2016 i principis del 2017 (si, les dates són correctes) vam fer dos tractaments FIV, els dos negatius. El problema principal? el seu esperma. Segons ell, si el fill no és 100% seu no en vol... i jo no sé per on tirar. Amb la meva parella no podré ser mare però és el que he volgut sempre i a diferència de tu jo si que m'estic plantejant la separació... Actualment estic anant a una psicòloga per intentar alçar una mica el cap però ja et dic que la situació no és gens fàcil ni agradable.

Pensa-ho molt i ànims!!!
Avatar de l’usuari
Maria V.
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dl. des. 05, 2011 12:22 pm

Re: JO VULL SER MARE I ELL NO VOL FILLS

EntradaAutor: Maria V. » dg. set. 03, 2017 8:08 pm

Per què no en vol? Potser si sabéssim els motius que dóna se'ns acudirien més arguments o altres sortides... El meu home no en volia perquè té un problema genètic i li feia por que els fills l'heretessin. Els metges deien que, no essent consanguinis ell i jo, el risc era mínim; ell objectava que els seus pares tampoc no semblava que fossin consanguinis i, mira, dos fills, dos deficients visuals: no hi veuen més que un 10% i el defecte és a tots dos ulls. El vaig convèncer recordant-li que els seus pares eren del mateix poble i, en canvi, nosaltres som de llocs prou distants. (Els nostres fills són portadors del gen defectuós, però estan sans: per tenir la síndrome els ha de venir tant del pare com de la mare.)
Seta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dv. set. 01, 2017 8:36 am

Re: JO VULL SER MARE I ELL NO VOL FILLS

EntradaAutor: Seta » dl. set. 04, 2017 11:33 am

Hola a totes i moltes gracies per las vostras respostes..

A la vostra pregunta de perque la meva parella no vol fills , us diré que no vol compromis, no vol reponsabilitats... te una por extrema al compromis, a la monotonia i a perdre la llibertat...

M'ha costat 2 anys que reconegues publicament que som parella...

Ell vol ser lliure, no vol casarse... no vol lligams....

Es complicat.... molt complicat....
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: JO VULL SER MARE I ELL NO VOL FILLS

EntradaAutor: crunchi » dl. set. 04, 2017 2:02 pm

Podem afegir la seguent frase per reflexionar: un fill és per a tota la vida, una parella no se sap.

Sort :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
LlunadeXocolata
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 316
Membre des de: dg. ago. 27, 2017 8:35 am

Re: JO VULL SER MARE I ELL NO VOL FILLS

EntradaAutor: LlunadeXocolata » dl. set. 04, 2017 5:39 pm

Hola Seta!

Pel que comentes, realment, la situació és complicada. No m'hi he trobat, i sincerament no sé ben bé què faria... Nosaltres podem dir-te mil opcions o arguments però al final tot depèn de tu i la teva parella... Cada persona és un món. El que està clar és que com ja han dit, els fills són per sempre, per lo bo i lo dolent. Les persones de la parella han d'estar molt segures que volen afrontar aquesta responsabilitat i compromís per evitar patiments futurs. Tots dos esteu en punts en què us podeu penedir d'alguna decisió.
També depén de l'edat que tingueu... és una decisió que de vegades canvia amb els anys, però arribada certa edat la decisió està presa i és difícil de canviar.


Crec que totes entenem els teus nivells de frustració, t'envio molts ànims i forces per tirar endavant.
Imatge
La paciència és un arbre d'arrel amarga, però de fruits molt dolços.

Cercant des de Agost '17
Amb un petit estel al cel Imatge
Seta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dv. set. 01, 2017 8:36 am

Re: JO VULL SER MARE I ELL NO VOL FILLS

EntradaAutor: Seta » dl. set. 04, 2017 8:38 pm

LLuna..gracies x les teves paraules. Es important poder compartir el que sento...i es bonic veure quam algu et llegeix i en el anonimat i la distancia et dona el seu suport. Gracies.
Seta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dv. set. 01, 2017 8:36 am

Re: JO VULL SER MARE I ELL NO VOL FILLS

EntradaAutor: Seta » dl. set. 04, 2017 8:42 pm

Bona reflexio Crunchi...molt bona
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: JO VULL SER MARE I ELL NO VOL FILLS

EntradaAutor: LauLau » dt. set. 05, 2017 8:27 am

hola Seta!

