☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST - SETEMBRE - OCTUBRE 2016☼๑۩۞۩๑ ☼

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST ☼๑۩۞۩๑ ☼

EntradaAutor: Marta_1986 » dg. set. 25, 2016 3:29 pm

Vannion si, hed'esperar tres mesos ens van dir...Bé, araja ha passat un mes... no sé suposo que entre desembre -gener comencarem. Ara em dedicaré a agafar dades heehhe

Lannah telaaaa quin super cicle,no??????

Vinga va,a veure si s'anima la cosa ara que torno per aqui. Igual m'animarea fer de jefa i tot algun mes :ok:
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST ☼๑۩۞۩๑ ☼

EntradaAutor: Nunik » dg. set. 25, 2016 3:49 pm

Bona tarda grafiqueres!!!

Vannion quins nervis guapa!! Encara que hagi surtit te negatiu, si no hi ha warry hi ha esperança!! A veure que fa la tempe dema! Ens tens ben pendents!!

Lannah si que tens un cicle llarguissim!! Teniu pensat fer te? Tambe estare pendent de tu, a veure com acaba aquests cicle llarguet!!

Capseta tu tambe a final del desespero oi? Vinga noies que vull veure molts positius!!

Marta ja t'anira be tornar amb les grafiques, a veure com van aquestes tempes!!

Jo vinc amb males noticies, ja tinc la warry aqui, super puntual! Aixi que dema ja em toca trucar el gine per començar IA! Sempre queden esperances, pero no ha pogut ser. Tot i aixi començarem aquesta nova etapa amb ganes!!

Que acabi d'anar be el diumenge!! :-()-)
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST ☼๑۩۞۩๑ ☼

EntradaAutor: Marta_1986 » dg. set. 25, 2016 8:39 pm

Només entro per enviar molts pepos a la Nunik. Espero que ho puguis aconseguir rapid. I ja saps on estem! :love: :ok:
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
Memer
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dl. març 26, 2012 11:58 am

Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST ☼๑۩۞۩๑ ☼

EntradaAutor: Memer » dl. set. 26, 2016 10:46 am

Bon dia grafiqueres!

Nunik! Em sap molt greu aquesta W. Has tingut un cicle ultra regular no? No tinc ni idea de si això ajuda en la RA, però segur que malament no va! Ara ja tindreu ajuda experta, això que fora totes les pressions i endavant amb aquesta nova etapa!

Vannion! Com vas? Si que s’allarga això no?

Lannah! Com estàs? Tornes a tenir CW?? Deu n’hi dó quin cicle més extrany!

Marta! Ànims que ja falta poc per tornar a ser per aquí

Capseta! Ja estàs a 11dpo???? Aix que ràpid jajajajaa (els desesperos de les demés passen molt depressa no???) com vas? Cap psicosimptome??

Elantris! veig que ja has ovulat??? Jejejej el mateix dia que jo!


Tanit! Sobre Seguretat Social o privat... jo penso com tu, no canvia pas gaire en moltes coses.... Però bé, crec que també aniria pel privat. Almenys, si que em fa l’efecte que es preocupen més no? (no sé... manies meves)

Boleta! Tu també estàs en desespero no?

Mode Ego: jo tinc aquí davant la progesterona. I no sé què fer! Em van dir el gine que comencés el dia CD16 si ovulava el CD14 (la va encertar!). Però també em va dir que tot i que hagués tacat desde DPO9, si realment la W forta no va venir fins DPO13, que podia ser falta de progesterona o no....Va venir a dir (però no literalment) que si no tenia pressa m’esperés uns cicles més.
Em deia que si no sospitava embaràs m’ho deixés de prendre el 28 i llavors em vindria la W. I vaig preguntar que què passava si m’ho deixava de prendre i estava embarassada, que si podria tenir un avortament. Va dir que no estava demostrat, que si tenia dubtes em fes un TE i hi anés al cap d’una setmana sense deixar de prendre’m-ho.
Total que clar que tinc pressa! Com tothom no? Però que estic marejant les meves gràfiques amb el FF i veig que les tempes al juliol no havien pujat gaire, i que després, les úniques que havia fet a l’agost, eren més altres (i no havien baixat durant els tacats). Avui és la tempe més alta DPO que he tingut des que ho miro....
Així que estic per no prendre’m-ho.... pot ser el meu cos encara s’estava regulant?? (vaig deixar els anticonceptius al juny..... )

De fet em trobo fatal, tinc un encostipat d’aquells de gastar muntanyes de kleenex i anar escopint quant tusso!
I per acabar-ho d’adobar avui el Minimemer i jo ens hem pinyat anant a l’escola en patinet... El terra estava mullat i anàvem en el meu patinet gran, amb plataforma per nen, i hem caigut del tot..... Estic plena de rascades i amb el genoll inflat. El Minimemer s’ha espantat però ha caigut sobre meu i està bé. Ningú ens ha collit de terra!! grgrgrgrgr
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST ☼๑۩۞۩๑ ☼

EntradaAutor: Vannion » dl. set. 26, 2016 9:08 pm

Memer! Primer de tot,...

