El meu company no vol tenir fills

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
GGSara
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. abr. 25, 2017 2:22 pm

Re: El meu company no vol tenir fills

EntradaAutor: GGSara » dc. abr. 26, 2017 2:03 pm

crunchi ha escrit:Pero la congelació d'òvuls també té les seves limitacions... no assegura quedar-te embarassada passats els 40anys. Cal tenir-ho present també.

Us recomano molt un documental de TV3, es diu "Es tard per ser mare?" I allà en parla...
http://www.tv3.cat/30minuts/reportatges ... r-ser-mare

:-()-)

Gràcies per la recomanació. Precisament el vam veure el dia que s'emetia junts. I ell em va fer un munt de preguntes. Potser s'interessava per mi, no per a nosaltres.
Mir DB
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 65
Membre des de: dt. abr. 04, 2017 11:19 pm

EntradaAutor: Mir DB » dj. abr. 27, 2017 5:59 pm

Hola!
Trobo que és bona idea això de congelar els òvuls. La meva mare m'ho va dir fa un parell d'anys i em va sonar molt estrany, però ara veig que pot ser molt útil...
Pel que fa al programa de tv3, el vam veure tots dos. Vaig plorar com una magdalena!!! Sobretot em feia molta pena la llevadora... Em posava tant al seu lloc!
Sara... no sé què dir-te... T'entenc. I si el teu company ha passat per una depresió, també el puc entendre a ell, potser no està del tot bé i per això tot se li fa una muntanya. Jo necessito temps. La veritat és que no havia estat mai tan feliç com ara! No ho vull desmuntat tot, encara...
M'he viciat al sóc petit!! Encara que no escrigui, ho miro sovint! ;) Gràcies pels comentaris!
01-2017: iniciem la cerca
05-2018: Embaràs natural sense embrió. Legrat.
07-2018, 08-2018, 09-2018: 3 IA -
01-2019: 1a FIV. Transfer 1 blasto 5B -
04-2019: Transfer 2 blastos 6C. Beta+108. Embaràs sense embrió. Avortament espontani, histeroscòpia.
11-2019: 2a FIV 3 blastos
12-2019: 3a FIV
GGSara
Entrades: 6
Membre des de: dt. abr. 25, 2017 2:22 pm

EntradaAutor: GGSara » dv. abr. 28, 2017 3:35 pm

Hola!

Vaig escriure el primer comentari després d'una discussió, molt i molt enrabiada. I la veritat és que va anar molt bé per desfogar-me. I els vostres comentaris també m'han ajudat.

No he fet cap pas, ho hem deixat a l'aire, em diu que m'estima i que no és un no definitiu, però que no ho sap.
Ara està més carinyós, es preocupa per mi i em mira amb ulls de pena.
No sé què fer...
De moment intentaré que les coses flueixin :-o00m . Encara som joves i potser la depressió el va deixar fet un mar de dubtes.

Jo també m'he enganxat a Sóc Petit.

Molt bon cap de setmana a totes!!
meerut
:: zebra
Entrades: 1348
Membre des de: ds. jul. 26, 2008 12:18 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meerut » dt. maig 02, 2017 7:12 pm

Hola noies! Us explico el meu cas. Tinc 36 anys, divorciada i amb dos fills. Fa cosa d'any i mig m'he juntat amb un home de 40 anys meravellós que ha acceptat els meus fills com seus. A l'inici de la relació li vaig dir que jo ja no tindria més fills i ho va acceptar. Ell no té fills biològics. Al principi, tot i que ell va acceptar no tenir-ne de seus, sempre em deia quanta il.lusió li faria tenir un fill biològic, que el faria sentir molt més integrat a la família i el faria sentir completament pare, ja que els meus fills estan amb nosaltres al 50% i segueixen veient el seu pare, i, sobretot, perquè deia que ell mai sentiria el que jo sento pels meus fills. Em diu que els parlo i els estimo d'una manera especial i que ell vol sentir el mateix. Vaig estar uns mesos sentint-me força pressionada. Aquesta pressió també em feia pensar en ell i en posar-me a la seva pell: imaginar-me no tenir mai cap fill biològic. Així que vam fer un pacte, que fins que jo no tingués 38 anys ho intentaríem. Justament aquest cap de setmana estic tenint la sospita de que estic embarassada, la veritat és que em fa por però per altra part esti encantada. Espero que el teu home tingui empatia amb tu i et doni l'oportunitat que ell va tenir, tenir fills seus. Ja ens explicaràs ;)
El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge

Imatge
Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Imatge
madame3
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

EntradaAutor: madame3 » dt. maig 02, 2017 7:53 pm

Hola!

Jo no tindria la solució, jo sé què faria jo, però no què podries fer tu. A mi em dóna molta pau llegir Joan Garriga, és un gran mestre i en temes d'amor i de parella en sap molt i dóna consells que de primera xoquen, com ara: jo puc viure amb tu, però també sense tu. L'idea d'amor que ens hem anat inculcant és una idea de dependència més que d'estimar incondicionalment. Tots tenim una motxilla que anem carregant durant la nostra vida, que l'anem omplint de pors, de temors, desitjos incomplerts, esperances, etc., i de vegades ni som conscients del que hi portem a dins. Fins que un dia la vida et posa en una 'encrucijada' i allà et surten totes aquestes flaqueses, tan personals com de la parella, una ferida sense tancar… moltes coses.

