✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » ds. abr. 18, 2020 2:34 pm

Hola boniques!!

:-()-) enhorabona Capseta!!! gracies per explicar el teu part, sempre va bé tenir info d'altres dones. Deu ni do, vas ser una campiona i molt valenta >.-<: . Em sap greu que es compliqués una mica la cosa, però a la vegada el cos es savi i ens sorpren de com es recupera. Me n'alegro almenys per aquesta part. Aixi be la nova etapa dels 4 a casa??? Que be, me n'alegro molt. A mi em fa patir una mica aquesta part, el com el minicruncho ho portarà.... pero confio en que s'acabi adaptant.

Nayadeeee jajajaj aviam si heu fet diana ja!!!! Si et quedes embarassada no pateixis per això, t'agafes la baixa i au!!! Que be nena, aviam si repetirem maternitats bastantes banqueteres aquest 2020!!! >.-<:

Doncs res noies, per aqui poques novetats... amb ganes que ens deixin sortir una mica, la veritat. Anem parlant!!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dl. abr. 27, 2020 4:23 pm

:--/) precioses com esteu???

He estat una mica out i comentant a cercadores!!
La veritat q Ena hem llençat a la piscina, ara ja torno a estar al CAP i acabo de signar contracte fins 30 de juny així q em dona tranquilidad, mentre cerquem!

Ara estic amb Psicosimptomes a tope però ja no se si es la regla o prenyi, avui crec que la W is coming pero vaja es que ja ho diuen que quan busques, trigues a trobar! Així que paciencia!!!!

I com aneu vosaltres???

Capseta mil gràcies per posar la teva experiència!!!
I crunchi com te trobes?? Finalment teniu una A??

Petonets I merci pels ànims!!!!!
Imatge Imatge
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Minta » dc. abr. 29, 2020 10:29 pm

Bona nit a totes!!

Feia moooolt de temps que no passava per aquí!

Allà pel 2015 vaig descobrir aquest forum, vaig ser banquetera durant mesos fins que va tocar cercar.
El nostre petit, va neixer el novembre de 2016 :()()::::

De fet, Nàyade, vaig coincidir amb tu! Que fort si en tornessim a coincidir, tot i que veig que ja estàs a cercadores! Anims i que la cerca sigui beeeen curteta!

Doncs bé, la nostre historia es que el nostre petit té 3 anys i mig, portem 1 any donant voltes en donar-li un germanet/a... però sembla que mai es el moment!! (Feina, estrés, viatges, escola, etc) i ara, el punyet*** virus!
Finalment ens hem decidit, mai serà el moment idoni, pero no volem deixar passar mes temps!

avuí començo amb el natalben i al juny / juliol en funció de la W, ens posarem al lio :b-)))

Intentaré llegir-vos a totes, com a minim les últimes págines per possar-me al día.

Un petonás mooolt gran i gràcies per fer-me un espai entre vosaltres! :-()-)
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dj. abr. 30, 2020 9:25 pm

Minta quant de temps!!!!! Clar que vam coincidir, menrecordo de tu!!!!!

Ostres havia perdut la teva pista!!!!

Doncs si, jo vaig ser mare al febrer 2017, els nostres peques es porten poquet! I he passat a cercadores per fi siiii (he estat a la banqueta molta mesos donan pel sac jejeje ja em coneixes). Si mires pàgines anteriors no paro de pensar I repensar si anar pel 2on o no, si es el millor moment o no... que si a nivell parella, que si a nivell treball... Es una bogeria!!!! Pero la conclusió es que s'ha de fet quan ve de gust I sobretot sense donar-hi massa voltes!!!

Doncs res tu, al juny juliol ens veiem a cercadores!! (Espero no ser-hi jejej) que sigui una cerca cuarteta!!!

Un plaer llegir-te!!!
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Náyade » dg. maig 24, 2020 8:37 pm

Minta ha escrit:Bona nit a totes!!

Feia moooolt de temps que no passava per aquí!

Allà pel 2015 vaig descobrir aquest forum, vaig ser banquetera durant mesos fins que va tocar cercar.
El nostre petit, va neixer el novembre de 2016 :()()::::

De fet, Nàyade, vaig coincidir amb tu! Que fort si en tornessim a coincidir, tot i que veig que ja estàs a cercadores! Anims i que la cerca sigui beeeen curteta!

Doncs bé, la nostre historia es que el nostre petit té 3 anys i mig, portem 1 any donant voltes en donar-li un germanet/a... però sembla que mai es el moment!! (Feina, estrés, viatges, escola, etc) i ara, el punyet*** virus!
Finalment ens hem decidit, mai serà el moment idoni, pero no volem deixar passar mes temps!

avuí començo amb el natalben i al juny / juliol en funció de la W, ens posarem al lio :b-)))

Intentaré llegir-vos a totes, com a minim les últimes págines per possar-me al día.