Enhorabona! Ets una mami super molona! Amb patinet al cole, conduint tu! No em puc imaginar el sistema, però el minimemer ja pot fardar de mare! M'alegro que ell no s'hagi fet res, i espero que tu et recuperis aviat!(del costipat també)

Per altra banda, entenc perfectament el teu dilema... No et sembli una mini derrota prendre la progesterona si la necessites, tot i que si no està clar si la necessites o no, sempre pots demanar-li a la gine que et faci una anàlisis! I si decideixes no fer-la servir també estàs en el teu dret. És una decisió molt personal, entre tu i el memerman. Ja ens diràs alguna cosa!!

Nunik princesa! Maleïda W! No té la mereixes! Però si tot va bé i la RA és el que necessiteu, segur que deixaràs de veure-la durant molts mesos! Ets una campiona!!

Marta! L'altra espartana! M'encanta el teu positivisme i la teva dedicació als demés! Així només pots acumular bon karma per a que a partir d'ara el que passi sigui bo!!

Lannah! Capseta! Com aneu???

I les demés? Elantris, has acabat la SW??

EGO: Jo per aquí avui baixada de tempe i us he començat a tacar. Suposo que entre el càmping i l'Omifin s'ha modificat una mica tot,. Tot i que amb aquesta fase lutea en fa pensar que he ovulat 2 vegades!( Vaig estar amb mal d'ovaris fins a dpo9) és possible??

Així doncs quan donem inaugurat el següent cicle no faré tempes i potser tampoc TO, segurament baixare el nivell d'activitat aquí també... Tot i que en sembla que haure d'entrar a veure com esteu! Però Bueno.. no està res decidit.

Un petó molt gran a cadascuna!!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST ☼๑۩۞۩๑ ☼

EntradaAutor: capseta » dt. set. 27, 2016 5:05 pm

Guapessss!!

Memer, si creus que la progesterona pot ajudar i el metge te la ha prescrit jo no dubtaria, a fer el que calgui per aconseguir i mantenir la :-())

Vannion i nunik, ho sento molt per les W. Molts ànims i força pel que us queda!!

Marta, revenginguda a les grafis!! A veure si no fan el boig.

Lannah com vas?? Quina paciència!! I no has fet cap TE???

Elantris com portes la infeccio? Avui tenies metge, oi? A mi m'han coincidit amb les ovulacions dels dos ultims cicles, quin percal!!

EGO: Com deia, ho portava força bé i encara no he fet cap TE, però crec que està al caure ja que quan ara a casa he anat al lavabo m'ha temptat fer la prova del cotonet i diria que el fluxe era una mica fosquet, així que suposo que serà qüestió d'hores/dies.

Molts petonets a totes!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Tànit
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dv. oct. 09, 2015 8:21 pm

Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST ☼๑۩۞۩๑ ☼

EntradaAutor: Tànit » dt. set. 27, 2016 6:25 pm

Hola cuquisimes de la muerteeeeee estic viva ehhh nomes q com q estic en fase aborrida i donant voltes a lo dels gines no us dic res :ufs: a sobre he perdut el ritme i em perdo. Estic en fase animada tb ens hem plantejat fer dia si dia no en fase aborrido sw i desesperada de moment ja ens ho hem saltat q tocava ahir i vaig quedar roque al llit. Quin desastreeee!!!!! Sort q es fase aborrida i super al ppi... Els meus TO encara no han arribat i els hauria de començar a fer. Despres us llegeixo amb la llibreta a la mà xq amb el movil i la meca memoria m es impossible personalitzar i aixo q mes o menya us conec a totes i es mes fàcil
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST ☼๑۩۞۩๑ ☼

EntradaAutor: Elantris » dt. set. 27, 2016 8:22 pm

Tànit agafa ja un gine i deixa't estar d'històries! Home! Que set passarà l'arròs i encara estaràs triant! (cara de mare enfadada)
En serio, va, no hi donguis més voltes, et quedaràs molt més tranquil·la a la que et visitin, ja veuras :ok:

Capseta merci per preguntar! Doncs m'ha fet prendre un altre cop 3 gr de Monurol. Vaig a tooooope d'antibiòtic jajaja!
Avui al matí semblava que anés col·locada, per la tarda ja estava molt més xoooof, però bueno, mica en mica molt millor!