A ell tenir un fill li significa algo diferent que per a tu. I després tenir un fill encara posa molt més a prova una parella, l'amor real de fons. I si això no és fort i segur, hi ha més punts perquè ell torni a tenir una mala experiència i es ratifiqui en què ja feia bé de no voler tenir fills. Jo més que parlar-ne amb el perill de caure en taules de nou, començaria a buscar recursos per a aprendre d'aquesta prova que us està posant la vida, d'això n'aprendreu molt…!

Força!

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

EntradaAutor: PereLlull » dt. maig 09, 2017 2:27 pm

Tenir fills és l'alliberació de l'amor maternal i paternal a nivells inimaginables. És meravellós, però també es renúncia. Per això mateix, o tots dos volen al 100% o si us plau, si ja és un 99%, millor esperar-se. Entenc que si un dels dos vol molt i molt, es crea aquesta necessitat, i apareix un neguit. Però, que pensin en el nounat. Necessita la implicació màxima de tots dos. I si us plau, no penseu, "a mi no m'importa fer les tasques que hauria de fer la meva parella, etc" Això serveix per les coses de casa o materials, però no per un ésser viu. Necessita la implicació màxima i incondicional de tots dos progenitors, sense això, millor no tenir-te; perquè llavors aquest fill patirà!. Que ho pot superar? Clar, quin remei. Però, amb aquesta informació prèvia que tenim, si no hi ha una implicació total, es fer patir, primer al nascut, i després a tota la resta de la família.
És un projecte vida que requereix el millor de cadascú.
_ArcoIris_
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 343
Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am

EntradaAutor: _ArcoIris_ » dj. maig 25, 2017 10:44 am

Bufff bufff y buffff

Lo siento, pero yo seré un poco menos diplomática que mis anteriores 'compis' de foro...

Me parece sencillamente muy EGOISTA.

Me importa un pimiento sus anteriores fracasos en relaciones... Ahora está contigo, con tu relación, con alguien a quien ama y a quien tendría que hacer feliz.

Si no entiende que él ha vivido y vive la paternidad, pero tú tb quieres y necesitas vivirla.... No sé yo....

Mira, mi pareja ya venía de un matrimonio...y tenía un hijo.... Yo desde siempre he tenido claro que quería ambas cosas.
Tanto me daba si él ya lo había vivido, yo NO, y sería egoísta negarme ese derecho.
Se lo planteé al principio de la relación, así tal cual...Y si su respuesta hubiese sido NO, la mía habría sido ADIÓS.

Pq hombres hay muchos....muchísimos....Y lo mismo que un día nos sentimos enamoradas hasta las trancas de uno, de repente nos engaña con otra, o se apaga la llama o vete tú a saber.....Pero MADRE....madre lo serás siempre....Y tus hijos (ahora que tengo a mi pequeña de 8 meses lo entiendo más que nunca)....siempre estarán ahí....

Aún hoy en día, queriendo a rabiar a mi marido.... Ni por asomo se compara con lo que siento por mi pequeña... Ella es mi TODO.... él es mi pareja y me encanta que sea su padre, pero jamás pondría a nadie por delante de mi hija.... Ni siquiera pondría a nadie por delante de mis futuros hijos....

Si te ama, entenderá que necesitas y tienes derecho a ser madre.... Sino , quizás ama más otras cosas (como su comodidad....).... Pero...ya me gustarúa ver el caso al revés....que fueses tú la que tiene ya hijos y él no.... Seguro que serías más empática y tendrías otro con él....Y eso que el embarazo y parto lo llevarías tú.... que, seamos sinceras, ellos no llevan la mitad del peso de los hijos... Eso recae en nosotras...

Así que.... yo, sin lugar a dudas....o quiere tener un hijo conmigo, o lo tendría sin su ayuda (hay métodos in vitro)....sin cortar la relación, si simplemente es que no quiere ser padre de nuevo pero sí te quiere a ti....

Y si le pareciera mal.... dos piedras....y mami solita, mejor que con alguien que no entendiese mis necesidades y quisiera robarme el derecho a ser madre...

Sé que he sido dura, pero estas cosas para mí son importantes, y lamentablemente tenemos una fecha de caducidad...

Ahora todo es de color de rosa....pero si dentro de 5 años se va al traste la relación.....Te arrepentirás siempre de no haber sido madre por culpa de un capullo egoísta....

Iris dixit.... ea....
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!
crunchi
Entrades: 1222
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dj. maig 25, 2017 11:04 am

Arcoiris >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

EntradaAutor: VespresVerds » dg. maig 28, 2017 5:52 pm

Arcoirins, molt ben dit! >.-<:
Seta
Entrades: 30
Membre des de: dv. set. 01, 2017 8:36 am

EntradaAutor: Seta » dv. set. 01, 2017 5:46 pm

Hola,
El meu tampoc en vol tenir.... estic en el mateix cas...
Me l'estimo però està tancat en banda... no vol i no vol... i jo si.... i es desesperant...

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::