☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST - SETEMBRE - OCTUBRE 2016☼๑۩۞۩๑ ☼

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Elantris
:: lleona
:: lleona
Entrades: 989
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST - SETEMBRE - OCTUBRE 2016☼๑۩۞۩๑ ☼

EntradaAutor: Elantris » dl. oct. 03, 2016 3:31 pm

Memer obre fil nou per a l'octubre així deixem descansar a la Vannion! (que mandona que sóc) :content:
Que es mereix unes vacancetes per tornar més endavant amb tota l'energia possible :)
28/09/2015 Comença la cerca!
18/01/2016 Positiu CB 1-2 setmanes. 12DPO - 8/02/2016 Sentim el teu cor a 118 bpm i fas 5,1 mm i tens 6 setmanes i 5 dies. 2/03/2016 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/2016 TE+ . 19/12/2016 2mm a 105bpm . 14/01/2017 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/05/2017 TE+ 9DPO
24/01/2018 Una nova vida comença per tots :love:
capseta
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dl. oct. 03, 2016 5:24 pm

Holaaa!!

Meeemer!!! Si la vannion necessita un descans i tu estas animada perquè no fas com diu l'elantris i obres un fil nou? I aquest que quedi en agost-setembre.

Neneeees!! Sí que em va baixar, crec que estic en dia 5 de cicle ja. Ja estic del tot posada en el jaleo total i absolut de l'inici de curs (però no inici inici que estas a mig gas, no.... quan tothom sembla que comença a demanar coses, comences activitats extres i una llarga llista :-o00m ).
Bé, espero que així el cicle i els següents si n'hi ha em passin més ràpid.

D'ànims millor, esperant a tenir noticies positives demà. Gràcies per preguntar!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Bufff, i ho sento per no personalitzar però acabo d'arribar que avui he estat de formació a BCN, tot el dia en dansa des de els 6 del matí i avui començo ioga de 9 a 10!!! Espero no adormir-me zz:-)

Ptonets guapesss!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: perdem al nostra nena (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la nostra segona nena
Agost ‘19: TE+
ImatgeImatge
Memer
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dl. març 26, 2012 11:58 am

EntradaAutor: Memer » dl. oct. 03, 2016 7:32 pm

Vaaaaaaal! Obriré el post! Però demà eh!
:ok: :r) :r) :r)
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

EntradaAutor: Marta_1986 » dl. oct. 03, 2016 8:55 pm

Oleoleoleeee vinga post nou bravoooo >.-<:

Jo aquest cicle estic una mica observant com va la cosa.... les tempes vsn una mica boges i el meu fluxe també. ...però bé. ..encara tinc un parell de mesos d'observació de cicles post avortament. ...i quan toqui posar-nos-hi PAM, a caçar l'ovulet
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
Pink_flower
:: gosset
Entrades: 469
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: Pink_flower » dl. oct. 03, 2016 9:05 pm

Hola a totes!!!

Capseta jo tambe m'he apuntat a yoga a veure si aixi em relaxo :-:) ja explicaras q tal i si t'agrada. Jo estic encantada!! Quin momentazo per mi o-o:)

Jo estic desconectada casi del tot pero es que si no desconecto em torno boja amb aquests mega cicles...dema anire a la gine i suposo que em tocara omifin... : lasito : ja us explicare!!

Memer oleee post nou gracies! >.-<:

Petonets a totes!!
Lannah83
Entrades: 493
Membre des de: dt. set. 18, 2012 2:51 pm
Ubicació: Reus

EntradaAutor: Lannah83 » dl. oct. 03, 2016 9:24 pm

Doncs gràcies Memer per voler crear nou post de grafiqueres!

I si, sense W encara...i no, cap examen (fa molts anys que no tinc cap ja jeje) ni res que em fiqui nerviosa, per sort!