Un petonás mooolt gran i gràcies per fer-me un espai entre vosaltres! :-()-)


Ens veiem d'aquí poquet a cercadores? >.-<: :cnena: :cnen:
Imatge Imatge
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Blue Moon » dv. ago. 07, 2020 12:51 pm

Hola noies!!!
Quant de temps, no deu quedar ningu a la banqueta...
Jo encara no començo, minim fins a finals d'any, pero en aquest ultim cicle vaig tenir un avortament (o que no va implantar, no sabem)... Em volia posar un DIU pero entre els problemes de pillar hora a la gine i ara les vacances no trobavem el moment i pam, vam encertar... Clar, jo no prenc acid folic ni res encara, i ell l'altre cop tb va necessitar vitamines (gestagyn men, un paston) aixi que no hi comptavem. Em vaig fer un TE 5 dies despres de la falta i ratlleta molt tenue, em vaig endur un susto... I el marit igual XD
Al dia seguent ratlleta i a l'endema blanc del tot i baixada a tope de la W, almenys sense dolor.
Total, que despres de pair-ho ell te mes ganes d'anar a pel 2n (s'hi posaria ja) pero jo continuo amb la idea de cercar l'any vinent, començar amb kes vitamines pel nadal i posar-nos al març o abril, es que entre el virus, la meva feina que estic pendent de judici o a veure que passa, la feina del marit que continua amb erte, la nena que començara la guarde i ha tingut algun berrinche... Ufff ho veig un moment complicat.

Nayade, ja he vist que estas a cercadores, molta sort! Recorda gaudir del proces, que despres passa volant, i aprofita els moments de familia de 3! Jo recordo que em costava i volia panxu ja, despres me'n penedia de no haver fet mes coses de parella mentre no teniem bebe jajaja...

Crunchi, tu deus estar ja amb el bebe o a punt, oi? Que vagi tot molt be, feliç part i pospart!

I la resta crec que ja teniu totes el baby, que xulo...

Ens veiem aviat, petons!
Imatge
Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: crunchi » dt. feb. 09, 2021 10:05 pm

Hola noies!!! He entrat al fkrum i dic "deixa'm mirar les banqueteres". :-D

Blue Moon ostres, em sap greu, com estas? Heu tornat a la cerca o que? Ja ens explicaras. Una abraçada bonica.

Doncs jo vaig estar a banqueteres pel primer fill i més tard, vaig rondar per aqui per la meva segona filla. I el temps passa volant noies!!! La Meva nena està apunt de fer els 6 mesos i m'ha passat tan rapid.....!!! Us puc dir que les pors que tenia han anat desapareixent a mida que he anat vivint els moments, i que com tot, han anat sortint reptes nous que potser no hi comptava. I res, molt contenta. Hi ha moments se tot, no us enganyaré. La meva vida hi ha moments se caos i sento que estic de ressaca permanent, el cos el tinc fet un quadro, he notat diferencia en la recuperació amb el primer fill i amb la segona, i un llarg etc. Però val la pena. Encara em pregunto com puc tenir uns fills tan bonics jeje :love:

Molts anims noies, no son moments fàcils amb la merda de la pandèmia, però bueno, esperem que tard o d'hora això passi.

Parlem!!
Imatge

Imatge
Sherhezada
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. nov. 25, 2020 12:42 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Sherhezada » dl. feb. 15, 2021 6:49 pm

Hola noies!

En contra del que un espera quan comença a buscar un fill, em trobo en la vostra situació.

Després de 2 avortaments diferits. Un espontani I un legrat, hem tingut la sort de trobar a uns ginecòlegs molt competents que no s'espera rant una tercera vegada sinó que ens faran les proves bàsiques (cariotips, coagulació, seminograma i si puc, hi afegiré immunològica)

Així que, crec que durant un temps ens toca seure a la banqueta i veure'ls passar.

Molts ànims a tote , que de ben segur això ho tenim a tocar.

Una abraçada.
Avatar de l’usuari
Juna
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. nov. 07, 2019 6:20 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Juna » ds. feb. 20, 2021 10:30 am

Bon dia!
M'assec a la banqueta jeje
Tinc una nena de 7 mesos (molt desitjada i que va trigar prop d'un any a venir) però ja estic pensant en el segon nadó :-:)
M'agobia una mica pensar que em constarà molt quedar-me de nou perquè al meu home no li queda gaire pels 50 i penso que com més joves es puguin tenir els fills més energia tindrà per cuidar-los jeje (i com més temps passi menys fertilitat, suposo).
El cas és que m'és complicat trobar un equilibri entre les ganes reals per començar la cerca ja... Per una banda, no voldria haver de deixar de donar el pit abans dels dos anys, però per l'altra no m'agradaria no trigar gaire a cercar... aixx un dilema tot plegat.

Molts ànims a les que heu passat per avortaments, Sherhezada.
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: pruneta33 » dv. feb. 26, 2021 1:12 pm

Bona tarda noies,
Nos tenim una nena de 5 mesos, vam tardar 6 anys en veure el positiu (natural al final) després d'un llarg viatge per RA.
Per motius d'edat (39)i que m'agradaria provar-ho natural abans de recórrer a RA ( tenim 9 blastos congelats) volem començar a l'estiu la cerca ( si m'ha tornat la menstruació).
M'agradaria formar part de les banqueteres
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Hope_bcn
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. març 15, 2021 2:11 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Hope_bcn » dt. març 16, 2021 8:32 am

Bon dia !!