Vanion em sembla de conya que feu una baixada en l'activitat al foro tempes i demés! A mi em va anar molt i molt bé! Ja veuràs com després tornes amb més empenta, i amb una mica de sort tornes prenying! :)

Memer el meu gine diu qeu les dones ens quedem prenyades el mes que passen més catastrofes (encostipats, pocs polvos per causes inesperades, grips, etc etc) a veure si tens soooort!!

Martaaaaaaa!!
Hola!! que tal el fornicio per plaer? jejeje! Prente-ho com si fessiu unes vacances i ara toca fornicar como locos!
Compra alguna joguina o algu, per fer-ho encara més picant jijijiji!!!

Nunik, lanah, etc etc etcccc guapes!! Més que guapes! Se'm han acabat les piles, el pròxim dia us personalitzo només a vosaltres jejej!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST ☼๑۩۞۩๑ ☼

EntradaAutor: Marta_1986 » dt. set. 27, 2016 9:33 pm

Hello my girls, how are you??? Aishhh perdoneu que com que ja he començat a treballar tinc l'anglès tot el dia al cap...buuff tela telita amb els dimarts, acabaré rebentadissima...

Vannion quines paraules :love: m'has donat molt bon rotlllo. Gràcies.

Elantris el sexe por gozo va bé haah amb por per si em quedo embarassada hahhaha fem bromes amb el Marto ahah

Tànit a veure si trobes gjne aviat hehhe que si no al final pariras a casa sense que s'enteri ningú. Yo me lo guiso, yo me lo como hehe

Memer vaya osti amb el patinet ,no???quin ensurt! I no us va ajudar ningú? ??? Ja li val a la gent :ufs:

I les dmeeeees???

Aishh vaig aveure si vaig a descansar :love:
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
Avatar de l’usuari
Memer
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dl. març 26, 2012 11:58 am

Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST ☼๑۩۞۩๑ ☼

EntradaAutor: Memer » dc. set. 28, 2016 9:15 am

Bon dia grafiqueres!!

Vannion: quin greu la W!!! Fes el que necessitis, nosaltres aquí estarem! Segur que l’omifin t’ajuda a regular-ho tot! :-o00m

Capseta: com vas? En ple desespero oi? Què coi és això de la prova del cotonet?? :-:)

Tanit: ja t’han arribat els TO??? :***:

Elantris: doncs si les dones es queden embarassades els mesos que passa de tot, puc comptar el mega pinyo amb el patinet i el superencostipat!! (tinc tendència a tenir sinusitis i m’estic controlant per no automedicar-me) I una ungla del peu trencada compta?? Tu què tal de la infecció???

Marta: si tens l’anglès tot el dia al cap, a veure si creus que he fet bé la traducció del que poso més a baix sobre els fòrums del FF!! Potser és una traducció una mica “lliure” i només demostro com se m’envà la pinça!!! <:-)

I les demés??

Mode ego:
Estic plena de blaus i de rascades! Ahir em feia mal tot!! A sobre ara vaig amb por amb el patinet! :ufs:

Al final sobre la progesterona he decidit esperar una mica, potser vaig pressionar una mica al gine... Només he tingut dos cicles “normals” des que vaig deixar les pastilles, pq els dos primers no vaig ni ovular, i la regla no va ser normal (una minúcia sense mal ni res ....) O sigui, que aquest és el tercer cicle en el que ovulo, però el primer va ser molt raro (encara no se m’han descolorit els mugrons del tot) amb molts psímptomes i dolor, i el segon amb els tacats. Així que bé, esperem que em reguli aviat jo soleta. Les anticonceptives les vaig deixar pq em trobava malament (i llavors vam dir: i si busquem??? Jejejej), no vull prendre hormones un altre cop....

Per cert, us enrecordeu de la Tia Flo? (Aunt Flo del FF) Doncs he descobert una altra excentricitat dels fòrums del FF!! Aquesta és boníssima!! Flipo amb el nivell ultramegacursi de les americanes (he pressuposat que són americanes, pq sinó no s’explica!!!) Sabeu què diuen per desitjar ànims i sort?? Agafeu-vos fort: “Baby Dust!”
Jajajajajaj em pixo!!! És com el “Faery Dust” (el “polvo de hadas”) del peter pan o què?? Jajajajajajajaajajja

Baby Dust a totes!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
Lannah83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 493
Membre des de: dt. set. 18, 2012 2:51 pm
Ubicació: Reus

Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST ☼๑۩۞۩๑ ☼

EntradaAutor: Lannah83 » dc. set. 28, 2016 9:18 am

Bon dia noies...

