Símptomes d'embaràs durant amenorrea per lactància

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Jomateixa82
:: cèrvol
Entrades: 560
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Símptomes d'embaràs durant amenorrea per lactància

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. oct. 23, 2016 11:29 pm

Hola noies,

Doncs com diu el títol del post m'agradaria que les que us hi heu trobat em poguéssiu dir quins símptomes d'embaràs vau notar.

El cas és que porto 15 mesos de lactància i sense aparició de la regla. Amb la meva parella em decidit no posar impediments a un nou embaràs però sense obsessionar-nos en la cerca (total no tenim punt de referència sobre quins són els dies més fèrtils si és que n'hi ha...). Així doncs estic en un impàs que en cas d'obtenir un nou embaràs no sé si me n'adonaré...

He tingut dos embarassos (un el vam perdre) i en els dos els primers mesos l'únic símptoma que vaig tenir va ser l'amenorrea, i algun canvi en els pits (en quan a tamany, res de sensibilitat augmentada), però cap més senyal. Per tant, partint que ara ja estic en amenorrea i amb la lactància els pits no són el que eren no sé que esperar. He buscat a internet i hi ha poca cosa, es sol dir:

- Dolor als mugrons.
- Disminució de la producció de llet
- El bebé pot destetar-se sol (o no) perquè el gust de la llet canvia.

El cas és que fa dies que tinc dolor als mugrons quan la nena fa pit, és un dolor diferent al de les clivelles, mastitis, obstrucció i perles de llet (per desgràcia he passat per tots...), fa uns 10 dies que dura. Primer va ser a un sol pit, i ara és als dos. I és sempre, però varia d'intensitat... Sobre la producció no sé què dir... no sé si ha disminuit o no, però la nena té més ganes de pit que mai (coincideix amb un canvi de feina pel que ens veiem menys, i per tant aquest podria ser el motiu) i es desperta moltes més vegades a la nit des de fa més o menys una setmana - 10 dies. Total, que davant el dubte em vaig fer un test d'embaràs dijous o divendres (ara no ho recordo) i va ser negatiu... Ah! també he notat que tinc una mica de flux, quan no n'havia tingut fins fa ben poc i tinc una obsessió que va en augment per la xocolata.

Què en penseu? Potser hi ha embaràs però el test és negatiu perquè és aviat? Potser, al contrari, són símptomes que m'ha de venir la regla?

Sé que total és qüestió de temps, i si em ve la regla ho veuré o si veig que em creix la panxa tocarà fer-se un nou test (tot i que amb el ritme amb la que em menjo la xocolata creixarà la panxa sí o sí ;-))) ), però no m'agradaría enterar-me'n quan ja estigui de dos mesos o més, tampoc vull estar mesos esperant trobar qui sap quin símptoma i tampoc vull anar fent testos perquè sí... I destetar la nena per "provocar" que vingui la regla tampoc em ve de gust però si tarda gaire en aparèixer potser m'ho plantejaré... Aix, no sé què fer per no pensar-hi...

Gràcies maques.
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Símptomes d'embaràs durant amenorrea per lactància

EntradaAutor: shyla » dl. oct. 24, 2016 9:59 am

Doncs es complicat de saber, el fet és que si no hi ha menstruació tampoc s'està ovulant, però per altra banda si teniu relacions sense protecció podrieu enganxar la primera ovulació i que no veiessis la regla perque ja estiguessis embarassada. Abans dels simptomes d'embaras podries estar atenta al simptomes d'ovulació, que serien semblants als que descrius, mes mal de mugrons, punxades als ovaris, mal de ronyons, panxa inflada, augment del moc cervical (més fluxe), augment del desig sexual... En quant als simptomes d'embaràs, en el meu cas si que tenia molt mal de mugrons quan el meu fill mamava, però ell es va deslletar de forma natural als 6,5 mesos d'embaras, quan ell mateix deia que no sortia gens de lleteta. Sort! :love:
Imatge Imatge
Galaxia
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 9:36 am

EntradaAutor: Galaxia » dv. nov. 11, 2016 7:56 am

Hola !

I si a banda d'estar atenta dels simptomes que comentes , tambe et vas fent un test d'embaras un parell de cops al mes ? Aixi segur que te n'enteres de seguida de que estas embarassada . A l'Amazon venen les tires d'orina soles , sense l'envas de plastic, son molt economiques ! Per 13 euros tens 50 tests ! Tambe n'hi ha d'altres marques i altres preus

https://www.amazon.es/gp/aw/d/B009VB3DW ... EGGGPJ5TXE

Per mi aquesta es l'unica forma de saber de forma fiable si estas embarassada ... Ja que el mal als mugrons o a la zona baixa de la panxa pot ser degut a altres motius ...
Jomateixa82
Entrades: 560
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. nov. 13, 2016 10:12 am

Hola galaxia!

Ja tinc els test aquest d'internet, tot i que no vaig trobar aquesta super oferta que dius tu... Crec k em van costar 10 euros 20. Tindre en compte els que tu dius si em calen en un futur.

Ja me n'he fet un parell o tres de testos, i surten negatius... El dolor al pit encara hi és i al final m'ha sortit ferida a un dels dos i tot!! Això ara em fa dubtar de si serà que amb la sortida de noves dents mama diferent... Esperava que millores amb el temps, però ja portem unes tres setmanes.

Em fa mal la panxa com si m'hagués de venir la regla, i diria que la tinc una mica més dura, però no sé...

Gràcies per les respostes!

Per internet he vist que noies que es van quedar embarassades estan en amenorrea deien que van tenir testos negatius fins als dos mesos. Ho trobo estrany també però bueno...

Jo crec que és ovulació (però amb tres setmanes ja hauria d'haver aparegut la regla, no?) O embaràs o ves a saber...
noe.garcia
Entrades: 15
Membre des de: dl. jul. 18, 2016 7:41 pm

EntradaAutor: noe.garcia » dg. nov. 13, 2016 10:31 am

Hola noies!

Volia aportar el meu granet de sorra al respecte. M'he quedat embarassada donant de mamar (el dia 23 el meu fill farà l'any), i, tot i que a mi em va venir la regla després de la quarentena i m'ha vingut tots els mesos de forma puntual (sóc un cas minoritari, ho sé), ho vaig notar de seguida amb la producció de llet. També es suposa que baixa més endavant (cap al 3r-4t mes) però en el meu cas ha sigut des d'un bon principi! El petit alguna cosa deu notar perquè tot i voler seguir mamant ja no demanda tant ni està tanta estona. I de vegades se'm fa inclús desagradable que mami perquè clar, ell xucla esperant la quantitat que tenia abans i em fa mal. Jo també tinc les tires reactives d'amazon que em duraven encara de la primera cerca, i les recomano a tothom perquè com molt bé deia una companya, per 2 duros en tens per avorrir. No són tan maques com el predictor però sí igual d'efectives.

Bon diumenge!!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::