Mútua Cigna - Busco Ginecòloga, la 1a visita de la meva vida

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
between
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dt. oct. 11, 2016 5:04 pm

Mútua Cigna - Busco Ginecòloga, la 1a visita de la meva vida

EntradaAutor: between » dl. oct. 17, 2016 5:03 pm

Doncs...
com diu el títol, no he anat mai al ginecòleg i amb 32 anys simplement no ho puc endarrerir més. Pensareu que estic boja, però la vergonya em supera i no he estat mai capaç. Quan era joveneta mai m'hi van portar i ja d'adulta ho he anat deixant passar... fins ara.

Sóc de la mútua Cigna i m'agradaria anar a visitar-me en una clínica (un lloc gran) que també tingui assistència al part (per quan toqui). Jo volia anar a la Dexeus però he sabut que per la meva mútua m'hi entra l'assistència al part però no les visites ginecològiques, cosa absurda. Amb la qual cosa només tinc dues opcions:

a) Trobar ginecòloga de Cigna en una clínica on els parts es derivin a Dexeus
b) Oblidar-me de Dexeus i anar a la meva segona opció, que és Quiron.

Em sembla que no hi ha gaires noies de Cigna per aquí... però he pensat que no perdo res per preguntar i tinc l'esperança que algú em pugui ajudar amb la opció a) i/o b). Només doctores, si us plau, em veig absolutament incapaç d'anar a un ginecòleg home.

Estic terroritzada i accepto qualsevol consell.
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Mútua Cigna - Busco Ginecòloga, la 1a visita de la meva vida

EntradaAutor: garota » dl. oct. 17, 2016 6:10 pm

Jo no et puc ajudar, a veure si alguna noia coneix alguna gine.
Però només dir-te que és molt pitjor el dentista! Hahaha ,fora bromes, és molt, molt i molt important que hi vagis ja. La salut de la dona no és una tonteria. I a més, és que el gine no fa res. Ni mal ni res, i acostumadíssims que estàn a veure el cos d'una dona... I sobretot, sobretot. No deixis passar més el temps i més si vols buscar un embaràs. I no has pres en 32 anys anticonceptives ni res?
Edito perque ara he vist un altre post teu, on fa mesos q no preneu mesures anticonceptives... Pensa q si et quedessis embarassada, sense mai haver fet cap control ginecològic, pot ser una mica perillós. Treu la por i cap al metge!
between

EntradaAutor: between » dl. oct. 17, 2016 6:52 pm

Hola Garota,

Si que vaig estar prenent anticonceptives un parell d'anys, però aleshores no em van fer cap revisió, només preguntes.

Ja sé que veuen dones tot el dia... però a mi només em veu una persona! Em moro només de pensar-hi, però sé que ho de de fer JA.

I com que he esperat tant, a saber què em diuen quan hi vagi. Que no hi toco, segurament... I més ara, que estem deixant que passi el que hagi de passar...
Per això m'interessava una clínica gran, on tinguin moltes pacients i no se'n recordin de la meva cara!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1222
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dl. oct. 17, 2016 8:05 pm

Ei between, no et puc orientar pq ho desconeixo, nomes entro per dir-te que tranquila.... que jo tb era com tu i em feia pànic i fins el 26 anys no em vaig fer la 1a citologia.... Aixi que t'entenc perfectament. Jo hi vaig anar x ferme la revisió, pq mai m'havien mirat res, i la meva parella em va insistir de que hi anés, que em quedaria mes tranquila... i be, em vaig armar de valor x superar les pors i inseguretats i et puc dir que vaig anar per la S.S., que sempre m'han mirat les llevadores (dones), que han sigut sempre molt maques, i que realment és més el que ens imaginem que el que es. Un cop alla, veus que no n'hi ha per tant.
T'animo a que hi vagis, que superis aquestor, que t'armis de valor i ho superis. Sino es com un lastre que sempre portaras a sobre.
A mi em va ajudar tb pensar q x elles aixo es normal... a naltres ens fa vergonya, pero elles (o ells) veuen dones cada dia.... per ella es normal Vull dir.
I AFEGEIXO QUE CREc que hi ha mes gent de la q ens pensem que no es miren res, i es una pena, pero molts cops la ment ens fa males passades...
Anims maca!!!