Aquí segueixo esperant, tenia un TE d'amazon i mira per fer-lo, ha sortit negatiu com pensava.
No era la primera orina però vaja amb el súper retràs hauria de sortir positiu al moment.

Un desajust hormonal serà i ja està...només em queda esperar.
Sembla que ahir tenia molèsties als pits i algo als ovaris a veure si baixa aviat ja que estic patint.

Porto molts dies inflada la panxa i això molesta bastant...avui mal de cap també. En fi, feta una me..

I un xic desanimada perquè em veig poc fèrtil i assumint quedar-me amb la meva princesa i ja està..sento el rollo.

Una abraçada noies.
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST ☼๑۩۞۩๑ ☼

EntradaAutor: capseta » dc. set. 28, 2016 9:29 am

Bon dia!!

Memer, quina ràbia de blaus i rascades!! No tinguis por, ara!!
Mira, si creus que encara no és el moment de la proge, doncs a esperar. A més diuen que és força engorrós.
La prova del cotonet es que et poses un cotonet de les orelles a la vagina per comprovar si hi ha fluxe blanc o tacat.

Lannah, doncs quin desajust!! Pacienciaaaa!!


Nenes, ahir nit ja sortia una mica tacat al netejar-me i va sortint una mica tacat molt suau alguns cops quan m'eixugo, però no sempre encara, potser baixa demà.
I com veieu a la gràfica avui super baixada de temperatura. :ufs: :ufs:
Quin bajón, ahir vaig plorar una mica perquè a sobre em van donar males notícies d'una història mèdica familiar, i ja va ser massa.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST ☼๑۩۞۩๑ ☼

EntradaAutor: capseta » dc. set. 28, 2016 4:20 pm

Noies!!

Ara m'adono que ahir vespre vaig llegir alguns missatges però al matí amb les presses no he dit res... : lasito :

Tanit, no estiguis agobiada amb el tema pinxitos, que sé per experiència que pot acabar agobiant i passant factura. Aneu fent sense agobios, si passen dos dies sense pinxito no passa res! Clar que un dia sí un dia no o cda di seria més recomanable durant la SW, però es fa el que es pot/ve de gust i mira, només cal fer-ho un poc en els fies fèrtils çer auedar-s'hi, així que fora estres!!!
I com diu l'Elantris, una visita al metge pot treure moltes preocupacions, ves-hi dona!!

Elantris, doncs a veure si et va bé el monurol i t'oblides de les infeccions per una boooooona temporada.

Marta!! Que animasidima et veig!! >.-<: >.-<: >.-<: A què et dediques que tens l'anglès al cap?


EGO: avui estic molt necssitada de compartir..... Buffff!!!! Al matí només sortir de casa m'ha vingut una plorera ansiosa.... (Sobretot per l'assumpte familiar que comentava), abans d'entrar he hagut de calmar-me fora una bona estona, quin panorama!! sort que he estat força liada i sense menjar-me el cap amb res.
A més en tot el dia ni he tacat quan m'eixugava, només algun cop es mig intuia un to mig rosadet molt suau. És que encara em farà patir més? Jolin, si ha de baixar que ho faci però ja!! Que sinó jo em vaig fent il.lusions pensant "i si.......". I com demà hi hagi pujada de tempe em planto amb un TE, que sembla que necessito més confirmació, ja que a la vida real no tenim cartellet de "siga jugando".
:-o00m :-o00m
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST ☼๑۩۞۩๑ ☼

EntradaAutor: Nunik » dv. set. 30, 2016 1:22 pm

Bona tarda grafiqueres!

Entro rapid per donar anims a la Vannion i a la Capseta, noies em sap molt de greu aquestes warrys... Aisss com es fan esperar aquestes panxones, pero tart o d'hora ho aconseguirem!!

I per donarvos les gracies pels anims que m'heu donat sou uns soletes!!! Aquest mes encara no podem començar amb IA, espero poder començar el mes que be.

Petonets a totes!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Avatar de l’usuari
Memer
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dl. març 26, 2012 11:58 am

Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST ☼๑۩۞۩๑ ☼

EntradaAutor: Memer » ds. oct. 01, 2016 8:06 am

Capseta: em sap molt greu tot, la W, el problema mèdic familiar.. És molt bo que ho treguis tot això! Plora tot el que necessitis i Agafa forces!