Avui primer dia de dansa de la meva nena i ha sortit molt contenta! I al cole també va molt animada :)

Bona nit!
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Tànit
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

EntradaAutor: Tànit » dt. oct. 04, 2016 7:53 am

Hola noies, com sempre i des del metro si es q m encanta complicarme....
Ahir vaig trucar a la Dexeus a recepcio els vaig dir q feia un any q estavem buscant i qno trobavem res de res... Em volien passar a RA directament li vaig dir q mai m havien fet proves ni res x veure si hi ha algun problema però la tia aquella ni em va escoltar... Q RA i q aixo no entra x cap mútua q 90 euros la primera visita... Li vaig dir q ho deixessim estar. No em va agradar gens el tracte ni q ja directamentanessin a buscar cuartos... I elpitjor q ni m escoltés xq li vaig fir crec q no ens hem entes jo no se si necessito RA i ella directament q 90 euros. A pendre x... Tinc poca paciencia x to teries... Apa a buscarne un altre.
Siiiii ja vaig rebre els TO i vaig començar el dia 2 nomes un al dia eh Elantris.... Que el teo manual del TO diudos po jo no tinc aquest temps.... Jo crec q estic a punt d ovularla linia es fosca però no tant com la de cobtrol. El problema són les tempes no pujen 36.1...
Gustineta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 279
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

EntradaAutor: Gustineta » dt. oct. 04, 2016 8:15 am

Hola, m'infiltro un moment per respondre a la Tànit,
Tànit, jo no sé com va la Dexeus, però d'entrada crec que a qui et va atendre li cremava el telèfon els dits i no tenia ganes de donar gaires explicacions. Pot ser que el que volgués dir és que la primera visita es paga i val 90 € i que allà ja et diran què has de fer. I aquest "què" passa per proves diagnòstiques, n'estic gairebé segura. No poden ficar-te a RA sense tenir resultats de proves. Ah! I que t'hagi dit que "res de mútues", pot ser que la Dexeus no hi treballi, però això t'ho podrà dir segur qui es visiti allà.

T'explico breuement el meu cas: jo les proves diagnòstiques me les vaig fer per SS, el gine del CAP em va derivar a l'hospital Clínic després del segon avortament. Em van trucar al cap de 4 mesos per donar-me hora (me la donaven al cap d'un mes però per temes personals no em vaig visitar fins al cap de 3) i llavors 3 mesos per fer les proves. T'ho dic per si contemples passar per la pública. És una mica lent, però bé, en aquest cas tampoc no tant.

A la privada, evidentment, aniràs més de pressa. Al Clínic hi ha una part privada, la FIVClínic i nosaltres hi hem anat a fer més proves. Et puc dir que de moment n'estem contents i ens van cobrar 60 €. És possible que et cobrin més, no ho sé. El nostre cas és una mica "especial" perquè poden veure el nostre historial (és compartit) i ens va comptar com a revisió d'historial i no com a primera visita. En cap moment vaig sentir que ens volien vendre RA, més enllà de corroborar el que ja ens havien dit a la pública. No ho sé, és simplement una opció.

Si no, sempre pots parlar amb el teu ginecòleg i que ell o ella et digui on pots dirigir-te.

Sort!
Novembre de 2013: iniciem la cerca
Gener-juny 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Setembre 2014-setembre 2017: proves, cicles de cerca natural fallits i 2 IA negatives
Octubre-desembre 2017: 1a FIV amb DGP. Un sol embrió sa; avortament bioquímic
Juliol i setembre 2018: 2a i 3a FIV amb DGP
Novembre 2018: Transferència i beta +

Imatge Imatge
Imatge
Memer
Entrades: 319
Membre des de: dl. març 26, 2012 11:58 am

EntradaAutor: Memer » dt. oct. 04, 2016 12:49 pm

Neeeenes!! va deixeu descansar a la Vannion! ha et fet el curro i està creat el post D'octubre!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

apunteu-vos!!!!
capseta
Entrades: 1074
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dt. oct. 04, 2016 9:19 pm

Vannion!!

Has sigut una mega jefa!! Ara a descansar :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: perdem al nostra nena (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la nostra segona nena
Agost ‘19: TE+
ImatgeImatge
Pink_flower
Entrades: 469
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: Pink_flower » dt. oct. 04, 2016 9:31 pm

Vannion gracies per aguantar-nos tots aquests msos!! :b-))) ens veiem a l'octubre!

Tanit ostres tu quina tipa....doncs jo vaig a la dexeus i estic super encantada. A mes tenen un servei de consulta ginecologica de 8 a 20h de dilluns a divendres que pots anar sense hora i t'anen per qualsevol consulta, dubte...jo he anat algun cop i en menys de mitja hora d'espera m'han agafar i sempre molt comprensibles. Per que no demanes hora directament amb un gine i ho parles amb ell? No donguis explicacions per telefon perque no tenen ni idea...

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::