Pregunta indiscreta... amb quina freqüència ho feu de cara a embaràs?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
between
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dt. oct. 11, 2016 5:04 pm

Pregunta indiscreta... amb quina freqüència ho feu de cara a embaràs?

EntradaAutor: between » dv. març 03, 2017 11:04 am

Hola guapes!

Com que sou una comunitat molt oberta, estic segura que no dubtareu a respondre la pregunta indiscreta >.-<:

El motiu de preguntar això és que, ara fa poc més d'un any, vam deixar de prendre precaucions amb la idea de buscar un primer fill. Bé, buscar no ben bé perquè la meva idea no era fer per buscar, sinó fer quan ve de gust i ja vindrà...
Però ja fa un any i no ha vingut. Tinc 32 anys, en principi no tinc pressa perquè tot i que vull tenir fills, diguem que no veig mai el moment i mentalment (i egoistament) em fa molt pal renunciar a la llibertat de fer el que vols quan vols. Però això són figues d'un altre paner i no ve al cas ara.

El tema és que ho fem un o dos cops per setmana (so caure en finde), sense mirar calendaris, simplement quan ve de gust o sorgeix. I reconec que de vegades passen 2 setmanes sense re de re.
El betweenu opina que ho fem massa poc (i quin home no opina això XD), i que així no ens hi quedarem mai. Si fos per ell, ho faria cada dia de la sexy week, però em sento molt forçada amb això... líbido 0 en aquest plan. Fins i tot l'altre dia em va dir que provem un mes fent-ho cada dia!! :-()-)

I vosaltres "cercadores o banqueteres o mamis que recordin la cerca", què me'n dieu?? Amb quina freqüència? Creieu que el betweenu ré raó?
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Pregunta indiscreta... amb quina freqüència ho feu de cara a embaràs?

EntradaAutor: Aly84 » dv. març 03, 2017 1:37 pm

Buf això de l'embaràs penso que depèn molt de la situació particular de cada cos...

Hi ha parelles que s'hi quedaran amb un únic intent i altres amb una pràctica més regular o insistent i res.... Son molt els factors que poden influir....

Però en època "sexyweek" mes probabilitats... Per aqui vaig llegir que fer-ho cada dia no es garantia perque la qualitat de l'esperma no es la mateixa i cal deixar 24h o 48h de descans...

Jo amb el primer tot i tenir la regla una mica irregular notava molt els simptomes "sexyweek" i llavors feiem sexe quan venia de gust dins d'aquella setmana. I ens va arribar al tercer cicle, vam ser molt afortunats.

Pel segon em va tardar mes de 18 mesos en tornar regla... Llavors no tenia clar simptomes sexyweek ni tampoc líbido... Vaig comprar test ovulació i només ens hi posaven quan test sortia positiu.... Un dia que test es va marcar les dues línies a tope ho vam fer 3 dies seguits i va esdevenir el segon embaras.

Però penso que no hi ha unes directrius, que tot es questió de probabilitats i situació interna de cada cos...
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Pregunta indiscreta... amb quina freqüència ho feu de cara a embaràs?

EntradaAutor: crunchi » dv. març 03, 2017 2:10 pm

Between jo al començar la cerca pensava "que vingui quan pugui", pero a mida que passaven els mesos i no aconseguiem el positiu, vaig canviar el xip i em vaig fer tests d'ovulació (TO). Jo començaria a fer aixo, pq per molta o poca freqüència, si no ho feu quan toca... nanai. Més val 1 el dia que toca, que 10 quan no toquen.
Tot son estrategies, pero si l'edat et preocupa o no pots esperar, fes TO o/i tempes. Anireu molt mes rapids i sobre segurs. Pq tambe pot ser que no ovulis o trobis altres problemes....
:-()-)
Imatge

Imatge
Tulipi
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 12:06 pm

Re: Pregunta indiscreta... amb quina freqüència ho feu de cara a embaràs?

EntradaAutor: Tulipi » ds. març 04, 2017 9:13 am

Hola,
Nosaltres nem variant, quan vas sumant cicles de cerca vas probant de tot!! :r)
Ultimament intentem fer dia si dia no, per recomanacio del metge, pero sense obsessionar-nos. Intentem que sigui quan ens be de gust. Em sembla que planificar massa pot ser contraproduent, almenys en el meu cas pq em capfico i si despres no pot ser em rallo bastant.
Cada cas es un mont! Anims!!
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: Pregunta indiscreta... amb quina freqüència ho feu de cara a embaràs?

EntradaAutor: RedBerry » ds. març 04, 2017 9:45 am

Bon dia!

El nostre cas tot el contrari del que et diuen. Tambe pot ser influis la sort...

Vem estar nomes un cicle de cerca, pero des de que s'en va anar la W fins que en teoria tindria que venir ho vem fer cada dia, algun dia inclòs dos vegades. En els aprox 20 o 20 i pico dies que vem tenir de cerca vem faltar 2 o 3 dies sense fer-ho. Alguns dies era ens posem per "obligacio" pero un cop possats disfrutavem el sexe igual. :sex-|: :sex-|:
Tambe dir-te que el meu marit va estar moltíssim temps dormin sense roba interior i creeiem que aixo va ser favorable.

Que tinguis molta sort en la teva cerca!
Avatar de l’usuari
Acidilla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

Re: Pregunta indiscreta... amb quina freqüència ho feu de cara a embaràs?

EntradaAutor: Acidilla » ds. març 04, 2017 1:17 pm

Sincerament, no som la parella amb més freqüència del mon, probablement. Però jo faig test d'ovulació i no ens saltem el dia del positiu i el següent. No em variat res en la nostra freqüència excepte això.
Imatge
between
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dt. oct. 11, 2016 5:04 pm

Re: Pregunta indiscreta... amb quina freqüència ho feu de cara a embaràs?

EntradaAutor: between » dj. març 09, 2017 2:35 pm

Hola de nou,

Veig que més o menys totes teníeu el calendari o TO en ment... De fet m'he comprat aquesta setmana uns TO, al final hauré de deixar estar la postura aquesta idealista de "que sigui quan sigui." i fer en funció del que em marqui la tireta.

Suposo que també influeix la pressa que es tingui... i el grau de desig de quedar-se.

Gràcies pels vostres testimonis!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::