Nunik: llavors aquest mes ho provareu 'natural' mentre espereu?

Neeeenes que disfrutes del finde!
Avatar de l’usuari
Lannah83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 493
Membre des de: dt. set. 18, 2012 2:51 pm
Ubicació: Reus

Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST ☼๑۩۞۩๑ ☼

EntradaAutor: Lannah83 » dl. oct. 03, 2016 9:24 am

Noies com esteu? Tenim això molt abandonat no??
Es pot cambiar el títol i ficar Supergrafiqueres d'octubre? Per no liar-nos.
Vaaa que sempre fem un minigrup molt maco.
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Memer
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dl. març 26, 2012 11:58 am

Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'Octubre☼๑۩۞۩๑ ☼

EntradaAutor: Memer » dl. oct. 03, 2016 10:23 am

Ei! que he intentant canviar el nom a Octubre! ha funcionat?
Avatar de l’usuari
Lannah83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 493
Membre des de: dt. set. 18, 2012 2:51 pm
Ubicació: Reus

Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST ☼๑۩۞۩๑ ☼

EntradaAutor: Lannah83 » dl. oct. 03, 2016 10:50 am

Memer només ho has canviat al teu post jeje pensava que si ehhhh, suposo que ho podrà canviar qui hagi obert el post i crec que es Vannion llavors.
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST - SETEMBRE - OCTUBRE 2016☼๑۩۞۩๑ ☼

EntradaAutor: Vannion » dl. oct. 03, 2016 12:31 pm

Bon dia grafiqueres! Ho acabo de provar!! Crec que m'he n'he sortit!

Si voleu dir-me les dates de la NW actualitzare la llista.

Això sí, després dubto que pugui estar gaire al càrrec ( necessito un "kit-kat" , ho sento!), Però al menys us quedarà organitzat!

Com aneu noies?? Lannah, PinkFlower i capseta, veig que segueix el megacicle! Si no ha de ser aquest cicle, aviam si us baixa la W i podeu començar de nou!!

Memer! Ja estàs a tope de desespero! Com ho portes??

Boleta i Nunik, veig que esteu passant uns mica! Com us entenc. Jo em sento bloquejada... Superada. Maleïts mesos que ens estan pesant tant!! Però quan tinguem el nostre regalet, no hi recordarem, segur!!

Elantris! Ja has començat amb l'Omifin?? O és el proper?(si ess així espero que no l'hagis de començar!)

Un petó molt gran a cadascuna!!!
Avatar de l’usuari
Memer
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dl. març 26, 2012 11:58 am

Re: ☼๑۩۞۩๑☼ SúperGRAFIQUERES d'AGOST - SETEMBRE - OCTUBRE 2016☼๑۩۞۩๑ ☼

EntradaAutor: Memer » dl. oct. 03, 2016 1:38 pm

Vannion! molt bé si que t'ha sortit! bona idea posar Agost setembre i octubre :r) :r) , no es pot fer algo com "traspassar poders del foro" a algú altre? em sap greu que no et vegis en cor d'entrar gaire i com que vas obrir el d'agost ens estiguem aprofitant de tu....

La meva DNW és el 8 d'octubre. No crec que faci cap TE abans... sobretot si em passa com els últims dos cicles que començo a tacar 50.000 dies abans d'hora... Ni implantació ni òsties amb vinagre!!! De moment intento almenys no fotre'm cap altra patacada ni amb el patinet ni amb la bici....Igualment només em queda un TE de one step. I em sembla que passo d'ell......

Algú de vosaltres ha pres o pren la progesterona? la Marta oi? Marta, he llegit per algún lloc que la gent diu que la progesterona no afecta a les tempes, o sigui, si et baixa la tempe quan s'acosta la DNW, és que no estàs prenyi no? et baixa encara que prenguis progesterona? i llavors deixes de prendre-la? que raro no? no era la progesterona lo que precisament feia pujar la tempe???


I les altres com esteu?
Lannah no t'ha baixat encara!!! osti tu!!! i no tens cap examen o algo que et posi nerviosa suficientment pq et baixi en aquell moment? a mi sempre em funcionava a la uni! sempre em baixava el dia de l'examen!!! :-:)

Capseta com estàs d'ànims?

I les que esteu amb l'omifin com va? efectes secundaris cicle?????

esteu casi totes esperant l'ovulació no??? menys l'Elantris que no diu ni piiiiu!!!!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::