Edito, potser ets d'un poblet molt petit, pero que sino com a qualsevol altre lloc tenen molts pacients, no t'ha de fer patir aixo... I crec que millor que mentalment t'hi vagis fent a ,a idea, pq el dia del part hi ha molta gent alla mirant... mes panic em fa aixo, pero be, es el que hi ha, i si volem parir es el que toca.
I no crec que et digui res, digali que has tingut relacions fa poc i au XD
Imatge
Memer
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dl. març 26, 2012 11:58 am

EntradaAutor: Memer » dl. oct. 17, 2016 8:11 pm

:-) between! Sóc de cigna!

M'he visitat a Quirón amb 3 Gines però tot homes! Tota la vida havia anat a dones... Però res, vaig tenir una urgència i vaig anar amb el primer que vaig trobar i em ca encantar. Molt simpàtic! I guapot jijiji
És Dr Iliev. Em va agradar més que qualsevol altra dona. I per vergonya, doncs la mateixa. Però la gràcia és que aquest fa conyes intel·ligents i tal i si que m'ajuda a relaxar-me. Les dones no m'agradaven (tampoc vull generalitzar) pq acostumen a parlar en diminutiu i a mi no m'agrada....
A més aquest t'ho explica tot, tot el que vulguis al nivell que tu vulguis. A mi em costava que em prenguessin en serio i molts divaguen en les respostes i a mi això em fot dels nervis

De la Quirón tb em va agradar el dr Bello. Però l'iliev tb em va donar molt suport en una època que jo a més de malalta, tenia problemes familiars. I de veritat, això sí que és difícil de trobar
Si has decidit que et sents prou valenta com per fer aquest pas que no has fet mai, segur que pots reunir una mica més de forces i anar a un home! Te'l recomano de debò!
between

EntradaAutor: between » dl. oct. 17, 2016 8:48 pm

Crunchi

gràcies per passar per aquí! Al menys veig que no sóc la única "tardona"...
M'obligaré a mi mateixa a fer el pas, ja estic buscant activament una ginecòloga i quan m'hagi decidit i depenent de les recomanacions, demanaré hora.

Tens raó que és un lastre que arrossego des de fa molt de temps. Sóc d'una manera que tendeixo a fer-ne una muntanya de tot, ja em va passar quan "tocava" perdre la virginitat. Como no, jo vaig trigar lo meu per pors i hosties varies. Però no crec que coli ara ja eh.. jeje
Sobre SS o privada, de moment em decanto per la privada aprofitant que l'empresa em paga la mútua.

Memer,

que bé llegir que ets de Cigna!
Iliev es rus? Bé, tant és perquè no puc anar a un home, és superior a mi , ho sé!
No m'imagino a la gine parlant en diminutiu... jajaj La vagineta? jajaja En tot cas, com que no he anat mai, no sé com determinar si un gine és bo o no. Suposo que ara com ara només busco amabilitat i que s'oblidi de la meva cara (i de lo altre) tan bon punt surti per la porta!
Però si que m'aniria bé saber què tal la teva experiència a Quiron (Pl. Alfonso Comín, oi?). Què tal les instal·lacions, temps d'espera, atenció general? Ja ets mare, oi? Va néixer allà?
RedBerry
Entrades: 303
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dt. oct. 18, 2016 9:29 am

Hola guapi, jo com tu tambe vaig trigar massa, i vaig buscar un munt per fer-me la primera revisio.
La vaig fer a ginemolins, que es un centre medic bastant complet, No recordu si era la doctora Anabel o Laura pero va ser molt agradable.
Fa poc he anat a fer-me un altra revisio, ja de cara a la cerca, i he anat a dr valdecasas y colaboradores, son molt maques pero van per feina. i estic molt contenta, aquest nomes fan part a la teknon. Actualment soc de Sanitas.
between

EntradaAutor: between » dl. oct. 24, 2016 7:15 pm

Noies.... entro per dir-vos que ja he demanat hora :S
Finalment al centre MGB de la Quiron, Dra. Ester Muñoz.

Si algú la coneix i vol donar opinió/referències...

I si no, doncs us estalviaré els detalls, que ja sabeu totes de què va!

merci!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::