Quina edat teniu? Si sou joves (sobretot tu) sempre pots deixar passar una mica de temps (el que tu et sentis còmode). Com han dit abans, amb el temps les decisions poden canviar. Si és molt jove és normal que tingui por al compromís. el meu cunyat té 40 anys i té pànic al compromís i ha deixat escapar parelles que li reclamaven un fill. Ara se'n penedeix quan les veu amb criatures i ell està sol.

De vegades cal deixar refredar una mica les coses i tornar a abordar el tema amb més calma. Si ell t'estima i veu que això per tu és un somni, potser acaba canviant d'opnió.

I si finalment no canvia d'opnió i passen els anys, tu hauràs de decidir si ho acceptes o no. En una parella de vegades s'ha de cedir, el problema és que aquesta cessió implica l'altre per tota la vida.

Deixa passar un temps.

Ànims!
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())
Eruga
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 12:00 pm

Re: JO VULL SER MARE I ELL NO VOL FILLS

EntradaAutor: Eruga » dt. set. 05, 2017 4:06 pm

Hola Seta,

Em sap greu que ho estiguis passant malament per aquest tema. La veritat es que realment és delicat en una parella quan no es coincideix en la decisió de tenir un fill.

Amb la meva parella anterior hi vaig estar uns 7 anys, sempre havíem dit que volíem tenir fills però el problema era que ell sempre deia que "encara no estava preparat", i al final ve a ser el mateix que et diguin que no en volen tenir, perquè mai va arribar el moment en el que ell estava preparat. Ell tampoc era de compromís en en sentit de que no es volia casar, però a mi això no m'importava tant com tenir un fill. Al final jo m'hi vaig obsessionar una mica, durant un any gairebé li deia cada dia que volia un fill, i al final ell va cedir i va dir que vale, però desganat. Llavors a mi em va deixar de fer gràcia, jo volia un projecte que ens fes il·lusió als dos, que els dos estiguessim emocionats si a mi no em vingués la regla, i que en tinguessim les mateixes ganes. Al veure que això per la seva banda no ho tenia em va fer sentir que potser no ho volia amb ell. I la nostra relació es va acabar, segurament per moltes altres coses també.

Jo t'aconsello que, si tens edat per esperar-te, com t'han dit per aquí "ho deixis refredar una mica" obsessionar-se no és bo (ni per l'un ni per l'altre). No conec la fórmula màgica de fer que una persona tingui il·lusió i ganes per tenir fills, tan de bo et pogués ajudar millor. Però sobretot parlar molt de les coses, dels sentiments, i ser valenta.

Una abraçada!
Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: JO VULL SER MARE I ELL NO VOL FILLS

EntradaAutor: Blue Moon » dt. set. 05, 2017 5:39 pm

Hola Seta!
L'edat en aquest tema és important, com ja deus saber... jo amb la parella ni idea del que podeu fer ni de si podreu continuar sempre junts amb la seva por al compromís i les teves ganes de tenir família (són 2 objectius vitals oposats), però apart d'això has pensat en la possibilitat de congelar òvuls? si en tens 20 no cal, però si ja estas als 30 és una forma de tenir alguna reserva si això s'allarga, no se. Altra opció és tenir tu un fill amb una IA amb un donant i ell ja veurà si s'hi vol sumar al projecte.
És molt complicat si els 2 no hi esteu d'acord, però penso que és un tema prou important, ell en principi no té data límit per ser pare però tu sí, i ell ha de tenir-ho en compte.
També pensa que si finalment no ets mare perquè ell no ha volgut potser en el futur li recrimines i això al final també pot espatllar la relació, és un sentiment massa "primari" el de reproducció com per passar-lo per alt i pensar que ja ens oblidarem.

Ànims amb el que decideixisi :ok:
Imatge
Imatge
Seta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dv. set. 01, 2017 8:36 am

Re: JO VULL SER MARE I ELL NO VOL FILLS

EntradaAutor: Seta » dc. set. 06, 2017 11:04 am

Hola,
tinc 43......
Gracies a totes per les vostres respostes i el vostre suport.
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: JO VULL SER MARE I ELL NO VOL FILLS

EntradaAutor: Gustineta » dc. set. 06, 2017 12:53 pm

Hola Seta,

Primer de tot, em sap greu que et trobis en aquesta situació, no és gens fàcil.

Volia afegir una altra reflexió a banda de les que t'han plantejat: les dificultats per tenir fills un cop t'hi poses, les pèrdues i la reproducció assistida.

