Mama multial•lèrgica

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
mooneta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 6:31 pm

Mama multial•lèrgica

EntradaAutor: mooneta » dj. abr. 07, 2016 3:26 pm

Bon dia noies. No sé si alguna de vosaltres té el mateix problema que jo. Us explico. Sóc una persona amb moltes al•lèrgies alimentaria:tota la fruita, fruits secs, el 40% de les verdures i marisc. El meu home ho és al marisc i ALS moluscs. Des de FA anys ens han dit que no sería convenient que tinguessim fills (la gine del Cap) i per coses de la vida he visitat a una gine privada i ens han dit que no hi hauria Cap problema més enllà de que el nen també tingués al•lèrgies.
Alguna de vosaltres té també aquest problema? Hi ha alguna mami amb al•lergies alimentaries greus?

Gràcies per avançat
Avatar de l’usuari
Amal
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

Re: Mama multial•lèrgica

EntradaAutor: Amal » dj. abr. 07, 2016 6:20 pm

Hola! Jo tinc una al·lèrgia que deu ser la mateixa que la teva, a la LTP dels vegetals. Jo pràcticament no puc menjar res d'origen vegetal, ni tans sols res que porti farina.
Me la van diagnosticar fa un any tot i que la pateixo des de petita. Els meus fills de moment no tenen cap al·lèrgia. Ens han dit que tenen més números a patir al·lèrgies que altres nens de pares no al·lèrgics, encara que no ha de ser la mateixa al·lèrgia.
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mama multial•lèrgica

EntradaAutor: nienna » dj. abr. 07, 2016 9:07 pm

Hola!

Nosaltres no tenim al•lèrgies alimentaries, però si ambientals, polens, pols, humitat, etc. Tenim 3 fills dels quals el gran es asmatic i al•lèrgic a LTP que suposo que es el mateix que descrius tu, a mes d'al•lèrgies ambientals, polens, gat, gos, pols, humitat, fins i tot te al•lèrgia al sol! La mitjana no te cap problema i la petita problemes respiratoris, té 2 anys i al gran li van sortir les al•lèrgies als 3 anys... Així que estem espectants.

En tots aquests anys de visites a diferents al•lergolegs ens han dit de tot. Si que hi ha una carrega genetica important, però no vol dir que tingui el mateix tipus d'al•lèrgia, i tampoc es sempre, sino que tenen mes possibilitats de tenir o desenvolupar al•lèrgies que els nens que no tenen pares al•lèrgics.

És molt personal, però vaja es quelcom que suposo que ja teniu controlat i sabeu que es pot viure perfectament amb al•lèrgies, tot i que limiten molt, es pot ser feliç igualment. El meu fill menja al menjador del cole, se'n va d'excursió i de colonies i mai ha tingut cap problema. Menja menu especial i sempre porta el seu kit de rescat però tret d'això té una vida perfectament normal.

Molta sort amb la vostra decisió!
mel2010
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:28 pm

Re: Mama multial•lèrgica

EntradaAutor: mel2010 » dj. abr. 07, 2016 10:27 pm

Hola, soc al.lèrgica als fruits secs, als tropicals, la majoria de la fruita i verdura, enciam, mostassa entre d' altres coses i trobo que és una barbaritat això que et van dir de no tenir fills. No té perque ser hereditari, de fet la meva filla de 5 anys de moment no en té cap, tot i que vigilo perque a mi em va sortir tot a partir dels 10 anys.
A mi no em resulta cap problema ara que sé el que puc i el que no puc menjar. T' acostumes i com que etsenta malament no et ve ni de gust.
Avatar de l’usuari
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: Mama multial•lèrgica

EntradaAutor: xinxa » dv. abr. 08, 2016 8:01 am

Aquí una altra al·lèrgica a la LTP i en cap moment em van dir que per culpa de les al·lèrgies no pogués tenir fills! Més aviat em van dir el contrari!!! Fa anys van dir-me que, embarassada i havent parit, a algunes dones els marxen les al·lèrgies i els en surten de noves.
Des que vaig tenir el fill, no he tingut cap xoc al·lèrgic, així que és possible que la meva al·lèrgia a la LTP hagi disminuït.
Al meu fill, els primers mesos de menjar peix no el tolerava, i de seguida la pediatra el va enviar a fer una analítica per comprovar les al·lèrgies tenint en compte el meu precedent, i si, li va sortir al·lèrgia a l'ou cru (jo tinc moooolta al·lèrgia a l'ou cru), i també ens va dir que si que hi ha un % genètic, però per exemple, els meus pares i avis no tenen cap al·lèrgia, per tant, no saben d'on jo ho vaig heretar.
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
mooneta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 6:31 pm

Re: Mama multial•lèrgica

EntradaAutor: mooneta » dv. abr. 08, 2016 8:14 am

Moltes gràcies noies!! Uff m'heu tret un pes de sobre, no us ho podeu imaginar. Estic moooooolt contenta de veure " mamas" al•lèrgiques (dins la púa de tenir-ne.

Una abraçada a totes, i de nou moltes gràcies
Avatar de l’usuari
Amal
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

Re: Mama multial•lèrgica

EntradaAutor: Amal » dv. abr. 08, 2016 10:55 am

Quantes al.lèrgies a la LTP! Al.lucino! No estic sola al món!!! :p-)
Vosaltres com ho porteu? A mí mai m'ha donat un atac greu però em senta malament quasi tot el que porta LTP. Se m'infla mooolt la panxa i em pot durar fins 24h. No puc menjar res amb farina, ni arròs,llegums, patata, fruits secs, moltes fruites...
El que pitjor porto és el tema farines. No menjar pa ni pasta limita molt. Si no en menjo em trobo molt millor a nivell digestiu, però per contra em fa tenir molta gana i em marejo sovint.
Un cop ho he sapigut he fet un canvi dràstic d'alimentació, i això m'ha derivat en problemes hormonals. No cal dir que també sóc al.lèrgica a un munt de pòlens, als àcars, a alguns animals...

En fi... Potser es podria fer un post sols d'al.lèrgies alimentàries o LTP.
Avatar de l’usuari
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: Mama multial•lèrgica

EntradaAutor: xinxa » dv. abr. 08, 2016 11:07 am

Doncs jo fins fa 1 any tenia al·lèrgia desconeguda, em feien les proves i pràcticament tot em sortia al·lèrgia, però jo menjo gairebé de tot, així que tenia al metge al·lucinant. Un dia va sortir el tema amb la pediatra del meu fill, i em a dir que això era la LTP i vaig canviar de metge i efectivament em va dir que tenia aquesta al·lèrgia, però que seguís menjant com sempre.
Jo si que he tingut atacs molt greus, i sempre sempre sempre he de portar a sobre la xeringa d'adrenalina per si tinc un atac. Segons em va dir, no tinc una LTP típica, sino que hi influeix algun altre factor, que no saben pas qui és. Així que ja em va dir, paciència, i si t'agafa un atac, volant cap a urgències o que m'injecti la xeringa.
Per cert, jo també em pensava que estava sola en aquest món de la LTP!!!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::