Aquí una altra a la banqueta....

Començaré amb les vitamines i dintre de dos mesos, si tot va bé a la visita del gine, comencem....

Tinc una petita de 4 anys....i va ser molt complicat (2 abortaments previs....3 més després de tenir-la , preeclampsia , 1,5kg de nena......etc etc...) però, ho intentarem..... :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
2015 - TE + >>> Marxes...
2015 - TE + >>> marxes... ectópic
2016 - TE + >>> Sep : neix la meva petita
2017 - 3 TE + >> se'n van....
2021 - Ho vull intentar de nou
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Blue Moon » dt. març 16, 2021 5:16 pm

Jo encara m'ho estic pensant, no ens va gaire bé a nivell econòmic i tampoc sé com ens podríem arreglar per anar a recollir la nena a un lloc, recollir l'altre, necessitaríem cangur... un maldecap, però tinc moltes ganes de tenir un altre nadó així que continuo en stand by, a veure si millora alguna coseta aviat i ens podem decidir, jo és que ja tinc una certa edat (41 anys) i això apreta... :ufs:
Imatge
Imatge
Hope_bcn
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. març 15, 2021 2:11 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Hope_bcn » dt. març 16, 2021 6:01 pm

Blue Moon ha escrit:Jo encara m'ho estic pensant, no ens va gaire bé a nivell econòmic i tampoc sé com ens podríem arreglar per anar a recollir la nena a un lloc, recollir l'altre, necessitaríem cangur... un maldecap, però tinc moltes ganes de tenir un altre nadó així que continuo en stand by, a veure si millora alguna coseta aviat i ens podem decidir, jo és que ja tinc una certa edat (41 anys) i això apreta... :ufs:



Jo els faig el mes vinent els 41..? :-o00m
2015 - TE + >>> Marxes...
2015 - TE + >>> marxes... ectópic
2016 - TE + >>> Sep : neix la meva petita
2017 - 3 TE + >> se'n van....
2021 - Ho vull intentar de nou
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: pruneta33 » dj. març 18, 2021 3:33 pm

És un rotllo, honde l'edat... Amb ho bé que jo em sento... Però clar els òvuls tenen l'edat que tenen.
Tens raó amb la logística d'anar d'un lloc a l altre....
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
GGSara
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. abr. 25, 2017 2:22 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: GGSara » dc. març 31, 2021 7:37 am

Bon dia noies,

Després de molt de temps esperant a que la meva parella és decidis per fi en hi posarem :b-))) . Ell m'ha dit que ja mateix, jo he demanat hora a la gine però fins el 29 d'abril no m'agafa.
Entenc que estic a la banqueta i espero que en un parell de mesos ja estaré a cercadores.
Tenim 35 i 36 anys i serem molt novells. De moment no tinc ni idea de res, espero anar aprenent aquí amb vosaltres.
manikgoyal
Entrades: 1
Membre des de: dt. set. 14, 2021 11:41 am

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: manikgoyal » dt. set. 14, 2021 11:52 am

M'han agradat molt les paraules de la Naethda, deu ser maco tornar a veure les coses des d'uns altres ulls i amb una il·lusió contagiosa, jo estic cercant i tinc unes ganes que arribi la panxu! mx player
pruneta33
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:01 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: pruneta33 » dc. set. 15, 2021 3:35 pm

Bona tarda!!
Nosaltres ja sortirem de la banqueta i ens posarem a buscar!!! >.-<:
Gener 14: Comencem
Setembre 15:1a visita RA
Febrer-Novembre 16:4 IA -
Abril 17:1aFIV--5 embrions (3betes -)
Abril 18:2a FIV-- 10 blastos( 4 betes -)
Abril 19 : 3a FIV-- 6 blastos amb dgp bé
Juliol 19:transfer 2 embrions. Beta -
Gener 20 : embaràs Natural
Setembre 22:transfer -
Novembre 22: transfer +. Gener 23 abort espontani
Abril23: embaràs espontani
Pantera
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: ds. gen. 24, 2015 7:51 pm

Re: ✿♡¤ ~ Les que esperem a la banqueta ~ ¤♡✿

EntradaAutor: Pantera » dj. set. 16, 2021 3:12 pm

Hola marones! Nosaltres sortim de la banqueta a l'1 doctubre. Oficialment no hi érem però de cor sí que hi estàvem. Per fi ha arribat el dia desitjat i és que teníem clar que aniríem a pel segon i no m'agradava la idea d'estar embarassada a l'estiu però al final ens llancem ja. Hem esperat ara perquè vull fer un màster i l'acabo al juny. I si encertem a la primera es portaran 27 mesos.

A veure si alguna companya surt de la banqueta embarassada i compartim mes de naixement.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::