Sovint no es parla d'això i crec que, tenint en compte la teva edat, seria important posar-ho a la balança.
No vull espantar-te, però si ja és un procés llarg i molt dur fins i tot quan els dos membres de la parella volen fills, si un dels dos no ho té clar, encara ho pot ser més.

És veritat que si estàs amb algú no és només per tenir fills (si no malament), però si que estic d'acord amb la Blue Moon, que és un projecte vital que tens o no. Tal com ho veig jo, per continuar endavant com a parella, un dels dos ha de canviar de parer i renunciar al seu projecte. Si ho fa de gust, fantàstic, però si ho fa per força pot ser problemàtic.

En el meu cas, tots dos volem fills, però tenim molts problemes per tenir-ne i estem en un punt difícil. Ell no té clar si continuar o parar un temps i vam tenir una discussió molt forta, ja que jo vull continuar fins que no tinguem més opcions. Me l'estimo molt i no m'imagino la meva vida sense ell, però en aquell moment sí que em vaig plantejar si el deixaria si arribava un moment en què ell digués prou. Em vaig preguntar: podria arribar a ser feliç sense ell? I sense fills? I ostres... no és agradable.

No té una solució fàcil, però tan de bo pugueu parlar-ne i puguis resoldre-ho.

Una abraçada :-()-)
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Seta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dv. set. 01, 2017 8:36 am

Re: JO VULL SER MARE I ELL NO VOL FILLS

EntradaAutor: Seta » dc. set. 06, 2017 2:22 pm

Gràcies a totes de nou... totes les vostres paraules i reflexions m'ajuden molt....
Es veritat.... podria ser feliç sense ell? i sense fills??? bona reflexió...

So conscient de la edat.... ho soc i molt per això també la meva angoixa...

Un peto molt fort per totes i mil gràcies.
GGSara
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. abr. 25, 2017 2:22 pm

Re: JO VULL SER MARE I ELL NO VOL FILLS

EntradaAutor: GGSara » dj. set. 07, 2017 11:20 am

Hola Seta,

Fa uns mesos estava en la mateixa situació que tu. L'únic que ell va fer un canvi després d'una depressió perquè sempre n'havia volgut.

Vam deixar el tema "en el aire" amb un "ja en parlarem més endavant". Ens vam posar un any de marge, perquè ell em va dir que d'aquesta manera si jo vull tenir fills tindré temps (a principis del 2018 faré els 32). Em va agradar aquest detall per part seva, perquè veig que m'estima i que es preocupa pels meus somnis.

No hem tret més el tema. I jo he deixat de donar-li voltes, d'aquí a un any ja veure.

El que m'ha sorprès és que últimament m'ha començat a parlar de noms de nen/a, que si algun dia tenim fills seran així, que si no està d'acord amb el sistema d'ensenyament actual, que està a favor del nou horari a l'estil europeu per conciliar la vida laboral amb la familiar, etc. Jo ho comento breument amb ell, però li trec suc.

No em vull esperança massa, però el canvi l'ha fet i jo l'he fet amb ell.

No sé què passarà, però el que et puc dir és que sé pel que estàs passant i és dur decidir entre la persona que estimes i el somni de tenir fills.

Ànims guapa!!!!
LauLau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dj. març 09, 2017 11:41 am

Re: JO VULL SER MARE I ELL NO VOL FILLS

EntradaAutor: LauLau » dj. set. 07, 2017 11:51 am

Ostres Seta.... Evidentment, amb l'edat que tens has de prendre una decisió.
Deixar passar el temps no és una opció per tu.

Reflexiona y decideix valenta!

Perquè ell que en pensa de la teva necessitat de tenir un fill? Creu que podràs acceptar la seva voluntat de no tenir-ne? Vull dir que si a ell no li fa por que et cansis de tanta negativa i decideixis perseguir el teu somni per una altra banda, amb una altra parella o sola. Jo crec que dins dels seus pensaments de fer valdre les seva decisió de no tenir fills, hi ha d'haver també la por a perdre't per això.... si no té por a perdre't, malament.
No li estàs demanant de comprar un sofà d'IKEA, estàs demanant seguir el teu instint... és un sentiment molt fort.

És complicat perquè des de fora es veu tot molt fàcil i tampoc sabem què dieu l'un i l'altre quan parleu del tema. Només podem donar-te ànims segueixis el camí que segueixis!!!

Una forta abraçada!
2 floretes de 2 i 4 anys i embarassada del 3r! :-D :-D :-())

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::